Voor de deur gratis en op parkeer terein gemeente gratis

Bus raadhuisstraat of de dreef

Bezorgrestaurants in de buurt van Popsuiker

5. Betalen American Express Diners Club Visa pin

1431963459 45
1443162023 49
1501954484 79
1521551971 69

1. Bij binnenkomst moest ik zelf de stoel met poedersuiker afkloppen. De stoel was niet schoongemaakt.
    De eigenaresse achter de toonbank kijkt gedurende je verblijf zuur naar je terwijl je aan het eten bent, niet echt vriendelijk.
    Sfeer was saai, kleine ruimte, muziek heel zacht en je voelt je zo bekeken door de werknemers.
    Poffertjes waren heel slecht, te vettig en nog niet klaar. Pannenkoeken waren oké, maar ook deze leken te wit en nog niet ready.
    En je moet meerdere keren iets vragen, anders wordt het al weer vergeten.

2. Femme en milou

Vier meiden van 10 hebben een fantastische avond beleefd bij Popsuiker! Poffertjes, pannenkoeken en ontzettend vriendelijk personeel. Meiden zaten in het zicht zodat ze zelfs een oogje in het zeil hielden.
    Heerlijke ervaring voor ‘grote’ meiden van 10! Dank jullie wel, komen gauw weer eens terug!

3. Wij hebben een half uur gewacht op een stokbroodje en een uur op de hoofdmaaltijd. De sla die we erbij kregen was verlept en had zwarte randen toen we daar een opmerking over maakten werd er gezegd dat sla voor konijnen is? Dame van de bediening komt zeer nors over. Toiletten waren vies. Wij komen hier niet meer terug.

4. Cat Houben

5. Hier pas wezen eten met een voucher van VakantieVeilingen. Bij aankomst hadden wij een tafeltje vlak bij de deur. Wanneer deze open ging kregen we een tochtstroom waardoor wij telkens op de kou zaten. Vooraf een zeer zoutig kippensoepje. Idee gehad dat deze uit blik kwam. Als hoofdgerecht een kipsate. Deze was erg vet bereid. Toe een ijsje. De bediening was niet erg professioneel. Ik kreeg het gevoel dat ze er niet zo veel zin in had. Haar collega straalde veel meer gezelligheid uit. Wij zullen hier in ieder geval niet meer terug komen.

6. Onlangs wezen eten bij de popsuiker.
    Restaurant is erg klein. Geen keuze waar we mochten zitten.
    Zaten daarbij ook op de tocht.
    Mevrouw die ons bediende kwam erg onvriendelijk en afstandelijk over. Naar mate de maaltijd wordt zij vriendelijker.
    Komt wel vrij snel nadat je je pannenkoek op hebt voor een nieuwe ronde. Weinig gelegenheid om gezellig na te tafelen.

7. Hans en Nel Zeegers

Helemaal gezellig. Voor de kinderen is het echt een aanrader, alles kan en alles mag.
    Het was er onwijs druk en iedereen bleef lachen en was vriendelijk.

8. Heerlijk gegeten. Super leuke tent!

9. s.kazimovski

Mooie restaurant, maar hele slechte bediening. Vooral een dame haar schreeuwende toon heeft ons zeker niet als thuis laten voelen. Wilde alleen een extra stoel pakken bij de toevallig gereserveerde tafel. Het hele restaurant heeft het geweten hoor "Meneer kunt u die stoel laten staan, ik kom er zo aan." Ze moet eerst een cursus nemen "omgaan met klanten" voor dat ze achter de bar gaat staan. Een ding is zeker, we gaan nooit terug komen.

10. Alweer heerlijk gegeten bij Restaurant Popsuiker. Gezellig restaurant voor het hele gezin. Keihard werkende mensen die je een lekker geniet moment bieden. Wij gaan gauw weer!

Hartelijke groet,

Funda & Reza

11. Frans Lucassen

Eten is goed, sfeer is prima, niet duur en onzettend goede bediening. Advies is: ga zo door!

12. dirk van der molen

Prima ervaring en super gegeten. Komen hier nu al 1.5 jaar en ziet ze groeien. Lekker voor weinig en super bediening Komen snel terug.

13. M.Balvert

Leuke locatie, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

14. Wanneer je zin hebt om uit eten te gaan is Popsuiker een goede keuze. Het eten is erg lekker en in verhouding helemaal niet duur. Het personeel is erg vriendelijk en begripvol. Zeker een aanrader om hier gezellig te eten met uw kinderen of familie.

15. Elly Maat

We hebben poffertjes gegeten met Groupon. Warme poffertjes, heerlijk.

16. van den Berg

Voor de 2e maal weer heerlijk gegeten, deze keer het grilldiner. Ongelooflijk wat uitgebreid!! Het vele overgebleven vlees werd netjes voor ons ingepakt. Zonde om weggegooid te worden. Hartelijk dank voor de goede service.

17. Gezellig, leuk en lekker. Zeker de moeite waard!

18. Familie Bosch

Met een Groupon gegaan. Lekker gegeten, zowel voor-, hoofd- als nagerecht was lekker. De kinderen hebben genoten van de poffertjes.

Betaalbare prijzen en vriendelijke mensen. De gerechten zijn simpel met een vergelijkbare prijs

Wij gaan zeker nog een keer terug met de kinderen.

19. Marijke van den Haak

Tweede kerstdag een overheerlijk driegangenmenu menu, soep vooraf, plaatgril op tafel met meer dan voldoende vlees e.d., en koffie/thee of ijs toe.

Wij zijn voor de tweede keer hier geweest, de eerste keer voor de heerlijke poffertjes. Wij komen in ieder geval zeker nog terug. Gewoon heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

20. Op 2e kerstdag de tafelgrill uitgeprobeerd met 3 personen. Met dit apparaat toch het gevoel gehad dat we een beetje "zelf gekookt" hebben. De vriendelijke en servicegevoelige bediening zette onze tafel vol met ruim voldoende vlees, salade, friet, sauzen, brood enz. Lekker gegeten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

21. Daniellekolkman

Op 2e kerstdag heerlijk gegeten van de tafelgrill. Soepje vooraf en als dessert lekker een ijscoupe!! Als afsluiting nog een lekker kopje koffie, thee en chocolademelk. Kortom zéér geslaagd en zeker weer voor herhaling vatbaar.

22. Zeer slechte bediening en koude soep uit blik. Kaasfondu leek wel behangplaksel. Als je er wat van zegt kijkt het personeel je de deur uit. Al met al een slechte tent. Geen aanrader.

23. Edwin Sterke

Eten en drinken bij Popsuiker is altijd leuk, gezellig en goede kwaliteit voor de prijs. De service is erg goed, en de ambiance ook. Met mijn 13jarige dochter kom ik hier graag voor poffertjes en 3 gangen diner. Zeker een aanrader, maar laat ook een plekje voor mij over...

24. joop en margot

Vandaag voor het eerst daar gegeten. Eten was super lekker, goede bediening en super gezellig. Komen zeker terug!

25. Pannenkoeken waren heerlijk. Leuke bediening maar vooral goede service dat we na 2 uur in de file gestaan te hebben toch tegen sluitingstijd een pannenkoek voor ons klaar stond.

26. Ben net terug uit dit restaurant. Ik had een veiling-coupon en moet zeggen dat deze mensen het snappen. Niks geen onderscheid tussen een veiling gast of passant gewoon dezelfde behandeling en hetzelfde volle bord!
    Vooraf een tomatensoep in een leuk pannetje geserveerd. De frites en sate waren van een prima kwaliteit en de hoeveelheid was ruim voldoende. De salade bevatte van alles wat en voor mij te veel uitjes maar dat is persoonlijk. 2 bollen ijs toe, ook deze coupe was tot de rand gevuld.
    Als ik de eigenaar was zou ik kijken of de presentatie van de gerechten wat leuker kan, maar waar gaat dat over... Het eten, dat is het belangrijkste en dat scoort (helemaal gezien de prettige prijs) echt voldoende. Ook de drankjes zijn goed geprijsd. De gastvrouw (geloof tevens de eigenaresse) bedient erg prettig.
    Ik kom eerst nog een keer terug voor de poffertjes, maar sluit niet uit dat ik de schnitzel ook nog een keer kom proeven :-)

27. Bianca van Ham

Heerlijke poffertjes en betaalbaar! Ook heb ik hier de schnitzel en sate besteld!

Schnitzel echt zoals in Oostenrijk echt super! Saté is lekker gekruid.

Vriendelijke mensen en lekker knus stekkie! Echt een aanrader..

28. h warmerdam

Het was zeker de moeite waard, wij komen zeker terug. Het was erg gezellig, heerlijk gegeten. En een mooie locatie op de hoek, en de menu keuze was ruim voldoende.

29. Via social deal, eerste keer poffertjes gegeten. Nu inmiddels zijn we er al ruim 15 keer geweest. Naast de heerlijke poffertje en pannenkoeken, hebben ze ook een lekkere 3-gangen menu of kaasfondue (of gewoon a la carte). De gerechten worden leuk gepresenteerd, vooral de soep is erg leuk gedaan! Het personeel is vriendelijk en dat is ook wel te zien aan de meerdere vaste klanten. Mocht je geen social deal hebben, is het restaurant ook gewoon betaalbaar! Locatie is gezellig op een mooie hoek en gratis parkeren is op loopafstand. Zeker een aanrader!!! Wij zijn er in ieder geval begin december weer!

30. Otto en Marga van Kempen

Lekker gegeten voor een goedkope prijs. Saté erg lekker, goede stevige patat en een frisse salade. Spekpannenkoek met ananas lekker. IJs toe, advocaat met slagroom en chocola. Onze complimenten Marga en Otto.

31. Als je van het niveau snackbar houd, is het prima. Maar een witbier tappen in een stapelbierglas? Saté gemaakt van kipfilet met een zurige nasmaak (azijn in marinade vermoed ik om de droge kipfilet zacht te houden). Patat is bij de snackbar beter. Lullig zakje mayonaise erbij. IJsbergsla met slasaus uit een fles, met tomaatje en stukjes komkommer. Niets heeft aandacht gehad!

Interieur klopt ook niet. Koud, kil en aan de ene kant klompen en aan de andere kant Boeda en een Aziatische kat? IJsje toe, ongevraagd met een mierzoete aardbeiensaus. Er staan 3-4 sauzen in zicht, vraag je klant welk sausje ze wensen! Nee, wij dachten een keer makkelijk te doen, maar niets was echt lekker. Gezellig ook niet, dus eenmalig voor ons!

32. Zeer teleurstellend restaurant. Bediening zit continu te eten voor je neus en let totaal niet op de gasten. Het eten wordt opgewarmd in de magnetron. De uitstraling van het restaurant was zeer matig, bij ons kwam het over snel eten en weer wegwezen. Als je lekker uit eten wil zou ik hier NIET heen gaan.

33. Met een groupon hier terecht gekomen. Tegen groupon-verwachtingen in werden we erg vriendelijk bediend en de poffertjes waren uitstekend. Wij komen zeker weer eens terug.

34. Marlies

Vandaag met onze kleine dochters (4 en 2) poffertjes en pannenkoeken gegeten. Het was erg lekker, personeel heel vriendelijk. Er is een handige speelhoek, zeker een aanrader voor een gezin met jonge kids.

35. mevr.v.Gasteren

Wat is jullie terras prachtig geworden. Vergeet niet de bakjes water te geven. Kom volgende week zondag met 2 amerikaanse kleindochters, die willen dolgraag met oma poffertjes bij jullie eten.

37. Pannenkoeken waren helaas erg dik, melig en zelfs niet gaar en koud. Weeïge smaak. Gerechten buiten de pannenkoeken om waren wel goed, maar niet compleet geserveerd (er misten onderdelen welke wel op de menukaart vermeld stonden).

Slechte/onkundige en onvriendelijke bediening. Drankjes werden onvoldoende bijgehouden en de tafel werd bijvoorbeeld afgeruimd terwijl er nog gegeten werd. Na kritiek werden we door een van de serveersters niet meer aangekeken.

Al met al helaas zeker niet voor herhaling vatbaar.