Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Son

Als je flauw smakeloos wil eten ga dan hier eten halen.

Wim wanneer krijgen we van jou lekkere verse friet? ipv kleine harde stukjes friet! Veel mensen klagen hier over doe hier wat mee! Service en klantvriendelijk scoor je hoog. Groetjes mark

3. Grieks Son

Ik kom hier vanaf 1994 en zie de porties alleen maar kleiner worden. Als ik een voorgerecht bestelde kon ik het hoofdgerecht niet op. Nu met gemak. Kwaliteit van het eten is goed de prijs minder gezien de hoeveelheid.

4. Frans Son

Andreas Stas

Prima eten daar, ik kom er al 10 jaar met enige regelmaat maar tekenen van herkenning of klantenbinding kennen ze niet. Jammer…

5. Italiaans Son

Niekol Dols

Vriendelijke ontvangst en bediening. Porties erg klein en prijs stond niet in verhouding tot de kwaliteit. Vier personen 3 gangen 227 euro.
    Vooraf was ons bekend dat het een prijZig restaurant is, maar de kwaliteit viel ons desondanks wat tegen.

6. Hamburger Son

Na hele lange tijd 2 e poging. Vreselijk ongeïnteresseerd personeel. Er stonden 20 mensen in de rij met 2 kassa s open. Alle mensen die geholpen werden kwamen allemaal terug omdat er niks van de bestelling klopte. Het duurde een half uur voordat wij eten hadden. De mayonaise ontbrak. Geen rietjes en kleine cola bij groot menu.

Ik snap niet dat er niet geïnvesteerd word in personeel.

7. Hamburger Son

1 medewerker nam de bestelling op en ondertussen stond er een hele lange rij waarbij ze met een slakkentempo de klanten verder hielp. Toen we een plekje zochten was het enorm vies! Tafels onder de saus en friet, de stoelen plakte en waren echt ontzettend smerig!! Mijn vriendin moest nog naar de wc en kwam binnen 2 tellen terug en vroeg of we niet nog even bij de Ikea naar binnen konden om daar naar de toilet te gaan. Het personeel staat er ook nog eens met een chagerijnig gezicht te kijken.

Dus voor ons ook de eerste en de laatste keer!

8. Grieks Son

Samantha

Heerlijk gegeten en gedronken! Vooral de vleesschotels vielen erg goed in de smaak. De service was ook prima.
    Jammer dat je alleen buiten kan zitten aan de weg, maar daar kan het bedrijf weinig aan doen.
    Een aanrader, waar we zeker vaker zullen komen!

Barend Maaskant

We kozen voor het 4-gangen verrassingskeuzemenu.
    Het eten was voortreffelijk. Gang na gang (een stuk of 8) de lekkerste hapjes.
    Gevraagd om om ons beiden niet hetzelfde voor te schotelen, waardoor we konden genieten van een grote variëteit.
    Was er al eerder geweest en ben zeker van plan terug te gaan.

Fons van Griensven

Super gegeten. Zeer goed rekening gehouden met allergieën. We komen zeker terug.

11. Italiaans Son

Eten Drinken valt mee. Heb veel beter gegeten voor veel minder.
    Service daar mogen ze ook wel aanwerken, een paar fruit vliegjes die van tafel naar tafel fladderen.

Sfeer is ok maar goed dat word vepest door de vliegjes en de prijs.

12. Italiaans Son

Lekker gegeten, gezellig!

13. Grieks Son

Het eten is zeer summier. Een gerecht voor twee personen die je alleen op kunt. Ik ben geen grote eter maar had honger bij het verlaten van het restaurant. De totale tijd bij binnen komst tot het verlaten bevraagde maar liefst 40 minuten, dit kwam er mede door dat er continu door de serveerders word gekeken of iemands zijn bord al leeg had, ze hadden het zeer druk want iedereen heeft zijn bord hier zo leeg, je mac menu duurt nog langer. Ga hier nooit meer heen.

14. Grieks Son

Het eten is zeer summier. Een gerecht voor twee personen die je alleen op kunt. Ik ben geen grote eter maar had honger bij het verlaten van het restaurant. De totale tijd van binnenkomst tot het verlaten bedroeg maar liefst 40 minuten, dit kwam er mede door dat er continu door de serveerders word gekeken of iemands zijn bord al leeg had, ze hadden het zeer druk want iedereen heeft zijn bord hier zo leeg, je mac menu duurt nog langer. Ga hier nooit meer heen.

natee

16. Frans Son

Mooi en lekker eten. Iedere keer als we hier belanden, komen we weer voldaan buiten. De gastvrouw houdt alles goed in de gaten en aan het personeel te zien, heeft ze een prettige werksfeer weten te creëren. Dit merk ja als gast en is erg fijn.
    Het eten in het "kroeg" gedeelte is minder storend dan het ons de eerste keer leek. Als je wat langer wilt tafelen en veel te bespreken hebt, is het restaurant gedeelte wat meer geschikt. Reserveren is daar wel vaak noodzakelijk.

17. Grieks Son

Ik heb hier op 24 januari gegeten omdat ik in die nacht in een hotel in Son was.
    De sfeer is echt goed en het personeel bedient prima.
    De "Souvlaki Special" gemaakt uit een perfect stuk vlees was om te smullen, mals en precies goed bereid.
    Binnenkort ben ik met mijn vrouw in de buurt en ga ik er dan ook zeker met haar naar toe.

18. Hamburger Son

Leuke crew, gezellige ontvangst.
    De burgers zijn gewoon het lekkerst hier. Zeker met de kortingsbonnen is het voor iedereen betaalbaar.

20. Chinees-Indisch Son

Ontzettend druk, maar lekker gegeten.
    Prijs kwaliteit verhouding is echt goed.

Kim raaijmakers

Super gezellig, heel lekker eten. Nu al een keer of 6 wezen eten en iedere keer weer heerlijk.

Diverse smaak explosies ondergaan. Het voorgerecht van carpaccio was subliem! Deze heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten. Ook het hoofdgerecht was heerlijk. Toetje van verschillende smaken mousse waaronder perzik was echt lekker. Complimenten voor de kok. Was aangenaam druk, maar we hadden geen overlast van andere gasten. De bediening was vriendelijk en geduldig.

23. Italiaans Son

Met AH actie hier heerlijk gegeten met z'n vieren. Heerlijk vis met erg lekkere saus en spinazie. Zacht, mals vlees voor een ander. Zeer vriendelijke bediening. Dit is zeker een herhaling waard.

24. Chinees-Indisch Son

Heel vriendelijk, lekker eten en een mooie prijs.

25. Grieks Son

Mijn familieleden en ik hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid en voortreffelijke service van de eigenaar en het personeel. Het eten was voortreffelijk en het aangeboden drankje, na afloop, gepresenteerd door de eigenaar werd ook zeer gewaardeerd. Ik zal het iedereen aanprijzen en zal er zeker weer een keer gaan eten.

26. Chinees-Indisch Son

Harry van Lieshout

Heerlijk gerecht: Kipknoflook, niet de gepaneerde! Goede verse gerechten!

27. Chinees-Indisch Son

Afgelopen zondag met 4 personen het lopend buffet gedaan, een regelrechte ramp. De zaak was overvol, meerdere reserveringen die op hetzelfde tijdstip binnenkwamen en dus uiteindelijk geen tafel hadden, een tafel die was uitgegeten werd nog net niet in de kraag gevat en buiten gezet om plaats te maken voor nieuwe gasten, het buffet werd maar mondjesmaat bijgevuld, en van de bestelde drankjes kwam meer dan de helft niet aan maar stond wel op de rekening evenals een aantal drankjes die we helemaal niet besteld hadden. 10 euro is dan zelfs nog teveel! Het zou beter zijn om een paar euro meer te vragen en betere kwaliteit te leveren.

28. Italiaans Son

Ik ben hier in het verleden wel eens geweest en nu weer eens terug afgelopen weekend; (weer!) Heerlijk gegeten, mooie passende wijnen bij de diverse gerechten/gangen. Dit is toch wel een van onze favorieten en ondergewaardeerd! Ik begin langzaam een aversie te krijgen van al die mensen die ergens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan ook nog verwachten dat ze voor een gulden kunnen eten. Kwaliteit kost nou eenmaal geld omdat de mensen die de kwaliteit leveren hun kunststukje niet in de locale friettent ten toon spreiden maar in deze geweldige zaak! Voor ons echt top!

29. Italiaans Son

Ja gewoon as ever gezellig en een hartstikke lekkere pizza en een hele grote uitstekende risotto voor Hetty. Gewoon hele goeie prijs kwaliteit verhouding

30. Frans Son

ine van grootel

Echt teleurgesteld. Wij komen al 28 jaar bij de Zwaan en niet voor niks!! Vandaag de 1ste keer na de grote verbouwing, wat overigens heel goed gedaan is!

Ik bestel de ossenhaastpuntjes in portsaus met gebakken aardappeltjes. Ik krijg zwarte aangebrande aardappeltjes en frites in een bakje. Ik meld dit aan de serveerster, en die zegt "oh nee dit is niet goed", ik zeg, "kan je dit wel even melden aan de kok?", "ja natuurlijk", zegt de serveerster. Dan zitten wij een half uur zonder reactie en zonder bediening.

Uiteindelijk vragen wij en krijgen koffie met likeurtje, vraag ik: "heb jij het nog doorgegeven van die totaal aangebrande aardappels? frites..?" Antwoord: ja sorry hoor

Was een heel grote teleurstelling, jammer. Wij hadden een heel fijne avond in gedachten en die is mislukt ,bediening of keuken personeel had beter moeten reageren op echt aangebrande aardappelen