De Vleeschhouwerij in Heemstede

• do lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
  • vr lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
  • za lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 22:00

In een gezellige sfeer genieten van een 4-gangen surprisemenu, nu slechts 31,50!

De Vleeschhouwerij is gelegen in hartje centrum van Heemstede. Bijna 25 jaar na het starten van hun welbekende slagerij, is het zover en zijn zij begonnen met een volgende uitdaging. Een eerlijk restaurant in een historisch (uit 1910 stammend) slagerspand, met de heerlijkste gerechten. Dit is het enige restaurant met een eigen slagerij.

In een gezellige sfeer, waarin de slagerij en het uitmuntende vlees centraal staan, word je verwelkomt door het team van De Vleeschhouwerij en bezorgen zij jou een culinair uitje. Alles wat op het menu staat, is van de hoogste kwaliteit en wordt met grote zorg bereid. Vlees is hun passie, al jaren! Al het rundvlees is KDR gecertificeerd, wat betekent dat als je een heerlijke sappige biefstuk komt eten, dat ook een 'eerlijk' stuk vlees is. Het vlees is dus duurzaam en voldoet aan alle Nederlandse eisen.

Reserveer nu deze deal en laat je verrassen door een 4-gangen surprisemenu, nu voor maar 31,50!

45,00 31,50 -30%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-12-2017

Bijna 25 jaar na het starten van onze welbekende slagerij, is het dan zover en gaan wij beginnen aan de volgende uitdaging.
In een gezellige sfeer, waarin de slagerij en ons uitmuntende vlees centraal staan willen wij u met ons team graag verwelkomen!
In het oude, uit 1910 stammende slagerspand aan de Raadhuisstraat zullen wij voor u klaar staan met de (h)eerlijkste gerechten.
Heb je trek in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of ons befaamde broodje carpaccio voor de lunch, alles wat bij ons op het menu staat is van de hoogste kwaliteit en wordt met grote zorg bereid.
Vlees is onze passie, al jaren!

Al ons rundvlees is KDR gecertificeerd, wat betekend dat als u een heerlijke sappige biefstuk komt eten, dat ook een 'eerlijk' stuk vlees is, dus duurzaam en aan alle Nederlandse eisen voldoet.

Restaurant de Vleeschhouwerij is gelegen in de leukste winkelstraat van Nederland, en is geschikt voor zowel de lunch als diner, maar ook voor partijen op maat.

Diëten Glutenvrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in HeemstedeFoto van De Vleeschhouwerij in Heemstede

Overnachten
Hotels in de buurt »