1. Hoewel wij niet in de buurt van Son wonen, komen wij er al jaren voor de pizza's.

De kwaliteit van de pizza's varieert nogal. Deze keer waren ze uitermate slecht. Pizza's waren slecht uitgerold en de ronde vorm die een pizza hoort te hebben was ver te zoeken. 1 pizza was zo hard dat je er bijna niet in kon bijten. De andere pizza was precies het tegenovergestelde. Niet goed gebakken en het deeg in het midden was nog rauw (als je dat zo noemt).

Het restaurant heb ik nooit gezellig gevonden. Erg rommelig en zeer ongezellig. Daarom nemen wij de pizza altijd mee. Zelfs de ruimte voor het afhalen staat volgepropt met spullen. Het was vandaag erg hectisch in de bediening, spreek ik nog niet eens over de jongedame van de bediening die me ontzettend chagrijnig aankeek.

Zeer teleurgesteld. Denk dat ik toch nog even ga bellen om mijn ongenoegen uit te spreken.

1. Dat is spijtig uiteraard en als het verhaal is zoals u weergeeft hebt u uiteraard recht op nieuwe pizza's ! U refereert naar de vorm , deze was niet rond zegt u , dan heb ik ze waarschijnlijk zelf gebakken en dus is het zelfs nog kwalijker en die ik er nog een flesje wijn bij 🌻U woont niet in de buurt en komt er al jaren voor de pizza's , dan ga ik er van uit dat de kwaliteit normaal boven gemiddeld is gelukkig . Het restaurant niet gezellig , dat is uiteraard persoonlijk maar er staan wat veranderingen gepland , deze gaan de komende weken plaatsvinden . Een rommeltje bij het afhaalgedeelte , daar moet ik u helaas voor 100% gelijk in geven en daar gaan we aan werken . Ik hoor graag van u wat betreft de pizza's ,
    Eddie van de Wiel

2. Mevrouw is langs geweest , ze heeft van mij 2 nieuwe ( gratis ) perfect gebakken pizza's meegekregen maar daar zien we niets van terug in een positieve reactie , beetje jammer maar dat zegt meer over de recensie misschien die ze eerder schreef 😉

3. Beste eddie van de wiel.
    Aangezien ik ook onderneemster ben en daarbij ook nog moeder,heb ik spijtig genoeg geen tijd gehad om positief te reageren.
    De pizza's waren lekker en we zijn inmiddels alweer 2 keer geweest om pizza te halen. Maar dat zie jij dan weer niet.
    Er is geen woord gelogen in mijn recensie,vind het een beetje jammer dat je nu weer zo negatief reageert,terwijl we een prettig gesprek hadden.
    Maar goed dat is dan weer mijn mening.
    Jammer......

4. Ik had een positieve recensie verwacht of een verwijdering van de oude , misschien te hoge verwachtingen ? 🌻😘🌻

5. O ja , het is , Eddie van de Wiel 🌻😉🌻