Il Ponte in Son

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1202381587 77
1208722524 77
1272131902 79
1329200343 76
1456019099 66
1475041912 91

1. Lekker gegeten, gezellig!

2. Ja gewoon as ever gezellig en een hartstikke lekkere pizza en een hele grote uitstekende risotto voor Hetty. Gewoon hele goeie prijs kwaliteit verhouding

3. Jolande

Gisteren gegeten met ons gezin. Vers broodje met lekkere kruidenboter vooraf. Heerlijke pizza's en een pasta gegeten. Zeer vlotte, aardige bediening. Komen altijd even vragen of alles smaakt en naar wens is. Uitermate gezellige, sfeervolle inrichting.

Kortom: voor ons gezin bij uitstek de perfecte locatie om gezellig en lekker samen te eten.

Wij komen er heel graag voor naar het zuiden.

4. Heerlijk gegeten gisteravond in het kader van KWF SamenLoop voor Hoop, samen met de redactie van de Mooi SonenBreugel krant. De helft van de opbrengst werd door Eddie en Carmen geschonken aan dit goede doel.
    Het eten was lekker, de sfeer geweldig en de bediening liep zich het vuur uit de sloffen. Mooi dat dit soort initiatieven georganiseerd worden in Son.

5. Astrid Scheffers

We komen al meer dan 30 jaar in dit restaurant en het is er altijd tóp! Zelfs nu we al een tijdje niet meer in Son wonen, gaan we het liefste bij Il Ponte eten. Omdat het er gewoon uitstekend toeven is, in álle opzichten! Ga nog heel lang door, Eddie en Carmen! We ❤️ you!

6. Nergens zijn pizza's lekkerder dan bij Eddy en Carmen. We komen er al zo'n 30 jaar! Ondanks dat we niet meer in de buurt wonen blijven we er o.a. de lekkere pizza's eten! Ik hoop nog vele jaren!

7. Frans heijligers

Gezellig restaurant, heb heerlijk gegeten en gedronken!! Personeel vriendelijk en verzorgd, kortom, een topper!!! Eddie en Carmen bedankt!!

8. Dortmans L.

Essen war perfekt, wir fühlten uns gut aufgehoben, nette Bedienung, was wil man noch mehr, wir kommen sicher wieder!

Vrije vertaling door Eet.nu:

Het eten was perfect, wij voelden ons goed verzorgd, nette bediening, wat wil een mens nog meer, wij komen zeker terug!

9. Max Donkers

Al jaren altijd top! Goed eten, goede service en iedereen wordt nog als gast behandeld en niet als tafelnummertje. Aanrader!

10. Paul Hilbers

Lekker originele Italiaanse pizza's voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en een gezellig terras in het centrum van Son. Top tent!!

11. "Puro regionale" gezellig familie restaurant waar iedereen zich heel gemakkelijk thuis voelt. Kwaliteit prijsverhouding perfect, altijd goed! Tot snel!

12. Raphaela

Altijd goed en gezellig!! Het eten is er prima en de sfeer gezellig.

13. Het is elke keer weer heerlijk eten bij Il Ponte en met de nieuwe inrichting is het nog gezelliger. Persoonlijk en vriendelijk en als het even kan: afsluiten met de lekkere limoncello van Carmen.

14. Marian Latijnhouwers

Super gezellig restaurant. Een begrip in ons dorp. Heerlijke Italiaanse gerechten. Een aanrader.

15. Prima leuk restaurant waar we al meer dan 20 jaar kind aan huis zijn en hopen dat nog even zoveel jaar te blijven. Carmen en Eddy... bravisimo

16. Eric Eradus

Gezellig, goede bediening, lekker eten, zeker doen als je er nog niet geweest bent🦂🐟🍷🦀

17. Toon Vos

Alleen maar goeds! Het is niet voor niets al ruim 32 jaar een TOP restaurant in ons dorp. Het eten is perfect en origineel naar Italiaans recept uit alleen maar verse ingredienten. Een zeer charmante bediening door attente mensen. Een gezellige ambiance, pas weer het één en ander vernieuwd, smaakvol. Een aparte afhaal balie. En als er even tijd voor is komt de eigenaar/chefkok aan tafel voor een kort gesprekje, waar vind je dat tegenwoordig nog. Kortom geweldig!

18. Heerlijk eten, geweldige sfeer, zeer vriendelijk personeel... Super.

19. Erik 10 punten

Fantastische service en authentiek Italiaans eten! Heerlijk!

20. Altijd lekker, vooral de seizoensgerechten en toetjes😊

21. Lindy en John

Super lekker eten, echt genieten. Zeker wanneer je wat anders besteld dan pizza of pasta.

22. Voor het beste Italiaanse restaurant rijden wij met veel plezier vanuit Amsterdam met dochter van 3 jaar naar Son en Breugel. Onze dochter geniet met grote happen van de heerlijke pasta terwijl wij genieten van de heerlijke keuzes op kaart. Dit restaurant is een topper!

23. Moniek Sol

De lekkerste pizza's, tiramisu (ook nergens zo lekker gegeten) en pasta IL Ponte. Een aanrader!

24. Leuke tent, lekker eten en de wijntjes smaken altijd goed! Eigenlijk niks negatiefs over te zeggen. Voor een lekkere pizza of pasta een dikke aanrader! Ik kom er graag!

25. Jacques

Heerlijk Italiaans eten in een leuke en prettige sfeer.

Prima service... gewoon top!!

26. We hebben er heerlijk gegeten!! Speciale wensen, zoals lekker veel knoflook of lekker pittig, zijn ook geen probleem... Altijd gastvrij en een gezellige sfeer!! 👍🏼👍🏼
    Top zaakje! Ga vooral zo door!

27. Nanning Mellema

Italiaans zoals het hoort, heerlijke gerechten, gastvrij en vooral gezellig.

28. Verslaafd aan de filetto carpaccio! Constante kwaliteit, sfeer en goede zorgen bij Il Ponte, aanrader!

29. Wij gaan hier al jaren met enige regelmaat eten. Heerlijk eten, gastvrije bediening en een super gezellig terras!

30. Arnout Verheij

Op 4 mei jl. opnieuw -zoals altijd (ruim 30 jaar)- uitstekend gegeten en gedronken bij Restaurant Pizzeria IL Ponte in Son en Breugel.
    Eigenaar en personeel zijn attent, vriendelijk en 'herkennen' regelmatig terugkerende gasten.

31. T. Oosting

Al jaren de "go-to" voor ons voor Italiaans. Gerechten zelf zijn altijd lekker, en ook verloopt het contact met het personeel altijd gezellig!

Eddie, Carmen, tot gauw 😄👍🏼

32. Sander Bressers

Al heel vaak gegeten en keer op keer was het super lekker. Heel aardig personeel en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een echte aanrader al zeg ik het zelf!

33. Heerlijk eten, gastvrije bediening en erg gezellig terras. Top

34. Heerlijk eten!☺️ En heerlijke koffie. Fijn en sfeervol

35. Een echt Italiaans restaurant in Son. Met heerlijke eigen gemaakte gerechten en fantastische pizza's. Altijd een gezellig praatje met Carmen en/of Eddie.
    Pioniers in ons dorp en dat al 32 jaar!

36. Rob Groenevelt

Super tent, gewoon met een echte Italiaanse sfeer. Bestel altijd: Doe maar iets lekkers en ze verrassen me elke keer weer. Eddie, je kookkunsten zijn toppie, en Carmen, altijd even tijd voor een praatje. Personeel niet vergeten, zeer netjes. Dus tot gauw!

37. Een gezellig restaurant met een fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Prachtige gerechten en heerlijke pizza's door Italiaanse kok(s) voor liefhebbers van de Italiaanse keuken.
    Absolute aanrader!

De limoncello van Carmen is een geschenk uit de hemel! Beter bestaat er gewoonweg niet. Salute!

38. Gezellig, lekker eten, fijne bediening en betaalbaar uit eten bij Eddie en Carmen!!
    We kijken alweer uit naar morgen!!

39. Bart van Nunen

Lekker eten en altijd een ontspannen sfeer. Daarom kom ik hier al vanaf kleins af aan! Zeker een aanrader als je in de buurt van Son bent.

40. hermieke van vijfeijken

Hele goede bediening, het eten was super. Voor herhaling vatbaar.

41. Myra 9 punten

Wij komen al jaren bij Eddie en Carmen in Il Ponte. Worden altijd ontzettend gastvrij ontvangen en het eten is voortreffelijk. Persoonlijk raad ik de pasta's aan, ze zijn verrukkelijk en met liefde bereid! Als we afhalen en het is een pizza dan is die zoals je verwacht. Prima dunne bodem en knapperig zoals het hoort! 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

42. Opnieuw heerlijk gegeten. Diverse voorgerechten, pizza, weekgerecht en pasta, allen smaakten voortreffelijk. De bediening verliep slordig en chaotisch. Wat jammer is bij dit restaurant, is het enorme verloop van personeel. Telkens als wij hier komen zien we alleen nieuwe gezichten, met uitzondering van Eddy en Carmen natuurlijk.

43. liekster

Heel slecht... Eerste keer dat ik hier pizza en pasta ging halen. En meteen ook de laatste keer. De pizza was qua toppings niet eens zo slecht, maar de bodem was niet gaar en vrij dik. De lasagne was echt ongelofelijk... Er zat als vulling voor het grootste deel kaas in (hoezo bolognese saus in een lasagne bolognese?), afgewisseld door plakken ham!!! Een lasagne ham-kaas, dat geloof je toch niet? Wat een drama... Ik miste alleen de curry nog voor het tosti effect. Nee, voor ons is dit absoluut een slechte plek voor Italiaans eten. No-go...

1,1
  44. Erg gezellig! Super lekker eaten, toetjes alleen wat minder. Zeker het geld waard, kom er al jaren en blijf dat ook zeker doen!

45. Hoewel wij niet in de buurt van Son wonen, komen wij er al jaren voor de pizza's.

De kwaliteit van de pizza's varieert nogal. Deze keer waren ze uitermate slecht. Pizza's waren slecht uitgerold en de ronde vorm die een pizza hoort te hebben was ver te zoeken. 1 pizza was zo hard dat je er bijna niet in kon bijten. De andere pizza was precies het tegenovergestelde. Niet goed gebakken en het deeg in het midden was nog rauw (als je dat zo noemt).

Het restaurant heb ik nooit gezellig gevonden. Erg rommelig en zeer ongezellig. Daarom nemen wij de pizza altijd mee. Zelfs de ruimte voor het afhalen staat volgepropt met spullen. Het was vandaag erg hectisch in de bediening, spreek ik nog niet eens over de jongedame van de bediening die me ontzettend chagrijnig aankeek.

Zeer teleurgesteld. Denk dat ik toch nog even ga bellen om mijn ongenoegen uit te spreken.

46. jacques schreurs

Weer een keer lekker wezen eten bij il ponte. Deze keer gekozen voor de week aanbieding. Erg lekker. Ambiance buiten is beter dan binnen.

47. Rene peters

Erg leuk restaurant. Hebben volgens mij versterking in de keuken, is ook bijna altijd druk.

48. Heerlijk gegeten, zowel de pizza als pasta waren van kwaliteit! Bediening was erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Prijs kwaliteit verhouding is ook heel erg netjes

49. Leuke enthourage, enthousiaste bediening en lekker eten. Kortom een topavond gehad bij il ponte, bedankt en tot snel.

50. Beuningen

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met een vriendin bij ill ponte. Het was gezellig en druk.

51. Onlangs weer bij het oude vertrouwde Il Ponte gaan eten met een aantal vriendinnen. Heerlijk gegeten, veel keus; zowel pizza's, pasta's als vlees- en vis gerechten. Elk gerecht kon naar onze eigen wens worden gemaakt; wat extra groente in de pasta, een pizza met extra veel ananas. Niets was een probleem!
    De meiden in de bediening werken allemaal hard en zijn vriendelijk.

Het is duidelijk waarom dit restaurant al 30 jaar bestaat onder dezelfde eigenaren!

TIPS; pizza toscane(spinazie+knoflook), pasta met knoflook en garnalen, en de verschillende soorten vis uit de oven

52. Erg zoute soep deze keer, hoofdgerechten best redelijk, zeer jonge meisjes in de bediening die beter begeleid zouden moeten worden. Op de houten tafels zou toch wel op zijn minst een placemat moeten liggen voor de borden en het bestek. Tafel naast de kapstok niet nemen, erg tochtig. Inrichting aan vernieuwing toe.

53. Prijs/kwaliteit is oke. Pizza was geen topper. Meisje uit bediening wist niet wat ze uit serveerde. Sfeer in restaurant is matig, inrichting gedateerd en rommelig.

54. Heel slechte ervaring twee weken geleden. We worden nog net niet de deur uitgekeken met onze jonge kinderen als we aankomen. Bovendien wilden we om 1900 uur nog graag koffie bestellen o.i.d maar dat kon niet meer, want de eigenaar had de tafel al gereserveerd voor een groep jonge dames. Was ons van te voren niet verteld. Ronduit schandalig om als redelijk vaste klant, letterlijk de deur uit gezet te worden. Hier komen wij nooit meer terug. Het begrip gastvrijheid en vriendelijkheid is niet alleen weggelegd voor sterrenzaken beste eigenaar! En de kwaliteit van het eten laat de laatste tijd ook te wensen over.

55. 31 aug 2013 mijn verjaardag gevierd. Had met Carmina diner doorgesproken een week eerder, haar de vrije hand gegeven. Resultaat; Super! Alleen maar complimenten gekregen van onze 20 gasten/vrienden, echte Italiaanse keuken, heel vriendelijk personeel.
    Mille Grazie di nuovo.

56. Super mooie ervaring! Lekker eten en drinken.

57. Vanavond hier weer eens gegeten. Twee jaar terug kwamen we hier regelmatig en waren we tevreden, het was er ook altijd druk. Dit was nu wel anders. Restaurant was op zaterdagavond half leeg. Bediening was prima maar kwaliteit van het eten was slecht. Carpacio smakeloos, geen lekkere dressing alleen bittere sla met een beetje parmezaanse kaas. Duurste hoofdgerecht gekozen van de kaart maar voor € 25 een verzameling stukjes taai vlees van de grill, kaal zonder sausje. Heb voor het eerst in mijn leven een hoofdgerecht terug gegeven, terwijl ik gemiddeld 2x per maand uit eten ga. Bedrag werd gelukkig wel van rekening gehaald. Hier zien ze ons niet meer terug.

58. Heerlijk eten en een goede kwaliteit.prettige sfeer.

59. De pizza's zijn er heerlijk. Een tip: Bestel hier geen voorgerecht want vervolgens wordt je vergeten. Dus alleen een hoofgerecht bestellen. We hebben het nu al diverse keren meegemaakt. Afrekenen willen ze ook niet. Je moet ze 3 keer roepen en dan weg gaan lopen zonder te betalen, dan zien ze je namelijk ineens wel.
    Kleine kinderen ziet men hier liever niet.

60. Wij hebben er heerlijk gegeten! De bediening was prima. We voelden ons alleen erg ongemakkelijk toen de baas/eigenaar tegen zijn serveerster te keer ging. Wij stonden bij de ingang van het restaurant, en het meisje vertelde ons dat we gerust even konden kijken waar we (met onze 8 maanden oude baby) wilden gaan zitten. De (ik neem aan eigenaar) zag dat en riep boos vanuit de keuken, dat ze ons een plek moest aanwijzen. Uiterst genant, en we voelden ons erg opgelaten. Het arme meisje liet zich niet uit het veld slaan en liep met ons mee naar de tafel waar wij wilden gaan zitten en regelde een kinderstoel. De man bleef snauwen tegen zijn personeel, dat konden we goed horen. Erg vervelend! Maar, het eten was erg lekker!

61. Super lekker eten, ik weet niet wat andere mensen zeggen over de bediening maar die is ook super. Gewoon een gezellig en goed restaurant.

62. Leuk dat er speciaal voor mijn jarige dochter (5 jaar) tortellini met spinazie (haar lievelingseten) werd bereid, terwijl dat niet op de menukaart stond. Het werd ook nog opgediend met vuurwerk op het bord. Wat een feest! De rest at pizza en deze waren heerlijk. We komen hier zeker nog weleens terug.

63. Lekker eten, maar hele slechte service vind ik en je kan eten voor een normale prijs.

64. Redelijk italiaans eten, jammer genoeg best aan de prijs en met niet altijd even vriendelijke bediening. Wel altijd lekkere zeevruchten, zowel op de pizza als door de pasta.

65. G vd Heuvel

Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke sfeer. Aanrader!

66. Martin van Gestel

Gewoon een goed restaurant, met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. No-nonsense. Vooral de soep met zalmsnippers is een aanrader!

67. Een gezellig restaurant zonder flauwekul