Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemstede verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Heemstede

Kwam hier vroeger al met m'n familie op bepaalde gelegenheden. Dat was in de periode voor de All u can eat concepten etc. Toen was het eten super en dat is het eigelijk nog steeds. Als ik trek heb in de Chinese keuken bestel ik het vrijwel altijd hier. Ze komen het meestal na c.a. 60 minuten brengen, soms wat eerder. Dat is ook precies wat ze communiceren nadat de bestelling is geplaatst. Mijns inziens de beste Chinees uit de regio hier!

2. Echt een aanwinst voor Heemstede. Zalmburger/ Wagyuburger zijn een aanrader!

3. Vanwege corona wat vaker eten laten thuisbezorgen en dit restaurant ontdekt. Ouderwetse vette Chinese hap als Bami panggang. Hmm, lekker!

4. Italiaans Heemstede

Chris van Egmond

Eten en de wijnen..heerlijk, alsof je in Italië aan tafel zit. De bediening was zoals we die bij La Via gewend zijn...erg attent en vriendelijk. Prijs/kwaliteit...prima en we komen terug en hopelijk heel snel!

5. Italiaans Heemstede

Chris van Egmond

Zoals elke keer was het wederom thuiskomen en als een gast behandeld worden.
    Als verwacht was het eten zoals je het in Italië tegenkomt en de wijn, een Montepulciano, wederom een prima begeleider bij al dat lekkers! Tel daarbij op de attente bediening en… we komen binnenkort weer!
    De sfeer een zes… het was die avond toevallig rustig. Lag niet aan de inrichting en muziek van het restaurant! DIE zijn altijd prima!

6. Het eten bij Bomans is heerlijk. Borden mooi opgemaakt. En waar ze ook echt een compliment mee verdienen is de wijze waarop ze met de Coronaregels omgaan. Het was gezellig en alles was veilig.

7. Madelon Klok

Geweldig eten en hun thuismenu's zijn 'to die for'! In deze moeilijke corona tijden hebben ze hun gastheerschap en hoog culinair niveau staande weten te houden door sublieme thuismenu's aan te bieden. Elke week anders en altijd voortreffelijk. Ook de bijpassende wijnen zijn heerlijk! Wij zijn echt kritische en frequente restaurant gangers maar dit is thuis een feestje op je bord. En de zeer vriendelijke eigenaar verleent fantastische service en denkt met je mee indien nodig. Kortom: een enorme aanrader!

8. Italiaans Heemstede

Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening. We hadden niet veel tijd, we werden vlot geholpen, dus dat was perfect. Er hangt een gezellig dorps sfeertje. Volgende keer ga ik zeker weer terug. (Enige puntje is het oubollige Interieur maar aan de andere kant heeft dat ook wel weer wat)

9. Via de site van te voren menukaart bekeken gezien in gezelschap van 4 zich 2 vegetariërs bevinden, ruim aanbod vega eten en heerlijke grote vleesgerechten. Ter plaatste is menukaart vanwege corona aangepast, bevat slechts 1 vega gerecht en hierin is geen variatie mogelijk indien gewenst. Bij bestellen was er nog maar 1 vega voorgerecht op voorraad, waarvoor ook geen alternatief beschikbaar was. Hoofdgerecht hamburger, was nog rood van binnen terwijl duidelijk was aangegeven dat dit helemaal doorbakken moest zijn vanwege een zwangere dame in het gezelschap. Bediening traag en communiceert niet met elkaar. Op rekening ook diverse fouten. Eten verder redelijk goed maar redelijk prijzig, niet in verhouding prijs kwaliteit in totaal. Niet voor herhaling vatbaar dus.

10. Internationaal Heemstede

Marion Frequin

Bediening heel vriendelijk en gastvrij. Ruime keuze gerechten en het eten was wederom smakelijk en mooi gepresenteerd.

11. Van Mechelen

Zaterdag 29 augustus hebben wij hier met ruim zestig genodigden de verjaardag van mijn vrouw met ALS gevierd met een uitgebreide lunch met een groot aantal kleine gerechten. De coronaregels waren door de opstelling en wijze van bediening zeer goed na te leven. Wij hebben zeer genoten van de voortreffelijke gerechten en kregen van onze gasten complimenten over de excellente keuken en misschien nog wel meer over de uiterst voorkomende en attente bediening. Lof. We kijken terug op een bijzonder geslaagd feest,

12. Italiaans Heemstede

Chris van Egmond

Ondanks dat het een rustige avond was, was het érg gezellig! Pizza met vérse ananas was een topper dus een aanrader. De rode Montepulciano wijn… prima op temperatuur en niet al te karige glazen… dit staat wel zo gastvrij. De bediening was attent maar niet niet opdringerig. Wij houden van deze Italiaan en gaan terug!

13. Italiaans Heemstede

Dit is echt een verborgen pareltje. Heel erg goed eten. Het vlees is nog lekkerder dan die van het beste vleesrestaurant in de straat en de pizza's hebben we nog bijna nergens anders zo goed gegeten. Echt een aanrader. Als je echt lekker wilt eten moet je hier zijn! Wij zijn er al zeker 5 keer geweest en we blijven terugkomen.

14. Alice Klein Breteler en Liesbeth Everaert

Wij hebben een heerlijke lunch gebruikt! Dan ook de situatie aan het water, speciaal met mooi weer.
    Maar wij hadden iets te vieren! Mijn schoondochter en ik, wij zijn op dezelfde dag jarig, dus wij zeiden enthousiast tegen de dames van de bediening “wij zijn vandaag jarig en we kennen elkaar al 40 jaar” nou dat vonden ze leuk en bij het afrekenen kregen wij voor onze verjaardag, een wijntje aangeboden van de zaak! Hoe leuk is dat! Overigens het is altijd gezellig bij Bosmans.

15. Heerlijk op het terras met het gezin, in het zonnetje, aan de high tea.
    3 gangen, geserveerd door zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Kleine eetwaren Heemstede

Bianca Zwikker

Heerlijk eten... gezellige sfeer👍 prijs kwaliteit is helemaal top. Hardwerkende mensen die hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken.

17. Italiaans Heemstede

HEERLIJK gegeten, met hele fijne bediening. Een absolute aanrader. We komen snel weer....

18. Nederlands Heemstede

Steijn van Harlingen

Kom al vele jaren bij de Family, altijd erg leuk en gezellig.
    Het nieuwe terras ziet erg erg mooi en sfeervol uit.
    Bediening is erg goed, aardig en attent.
    Zoals altijd is het eten ook erg lekker.
    Ik zag dat ze ook bezorgen, ga ik zeker een keer proberen.
    Zeker een aanrader! :-)

19. Chinees-Indisch Heemstede

Wij komen hier al jaren met het gezin eten. De warmte van de gastheer is vanaf het eerste moment merkbaar. Hij spreekt iedereen bij binnenkomst persoonlijk aan en zorgt voor een prettige sfeer. Het eten is ontzettend lekker, vooral de Tipan met de speciale saus (staat niet op de kaart, maar zeker een aanrader om te vragen!) 🤩. Wat betreft de corona-maatregelen; er is gepaste afstand tussen de tafels, bediening werkt met handschoentjes en bij binnenkomst wordt de temperatuur opgemeten.

Wij komen snel weer terug!

20. Chinees-Indisch Heemstede

Rosanna de Vos

21. Italiaans Heemstede

Marja Sperling- van Esch

Het was weer even lekker als altijd. Goede kwaliteit van het eten en prettige persoonlijke bediening. Dit blijft een van onze favoriete restaurants.

22. Italiaans Heemstede

Prijs/ kwaliteit verhouding niet als verwacht. Vroeger hier vaker geweest dan heb je een verwachting. Die werd niet gehaald, ook niet in service en kennis van de bediening. Prima pizza maar niets bijzonders.

23. Italiaans Heemstede

Annemarie Trajanovic

Wij waren komen een met mijn mopperige vader. Het eten was super, en de bediening perfect. Het was een gezellige avond en we komen zeker terug! Bedankt dames van de bediening!

24. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Hoewel het wel op de borden stond aangegeven was er toch geen 3 gangen menu, maar de gastheer (eigenaar?) stelde voor om een 3 gangen verrassingsmenu samen te stellen. Dat vonden we een goed initiatief. We kregen tonijn sashimi, biefstuk en zalm met groenten en een dessert met heerlijke zoetigheid om te sharen. Fijne sfeer en Corona-proof.
    Wel heel jammer (en kinderachtig) dat er 1 euro wordt berekend voor een karafje kraanwater, dat hoort een service te zijn waarvoor niets berekendmag worden!
    En nog een puntje ter verbetering: de meisjes in de bediening zagen er netjes uit, maar de uiterlijke verzorging van m.n. de gastheer (in een grote groene polo) past niet bij het restaurant.

25. Italiaans Heemstede

Vriendelijke ontvangst. Jammer dat het wat chaotisch is verlopen. Toen er werd gevraagd of wij onze keuze hadden gemaakt, werd ook gevraagd of we er aardappelen, pasta en groente bij wilden hebben. Wij gaven aan dat alles te willen. Toen wij onze keuzes kregen geserveerd, werd opnieuw gevraagd of wij de aardappelen, pasta en groente wilde hebben. Aangegeven dat wij dat al bij de bestelling hadden gedaan. Na verloop van tijd werd eerst de pasta, naar ons idee voor 1 persoon gebracht. Na verloop van tijd, toen wij het gerecht al bijna op hadden, werden de gebakken aardappelen gebracht. Groente lag niet op het bord, maar er werd wel een salade gebracht, Mogelijk was dat de groente die er bij hoorde.

26. Italiaans Heemstede

De ossehaas met gorgonzola is altijd boterzacht, maar deze keer viel het een beetje tegen. Kleine stukjes vlees met veel saus maar weinig smaak van gorgonzola.

27. Dinsdag 21 Juli 2020 op het terras bij Sanz een Irish coffee besteld, kreeg het geserveerd in een wijnglas, half vol met haast geen whiskey er in. Het koste 6,50, een schandaal, ik drink overal op een terras dit drankje, nergens was het zo slecht als hier.

28. Chinees-Indisch Heemstede

Arnold Steenvoorden

Foe yong hai opgehaald… regelrecht de container is… wat stukjes omelet onder een dikke laag tomatensaus, de kip ben ik nergens tegengekomen… de smaak was bagger. Nooit meer.

29. Indonesisch Heemstede

Hoenson

Lekker eten en vooral de loempia’s waren heerlijk 😁

30. Italiaans Heemstede

Geert Hommes

Gezellig en smakelijk gegeten met kleinzoon (10). Rustige ambiance en prettige bediening.