Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son verdeeld zijn.

1. Een vriendelijk restaurant met vlotte bediening. Ons hondje kreeg als eerst een waterbakje. Met de AH zegeltjes actie hadden we voldoende keus uit een 3 gangen menu echter wel kleine porties. Als vooraf een pittige amuse. Het hoofdgerecht aan de magere kant bestond uit enkel ravioli zonder groenten en dergelijke maar smaakte top. De wijn was heerlijk en de cappuccino. De prijs €37,50 is ietwat aan de hoge kant.

6,7
  2. Wat een incompetente zaak is dit zeg, man man man. Nog los van het feit dat deze tent geen airco heeft en iedereen zwetend en kreunend zijn burger naar binnen drukt, is het personeel traag en levensmoe.

De term "fast-food" gaat hier niet op. Het duurde ongeveer 10 minuten voordat we een bestelling konden plaatsen. Tegen de tijd dat het personeel eindelijk wat smerige burgertjes bij elkaar hadden gesprokkeld was de friet op. Deze zou na enkele minuten na bezorgd worden. Mooi niet dus. Ik had dat vieze broodje dat doordrenkt was in de saus al op, toen doodleuk de friet werd na bezorgd.

Bespaar alsjeblief je zuurverdiende euro's en ga lekker naar die Clown bij McDonalds als je desnoods iets vettig wilt hebben. Bij deze tent is nieuw management hoog nodig.

2,2
  3. Italiaans Son

jacques schreurs

Weer een keer lekker wezen eten bij il ponte. Deze keer gekozen voor de week aanbieding. Erg lekker. Ambiance buiten is beter dan binnen.

4. Voor de vijfde keer hier gaan dineren, met vijf volwassenen en weer was het top. Wat een creativiteit, wat een vriendelijkheid, wat een heerlijke gerechten. Wij komen zeker weer terug als de portemonee het toe laat!

5. V.d.Kam

We hebben een verrassingsmenu gekozen, dit viel erg tegen. De prijs/kwaliteit erg slecht.

3,9
  6. Chinees-Indisch Son

Fam. van Hugten

Geweldige service! En heel erg belangrijk, verreweg de lekkerste Chinees die wij kennen. Niet zo vet en zout als de andere achterblijvers. Ones you go Lai Pin, gaat er niks anders meer in! Eet Smakelijk.

7. Regelmatige bezoeker van dit restaurant, weer eens eten geweest. Helaas moet ik bekennen dat de wisseling van de eigenaar merkbaar is. Gerechten uit de keuken zijn niet meer allemaal zoals van te voren, ik bedoel dan ook helaas minder van smaak, erg jammer. Niet allemaal maar toch jammer. Al met al toch helaas niet meer de favoriet!

8. Vreselijk voor de derde keer in jaren en nu echt nooit meer. Alle tafels lagen onder de friet en saus de stoelen plakte. Manager zei dat het vervelend was maar dat was ook alles. Burger van mijn man waren ze vergeten.

9. Ineke van Grinsven

Al jaren trouwe gast bij dit geweldige restaurant. Bij binnenkomst altijd een zeer warm welkom door de gastheer, die ons ook altijd voorziet van passend advies qua wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk, en veelal van Italiaanse komaf, wat de ambiance ten goede komt.
    Laatste keer gekozen voor een verrassingsmenu, en dan krijg je eerlijke gerechten op authentieke Italiaanse wijze bereid. Maar goed, het restaurant staat dan ook niet voor niets in de 'Lekker 500'.

11. fam. lennards

Super avond gehad, het eten was top, heerlijke eerlijke smaken !

12. Weer eens bij Mykonos gegeten, zoals gewoonlijk heerlijk! Porties zijn en blijven aan de grote kant maar de smaak is geweldig. Personeel vriendelijk, behulpzaam en kundig.

13. IJssalon Son

Lekker ijs, vriendelijke bediening.

14. Wat een geweldige beleving! Heerlijk gegeten, met bijpassende heerlijke wijnen. Top ambiance! Kan niet aangeven welke gang het lekkerst was... Alles was smakelijk!

15. Chinees-Indisch Son

ronald verhagen

16. Chinees-Indisch Son

Geweldig klinkt misschien wat overdreven want het is zeker geen sterren-restaurant maar het aanbod is gezien de prijs (10 euro voor lopend buffet en 14,50 voor wokken) wel geweldig! Vriendelijke bediening en het smaakt voortreffelijk. In deze dure tijden is het een welkome bijkomstigheid.... Maar ook de prijzen van de kaart zijn ook goed te noemen. Kortom: ik raad het erg aan, wij gaan hier altijd eten met mijn gezin maar ook vroeger al toen ik nog geen kinderen had. We komen hier al zeker 15 a 20 jaar..... Ronald Verhagen Eindhoven

17. Chinees-Indisch Son

Opgehaald. Heerlijk en goed warm. Toppie

18. Chinees-Indisch Son

Prijs/kwaliteit is uniek, personeel relaxed en vriendelijk.

19. Tip: bestel nooit bij Parapetto in Son. Onbeschoft aan de telefoon. Toen na 2,5 uur de bezorger er eindelijk was hebben we hem met het koude eten weer weg gestuurd!

20. Was lekker, pluim voor de kok. En Nol heeft betaald en volgende keer Leny, ha ha.

21. Lekker herfst menu geprobeerd en alles was lekker, goed klaar gemaakt en leuk opgediend. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan. Wel reserveren, want het was behoorlijk druk.

22. Eten was prima, personeel ook erg vriendelijk en attent. Ambiance laat te wensen over, zeker niet gezellig om te zitten. Bezoek liep af met een domper: Na het eten de regen in gestuurd om ergens te gaan pinnen: Geen pin automaat aanwezig! Ontzettend slecht naar mijn idee. Voor mij voldoende om hier niet meer te komen, de gasten moeten dus eerst contant geld hebben om hier te kunnen eten.
    Advies: plak een briefje op je deur dat er alleen contant geld aangenomen word, of schaf een pin automaat aan zoals elk horecabedrijf in deze tijd.

6,3
  23. Geweldig lekker eten en een hele vriendelijke, gastvrije bediening. Prijs kwaliteit is meer dan goed. Maar ook het enthousiasme, de verrassende elementen in het menu en de aanbevolen wijnen, maakt het voor ons echt een top restaurant.

24. Een keer gegeten hier en meteen ook de laatste keer. Zalm slecht voorbereid, vieze aardappel soep. Ik kom hier niet meer terug.

2,6
  25. Vertaal van English naar Nederlands

De service mag beter en toilet mag eens vaker schoongemaakt worden. Verder niets aan de hand.

26. Niet mijn favoriete snackbar. Het personeel is onvriendelijk...

27. Chinees-Indisch Son

Prijs is heel aantrekkelijk voor 10 euro lopend buffet!! En is het zeker wel goed en personeel is vriendelijk. Bazin komt zelf ook vaak even kijken in restaurant hoe het gaat.....we komen hier al jaren!

28. Heerlijk gegeten, echt super. Veel hapjes vooraf en ook bij koffie, heerlijke bijgerechtjes. Mooi opgediend en heerlijke bereiding. Ook de bediening is erg sympathiek, met aandacht voor de klant.

29. Afscheid van collega. Verassing van de kok, goed verzorgd. En alle tijd voor gezelligheid aan tafel. Bedankt!

30. Gisteren mijn verjaardag met mijn kinderen en aanhang gevierd. Men komt je nog steeds netjes een handje geven en men maakt altijd een vriendelijk praatje. We hadden gereserveerd voor 8 personen en tafel stond netjes klaar. Welkomstdrankje en goede service.
    Na het voorgerecht kwam men netjes vragen of we nog even wilde wachten voor het hoofdgerecht. Bij het toetje werd er ook nog uit volle borst gezongen. Sfeer oke, eten oke en bediening ook helemaal oke. Tot binnenkort.