Proeflokaal Sijgje in Leiden

Gezellig restaurant waar een driegangenmenu wordt geserveerd

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Proeflokaal Sijgje!

Bij ons proeflokaal Sijgje krijgt U heerlijke gerechten geserveerd, gebaseerd op de recepten van moeder Sijgje

Welkom bij Proeflokaal Sijgje. De naam van ons proeflokaal komt van Sijgje Pietertje, de schoonmoeder van een van de eigenaren.

De gerechten die op onze menukaart staan zijn zorgvuldig gekozen en de keuze is groot.
U kunt uw eigen 3 gangen menu samenstellen ! Uiteraard hebben we een speciale wijn en bierkaart , zodat U er een lekker biertje of wijntje bij kunt drinken. Wij maken U ook graag attent op onze speciale Latte koffiekaart .

Voor de prijs hoeft u het niet te laten, voor € 14,25 kunt U een heerlijk 3 gangen menu eten.

Kom eens langs in ons gezellige en sfeervolle proeflokaal in de Herenstraat 151 in Voorburg.

Op 1 September hebben wij de deuren van ons nieuwe Proeflokaal Sijgje in Leiden (Morsstraat 6-8) geopend. Reserveren kan via onze reserveringspagina.

PARKEERGELEGENHEID IN LEIDEN
U kunt uw auto eenvoudig parkeren in de parkeergarage aan de Morsweg, vanaf deze parkeergarage is het even door de Morspoort lopen en na 300 meter ziet u Proeflokaal Sijgje aan uw rechterhand.

Tot gauw

Het team van Proeflokaal Sijgje

Bekijk onze menukaarten
Foto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in LeidenFoto van Proeflokaal Sijgje in Leiden

Overnachten
Hotels in de buurt »