Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiden verdeeld zijn.

1. Internationaal Leiden

Vooraf betaald via social deal, in het restaurant de helft gelegen en na 2x vragen niets gekregen. Wilde mijn geld terug en dat kon niet? Taco’s waren taai? Weinig gehakt en bonen en zoals ik aangaf, voor 30stuks betaald en maar 16 gekregen, geen aanrader dus

2,4
  2. Afhaal en bezorg Leiden
  3. Gezellig restaurant. Sfeervol Spaans ingericht. Wij waren met vier personen. Als voorgerecht namen wij de grote schaal Tapas. Deze tapas waren heerlijk. Als hoofdgerecht had ieder een ander vis menu. Ook het hoofdmenu was voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en zeer behulpzaam. Als nagerecht ijs en als afsluiter een kopje koffie of thee. Een aanrader dit restaurant en wij zullen zeker nog een keer terugkomen.

4. Internationaal Leiden

De lunch was gewoon niet top en te kleine bordjes/ plankjes.
    Prijs kwaliteit een min.

5. Klein, maar sfeervolle restaurant. Andere tapas dat je gewend bent (ook gewoon de tradiotionele batatas braves zijn verkrijgbaar) en het smaakt ook nog eens heerlijk.

6. Het eten was heerlijk!
    Gezellig restaurant prima sfeer.
    Fijne bediening.
    Hier komen we zeker terug.

7. Laura de Vries

Heerlijke avond gehad. Zo genoten. Echt super lekker gegeten. Botermals vlees goede wijn. En vooral een hele fijne ongedwongen sfeer met heel vriendelijk personeel.

8. Internationaal Leiden

Ongedwongen sfeer is vooral een pluspunt. Huiskamergevoel

9. Eten was ok, meer dan dat ook niet. Service kan echt beter, drinken waren ze vergeten, hebben we maar weer om gevraagd toen we het voorgerecht kregen. Zaten te wachten op het hoofdgerecht, toen kwam er een serveerster vragen of we misschien nog een dessert wilde. Sfeer is er niet, veel te veel licht, te vel licht. Echt zonde, doe wat uit of doe sfeer verlichting in de lampen inplaats van 60 watt lampen. Niet voor herhaling vatbaar.

4,9
  10. Hoewel we al om 17:00 uur hadden gereserveerd, zat het restaurant al best vol. De bediening kon het goed aan en de keuken ook. De hartige pannenkoek smaakte zoals het hoort en de entrecote was goed medium rare gebakken en erg mals. Prima restaurant en gunstig gelegen t.o.v. de bioscopen in Leiden.

11. Lekker gegeten in een gezellig restaurant. Ondanks de drukte vlot geholpen.

12. Internationaal Leiden

Door internet bij Leidse lente terecht gekomen vanuit Utrecht. Goed bereikbaar met de auto; grote betaalde parking om de hoek.

Heel lekker eten (ruime porties) heel aardige mensen die er werken en een sfeervolle, unieke plek. Leukste restaurant van Leiden!

13. Het was weer lekker en gezellig. Op naar de volgende keer!

14. Lekker gegeten, het is geen hoogstandje maar dat was ook niet de verwachting. Alles was lekker warm en vers en voldeed helemaal aan een prettig eetcafe. Een prima aanrader voor een fijne maaltijd. Top locatie gelegen tegenover de Schouwburg. En de rekening was oké. 👍

15. Internationaal Leiden

Eten was matig, risotto flauw, frietjes koud, vegan champignon burger matig. Jammer, want we zijn er vaker geweest en toen was t eten goed.

16. Internationaal Leiden

Wat een fijne plek. Kaart was nice en uitgebreid. De bediening was super. Lief, leuk, gastvrij en chill. Heerlijke borrelplank genomen en mooie lekkere hoofdgerechten. Ruime keuze aan drankjes en voor mij de verse thee. Toetjes zagen er ook heerlijk uit maar we zaten al vol. Ook hebben wij zeer genoten van de band The Bulls Fight. Onze avond was top. Dank Leidse Lente. You rock!

17. Internationaal Leiden

EllenL

18. Aleid de Goede

Heerlijkste Spaanse restaurant van Leiden en omgeving. Warme sfeer en fijne bediening. We komen graag terug.

19. Internationaal Leiden

Heel gezellige sfeer, retro mix van zithoekjes en tafels, zeer vriendelijke bediening, later op de avond goeie band!

20. Internationaal Leiden

Nelleke Petit

Het leukste restaurant waar ik het afgelopen half jaar geweest ben. Met onze tieners eerst wat drinken in de seventies 'woonkamer'. Daarna lekker gegeten aan een tafeltje. Blij met alle VEGAN opties!
    De bediening was gemoedelijk, gezellig en snel.
    Daarna naar het theater ernaast.
    Heerlijke avond!

21. Lekker eten en goede bediening. Alles voor 14 personen tegelijk opgediend.

22. Agnita schuurman

Heerlijk heb ik met mijn vriendin hier gegeten. Voor een klein bedrag kan je een drie gangen menu eten. Wij hadden het theater menu, dat was heerlijk. Daarna lekker naar de bioscoop met een volle buik🙂. Jammer wel dat het weer op is. Maar we komen zeker weer terug. Personeel is ook heel vriendelijk, houden rekening met je wensen.

23. Vooraf gelezen over het etablissement. Eenmaal binnen een kleine tafel met wat ik met de rug tegen de tafel achter ons zaten aan beide kanten. Beetje het idee van hier past er ook nog wel een (tafel). Eten was erg lekker en meer dan genoeg. De "hoofd" serveerster maakt op eigen wijze kenbaar dat je in de weg loopt en opzij moet. Niet echt leuk en zeker bij een andere indeling niet nodig. Tafels eruit prijs iets omhoog en de omzet blijft gelijk. Overigens wel een leuke avond gehad.

24. De gerechten waren mooi gepresenteerd en absoluut heel erg lekker. Toch was de diversiteit van de smaken in de gerechten af en toe aan de vlakke kant. De keuze van de wijnen was niet altijd goed afgestemd, maar dit kan ook komen doordat de wijn veel eerder dan het gerecht geserveerd werd.
    Mooie gezellige inrichting. De bediening was heel vriendelijk, maar deden allemaal iets bij iedere tafel wat het erg onrustig maakte.
    Jammer dat de gasten van de boot in een rij voor het toilet stonden en allemaal langs ons tafeltje moesten.
    Zeker Michelinster waardig, maar wel aan de ondergrens.

25. Christagijsman

Dat je met een scan code je eten moest bestellen, zo onpersoonlijk, als je uit gaat eten ga je niet met je telefoon zitten, eten is telefoon weg en genieten dus nee doen wij niet meer, personeel waren aardig beetje rommelig eten de tapas die je ook in Spanje kan verwachten, alleen daar meer socialer.

26. Conny Martens

Sfeervol restaurant met bijpassende muziek. Heerlijk eten en een fijne bediening.
    Kortom we komen weer terug!

27. Zeer slecht eten. We hebben nog nooit zo onsmakelijk gegeten. Vlees te droog, saus uit een pakje (en niet het beste). Je eten komt uit een vriesvak van de supermarkt én er wordt geen moeite gedaan om het goed te bereiden. Betaald, en nooit meer.

1,3
  28. Heerlijke pannenkoeken, voor groot en klein!
    Leuk voor kids!
    Genoeg keus, maar wel lekker overzichtelijke kaart.

29. Supergrote pannenkoek, wel wat weinig spek maar zal een vorm van bezuinigen zijn? Smaakte heerlijk en dat er goed vol van. Pannenkoek met appel was rijkelijk belegd in mooie schijven, top. We komen hier al jaren graag.

30. Koen van Esterik