Er is voldoende parkeergelegenheid rondom de zwaan.

• OV

1520986557 71
1620833711 73
1680742004 73

1. We hadden op dinsdag gereserveerd voor zaterdag 18.00
    We waren eerder klaar met onze klusjes en belde om een uur eerder te komen.
    Geen probleem.
    We kwamen we werden naar een tafel gebracht in het café waar het bom vol met mensen die gezellig aan het borrelen waren met heel veel herrie dus. En wij zaten aan een tafeltje voor te eten dus geen goede combinatie, Maar voor ik iets kon vragen werd er gevraagd of we in het restaurant wilden zitten Waar we 5 dagen van te voren hadden gereserveerd.
    Maar we moesten om kwart voor zeven weg zijn vreemd als je 5 dagen van te voren reserveert. Maar de andere gasten stonden er om 6 uur al te kijken. Dus we zaten niet prettig, dus maar geen dessert besteld Maar hap slik gegeten en gegaan. Dus geen prettig verblijf.

3,6
  2. Super lekker gegeten, vriendelijk personeel, dikke 10.

3. Vorige week zaterdag gegeten, eten was perfect, wel lang moeten wachtten op ons voorgerecht, was ook erg druk, zo druk dat je bijna geen gesprek kon voeren met elkaar!
    Wat me opviel dat er totaal geen rekening werd gehouden met anderhalve meter!
    Onze groep 7 pers werd bij elkaar gezet, (hadden we natuurlijk ook zelf iets van kunnen zeggen), er zat een ook een groep van zeker 10 pers die ook allemaal zij aan zij zaten! Deze groep had zo'n kabaal dat je elkaar bijna niet kon verstaan.

4. Marijke Harmsen

Vanmiddag, zaterdag 5 september rond16.15 Uur, op terras gezeten maar we werden niet bediend, ondanks div keten zwaaien… geen bediening! Er waren maar weinig mensen op het terras. Hij had wel contact met andere personen op terras maar geen tijd voor ons. Gaat het te goed met De Zwaan? Zijn helaas weggegaan… jammer!

5. Uitstekende bediening, heel leuk en lekker eten.

6. 3 November jl. Hebben wij hier een reünie gehad. Alles is prima verzorgd.

7. J.D.Gosselink

Zaterdag 3 november tijdens de bijeenkomst van TVVL een buffet gehad wat ongelooflijk slecht was Dit heb ik niet verwacht voor een prijs van 27,50 werkelijk schande met wat stokbrood, salades hompen vlees en zalm in een onbegrijpelijke saus en onvoorstelbaar.

8. Frank de Bruin

Heb hier met mijn vader en moeder gegeten. Was erg gezellig en gastvrij, en het eten en drinken smaakte heel lekker. Voor herhaling vatbaar.

9. Erg slechte ervaring! Drie keer om bestelde drankjes gevraagd ; na halfuur gebracht! Geen aandacht, tijd voor klant. Geen oogcontact ; alleen bestelling is interessant; voelt niet als gastvrije beleving, wat het wel moet zijn. Bij het brengen van eten: 1 persoon vergeten te noteren, dus dat kwam veel later als voor andere tafelgenoten! Frietjes slap, vergeten salade voor drie personen; behalve mompelend excuus niets ter compensatie geregeld…
    Er zijn gelukkig genoeg restaurants in omgeving waar je je wel welkom voelt; wat een aanfluiting!

10. Gewoon prima eten voor een goede prijs.

11. Bettonvil

Op 8-3-2018 waren wij 50 jaar getrouwd. Ik had gereserveerd voor 9 personen om 18.00 uur. Door een verkeersinfarct kwamen wij pas om 18.45 uur aan.
    Er was in een gezellige ronde tafel in een nis geplaatst. De bediening, de service en alles was AF.
    De aandacht die wij kregen was 100%.

HARTELIJK DANK PERSONEEL VAN DE ZWAAN TE SON!!!!!

12. Jos

13. Andreas Stas

Prima eten daar, ik kom er al 10 jaar met enige regelmaat maar tekenen van herkenning of klantenbinding kennen ze niet. Jammer…

6,3
  14. Mooi en lekker eten. Iedere keer als we hier belanden, komen we weer voldaan buiten. De gastvrouw houdt alles goed in de gaten en aan het personeel te zien, heeft ze een prettige werksfeer weten te creëren. Dit merk ja als gast en is erg fijn.
    Het eten in het "kroeg" gedeelte is minder storend dan het ons de eerste keer leek. Als je wat langer wilt tafelen en veel te bespreken hebt, is het restaurant gedeelte wat meer geschikt. Reserveren is daar wel vaak noodzakelijk.

15. ine van grootel

Echt teleurgesteld. Wij komen al 28 jaar bij de Zwaan en niet voor niks!! Vandaag de 1ste keer na de grote verbouwing, wat overigens heel goed gedaan is!

Ik bestel de ossenhaastpuntjes in portsaus met gebakken aardappeltjes. Ik krijg zwarte aangebrande aardappeltjes en frites in een bakje. Ik meld dit aan de serveerster, en die zegt "oh nee dit is niet goed", ik zeg, "kan je dit wel even melden aan de kok?", "ja natuurlijk", zegt de serveerster. Dan zitten wij een half uur zonder reactie en zonder bediening.

Uiteindelijk vragen wij en krijgen koffie met likeurtje, vraag ik: "heb jij het nog doorgegeven van die totaal aangebrande aardappels? frites..?" Antwoord: ja sorry hoor

Was een heel grote teleurstelling, jammer. Wij hadden een heel fijne avond in gedachten en die is mislukt ,bediening of keuken personeel had beter moeten reageren op echt aangebrande aardappelen

16. Met 11 personen inclusief 4 kinderen een fijne avond gehad. Prima eten, zeer gastvrij, geen moeite met extra vragen, iets anders etc. We zaten in de brasserie, gezellige informele ambiance.

17. Zeker geen verse vis, ronduit niet lekker en dan zeg ik het netjes (omdat ik weet wat een hongerwinter is)

18. Wij komen steeds opnieuw terug bij De Zwaan vanwege de sfeer, de geweldige bediening en niet te vergeten de voortreffelijke keuken. In een nostalgische sfeer is het genieten. Het personeel is vriendelijk en staat altijd open voor een praatje. Ondanks dat het nagenoeg altijd druk is, heb je binnen zeer korte tijd je bestelde drankjes op tafel. Ook bestellingen in het restaurant worden snel uitgeserveerd. Aan te bevelen zijn de spareribs voor de liefhebbers, ofschoon de uitgebreide menukaart ook voldoende keuze biedt. Het weekmenu is steeds weer een verrassing en getuigt van inspiratie en creativiteit van de chefkok.

19. V.d.Kam

We hebben een verrassingsmenu gekozen, dit viel erg tegen. De prijs/kwaliteit erg slecht.

3,9
  20. Lekker herfst menu geprobeerd en alles was lekker, goed klaar gemaakt en leuk opgediend. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan. Wel reserveren, want het was behoorlijk druk.

21. Afgelopen week zijn wij 2 keer bij de zwaan geweest. Alles was buitengewoon in orde. Bediening was zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Als wij binnen komen voelen we ons meteen thuis, zo als ze zeggen de huiskamer van son en breugel. We hebben heerlijk gegeten. Het zag er allemaal prima uit. Ik kom er zeker terug, wij hebben nog nooit meegemaakt dat het niet goed was!

22. Druk, chaotisch, veel herrie van hard pratende mensen en een sfeer van: de boer gaat op zondag uit eten-vreetschuurtje. Veel geloop van personeel en niks bijzonders wat betreft eten. Op de tafel achter de menukaart, het bloemstukje etc. was het ronduit smerig! Er lagen (brood)kruimels, etensresten en een paar haren, bah! Tafels worden blijkbaar zelden schoongemaakt. Ongelooflijk! Voorheen wel eens op terras een broodje gegeten en dat was redelijk. Hoewel de tosti ook een keer aangebrand was. Cafe-gedeelte en terras is gemoedelijk, restaurant amateuristisch.

23. Bourgondiër

Afgelopen weekend hier gegeten, ondanks de drukte / vol terras, goed gegeten en niet lang hoeven wachten. Voor herhaling vatbaar.

24. rik 195 punten

Heerlijk gegeten. Mooi terras. Vlotte bediening. Klassieke kaart. Perfect uitgevoerd. Een aanrader

25. Hier afgelopen week gegeten met een klein groepje. Het zat helemaal vol. Ondanks dat de bediening het druk had werd er toch tijd gemaakt voor je. Je werd echt op je gemak gesteld en naar de speciale wensen geluisterd. Alles was mogelijk. Het eten was voor de prijs goed. De laatste jaren is het wel steeds iets duurder geworden. Ze moeten wel oppassen dat het niet nog duurder wordt. Maar voor nu krijgt de prijs kwaliteit een 10. Wij komen hier graag nog eens terug en zullen dit aan iedereen aanraden.

26. Het was een wisselende ervaring, maar al met al zullen wij niet meer terug komen. De voorgerechten waren goed (maar duur), en de hoofdgerechten met vis waren heerlijk. De biefstuk was erg smakeloos en vol pees. Bedienend personeel was attent. De 4.5 euro die we moesten betalen voor een karaf kraanwater (werd voor het uitserveren wel netjes verteld dat ze geen plat bronwater hadden, maar kraanwater zouden serveren) deed definitief de deur dicht.

27. De kenner

Gewoon alles is geweldig! Kom er regelmatig. Super bediening, je hoeft het maar te vragen en het wordt geregeld! Altijd snel altijd druk, altijd lekker eten. Echt een gezellig brabants cafe restaurant. Alles maar dan ook alles kan!

Dus voor iedereen een aanrader voor jong en oud!

28. Recent gegeten. Niet bijzonder. Mooie inrichting, vrij mat personeel. Het vlees was lekker en een goed stuk maar de vegetarische kaart is teleurstellend. Vrij muffige champignons en soepige lasagne, harde frietjes en teveel mayo door de salade. Het ananasijs had gewoon geheel geen smaak, het was alleen veel en koud. Jammer. De ambiance doet een betere keuken vermoeden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

29. Zowel gegeten als op het terras wat gedronken. Beide een teleurstelling. Het eten is niet bijzonder, daar hoef je niet voor uit eten te gaan en de bediening laat te wensen over. Ze zijn niet goed op de hoogte van de kaart, kennen alleen de huiswijn en zijn meer met andere dingen bezig dan de klant.

6,1
  30. Voor mij een hele verschillende ervaring.
    Ik kom binnen en de bediening is druk aan 't buurten aan de bar met zijn allen. Geen begroeting, en ik moet zelf maar even naar ze toelopen of er een tafel vrij is. Eenmaal aan tafel zie ik een uitgebreide kaart! Leuke, ouderwetse sfeer binnen 't restaurant. 't Eten was koud, en ik miste champignons die wel op de kaart bij 't gerecht stonden. Verder was 't niet duur, en vond dat de prijzen goed bij de gerechten pasten. We moesten constant vragen om drinken, er werd ons niks gevraagd & ook 't eten vond ik niet super. Ik ga hier niet meer terug.

31. Hier afgelopen maandag geluncht op weg naar ons vakantieadres. Erg leuke zaak met veel nostalgische uitstraling. Bediening erg vriendelijk, ook naar kleine kinderen. En het eten van een prima kwaliteit.

32. Jet 80 punten

Hier regelmatig gegeten, altijd goed. Bediening altijd netjes en snel. Ik kom graag in dit restaurant.

33. Uitstekend Brabants restaurant met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij komen er regelmatig en we genieten altijd weer van de gemoedelijke sfeer en de correcte en vriendelijke bediening ondanks de vaak grote drukte.

De wijn is voortreffelijk en de menukaart gevarieerd en verrassend. Je kan er iedereen mee naar toe nemen en dat doen we dan ook regelmatig. Kies eens iets uit de speciale aspergekaart, daar staan op dit moment heerlijke dingen op.

34. Erg lekker eten, is er erg op vooruit gegaan de laatste jaren. Lekkere weekmenu's en vaak iets speciaals. Goede bediening en snelle service.

35. Eten met smaak en plezier voor een betaalbare prijs!

Uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils. Verrassingsmenu is verrassend van kwaliteit. Weekmenu is prima. Bediening vriendelijk en correct.

36. Zeer vriendelijke bedrijfsleider.

Alles naar tevredenheid verlopen.

Wij gaan weer op 16 januari met heel de familie.

37. Audiologisch Centrum

Wij zijn met een groep van 14 personen geweest. Tegelijk met ons zaten er nog 3 grote groepen.

Er werd a la carte gegeten. Complimenten voor het personeel die alle gerechten gelijktijdig op tafel wist te krijgen en dit ook nog zonder lange wachttijden.

En lekker dat het was! De opmaak was goed, attent personeel wat alles op tafel bijvult en geregeld vraagt of alles naar wens is. Gewoon super!

38. peter en kinderen

o.a. Voor een familie uitje perfect, goede prijs - kwaliteit verhouding.

39. Johan Kuiken

Na een slechtere ervaring (zeer trage bediening) van 4 jaar geleden hier weer gegeten. De sfeer is gemoedelijk. De bediening was dit keer goed. De kaart biedt een ruime keuze Het eten smaakte uitstekend. We hadden alle 4 iets anders en waren allemaal tevreden.

Zoals het nu was ga ik zeker terug.

40. We komen hier regelmatig en het eten is over het algemeen genomen goed. Je kunt er eten in het: restaurant, cafégedeelte of (bij goed weer) het omvangrijke terras. De bediening is meestal in orde en vriendelijk. Op een achteraf hoekje van het terras wil het ooit voorkomen dat je gebruik moet maken van visuele of auditieve signalen om de aandacht te trekken. Bereikbaarheid is verder prima en parkeergelegenheid is ook voldoende aanwezig (sommige plekken heb je wel een parkeerkaart nodig) Klein minpuntje zijn soms de toiletten die bij grote drukte niet altijd spik en span zijn.

6,7
  41. Ik ben paar keer wezen eten hier, zeerrrrrr slechte bediening, alles gaat hier mis. En eten valt tegen hier. Ik ga hier niet meer naar toe.

4,7
  42. Onlangs hier gegeten. Een drukke avond, maar daarom nog geen excuus om ruim 5 minuten onopgemerkt bij de entree te moeten wachten. Een wat ongeorganiseerd geheel. De kaart is redelijk uitgebreid en traditioneel, maar biedt eenieder wel iets aangenaams. De bediening is vriendelijk, maar komt amateuristisch over. De opmaak van gerechten is eenvoudig en weinig creatief. Al met al geen topper en voor mij niet de moeite waard om nogmaals te bezoeken.

43. Restaurant de zwaan heeft zijn excuses aangeboden over de klacht van mij, dit wilde ik toch even melden.

44. We komen regelmatig bij De Zwaan en kunnen geen enkel minpunt verzinnen.
    Of het nu binnen in het restaurant is of buiten op het terras, altijd genoten van het eten en de sfeer.

Mocht er al een enkel kritisch puntje zijn, wordt dit direct opgelost.

45. Zaterdagavond 27-6 bij jullie gegegeten, met zijn 4en.

Vanuit Rotterdam, op aanraden.

We hebben heerlijk gegeten, ontzettend gezellig bediend en goed.

Een echte aanrader, kom hier zeker terug, aangezien ik van oorsprong een Brabantse ben en een hoop redenen heb om in Eindhoven te zijn.

Kei bedankt voor de voor ons keigezellige avond, Diana.

46. Madelaine

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en redelijke bediening. De wijn is prima lekker zelfs. we hebben genoten. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed we komen vaker eten en borrelen. Dit laatste deden we al vaker.

ps. De kruiden mayonaise van vroeger mis ik wel.

47. Wim en Carin

Wij komen regelmatig bij De Zwaan in Son soms voor een borrel, maar ook om er een hapje te eten.

Wij vinden het een heel gezellig restaurant, mooi aangekleed en hele fijne stoelen om te zitten.

Ook de bediening is uiterst vriendelijk, netjes en correct.

Het eten vinden wij van een zeer goede kwaliteit en ze hebben ook een hele uitgebreide menukaart zowel vlees, vis of wildgerechten.
    Na het eten kun je nog gezellig aan de bar verder borrelen.

Dus bij de Zwaan een geslaagd avondje uit.

48. Yvonne en gezelschap

huilen met de pet op, wat slecht. Een ober die constant aan zijn gezicht loopt te krabben als hij een bestelling opneemt, koude rode wijn, allerlei zaken worden vergeten om op de tafel neer te leggen zoals bijv. servetten.
    Maar het ergste is nog: het eten is zoooooooooo slecht!!!