Op dit adres zit nu: Net Even Anders

1. Wij zijn er al meerdere malen geweest voor zowel de aanschuiftafel als het 3 gangen keuze menu. Het 3 gangen keuze menu is echt voortreffelijk! altijd. De aanschuiftafel daarentegen is totaal niet te vergelijken met het gewone menu, maar dit is ook logisch voor die prijs.

Echte aanrader. Wij komen zeker terug!

Vorige recensies van vierpersonen

• Wij zijn ook aangenaam verrast.

We hadden het 3 gangen keuze menu. Doordeweeks voor maar 22,50, en was allemaal goed. Carpaccio heerlijk, coquilles heerlijk. Een goede, flinke biefstuk met veel verschillende groenten erbij. En een goed nagerecht. Voor brood met kruidenboter en water en mayo hoeft niet bijbetaald te worden.

Goede service. Nu is er ook de aanschuiftafel. Als je doordeweeks voor 17.45 uur besteld kost een 3 gangen menu slechts 11 euro! Dan krijg je soep en keuze uit vis of vlees (vaak sate of spareribs bijvoorbeeld) en dan nog een dessert. Maar het is dus ook echt een aanrader als je goedkoop een hapje wilt eten.

Zoals al gezegd was het 3 gangen menu dus echt perfect en kan zich meten aan de betere restaurants in de buurt.