Thermae Son in Son

do vanaf 12:00
vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

1. Wij zijn er al meerdere malen geweest voor zowel de aanschuiftafel als het 3 gangen keuze menu. Het 3 gangen keuze menu is echt voortreffelijk! altijd. De aanschuiftafel daarentegen is totaal niet te vergelijken met het gewone menu, maar dit is ook logisch voor die prijs.

Echte aanrader. Wij komen zeker terug!

2. Werd hoog tijd dat iemand een recensie over de brasserie schreef. Is prettig restaurant om in te vertoeven, lekker ruim met vriendelijk personeel. Ruime parkeergelegenheid. Mooie uitgebreide menukaart, die bovendien vriendelijk geprijst is. Prima en betaalbare verrassingsmenu's. Een restaurant voor iedereen, particulier of zakelijk, en voor iedere beurs maar toch met voldoende allure in de entourage en in het eten. Mooi opgemaakte borden, zonder dat overdreven "picasso gedoe" zoals bij sommige nouvelle cousine restaurants. Smaakvol eten in goede hoeveelheden tegen betaalbare prijzen. Wat wil je tegenwoordig nog meer. Best de moeite waard om uit te proberen.