Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiden verdeeld zijn.

1. Nederlands Leiden

Sjaak Nout

Wij hebben hier gevierd dat onze dochter haar zwemdiploma A heeft gehaald. Bediening vlot en de pannenkoeken stonden snel op tafel. Pannenkoeken zelf waren heel lekker en ook groot genoeg. Toetje voor de kinderen ook prima en de creme brulee prima. Zeker geslaagd!

Heel veel geld voor wat je krijgt en je hebt weinig/ geen keuze.

3. Kleine eetwaren Leiden

Mijn favoriete plek voor koffie. Ook heerlijke cheesecake. Bediening in orde, enig minpuntje aan de lokatie in Leiden is dat deze erg klein is, wel gezellig.

Thijs

Met z'n vieren een topavond gehad met heerlijke gerechten en zeer vriendelijke, hartelijke en gastvrije benadering. Ruime porties en betaalbare gerechten. Intieme sfeer. Met smaak ingericht. De kaart is heel goed samengesteld, er is voor elk wat wils.

6. West-Europees Leiden

Leuk restaurant, goede sfeer. We hebben heerlijk gegeten! Perfecte service vanuit de bediening. Verse producten en originele kaart. Echt een aanrader!

Bediening meldde niets over een “Dagmenu”. Stond ook niet in menukaart. Varkensfilet was rauw van binnen. Kleine porties! Klein “emmertje” frites voor 2 pers.

8. Chinees-Indisch Leiden

Laten bezorgen. Niet alles gekregen? Opgebeld en het menu zou veranderd zijn? Alles was er, behalve de loempia’s?

Makkelijk te reserveren, goede bediening en lekker eten met 14 man.

10. Internationaal Leiden

Marese Peters

Superleuke tent! Gezellige en ontspannen sfeer, geweldige seventies-inrichting. Het personeel is attent en vriendelijk. En ongelofelijk dat je voor de prijs van een daghap een prachtig opgemaakt bord eten krijgt dan echt heel goed is klaargemaakt en prima smaakt! Aanrader!

Sjaak Hendriks

Smakelijk gegeten in een prettige ambiance, goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk wildmenu! Helaas hebben we niet voor niets de eindafrekening gecontroleerd, deze klopte dus niet.

Very pleasant atmosphere, good food, friendly hospitality. Very recommended for a different food experience.

Ben echt Boos heb dinsdag tafel gereserveerd voor zondagavond voor 6 personen.
    Speciaal gevraagd of we in het restaurant een tafel konden krijgen (niet in die ongezellige grote zaal), antwoord was natuurlijk mevr. Staat genoteerd, wilden onze buurtjes verrassen. En wat schetst de verbazing we werden naar de grote ongezellige zaal verwezen, ik neeeeee ik had in het restaurant gevraagd en dat kon… nou mooi niet. Dus reserveren heeft helemaal GEEN zin!! Ik zeg u wij zijn direct vertrokken, het boeide ze niet een. Dus wij zijn helemaal klaar met holle bolle gijs en de buren ook. Heel slechte reclame.

Wij zijn al een aantal keer hier geweest en elke keer is het eten geweldig!!
    De ruimte is wel een beetje klein maar de service en het eten maken dat heel snel goed!

15. Italiaans Leiden

Prima en vriendelijke bediening ook bij grote drukte, hoewel de bestelling wel echt iets te lang duurden. Eten was erg lekker, met name de bruschetta voorgerechten zijn echt een aanrader. De risotto aubergine had voor mij veel en veel meer aubergine mogen hebben, ondanks dat het best smakelijk was. Prima smaakvolle wijnen voor heel toegankelijke prijs.

Keshia Akkermans

Aanrader. Zeer vriendelijke en enthousiaste gastheer, fantastisch eten en een open, warme, en informele sfeer. Als groep van zes personen hebben wij de ons aangeraadde combi-optie gekozen, wat resulteerde in een gigantische en prachtig opgemaakte schaal met allemaal lekkers. Ook de traditionele ceremoniele koffie is zeker het proberen waard!

Goed eten, mooie wijn, ietsje duur.
    Heel goede service.

18. Nederlands Leiden

Goede prijs/kwaliteit verhouding met drukke, doch ZEER vriendelijke bediening.
    Graag tot een volgende keer.

19. Vietnamees Leiden

Heerlijk Vietnamees eten voor weinig geld. Ontzettend vriendelijke eigenaars en de sfeer is heel rustig. Je kan lekker rustig eten zonder chaos of heisa.

20. Grieks Leiden

Het eten was weer heerlijk.
    Goed vlees lekkere aardappelgarnituur en frisse salade.
    Goede kwaliteit en aardig personeel.

Zeker goed gegeten en echt leuk personeel zeker een aanrader om daar te komen eten !!

Heerlijk gegeten en dan voor het geld geweldig. Leuke sfeer ongedwongen goed personeel zeker voor herhaling vatbaar.

23. Snackbar Leiden

Vreselijk, je krijgt altijd je eten 2 uur later en altijd koud, snap niet dat zo'n bedrijf nog bestaat. Moet afgekapt worden.

24. Internationaal Leiden

Willemijn

Als je vegatarisch bent, ben je hier aan het juiste adres. Bij Leidse Lente staan lekkere vega gerechten op de menu kaart.

Zelf heb ik gekozen voor de vega kip sate en het was heerlijk, het vlees is van de vegatarische slager en is bijna niet te onderscheiden van echt vlees.

Prijs en kwaliteitverhouding geef ik dan ook een dikke 9.

Verder is het gezellig en knus, echt een huiselijk gevoel. Een heerlijke artistieke omgeving met vritrines waar je kunst kunt kopen.

Ook heeft Leidse Lente lekkere biertjes op de wisseltap, voor ieder wat wils!

Dus heb je de Leidse Lente nog niet bezocht? Het is zeker de moeite waard :)

25. West-Europees Leiden

Gisteravond hier met 4 personen gegeten. Het eten was heerlijk, portiegrootte ook in orde. Door de enorme ruimte met hoge plafond was de akoustiek wat storend (het was dan ook erg druk!) waardoor het door het vele omgevingsgeluid wat lastig was om een gesprek te volgen. Bediening was vriendelijk maar kwam niet uit zichzelf om af te ruimen, drank te bestellen of naar volgende gang te vragen. Moesten steeds zelf iemand aanspreken, dat was best vervelend en had beter gekund.

Zo slecht dit, deze ervaring van vanavond.
    Lekker gegeten, super shoarma. Kost op menukaart 9,50 pp. Afrekenen kost 20 euro voor 2 personen.
    Vraag waarom 20 als volgens kaart kost 19 euro? Krijg grote bek, mayo kost 50 cent extra. Maar staat niet op kaart, ik zeg. Ik moet met grote bek niet meer terugkomen, mensen zeggen daar. Rare situatie. Ik mag daar niet weer komen. Boeit mij niet. Maar what about the other people who come there en die dit gewoon slikken? Dat zet het gelul over discriminatie in een ander daglicht wat mij betreft. Ik kom hier helaas nooit meer na allerlei bedreigingen die ik vervolgens naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. En ik zeg het voort! Mooie reclame dit.

Het eten was erg lekker, maar duurde lang voordat we ons eten kregen (het restaurant zat wel vol).

28. Grieks Leiden

Lekker eten. Leuke bediening. Wel prijzig voorgerecht.

29. Grieks Leiden

Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.

Loes pieterse

Het eten was prima.