Mykonos in Son

1599195233 85
1621491934 88
1688382037 86

1. Thijs de Ruijter

Zaterdag 22 april hebben we met vrienden wederom heerlijk gegeten bij Mykonos in Son. De eigenaar en zijn hard werkende mensen super bedankt weer. Ik heb een herseninfarct gehad en de eigenaar houdt hier rekening mee door mij een rustige plaats te geven in het restaurant.
    Dat is nu meedenken en klantvriendelijk naar de klant toe! Wij hadden vrienden bij ons die voor het eerst bij Mykonos kwamen en die waren ook super tevreden. Weer klanten erbij!!

2. Lekker en heel vriendelijk personeel.

3. Wim Heijing

4. We dachten op woensdagavond alleen in het restaurant te zitten, maar niets was minder waar. Er bleven maar gasten binnenkomen (dat is toch wel zo gezellig!) en dat was ook logisch gezien de kwaliteit van het eten. Het was heerlijk bereidt en de snelheid waarmee de gangen elkaar opvolgden was ook helemaal prima. We hebben dus lekker met onze 2 kleine kinderen daar gegeten en dat ook nog eens voor een schappelijke prijs!

5. Simpelweg de beste Griek in de regio,
    Personeel is top, en het eten is zeldzaam goed. Heerlijke echte ossehaas, en de zalm… WAUW!

6. Zoals vaker kiezen wij voor Mykonos, het eten is heerlijk en de sfeer in de regel gemoedelijk.
    Zoniet afgelopen keer, er hing veel stress in de lucht en we kregen zowat de indruk dat de eigenaar ons liever kwijt dan rijk was. Ditmaal geen vriendelijk woord, geen "heeft het gesmaakt", van de eigenaar dan, de dames in de bediening deden hun best. Wellicht had de spanning te maken met de bekende voetballer die achter ons zat maar dat mag eigenlijk geen excuus zijn. Kortom, het eten is prima, normaal een goede ervaring, ditmaal 85 euries afgetikt bij een chagrijnige eigenaar.
    Nog één keer en we brengen ons geld voortaan naar een restaurant dat wél blij is met klanditie.

7. Martijn

Perfect, houzo?
    Het eten was lekker, het eten werd op tijd en warm bezorgd aan huis. Het zijn grote porties en de prijzen zijn goed.

8. FAM.sanders

Top eten gekregen. Bezorgd aan huis, keurig verzorgd. Mooi verpakt en warm bedankt voor het lekkere eten. Keurig bezorgd.

9. Echt een aanrader, super lekker gegeten, werd op tijd bezorgd door een vriendelijke dame.

10. Langendonk

Onze favoriet. Eten altijd overheerlijk en sfeer en bediening top.
    Aanrader.

11. Het was weer super, lekker gegeten en vriendelijke bediening.

12. Miek Ligtvoet

Het was erg lekker, gezellig en niet te druk.
    Tafeltje, niet aan het doorgaande pad, maar aan de zijkant.
    Super.

13. Fam Maters

Alweer 2 dagen heerlijk genoten daar, eigenaar en personeel weer geweldig bedankt. Alleen 2 vraagje kan er wat ruimte komen voor het plaatsen van de rollators?

14. Het was weer super zoals altijd heerlijk gegeten met altijd vriendelijke bediening en eigenaar. 👍👍

15. Prima gegeten. Lekkere vlees en grill gerechten.

16. Ik kom hier allang en ik vindt het nog steeds een van de betere griekse restaurants.
    Vriendelijke mensen in de bediening.
    En ja de porties zijn wel minder geworden en de prijzen zijn wel iets gestegen niet veel maar ja als je steeds de helft weg moet gooien als restaurant zijnde snap ik dat wel.
    Nogmaal mij zien ze altijd terug.

17. Ik kom hier vanaf 1994 en zie de porties alleen maar kleiner worden. Als ik een voorgerecht bestelde kon ik het hoofdgerecht niet op. Nu met gemak. Kwaliteit van het eten is goed de prijs minder gezien de hoeveelheid.

18. Samantha

Heerlijk gegeten en gedronken! Vooral de vleesschotels vielen erg goed in de smaak. De service was ook prima.
    Jammer dat je alleen buiten kan zitten aan de weg, maar daar kan het bedrijf weinig aan doen.
    Een aanrader, waar we zeker vaker zullen komen!

19. Jan Romp

Het eten is zeer summier. Een gerecht voor twee personen die je alleen op kunt. Ik ben geen grote eter maar had honger bij het verlaten van het restaurant. De totale tijd bij binnen komst tot het verlaten bevraagde maar liefst 40 minuten, dit kwam er mede door dat er continu door de serveerders word gekeken of iemands zijn bord al leeg had, ze hadden het zeer druk want iedereen heeft zijn bord hier zo leeg, je mac menu duurt nog langer. Ga hier nooit meer heen.

3,6
  20. Ik heb hier op 24 januari gegeten omdat ik in die nacht in een hotel in Son was.
    De sfeer is echt goed en het personeel bedient prima.
    De "Souvlaki Special" gemaakt uit een perfect stuk vlees was om te smullen, mals en precies goed bereid.
    Binnenkort ben ik met mijn vrouw in de buurt en ga ik er dan ook zeker met haar naar toe.

21. Mijn familieleden en ik hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid en voortreffelijke service van de eigenaar en het personeel. Het eten was voortreffelijk en het aangeboden drankje, na afloop, gepresenteerd door de eigenaar werd ook zeer gewaardeerd. Ik zal het iedereen aanprijzen en zal er zeker weer een keer gaan eten.

22. Zeer goede en vriendelijke service, baas komt ook geregeld vragen of alles naar wens is. Het eten was uitstekend, duurde ook niet lang voor het er was en lieten ons zelf de keuze toe of we het rustiger aan wilden doen met overgang van gerechten of normaal.

Zeker een aanrader qua Grieken uit omgeving.

23. Afgeblaft bij binnenkomst dat we niet gereserveerd hadden zodat we geen plaats kregen terwijl voor ons een groep van 6 personen zonder reservering wel binnen mochten

24. Anoniem

Top zaak. Vriendelijk en gastvrij personeel, dat keihard werkt. Het eten is heerlijk en echt Grieks. De prijs is iets aan de hoge kant, maar de kwaliteit is dan ook uitstekend. Ik ben een vaste klant!

25. koelewijn

gezellig restaurant waar je nog begroet word en aangesproken word door de eigenaar die altijd wel een grapje maakt. eten goed en met opgroeiende kinderen genoeg.

26. Lekker gegeten bij deze Griek. Gezellig sfeertje. Correct personeel.

27. Anita van der Meijden

Wat hebben we heerlijk gegeten en de sfeer is prima, zeer aardig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Hebben direct weer gereserveerd.

28. Weinig sfeer, maaltijden te snel achter elkaar. Niet voor herhaling vatbaar.

29. Gister heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant Mykonos in Son. Het was heerlijk en gezellig, het personeel vriendelijk en behulpzaam.

30. Regelmatige bezoeker van dit restaurant, weer eens eten geweest. Helaas moet ik bekennen dat de wisseling van de eigenaar merkbaar is. Gerechten uit de keuken zijn niet meer allemaal zoals van te voren, ik bedoel dan ook helaas minder van smaak, erg jammer. Niet allemaal maar toch jammer. Al met al toch helaas niet meer de favoriet!

31. Weer eens bij Mykonos gegeten, zoals gewoonlijk heerlijk! Porties zijn en blijven aan de grote kant maar de smaak is geweldig. Personeel vriendelijk, behulpzaam en kundig.

32. Was lekker, pluim voor de kok. En Nol heeft betaald en volgende keer Leny, ha ha.

33. Afscheid van collega. Verassing van de kok, goed verzorgd. En alle tijd voor gezelligheid aan tafel. Bedankt!

34. Gisteren mijn verjaardag met mijn kinderen en aanhang gevierd. Men komt je nog steeds netjes een handje geven en men maakt altijd een vriendelijk praatje. We hadden gereserveerd voor 8 personen en tafel stond netjes klaar. Welkomstdrankje en goede service.
    Na het voorgerecht kwam men netjes vragen of we nog even wilde wachten voor het hoofdgerecht. Bij het toetje werd er ook nog uit volle borst gezongen. Sfeer oke, eten oke en bediening ook helemaal oke. Tot binnenkort.

35. jacques schreurs

Je de koffie ontzeggen omdat ze je plaats nodig hebben is een behoorlijk min punt

36. Anke 21 punten

Door mijn broer en schoonzusje ben ik uit eten genomen bij Mykonos. Naar zeggen een erg goed Grieks restaurant waar vriendelijk personeel werkt. We hadden een tafel gereserveerd om 6 uur, bestelden ons eten en een fles wijn en een uur later stonden we alweer buiten aangezien de eigenaar naar onze tafel kwam met de mededeling dat ze onze tafel echt weer nodig hadden... Erg onvriendelijk en ik was dan ook erg teleurgesteld. Helemaal niet gastvrij!
    Ook tijdens het eten werd ons duidelijk dat ze wel heel graag wilden dat we snel 'op zouden rotten' want zo voelde het. Steeds werd ons gevraagd of we al klaar waren terwijl we gewoon 'rustig' probeerden te tafelen en ook werd er door diverse personen herhaaldelijk gevraagd of we al een dessert hadden gekozen. Wat mij betreft ga ik naar een ander restaurant waar we wel kunnen tafelen. Als ik wil eten in een kort tijdsbestek ga ik wel naar de Mac.

5,3
  37. linda haarsma

Bij binnenkomst liepen we door het halletje die gebruikt wordt als rookruimte. We werden bij binnenkomst direct geattendeerd op het feit dat we om 20.00uur weg moesten zijn (zoals telefonisch afgesproken).
    We kregen een tafel vlak bij de deur, waar we elke keer een vlaag rook inademden als de deur openging.

Bij het serveren van ons eerste drankje werd direct een side-salad geserveerd, terwijl we nog een tijd moesten wachten op ons hoofdgerecht.

Er liepen veel obers rond die ons continue in de gaten hielden of we een volgend gerecht of drankje wilden bestellen en onze borden weghaalden zodra we de laatste hap hadden genomen.

Kortom voor ons een teleurstellende ervaring, terwijl het eten goed smaakte.

6,7
  38. Een keer of vijf per jaar gaan wij uit eten bij Mykonos. Je krijgt redelijk eten voor een te hoge prijs. Sfeer is in orde. Personeel is soms overdreven aardig en dan weer kortaf. Wat wel opvallend is. Sommige klanten 'die herkend worden' krijgen bij binnenkomst een borreltje ouzo aangeboden, andere 'mindere' klanten krijgen één of ander waterig likeurtje. Dit is misschien niet zo belangrijk, maar geeft meteen wel een rare smaak in de mond.

39. nicole van den Boomen

Heerlijk eten, super personeel! Je wordt echt als vriend begroet als je er komt. De Griekse avonden zijn ook altijd super gezellig.. We komen er erg graag!

40. Suzie 108 punten

Afgelopen weekend weer bij Mykonos gegeten. Het was er ontzettend druk. Wat me stoort is dat er mensen in het halletje staan te roken en telkens als de deur opengaat komt er stank naar binnen!! Het staat bovendien ook niet echt uitnodigend al die rokers in de hal en voor de deur. Ook het eten viel tegen, alles aangebrand en lauw. Ben ik niet gewend. Zouden ze een andere kok hebben??? Ik ga voorlopig niet meer.

41. Marjon 177 punten

We gaan nog steeds een paar keer per jaar. Gewoon, omdat we dan zeker weten dat we lekker eten in een gezellig restaurant met warm onthaal. De keuze van de menukaart is uitgebreid. In het weekend is reserveren zeker een must. Kijk al weer uit naar de volgende keer!

42. De aanbevolen griek, vol verwachting gingen wij erheen.
    We hadden wat te vieren, onze trouwdag.
    Voorgerecht was goed, dus we dachten mmm nu nog het hoofd gerecht.
    We hadden een schotel voor 2 personen, en deze was gewoon koud.
    We hebben het gemeld en hop de schotel werd mee genomen, en weer "opgewarmd". Zelfs de rauwkost was verwarmd. Helaas het vlees was nog koud.
    Ja vlees van de gril word snel koud, werd er gezegd??
    Toen mijn man aan het pinnen was werd er gezegd dat we nog een gratis kopje koffie konden krijgen.
    Helaas te laat, wij hadden al gegeten en gedronken !

2,9
  43. Mykonos is een gezellig Grieks restaurant. Eigenaar komt je begroeten bij de deur. Het eten is erg lekker, wel aan de prijs. Wel vroeg de eigenaar als hij de bestelling op kwam nemen steeds: "Brood erbij? Nee zeker." of bij het toetje: "Thee of koffie erbij? Nee zeker." Dat was het enige tegenvallende.

44. Ben vaak bij mykonos geweest. Personeel altijd vriendelijk en je kunt er nagenoeg altijd terecht. Het eten is ook goed verzorgt. Al met al je kunt er gezellig en lekker gaan eten.

45. Miranda Swinkels

46. Vandaag hier gegeten, als voorgerecht had ik een combinatie van verschillende voorgerechten, super lekker en best veel als je ook nog een hoofdgerecht moet bestellen. Mijn vriendin had mosselen uit de oven temperatuur prima hoeveelheid ook goed stukje stokbrood erbij mmm.
    Als hoofdgerecht hadden we een schotel voor 2 personen bestel 43.50 euro Dan kreeg je 2 gamba's gyros biftecki zalm en 2 lams spiesjes, geserveerd met frites en bulgar en salade was zeer goed ik vond het wel iets aan de dure kant maar het smaakte goed.
    Als nagerecht warme kersen met ijs, kersen kwamen uit blik, dat was het enige minpuntje, het ijs was goed. Al met al een gezellige avond gehad. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en service was ook goed, stond geen moment droog.

47. Rob Slegers

48. S. 56 punten

Onze favoriete Grieks restaurant! Lekker eten in een goede sfeer. De eigenaar is erg vriendelijk! Het overige personeel trouwens ook. De Griekse avond is ook altijd gezellig.

49. Gaan hier altijd met onze kinderen (nu 10 en 12) eten. Altijd goed, snel met vriendelijke bediening. Prima, zou niet weten wat anders zou moeten! Aanrader dus.

50. Eric en Elena

Eten hier is een feest, bediening, eten en sfeer is top. Reserveren is noodzaak, zeker in het weekend. Al wachten wij graag een half uurtje voor een tafel.

Ga zeker niet naar de gezellige Griekse avonden met live muziek en de Griekse dansen, als jij gaat hebben wij minder kans op een tafel..
    Heb nog nergens anders lekkerder gegeten.

51. Voor het eerst bij Mykonos gegeten vorige week.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, kortom een aanrader en beslist een restaurant waar ik vaker als eens terug zal gaan.

52. Wij komen uit Nuenen maar we gaan regelmatig naar Mykonos de Griek in Son.

Zeer goede bediening en vriendelijk en het eten is ook uitstekend.

Een Aanrader dus!

53. Hans

54. Tjitske

Wij wonen in Eindhoven, maar gaan altijd in Son naar de Griek.

Het eten is erg goed, de bediening altijd vriendelijk en snel en het ziet er ook nog gezellig uit.

Wat wil je nog meer?

55. linda en emile

We komen zelf uit Eindhoven, maar naar de Griek.... dat doen we dus in Son! :-)

Echte aanrader! Yamas!

56. Dries Goossens

Kom in twee Griekse eetgelenheden omdat die het beste zijn, een in Utrecht en de ander is dus Mykonos.

Altijd goed eten en nog nooit een personeelslid gehad die kortaf is.

Eten is goed en bediening is ook geweldig dus.

Moet voor vanavond nog een tafel reserveren want wij hebben weer iets te vieren.

57. Van Krugten.

Super!

Wij komen er regelmatig.

Bediening&eten altijd goed!

58. In 1 woord Geweldig!

59. Afgelopen zaterdag heel lekker gegeten. Het was erg druk, maar toch was de bediening vlot. Bij mijn schotel zat een lamsspies; erg mals en heerlijk!

We gaan hier binnenkort weer eens terug.

60. Alexandra

Te gek restaurant en vriendelijk personeel en een super keuken.

61. Erg goed eten, maar de laatste jaren wel achteruit gegaan. De prijs is erg hoog voor de hoeveelheid vlees die je krijgt. De eigenaar is soms ook erg kortaf, de rest van de bediening erg oed en aardig!

4,1
  62. Ook ik kom regelmatig bij Mykonos.

Zeer vriendelijke bediening en het eten is hartstikke lekker.

Een aanrader!

63. Ik ben zelf een Griek en ik ga heel vaak naar Griekse restaurants in Eindhoven en omgeving om te eten. Ik heb lekker en slecht Grieks eten gehad, maar voor Grieks restaurant Mykonos in Son heb ik alleen maar een woord en dat is superlekker. Eten krijgt een 10 en vriendelijk personeel ook een 10.

Is echt een aanrader.

( kali oreksi ) Eet smakelijk.

64. Erik 5 punten

Ook ik kom al jaren bij Mykonos! Altijd weer heerlijk eten en drinken en uitermate vriendelijke bediening!

Voor vanavond weer gereserveerd! Heerlijk!

65. Familie Swinkels

Heel leuk en gezellig restaurant! Het eten is erg lekker en het personeel is heel vriendelijk! Wel zijn de prijzen iets aan de hoge kant.

Echt een aanrader!

66. Erg lekker eten.. Altijd vriendelijk, ''soms iets te duur'' maar wat je er voor krijgt is echt de prijs waard.

Echt een Aanrader.

67. Voor het eerst gegeten bij Mykonos en dit is uitstekend bevallen!

We waren wat bang voor de rekening maar dit viel alles mee...

€80,- voor 2 personen. En de kwaliteit van het eten was super!

Ook de sfeer en ambiance was voortreffelijk!

16-04 is er weer live-muziek met Griekse dans en ik ga alvast reserveren!

68. Wij komen al vanaf de opening bij Grieks Restaurant Mykonos. Zeker 1 keer in de maand en soms zelfs om de week. Je wordt vriendelijk ontvangen met een heerlijk welkomdrankje door kundig personeel. Ze hebben de laatste jaren veel aan de inrichting gedaan. Het is er een stuk gezelliger op geworden. Op de menukaart vind je de heerlijkste gerechten. Of je nu van vlees of vis houdt, je kunt altijd wel iets lekkers vinden. Mijn favoriete voorgerecht is de koude inktvis salade of de met kaas gevulde paprika's uit de oven, heerlijk. Als hoofdgerecht is het vispakketje uit de oven erg aan te raden maar ook de varkenshaas speciaal of de platon-, hermesschotel of de souvlaki speciaal zijn erg lekker. Goed glas rose of wijn erbij en je avond is compleet. Ze organiseren af en toe een Griekse avond met live muziek en buik danseressen. Je moet daar wel op tijd bij zijn en zeker reserveren want die avonden zitten zo vol. Wij zijn erg tevreden over dit restaurant en hopen dat het nog vele jaren in Son mag blijven.

69. Ik heb helaas niet zo'n goede ervaring met de bediening. Aan het begin van de avond kreeg ik een vol dienblad met welkomstdrankjes over me heen. Ik was drijfnat. Uiteraard begrijp ik dat zoiets per ongeluk gebeurd en ik ben dan ook niet boos geworden. Maar de manier waarop het restaurant zich er vanaf heeft gemaakt vind ik heel kwalijk. Veel meer dan een excuses en het gebruik van een föhn kon er niet af. Er is me zelfs niet aangeboden om de stomerij kosten te vergoeden. Gelukkig zijn er genoeg goede restaurants die wel weten hoe het hoort en waar je goed/ beter kunt eten. Bij Mykonos zul je mij nooit meer zien.

4,7
  70. Wij zijn al heel vaak bij Mykonos geweest. Vanavond gaan we ook weer. We zijn heel erg liefhebber van Grieks eten en zijn erg verwend voor wat betreft de kwaliteit en de versheid van de producten.

We kunnen niet anders zeggen dan dat het iedere keer weer top in orde is. Alles vers en lekker!

Ook met vragen over gerechten kun je bij ze terecht.

Ze zijn misschien iets duurder dan gemiddeld, maar de kwaliteit en hoeveelheid die je ervoor terugkrijgt maken het zeer zeker de moeite waard.

En ook heel belangrijk, ze zijn altijd hartstikke vriendelijk.

Echt een aanrader.

71. Het was zondagavond en we gingen naar Mykonos.
    We zijn al vaker bij Mykonos geweest en hebben het altijd gezellig gevonden, ook het eten valt altijd weer in de smaak.

De bediening is attent en hartelijk en niemand keek raar op toen ik vroeg om wat citroen bij m'n souvlaki.

1 minpunt is de prijs. Wij waren met zijn 3-en en we hebben allemaal alleen maar een hoofdgerecht genomen, maar we hebben wel 70 euro betaald.

Dus, behalve de prijs was het weer perfect!

72. G vd Lee

Jarenlang onze favoriete Griek geweest, maar sinds de invoering van de euro al een grote prijsverhoging en het eten is niet meer wat het eerst was.
    Zeker niet als je op een zaterdag komt en het toch al vol zit heeft Dimitri niet meer de service die hij eerst had.
    Na een opmerking over het eten (waar we later met zijn 2-tjes toch even 96 euro voor moesten afrekenen) reageerde hij alleen maar gepikeerd en ontweek ons de rest van de avond!
    Een goede gastheer moet inzien dat het voor vaste gasten zoals wij, al heel wat is om eens te zeggen dat er e.e.a. aan mankeert en probeert het dan goed te maken.
    Maar nee, niets van dit alles.
    Dus wat is het gevolg? Afgelopen jaar maar 1 keer geweest en eerst iedere 1,5 maand wel eens.
    Iedereen moet zijn best doen om zijn klanten te houden, maar zeer zeker ook om ze te krijgen!

4,3
  73. mvr. haalen

Het was er heerlijk en heb genoten van de gezelligheid.

74. van der hoeven

Het was heerlijk eten en de bediening vond ik helemaal gezellig!

Ze zijn altijd in voor een praatje en kunnen je vel vertellen over de gerechten. De baas is ook een spontane man die het iedereen naar zijn zin wilt maken. Kortom perfect!

75. laura en jeroen

Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten!

Eten vonden wij allebei prima! Service ook zeker prima, omdat ze alle tijd hadden en ons ook telkens gevraagd werd of we pauze wilde of meteen dooreten!

Ouzo cocktail viel ook erg goed in de smaak. Gingen eerst altijd naar Athene (ook prima trouwens!) maar hoeven nu niet meer ver weg, voor een goede Griek!

Complimenten!

76. Onze favoriete griek, eten is heerlijk vooral de Herodes Athikusschotel. De schotel is een prima mix van vlees en vis en dat alles op een mooi versierde schaal.
    WIj zijn nog nooit weggekeken en Dimitri de eigenaar heeft altijd tijd voor een babbeltje. Ontvangst is altijd hartelijk prima adres in gezellige omgeving.

77. Lekker eten en de sfeer is goed. Echter weg gekeken wordt je wel. Is de laatste tijd steeds erger want ik was echt een fan van deze griek. Nu niet meer aangezien je na je eten niet lang meer "mag"blijven zitten

78. Heerlijk eten, fijne bediening.
    Komen er voor uit Goirle om speciaal bij hun grieks te eten. Toppie

79. stefanie

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, goede sfeer. mijn favoriete griek!

80. Helena Sirtis

Kwaliteit van het eten was goed. Vervelend dat bepaalde ingredienten niet voorradig waren (vijgen voor de saus van het hoofdgerecht)en dat het nogal lang duurde voordat de eigenaar die zelf bediende daar nogal laat achterkwam. Serveerster was buitengewoon correct, de eigenaar een stuk minder. Na 3x de bestelling voor hem gecorrigeerd te hebben omdat zijn aandacht naar een dame in een korte rok uitging presteerde hij het nog om met het verkeerde voor- en hoofdgerecht te komen aanzetten. I.p.v. excuses en het herstellen van zijn eigen fout werden de foutieve bestellingen ons zowat opgedrongen.
    Dat was eens maar nooit meer. Wij gaan weer naar Minos Pallas en Athene in Eindhoven. Flink uit de route maar met eigenaren die weten hoe het hoort.

4,5
  81. Joop Vugts

Gezellig restaurant met personlijke bediening. Leuke plaats om mijn Grieks weer eens te oefenen.

82. hans strootman

Sfeervol, geen last van andere gasten door uitgekiende opstelling, aardige mensen en prima eten voor een milde prijs; wat wil een mens nog meer!

83. Piet Swartjes

Mykonos is een prima grieks restaurant. Het eten is er prima en keurig netjes verzorgd.Dimitri is een prima gastheer.

84. van de wetering

altijd lekker en goede vriendelijke bediening

85. M. v. Rijen

Uiterst lekker gegeten en een vriendelijke bediening en chef!

86. Eten is altijd goed