Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiden verdeeld zijn.

1. Snackbar Leiden

e winkelaar

ben op 17 06 2018 omstreeks 1715uur ff een snelle hap was een frikandel was niet te eten zuur heb het gemelld krijg je op een hele brutale manier ja je hebt ervan gegeten lopen ze erom te lachen wat ik ervaar uit te lachen ze bieden wel een andere aan maar nam ik geen genoegen mee kreeg met moeite mijn geld terug ! ben ook niet lekker van geworden dus dit is ook de laatste keer geweest

2. Lunchroom Leiden

Sinds jaren haal ik hier elke zaterdag croissants, stokbrood etc. Alle andere reviews onderschrijf ik MAARRRR.... sinds een aantal maanden is er een nwe eigenaar die stap voor stap het interieur verbeterd heeft en die met hard werken en hele vriendelijke bediening een hele mooie zaak heeft gecreëerd...forget about the past hedentendage is het goed toeven hier!

3. Nederlands Leiden

Chris Holland

Vertaal van English naar Nederlands

The best food in Leiden. Fantastic pannekoeken.

T.Deermann

We hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    En we zullen daar regelmatig gaan eten en onze ervaringen delen met vrienden.

5. Nederlands Leiden

Pancakes were nothing special at all; overpriced. But our server was excellent.

6. Nederlands Leiden

Lekker eten, prima bediening, sfeervol interieur.

Meyberg

Een gastvrije ober en het eten was heerlijk. Leuk om zo kennis te maken met de Eritrese keuken en met de handen te eten.
    Minder handig waren m'n intoleranties. Glutenvrij eten was geen probleem, en m'n andere intoleranties zouden volgens de ober geen probleem zijn met de gerechten. Maar ik kreeg gewoon een bord met o.a. spinazie, tomaat en komkommer. Daar heb ik dan maar omheen gegeten, maar het was wel de vraag of er dan tomaat in de gerechten verwerkt was... Ik had terug kunnen gaan met m'n bord, maar daar had ik nu geen zin in.

8. Nederlands Leiden
    Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurant, good pancakes. Wouldn't recommend the bread with butter for a starter tough.
    5, 50 € for a little bit of cheap white bread with a little bit of butter does not seem reasonable. The pancakes are however very reasonably priced and very big. A starter is not really needed anyway.

2E pinksterdag hadden wij een mooie fietstocht gemaakt naar Scheveningen. Op de terugweg zij ik tegen de jongens zullen we bij het haagche schouw een kop koffie nemen dan kunnen we daar gelijk even naar het toilet. We moesten even met de lift naar beneden. Hierna wouden we nog een kop koffie nemen. We moesten nog een verdieping zakken, ik weet het al niet eens meer. Ik vond het er donker en zag weinig dat ik viel bij een trap neer en kwam lelijk terecht. Fred riep gelijk om hulp en er kwamen wel 5 man mij helHet waren allemaal zulke lieve mensen. Dit was het einde van onze fietstocht. Ik kon niet meer. Fred belde de Regiotaxi die er al gauw was. Ik heb nog steeds last van blauwe plekken die nou zichtbaar worden. Toch wil ik het personeel van van de valk nog hartelijk bedanken voor wat ze voor mij en voor Edwin en voor Fred hebben betekent. Ik eindig dan ook met de hartelijke groeten van William Bloemsma.

10. Grieks Leiden

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, goede koks.

Zeer arrogant en brutaal personeel. Vergeten mn bestelling en doen er niks aan uiteindelijk beklag gedaan en krijg boos geld in de hand gedrukt met de mededeling dat ik moet oprotten. Nooit meer. Bestel hier niet!

PB Huijgevoort

13. Internationaal Leiden

Ik heb hier samen met mijn man heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Als wij nog eens naar Leiden gaan gaan we hier zeker weer eten.

Ackermann

Heerlijk eten, maar de service is niet optimaal. De ober stond in zijn eentje in het hele restaurant iedereen tegelijk te serveren en was vergeten ons de voorgerecht te geven. Resultaat: we kregen het tegelijk met hoofdgerecht en waren niet blij mee. Jammer.

Gisteren voor het eerst weer in zeker 10 jaar weer bij Sabai Sabai gegeten. We konden buiten zitten. Heerlijk.
    De ober adviseerde, nadat wij aangaven het niet te weten, twee gerechten voor ons te maken. Op verzoek met zeevruchten, pepers en veel groente.
    Beide gerechten waren heel erg lekker. Verse zeevruchten, knapperige groenten en pepers. Uitstekend! Het is zo goed als schoon opgegaan.

16. Nederlands Leiden

Cathy cailotto

Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurante, very good pannenkoek.

17. Chinees-Indisch Leiden

Wander

Een keurig restaurant. Goed en vriendelijk, wij zijn beleeft geholpen. Graag kom ik terug in het restaurant, het eten was perfect.

18. Indiaas Leiden

Albert

Het bleek dat de hoeveelheid personeel niet goed was ingeschat om alle gasten goed en tijdig te kunnen helpen. Meer dan uur zitten wachten op voorgerecht. Eten was redelijk, maar de biryani was geen echte biryani maar meer nasi. Drinken aan de dure kant (3,50 euro voor een alcoholvrij biertje). Menukaarten moeten echt worden vervangen (versleten) en ook de kraan in de WC stond (hing eigenlijik) los.

Annemieke

Wat een lekkere pizza's maakt Giuseppe,
    heerlijk vers en rijk van smaak!
    Wij hebben hier gegeten met 4 kinderen en ook zij hebben genoten van hun pizza. Naast de goeie kwaliteit van eten is de sfeer ook erg fijn. Vriendelijke en geduldige mensen in de bediening.
    Giuseppe, de eigenaar, komt af en toe bij de mensen langs om te vragen of alles naar wens is. Een zeer vriendelijke man die uitstraalt dat hij dit werk met liefde doet!

Kortom, een echte aanrader om naar toe te gaan!

20. Italiaans Leiden

Eenvoudig wijkrestaurant met goed en betaalbaar eten. Aanrader! Restaurant heeft ook afhaal- en bezorgservice.

21. Nederlands Leiden

Ondanks de positieve recensies op deze site is ons bezoek aan oudt Leyden erg tegen gevallen. De pannenkoeken waren snel klaar en smaakte redelijk tot lekker (al mag er wel gewerkt worden met verse groenten bij een boerenpannenkoek en een biefstuk van 200 gram op de kaart moet op je bord niet in een keer de helft zijn!), maar wat viel de bediening tegen. Natuurlijk besef ik dat als het druk is dingen langer kunnen duren, maar het kan niet zijn dat je überhaupt niet wordt opgemerkt bij binnenkomst en later als je aan tafel zit. Dat tafels met vuile spullen een groot gedeelte van de avond zo blijven staan en dat je als klant bij het afruimen spullen moet aangeven.
    Ik vind het storend als je niet gastvrij wordt ontvangen als je uiteten gaat, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat klanten moeten opstaan tijdens het eten om andere klanten er langs te laten gaan omdat de tafels te dicht bij elkaar staan.
    Sorry, maar uiteten gaan moet ontspannend zijn en dat was het niet.

John River

23. Grieks Leiden

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel goede service.

Federica Rusmini

Eten is hier altijd van hoge kwaliteit, helaas is de bediening erg verslechterd. Wachttijd is erg lang (bijna 1 uur). Bediening is niet attent naar de klanten. Wij zaten boven en moesten naar de bar om een drankje te bestellen. Eeg vervelend!

25. West-Europees Leiden

Suzanne Cornelissen

Gezellige sfeer. Leuke tent. Niet voordelig, maar goed product!

Zaterdagavond wezen eten, maar wat viel dat tegen. Weinig aandacht aan het eten besteed. Lauw en de frietjes en groente waren ze vergeten. Moest erom vragen, mijn vleesgerecht was al op. Jammer want goedkoop is het zeker niet! Kaarsjes uit op de tafel. Nee voor hetzelfde geld kun je veel beter en gezelliger uit eten gaan in een leuke bistro. Fantasieloos

Claudia Wyle

28. Nederlands Leiden

Hr. Klijnsma

Heb ontzettend lekker gegeten. De gerechten hadden allemaal een originele touch, met speciale ingrediënten die het eten echt afmaken en waardoor Puur zich onderscheid van andere restaurants.
    De bediening was erg vriendelijk. Ze hadden mij alleen wel het verkeerde voorgerecht uitgeserveerd, wat gelukkig adequaat en snel werd opgelost.

Eindoordeel: leuke, gezellige sfeer en heerlijk eten!

29. Chinees-Indisch Leiden

Gisteren wij weer bij restaurant Woo Ping gegeten, tipan vlees mix was erg lekker, voor een prima prijs in een gezellig restaurant met heel vriendelijk service, uitstekend adres, wij kom zeker terug.

Jeanette

Prima prijs, lekker eten en vriendelijk personeel.