Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiden verdeeld zijn.

1. Jeannette Maatje

Tijdens ons weekendje Leiden besloten we bij Entrekoos te gaan etetn.
    Het eten was zoals verwacht erg lekker, jammer dat wij in de bistro langere tijd de enigste gasten waren. Dan is het fijn dat de reuring van het pannenkoekenhuis goed te horen en zien is.

6,3
  2. Bij binnen komst geen ouzo van het huis erg jammer bij andere Griekse restaurants meestal wel. En erg duur. Na het eten bv ook geen bakkie koffie van het huis geen praatje.

3. Heel vriendelijke bediening die meedenkt met wat de gasten willen. Bij aanpassing van een gerecht wordt er ook nog eens een heel schappelijke prijs berekent wat je tegenwoordig niet gauw meer tegenkomt. Water is gratis, bij veel restaurants niet (meer). Top.

4. Matige sushi en het personeel zit onder veelste hoge werkdruk, kan niet eens normaal met ze in gesprek en ze worden al geroepen.

5. Marian Vatstra

6. H

Hendo? Een No No.

Netjes vooraf een bestelling doorgebeld en bij het afhalen 1 patat extra gevraagd met pindasaus voor een onverwachte gast. Dat was kennelijk teveel.

Toen we onze bestelling thuis uitpakten stond ons geen warm feestmaal te wachten, maar:
    * koude patat
    * halfbakken nog rauwe friet bij de extra bestelde zak
    * en een plastic bakje zonder pindasaus maar wel gevuld met ketchup voor de somma van €4,35

Echt een klap in je gezicht.

Kunnen we nog 1 ding positief zeggen? Jazeker, : dankzij Hendo weten we nu dat frietenbakken een kunst is.

1,2
  7. H

8. Dit restaurantje is sinds jaar en dag een begrip in het Leidse. Ik weet alleen niet helemaal goed waar het nu precies in zit. Op het eerste gezicht lijkt het niets bijzonders, maar die pannenkoeken zijn gewoon ontzettend lekker.
    Er zijn in de omgeving prima pannenkoekenrestaurants maar toch wordt het nooit als deze.
    Mijn zoon weigert elders pannenkoeken te eten.
    De lekkerste pannenkoeken van Leiden. Feit.

9. Echt authentiek Japans eten. Goede saké (proeverij!), Alles tegen een mooie prijs.
    Een welkom nieuw restaurant in Leiden. Hartelijke sfeer en bediening.
    We hebben in de avond lekker gegeten. We komen zeker ook overdag eens terug.

10. Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant!

11. Het eten was heerlijk en de bediening was enorm vriendelijk, zeker een aanrader!

12. Een gezellig ingerichte zaak, bediening heel vriendelijk ondanks de grote drukte door de kerst vakantie. En ook niet erg lang hoeven wachten op de bestelling. De pannenkoek was heel groot, maar erg dun. Ik had een pannenkoek met gember en kaas. Er waren een paar plakken smakeloze kaas in verwerkt. Helaas zat de gember er ook al doorheen ipv in een schaaltje erbij. Daarnaast was de hoeveelheid gember heel summier, bijna niets geproefd. Ik wilde bijna vragen of er wel gember in zat. Jammer.

13. Marcel en m n zoon Swen

Een onverwacht leuke vlees bistro Entrekoos met een zeer fijne eigenaresse en vriendelijk personeel waarbij gevoeld wordt dat een goede sfeer en tevredenheid van de klant belangrijk gevonden wordt het eten en vooral de Entrecote (250 gram) waar ik en mijn zoon speciaal voor zijn gekomen was ook perfect met ook vooral als combinatie de Bleu Chees saus met vooraf een stokbrood kruidenboter en als nagerecht voor mij een kaasplankje en mijn zoon een Crème Brulee dus het was een geslaagd cadeau voor twee Carnivoren en waarschijnlijk een jaarlijkse uitje, nogmaals bedankt 😋

14. Wat een fijne beleving met erg vriendelijk personeel!!

15. Heerlijk, Frans zonder gedoe. Zo'n menukaart waarvan je alles een x geproefd wilt hebben. De coquilles, hemels.
    Lekker vrolijke en vlotte bediening. De jongelui;) hebben het sinds 3 maanden de toko overgenomen van hun ouders, die zitten nog in La Bota. (Gaan we ook eens testen;)
    heel knap, vooral zo doorgaan!

16. Een hele fijne plek met goed Indiaas eten. Fijne en behulpzame serveerster en ober.

17. 2e Kans!!!
    Na jaren weer een kans gegeven.
    1e Kerstdag tafel gereserveerd voor een gezellige avond.
    Het eten was redelijk, maar de schaaltjes nasi en bami leken wel voor en kindermenu.
    Gevraagd voor iets extra's erbij, waar we 20 min voor moesten wachten.
    Het hoofdgerecht was daardoor flink afgekoeld. (Jammer).
    Prijs en kwaliteit zakt hierdoor ver onder de streep.
    Tomatensoep 8 euro, en Hoofdgerecht 28 euro, even samen 77,60 moeten afrekenen.
    Nog tegen eigenaar verteld over onze ervaring, maar geen tijd! Met als leus, Ja erg druk.
    Jammer!!! En tot nooit meer!!!

18. Na een bezoek aan Naturalis met de kleinkinderen een heerlijke pannenkoek gegeten. Het formaat was voor de kinderen (7 en 9) te groot. Maar erg lekker. Een familietraditie. Ik kwam hier al met mijn grootouders in de jaren 60. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.

19. Het vlees (kogelbiefstuk) was zeer zeer taai. Slechte kwaliteit.

4,5
  20. Internationaal Leiden

Vooraf betaald via social deal, in het restaurant de helft gelegen en na 2x vragen niets gekregen. Wilde mijn geld terug en dat kon niet? Taco’s waren taai? Weinig gehakt en bonen en zoals ik aangaf, voor 30stuks betaald en maar 16 gekregen, geen aanrader dus

2,4
  21. Afhaal en bezorg Leiden
  22. Gezellig restaurant. Sfeervol Spaans ingericht. Wij waren met vier personen. Als voorgerecht namen wij de grote schaal Tapas. Deze tapas waren heerlijk. Als hoofdgerecht had ieder een ander vis menu. Ook het hoofdmenu was voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en zeer behulpzaam. Als nagerecht ijs en als afsluiter een kopje koffie of thee. Een aanrader dit restaurant en wij zullen zeker nog een keer terugkomen.

23. Internationaal Leiden

De lunch was gewoon niet top en te kleine bordjes/ plankjes.
    Prijs kwaliteit een min.

24. Klein, maar sfeervolle restaurant. Andere tapas dat je gewend bent (ook gewoon de tradiotionele batatas braves zijn verkrijgbaar) en het smaakt ook nog eens heerlijk.

25. Het eten was heerlijk!
    Gezellig restaurant prima sfeer.
    Fijne bediening.
    Hier komen we zeker terug.

26. Laura de Vries

Heerlijke avond gehad. Zo genoten. Echt super lekker gegeten. Botermals vlees goede wijn. En vooral een hele fijne ongedwongen sfeer met heel vriendelijk personeel.

27. Internationaal Leiden

Ongedwongen sfeer is vooral een pluspunt. Huiskamergevoel

28. Eten was ok, meer dan dat ook niet. Service kan echt beter, drinken waren ze vergeten, hebben we maar weer om gevraagd toen we het voorgerecht kregen. Zaten te wachten op het hoofdgerecht, toen kwam er een serveerster vragen of we misschien nog een dessert wilde. Sfeer is er niet, veel te veel licht, te vel licht. Echt zonde, doe wat uit of doe sfeer verlichting in de lampen inplaats van 60 watt lampen. Niet voor herhaling vatbaar.

4,9
  29. Hoewel we al om 17:00 uur hadden gereserveerd, zat het restaurant al best vol. De bediening kon het goed aan en de keuken ook. De hartige pannenkoek smaakte zoals het hoort en de entrecote was goed medium rare gebakken en erg mals. Prima restaurant en gunstig gelegen t.o.v. de bioscopen in Leiden.

30. Lekker gegeten in een gezellig restaurant. Ondanks de drukte vlot geholpen.