Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son verdeeld zijn.

1. Hamburger Son

Ondanks de goede bedoelingen van het personeel was het eten slof en de ambiance tegenvallend

2. Grieks Son

Het was weer super zoals altijd heerlijk gegeten met altijd vriendelijke bediening en eigenaar. 👍👍

3. Chinees-Indisch Son

Keuzemenu voor 2 personen bestel, 3 van de 4 gerechten waren erg pittig. Te pittig met als resultaat dat het in de vuilnisbak is beland. Jammer, dat zijn we niet gewend.

4. Chinees-Indisch Son

Lekker eten en mooie prijs.

5. Frans Son

Frank de Bruin

Heb hier met mijn vader en moeder gegeten. Was erg gezellig en gastvrij, en het eten en drinken smaakte heel lekker. Voor herhaling vatbaar.

6. Frans Son

Erg slechte ervaring! Drie keer om bestelde drankjes gevraagd ; na halfuur gebracht! Geen aandacht, tijd voor klant. Geen oogcontact ; alleen bestelling is interessant; voelt niet als gastvrije beleving, wat het wel moet zijn. Bij het brengen van eten: 1 persoon vergeten te noteren, dus dat kwam veel later als voor andere tafelgenoten! Frietjes slap, vergeten salade voor drie personen; behalve mompelend excuus niets ter compensatie geregeld…
    Er zijn gelukkig genoeg restaurants in omgeving waar je je wel welkom voelt; wat een aanfluiting!

Johanna

Bij een bijzondere gelegenheid hier met een grote groep gedineerd. Vooraf een keuzemenu samengesteld. Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Er werden direct verschillende amuses geserveerd, voor elk wat wils! De keuze voor het voorgerecht en hoofdgerecht werd opgenomen en de bediening bleek hierin zeer flexibel te zijn als je bijvoorbeeld van een ander gerecht het garnituur wilde hebben. Beide gangen werden begeleid door heerlijke, bijpassende wijnen. In alle rust werden alle gasten tegelijk bediend. Nadat de tafels afgeruimd waren kon de keuze voor het nagerecht worden doorgegeven. De avond werd afgesloten met koffie/thee en friandises. We hebben hier heerlijk gegeten, zijn keurig netjes bediend, groot compliment voor het team van Kleijn Geluck!

8. Grieks Son

Prima gegeten. Lekkere vlees en grill gerechten.

Riet

Wat een gezellige avond gehad.
    Goede bediening met zeer goede uitleg van menu en de wijnen (mark).
    Iedere gang was een verrassing geweldig om te zien maar zeer zeker ook de smaak en ook de wijnen die wij geserveerd kregen bij het heerlijke eten.
    Jultie zullen ons zeer zeker meer zien.
    Een geweldige avond gehad op culinaire gebied.

Riet

11. Grieks Son

Altijd fijn om hier te gaan eten gezellig lekker eten vriendelijk personeel.

12. Frans Son

Gewoon prima eten voor een goede prijs.

13. Hamburger Son

Lange wachttijden.
    Eten vaak koud.
    Geen lekkere friet en mayo.
    Geen lekkere milkshakes.
    Alleen de wopper is lekker, maar die is dus vaak koud.
    Zaak is altijd vies.
    Als je sávonds komt gaan je hamburgers gewoon in de magnetron!

14. Snackbar Son

vierpersonen

15. Snackbar Son

Super! Beste friettent in de omgeving!
    Veel zelfgemaakte en verse producten.
    Heerlijke broodjes (smos op verzoek) voor een goede prijs.
    Heerlijke zelfgemaakte soepen en voor een leuke prijs zeker ook omdat je er nog een stuk stokbrood met ham of kaas bij krijgt.
    Heerlijke friet.
    Lekkere hete kip en stoofvlees uit eigen keuken.
    Lekker son's gras.
    Wij rijden er speciaal vanuit Nijnsel altijd naar toe.

16. Italiaans Son

Robert

Gisteren met zijn vieren gegeten heerlijk buiten gezeten eten en drinken was van hoge kwaliteit ambiance was geweldig

17. Grieks Son

Ik kom hier allang en ik vindt het nog steeds een van de betere griekse restaurants.
    Vriendelijke mensen in de bediening.
    En ja de porties zijn wel minder geworden en de prijzen zijn wel iets gestegen niet veel maar ja als je steeds de helft weg moet gooien als restaurant zijnde snap ik dat wel.
    Nogmaal mij zien ze altijd terug.

Bekkie Doornweerd

Prettig ontvangen, met persoonlijke aandacht. Goede uitleg keuze en heerlijk gegeten.

19. Frans Son

Bettonvil

Op 8-3-2018 waren wij 50 jaar getrouwd. Ik had gereserveerd voor 9 personen om 18.00 uur. Door een verkeersinfarct kwamen wij pas om 18.45 uur aan.
    Er was in een gezellige ronde tafel in een nis geplaatst. De bediening, de service en alles was AF.
    De aandacht die wij kregen was 100%.

HARTELIJK DANK PERSONEEL VAN DE ZWAAN TE SON!!!!!

Foute bestelling met wel goede kassabon. Dus gewoon niet op zitten letten met wat ze meegeven. Slechte kwaliteit slappe friet en fricandellen.

Alberto

22. Frans Son

Jos

23. Snackbar Son

Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Het sonsgrasmenu met chickenstrips is erg lekker!! Ook het personeel is super gastvrij en vriendelijk. Leuke sfeer om lekker te genieten van je bestelling. Kom zeker nog vaker terug!

De jonge chef Rick Geven heeft begin dit jaar het restaurant overgenomen. Het restaurant heeft door de jaren heen reeds een goede naam opgebouwd in de omgeving. Het was dan ook gezellig druk deze middag. De ligging is aan een plein in het centrum met parkeerplaatsen voor de deur, fijn. De inrichting is sfeervol met keurig gedekte tafels.
    De kaart is goed opgebouwd. Een verwenmenu dat een verassing blijft. Het a la carte gedeelte als keuzemenu, dus zonder individuele prijzen. En er is zelfs een wijnmenu waarbij gerechten bij geselecteerde wijnen zijn bedacht.

Als aperitief een Sauvignon uit Nieuw-Zeeland die erg goed beviel. Ernaast een drietal hapjes. In een weckpotje frietjes van pompoen met komijn. Platbrood van gedroogde sinaasappel in een crème van dragon, de smaak combinatie leek wat op taaitaai, grappig. Ernaast nog bladerdeeg met een gel van limoen en een krul van bleekselderie, lekker fris.

De tweede ronde was een soepje van gerookte paprika. In een potje een cakeje van mosterd gevuld met oude kaas in een crème van garam masala met een crumble van amandel. Erg lekker.

De eerste gang was licht gerookte en geschroeide makreelfilet, ernaast partjes geschroeide avocado, toefjes avocadocrème, zoet zure komkommer, bundelzwammen en een vinaigrette van komkommer. Hele pure smaken, de makreel was lekker vers en delicaat van smaak. De Albariño zorgde voor wat extra fruitigheid, keurig. (9)

We vervolgden met een blok langzaam gegaard buikspek in een kalfsjus, ernaast krokant gebakken wafels van aardappel, stukjes oerwortel, takjes bimi, streep van kaas en een “muis” van roomkaas. Lekkere volle smaken met hartige toets, de viognier uit Californië maakte de gang iets lichter. (8,8)

Terug naar iets lichter met een visgerecht. Plakjes heek gerold in as van peterselie, aan tafel overgoten met een fris soepje (waterzooi). Als garnituur stukje schorseneer, bleekselderij en little jam. In het glas een frisse Aguia Moura 2016 uit Portugal. Verfijnde smaakjes die prima combineren. (9,3)

Terug naar vlees met een uit elkaar getrokken goulash. Plakjes aangebakken bavette met een eigen saus aangemaakt met piment pasta, gebrande ui, toefjes crème van gebrande knoflook, champignon, sherry tomaatje en een crumble van peterselie. Bavet is wat minder mijn smaak, de combinatie met de paprika was erg goed, helaas net wat te weinig paprika op het bord. De mooie Rosso di Montepulciano van Capoverso was keurig in balans. (8)

Voor het hoofdgerecht een spoom. Granité van komkommer met een kokoslikeur, verfrissend.

Het pièce was duivenborstfilet met blokjes gnocchi gekruid met komijn, toefjes piccalilly, gebakken paddenstoel, rode biet en crème van gezouten karamel, aan tafel afgewerkt met de braadjus afgekruid met kaneel. De filet was iets te ver daarom wat droog en hoog op smaak, met de fruitige rode van Domaine Janasse kon je prima neutraliseren. De gnocchi blokjes waren verrassend lekker. (8,8)

De chef presenteerde zelf het dessert, zo konden we even kennismaken, leuk. Structuren van mango met structuren van five spices en schaakstukken van witte chocolade. Goede smaken die mooi combineren, lekker fris en kruidig. De “H” Tokaji van chateau Pajzos gemaakt van Hárslevelű sloot keurig aan. (9,2)

Als afsluiter nog een goede espresso met een viertal aardige friandises.

Bediening was zeer goed verzorgd in een gezellige ambiance. Goede uitleg bij de wijnen en gerechten en complimenten voor de keurige wijnselectie door Mark van Beek.

25. Italiaans Son

Onze ervaring bij ll Ponte is zoals altijd goed.
    Gezellige gastvrouw, gastheer was hard aan het werk zodat een ieder kon genieten van een heerlijke maaltijd.
    Er hangt een erg ontspannen sfeer.
    Een echte aanrader.

Een tip:
    Omdat het er erg druk kan zijn, even reserveren.

26. Hamburger Son

Zeer lange wachtrij tot buiten aan toe en maar 1 kassa open met trage bedienig. Ze leren het hier nooit. Dit is al jaren zo.

Wat een heerlijke gerechten! Uitstekende bediening, prima ambiance. We gaan veel uiteten, maar dit hebben we nog zelden ervaren en dat voor die prijs. De keuken wist ons zeer te plezieren en de bediening zorgde voor zeer passende wijnen. We hebben genoten!

Frans Jacobs

Kerstdiner 2e kerstdag. Gereserveerd: op de vraag in de serre? Ja
    Wat blijkt de serre is een doorgaande gang. 2 tafeltjes, sfeerloos, koud.
    Onze teleurstelling kenbaar gemaakt. Verplaatst naar lege zaal, weliswaar bij de openhaard, waar wat passanten af en toe plaatsnamen. Een aanfluiting voor een kerstdiner. De kwaliteit van het diner stond in geen verhouding tot de prijs. Hoofdgerecht: 3 kleine reepjes rosbief met wat geblancheerde stukjes groenten. Tenslotte capuccino besteld. Niet warm. Gereclameerd, nieuwe gebracht in gebruikte kopjes. Al met al een enorm teleurstellende ervaring. Geen aanrader. ☹️

29. Chinees-Indisch Son

Hebben keer een ander gerecht besteld maar wederom klote.
    De nasi zit bijna niks in is gewoon witte rijst waar de prei en andere dingen doorheen zijn gerend zit niks in!
    Belachelijk gewoon!

En o ja de sate saus is zo waterig en licht van kleur niet te geloven gewoon flauwe waterig eten weer.

30. Chinees-Indisch Son

Als je flauw smakeloos wil eten ga dan hier eten halen.