Bij Bomans in Heemstede

Koffie | lunch | high tea | high wine | borrel | diner

Deal Een heus uitje met dit 3-gangen verrassingsmenu met huiswijn arrangement Bij Bomans, nu voor 35,-!

Een echt uitje Bij Bomans waarbij je niets moet behalve je lekker te laten verrassen door de chef met een dagelijks wisselend 3-gangenmenu waarbij elke gang zal worden voorzien van een bijpassende huiswijn. Reserveer nu deze deal met 19% korting.

Bij Bomans is een populaire ontmoetingsplaats in Heemstede. De inrichting voelt tegelijk stijlvol, gezellig en trendy aan. Op het terras aan het water, pal op het zuiden is het al met enkele zonnestralen heerlijk toeven. Het uitzicht vanuit het restaurant op de oude dorpswal doet heel 'Utrechts' aan en is ongekend voor Heemsteedse begrippen. Zowel binnen als buiten zijn er 60 zitplaatsen. Er wordt veel zorg besteed aan de kwaliteit, kwantiteit en de presentatie van de gerechten, want tenslotte wil het oog ook wat.

43,50 35,00 -19%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2018

Parkeren in de winkelstraat tegen regulier tarief. In de omliggende woonwijk is voldoende gratis parkeergelegenheid. Vanaf 18.00 uur ook in winkelstraat gratis parkeren.

Via bus en trein.

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Bij Bomans | Eten & Drinken: het adres voor uw kopje koffie met huisgemaakte amandelkrul, lunch, borrel, high tea, high wine en diner!

Familie Paasbrunch | 1e en 2e paasdag
Prijs: Volwassenen € 23,50 | Kinderen van 3-12 jaar € 12,50 | Tijd: 12.00 - 15.00 uur
Beide dagen (dus ook maandag) zijn wij geopend voor diner. Reserveringen: Reserveer tijdig om teleurstellingen te voorkomen.

!NIEUW: De High wine kaart bij Bomans! NIEUW!

Bij Bomans is een populaire ontmoetingsplaats in Heemstede. Behalve voor de lunch en diner bent u bij ons op het juiste adres voor high tea, borrel of een lekker kopje koffie met onze huisgemaakte amandelkrul. De inrichting voelt tegelijk stijlvol, gezellig en trendy aan. Op het terras aan het water, pal op het zuiden is het al met enkele zonnestralen heerlijk toeven. Het uitzicht vanuit het restaurant op de oude dorpswal doet heel 'Utrechts' aan en is ongekend voor Heemsteedse begrippen. Zowel binnen als buiten zijn er 60 zitplaatsen. Er wordt veel zorg besteed aan de kwaliteit, kwantiteit en de presentatie van de gerechten, want tenslotte wil het oog ook wat. Voor een heerlijk tochtje naar de Molenplas of door de prachtige binnenstad van Haarlem kunt u onze 'Bij Bomans' sloep huren met picknickmand. Tot Bomans!

• High tea: € 23,50

1398208270 82
1439622063 79
1469203344 75
1475119600 75

1. Het is een hele leuke locatie. De sfeer is prima en de bediening top. Het eten is super, zeker voor de prijs. Zeker een aanrader om te gaan lunchen, dineren of gewoon voor een kopje koffie of thee.

2. Rob Bedijn

De 1e ervaring was boven verwachting. Voorgerecht, (Vitello Tonato) was mooi geserveerd en meer dan royaal. Smaak uitstekend. Hoofdgerecht, Surf & Turf gelukkig niet zo royaal als het voorgerecht maar ruim voldoende en met een prachtig stukje Ossenhaas en 4 grote garnalen op een bedje van groenten. Desert was voor mij een Kiss of Fire (koffie met cointreau en Tia Maria en Slagroom). Stond niet op de kaart maar geen probleem. Was ook naar de zin. Prijs is zeker niet te hoog maar prima voor de kwaliteit. Conclusie: zeker de moeite waard. Wij komen zeker eens terug om op het terras te lunchen.

3. Weer heerlijk gegeten vanavond. Het was heel druk maar toch nog door de aardige serveerster een tafeltje voor twee kunnen bemachtigen aan het water. Heerlijke carpaccio vooraf, deze is zo heerlijk en qua prijs echt niet duur. Hoofdgerecht was ook weer lekker en als toetje de bossebol met roodfruit, slagroom en ijs. Deze is super lekker en echte aanrader. Kortom was weer lekker en gezellig.

4. Alles was wel, totdat we voor het eerst in ons leven de tournedos terugstuurden omdat deze niet medium maar gewoon doorbakken was en zelfs harde randen rondom had. Tot onze grote verbazing werd het bord door de serveerster (!!) linea recta teruggebracht met de mededeling dat dit volgens de kok WEL een medium gebakken tournedos was. We hebben het erbij gelaten om de sfeer van dit cadeaudiner voor onze moeder niet te verpesten. Erg jammer.

5. We hebben lekker gegeten. De service stelde ons deze keer behoorlijk teleur. We meldden bij binnenkomst dat we tegen 8 uur klaar wilden zijn in verband met een voorstelling in de Luifel. Twee van ons bestelden het menu, maar er was eigenlijk geen tijd voor het nagerecht. Het duurde erg lang vor de voorgerechten en vervolgens de hoofdgerechten werden geserveerd.

6. Wat is dit restaurant veranderd in negatieve zin. Jammer.
    We drinken met twee personen een glaasje rosé op het terras en moeten dan bijna 10 euro afrekenen.
    Op de kaart lazen we echter dat een glas 3,90 kost.
    Bij navraag werd mij gemeld dat het bedrag op de kaart een fout had en nog veranderd moest worden.
    Of ik het verschil terug wilde hebben?
    Daar gaat het mij niet om, toon de goede prijzen en vertel niet dat er een fout op de kaart staat of verander dat snel.

7. A.l.Bauer

Ik vond de gemberthee een aanfluiting. 3 dikke schijven gember in een theeglas warm water. Hier kan meer aandacht aan besteed worden. Suggestie: theeglas warm water met een paar flinterdunne schijfjes gember en een schijfje Citroën. Honing was wel aanwezig.

8. Jessica van Es

Ik heb een leuke en lekkere high tea gehad met een vriendin. Goeie service, vriendelijk personeel, eten drinken top, werd ook steeds bijgevuld. Alleen jammer dat ik op tijd had gereserveerd en mails heb gehad en het personeel niet wist dat we kwamen, maar is gelukkig goed opgelost. Voor herhaling vatbaar.

9. Heerlijk gegeten. Aardig personeel.

10. Drie lunchgerechten besteld, de minst goede was de salade Nicoise: twee kleine doorgebakken of doorgegrilde stukjes behoorlijk taaie tonijn, 1/2 gekookt ei en heel veel sla. Geen tomaten, geen komkommer, geen olijven. Prijs: 14,20, in relatie tot de kwaliteit van het gerecht wel erg veel. Van het broodje warme beenham (staat zo op de kaart) was de beenham niet warm, hierover een opmerking gemaakt, op het nieuw gebrachte broodje was de beenham ietsje warmer, maar iemand van de bediening kwam uitleggen waarom de beenham eigenlijk niet warm kon zijn. Prima, maar zet het dan zo niet op de kaart. Het derde gerecht was een salade gebakken kip met avocado, tomaat etc. De kip was goed, het was ook een behoorlijke portie, maar de avocado was keihard. Zo durven wij hem thuis niet op tafel te zetten. De crême brulee (als goedmakertje na het broodje beenham) was lekker, maar koud. De koekjes bij de koffie en de thee waren lekker. In het algemeen was het een teleurstellende ervaring, niet voor herhaling vatbaar.

11. Het feest voor onze moeder die 75 jaar hebben we gevierd Bij Bomans. Ze staan open voor alles. Denken met je mee. Zelfs op de dag zelf staan ze open voor wijzigingen. Geweldig! Het werd een heel geslaagd feest dankzij Bij Bomans. Vriendelijke bediening, geweldige service, heerlijk eten. Een echte aanrader!!

12. Heerlijk genoten van een high tea afgelopen weekend met mijn mouder. Ruime keuze en onbeperkt thee. Bedankt Bomans.

13. Bike Totaal Hazerswoude

Heel leuk bedrijfs uitje georganiseerd hier voor ons personeel. Hapjes, drankjes, muziek en sloepverhuur. Bedankt voor deze dag. Wellicht tot een volgende keer.

14. Gezellige tent. Lekker eten en correcte bediening. In de zomer is het zelfs mogelijk hier een sloep te huren. Wij gaan dit zeker doen met het gezin.

15. Riet Jonker

Overheerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
    Sfeervol besloten feest.
    Gasten ook enorm genoten.
    Ik ga nog eens op herhaling.

16. Prima ervaring. Lekker gegeten en hele goede en gezellige bediening.

17. J van Hardeveld

Mijn voorgerecht klopte niet met de beschrijving op de kaart. Dit aangegeven en ik kreeg een nieuw voorgerecht alleen deze was helaas van binnen koud.
    Mijn man heeft heel lang op zijn hoofdgerecht moeten wachten. Als excuse kreeg hij een biertje van de zaak. Op het moment dat wij bijna met ons hoofdgerecht klaar waren kon hij eindelijk beginnen. Volgens de bediening moest de oven nog opgestart worden waardoor het gerecht later kwam. Het restaurant zat niet vol. Naast ons 4ren waren er nog 2 personen. Dus aan drukte kan het niet liggen.
    Het eten heeft zeker wel gesmaakt.
    We hebben er gezellig gezeten.

18. We hebben heerlijk gegeten, alles was even lekker.
    Prettige bediening.
    Het was erg prettig om daar Kerstmis te vieren.
    Een reden om vaker Bij Bomans te gaan eten.

19. Goed eten onder begeleiding van vriendelijk en behulpzaam personeel die rekening houden met de situatie (persoonlijke aandacht).

20. Jan van de Reep

Zoals vele voorgaande jaren zijn we weer met de familie 2e Kerstdag bij Bomans wezen eten.
    Geen opsmuk en irritante muziek op de achtergrond. Er is een andere eigenaar en er zijn nieuwe medewerksters vernamen wij bij toeval.
    De bediening was uiterst vriendelijk en de dienstverlening was ook nu weer uitstekend.
    Ook het eten was weer prima.
    Wat ons bijzonder aanspreekt is de ongedwongen sfeer in dit restaurant.
    Minpuntje: de trap naar beneden is voor oudere of gehandicapte mensen soms een punt om een andere locatie te bezoeken.
    Wij zullen dit restaurant zeker regelmatig bezoeken.

21. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

22. Inge Rijnja

23. Jacqueline

In november had ik een ronduit slechte ervaring. Maar nu was het goed.
    Het eten is lekker, de bediening is nog steeds wat onwennig, maar wel uiterst vriendelijk en correct.
    De sfeer is goed. Had van mij inmiddels wel iets meer kerstsfeer mogen zijn.
    Ik heb samen met mijn vader een lekkere en gezellige lunch gehad.

24. Sabine Haasbeek

We hebben er met 11 vriendinnen op zondag geluncht! Het was er sfeervol, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker terug!

25. De nieuwe eigenaar doet erg zijn best. Wij zijn al een paar keer terug gekomen en zijn aanwezigheid is goed te merken. Wie weet zal deze prachtige locatie uitgroeien tot een waar food en drink paradise.

26. Lunch. De kaart bevat niets bijzonders. Sfeer goed, bediening vriendelijk. Eten niets mis mee. Echter: deel bestelling kwam niet door en met de drukte wordt moeizaam omgegaan. Jas wordt keurig opgehangen maar je kunt deze wel zelf terug zoeken... Wellicht een keer in de zomer het terras proberen maar vermoedelijk
    blijft dit een eenmalige ervaring. Doe iets met de kaart en even een tandje bijzetten met de rest.

27. jacco

28. Prima, niet speciaal. Niet slecht, niet geweldig. Middenmoot. Heel gewoontjes. Eten is wel goed, maar de rucola was in de aanbieding denk ik. Terugkomen doen we helaas niet: geen wauw-factor.

Tip voor de bediening: houd de glazen in de gaten… Omzet!

29. Wow wat heb ik heerlijk gegeten weer.
    Ben heel erg verwent door de kok en het personeel bij Bomans.
    Ik moet een speciaal dieet volgen maar mocht niet veel ze hebben voor mij met de voorgerecht een heerlijke salade gemaakt met kip en hoofdgerecht een kipsaté zonder saus met heerlijke groenten en salade dan het toetje een lekkere koffie met een stukje appel mmmm.
    Het was echt super.
    Ik ga er natuurlijk weer heen gauw.
    En zal het zeer zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

30. Jan-Willem

Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten. Wat een gezellige sfeer zeg! Met mijn partner genoten van een goed glas wijn met een heerlijk stukje vlees. Het was niet erg druk maar dat vonden wij erg fijn. De keus in wijn was niet heel groot maar wij zijn liefhebber van Pinot Grigio en deze hadden ze.

31. Janine feij

Ik kom hier vaker.
    Erg fijn. Goed eten en leuke bediening.

32. Mijn eerdere 2 (lunch)ervaringen waren ronduit goed. Maar dit keer (diner)… het eten is echt goed, daar ligt het niet aan. Maar de bediening… na 20 minuten moesten we om de kaart vragen. Het voorgerecht liet bijna een uur op zich wachten. Ondertussen kwam er niemand vragen of we nog iets wilde drinken, niemand kwam vertellen waarom eea zo lang duurde, er werd niet even een mandje brood ofzo gebracht. Om aandacht te krijgen moest je echt moeite doen en toen we er iets over zeiden, zei de ober dat hij er niets aan kon doen en toen mijn vriendin herhaalde dat het allemaal wel erg lang duurde, zei hij ronduit 'ja dat heeft u net ook al gezegd'. Zo ga je dus NIET met je gasten om. Het viel me dit keer erg tegen. Binnenkort heb ik er een lunchafspraak en als het dan weer zo gaat is dat ook de ltste keer dat ik er heb gegeten. Of misschien zijn ze gewoon beter in lunches.

33. Ons eerste bezoek bij de nieuwe eigenaars. Binnenkomst nogal onwennig, we hadden gereserveerd maar niemand had aandacht voor ons zodat wij de eerste stap moesten zetten.
    Geeft meteen een wat aparte sfeer aan de start. De bediening verliep nogal chaotisch en onwennig, het duurde 1/2 uur voor we uiteindelijk ons eerste drankje op onze tafel kregen. Proost!
    Het eten was heerlijk, goed van kwaliteit zoals wij altijd gewend zijn geweest bij Bomans. Verder was de bereidwilligheid en hartelijkheid van het team oké. We vermoeden dat vakkundigheid en routine met de tijd zal groeien. Veel succes.

34. Voor de 2e keer er gegeten vanwege de mooie locatie en nieuwe eigenaar, super tevreden over het eten. Mooie opmaak vooral Carpaccio de grand dessert. Goed voor een volgende keer.

Fam. Van Kaashoek.

35. madeleine Broekman

We kunnen Bij Bomans van harte aanbevelen. Alle gerechten waren voortreffelijk klaar gemaakt, de sfeer was heel gezellig en de bediening super vriendelijk. Wij komen zeker terug!

36. Judy Steffers

Heb hier een kaasfondue gegeten. Het was overheerlijk en vriendelijk personeel!

37. Gezellig en lekker lunchen zomaar of als je wat te vieren hebt

38. Frans Hanssen

Bediening was echter rommelig, door verschillende mensen. Besteld drankje vergeten te brengen. Erg rumoerig, te dicht op elkaar. Beroerde akoestiek; een normaal gesprek met elkaar voeren is onmogelijk. Jammer. Het eten was méér dan verrukkelijk, maar dat mag ook wel voor die prijs.

39. f van Wesnen

Gezellig ontvangst. Lekker gegeten. Mixgrill was erg lekker.

40. Het begon met taai brood en harde kruiden boter,
    Soep was goed alleen met zalm vonden wij geen goede combinatie'
    Mijn man had een steak die droog was, en ik had vis dat ik wel beter gewend ben.
    Dus een tweede keer gaat niet meer lukken.

41. Leuke locatie, gezellig ingericht.
    Het kabeljouw gerecht was fantastisch maar het biefstukje was verkeerd gebakken had een lever smaak.
    Jammer.

42. Jeannette Bozek

The restaurant was very nice and the service was excellent. We had ordered shrimp crocette but there was no shrimp in it.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het restaurant was erg leuk en de service uitstekend. We hebben garnaalkroketten besteld, maar er zat geen garnaal in.

43. Mevr. Merks

Lekker gegeten, maar die muziek mag van mij uit, erg storend.

44. Bartho van Hage

Een leuk gemoedelijk restaurant. De ambiance straalt rust uit. Vriendelijk personeel en het eten was niks op aan te merken. Ons zien jullie zeker terug.

45. Peter Schoonheim

Heerlijk gegeten, ruim voldoende, en de maaltijd ziet er smakelijk uit.

Goede sfeer, waar je binnen ruim zit. Buiten zit je ook perfect aan het water. Prima plek!

Service is zeer goed.

Prijs/kwaliteit is heel goed.
    Dit is voor mij de vierde keer dat ik bij Bomans heb gegeten, en ben elke keer met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

46. A van Buuren

Gezellige locatie, vriendelijk personeel en een heerlijk lunchadres.

47. Aleksandra

Hele leuke plek met leuke kelners en lekker eten

48. marga lommerse-rhee

Zoals, altijd weer perfect. Alles is perfekt geregeld. Tafel staat keurig voor je klaar. De bediening zeer vriendelijk en attent. Het eten heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Wat dacht je overigens van de ambiance, met het mooie weer en de locatie aan het water. Kan niet mooier.

49. Arlette Laan

We hebben een High Tea gedaan en het was heel lekker en gezellig.

50. Nicolette

Heerlijk gegeten op het terras. Super leuk uitzicht en prima eten. Een aanrader!

51. AH.Vergnes

Het ligt natuurlijk ook aan het gezelschap en de bediening die was perfect, ook vorig jaar waren wij ook bij jullie en ook uitstekend.

Met vriendelijke groet,
    😀😁😃 A H. Vergnes

52. Een dag van te voren gereserveerd, maar tot een half Uur van te voren geen bevestiging. Dat geeft onzekerheid . Na een telefoontje kreeg ik als reden dat ze die mail nog niet hadden bekeken.. tja. Afijn het eten was prima, echter alles was wat krap bemeten. Twee maaltijd salades, die er mooi uitzagen maar ons echt met honger achterlieten. Wat kost nu een handje sla extra? De prijs was echt voldoende om een wat gevulder bord te ontvangen. Ook het glaasje jus d'orange was echt te klein, én de laag ingeschonken. Dat komt allemaal wat armoedig over. Het was nogal heet, wat kost het voor moeite om een karaf water neer te zetten. Nu moet je je dorst lessen met peperdure doch piepkleine flesjes water. Heb het idee datoveral over nagedacht is, met de bedoeling om zoveel mogelijk geld te verdienen met zo weinig mogelijk middelen. Dat is dom. We zaten er lekker, het smaakte goed, maat de volgende keer kies je toch voor een gelegenheid waar je voldoende te eten krijgt, voor je goede geld.

53. Coosje Dekkers

Heerlijk glutenvrij gegeten!
    Er was lekker glutenvrij brood, en zelfs glutenvrije koekjes bij de koffie😊
    Hier kan je met een gerust hart glutenvrij eten.

54. Erg lekker eten, niet duur, goede en snelle bediening, mooi aan het water buiten gezeten.

55. Peter 35 punten

"Wij schenken geen kraanwater omdat de kwaliteit niet gegarandeerd is door kalk enzo. Dat komt omdat het restaurant zo laag ligt". Dat kregen we als antwoord op de vraag om een glaasje water bij de wijn te presenteren. Toen we aanstalte wilden maken om te vertrekken, kon er wel een glaasje water bij de wijn.
    Bij alle gerechten zit verse friet. Op de vraag om in plaats van friet wat extra salade te krijgen, kregen we als antwoord dat er extra salade bijgevraagd kon worden en dat de patat bij de maaltijd hoorde of we die gebruikten of niet. Wel lekker gegeten en eten verder van goede kwaliteit. Maar door de niet flexibele houding van de bediening denk ik niet dat we er nog terugkomen.

57. Afgelopen zondag 8 feb 2015 hebben we hier lekker gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk, het eten was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt. De sfeer was goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

58. Wij hadden een afdelingsetentje en werden getipt om naar Bij Bomans te gaan. We hebben genoten van voortreffelijk eten en er was voor ieder wat wils! Het eten was mooi opgediend en heerlijk bereid met verse groenten. Prijs en kwaliteit zijn goed in orde in dit restaurant. Ik zou het zeker nog een keer hier willen organiseren.

59. Meerdere malen geluncht in de afgelopen maanden, echt goed en leuk tot op heden, vandaar ons frequente bezoek.

Vandaag absolute afknapper na een discussie over kraanwater. De dames in ons gezelschap verzochten om een glaasje water naast de wijn, maar dat bleek niet mogelijk. Voor de goede orde: uitgebreid gegegeten met meerdere consumpties. Vervolgens een betweterige en vervelende uitleg van de serveerster waar we niet op zaten te wachten over geld en veelvragende gasten. Conclusie: ondanks prettige omgeving en uitstekend eten laten wij hier nooit meer oms gezicht zien. Pennywise, poundfoolish!!

60. Iteke Traas

Met 6 personen een sfeervol diner gehad Bij Bomans. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening (met dank aan Bibiche). Goed concept: alles combineerbaar voor 33 Euro. Ruim de tijd om bij een drankje de kaart te bekijken en met de bediening de bestelling op te nemen. Goed en eerlijk eten! Fantastische avond gehad. Echt een aanrader!

61. J.Moesbergen

Vrijdagavond wederom een menu'tje van 33 euro gegeten samen met mijn man en het was weer heerlijk! Snap niet dat ze niet bomvol zitten op vrijdagavond!
    Eten is altijd super en de bediening ook.

62. High tea gedaan bij Bomans, heerlijk genoten van de drie gangen, het was voortreffelijk, de bediening zeer gastvrij. We zaten op het terras, aan het water. Zeer aan te raden! We komen zeker terug!

63. Bij bomans is tegenwoordig alleen op de dag geopend en ik heb van de week heerlijk geluncht met mijn vriendin het was prachtig weer dus lekker buiten op het terras gezeten aan het water. De huisgemaakte garnalen kroketten waren echt heerlijk, mijn vriendin had een kleine soep met een halve club sandwich.

Lekker glaasje wijn erbij heerlijk. Ook de bediening was vriendelijk en attent. Bij bomans zie je ons zeker terug.

Groetjes elisa.

64. Gerard en Karla

Wij hebben vorige week bij Bomans voortreffelijk gegeten. Complimenten voor de bediening en vooral voor de uitstekende keuken.

65. Renate

66. We hebben heerlijk gegeten op het terras en de bediening was uitstekend!

Ook de prijs - kwaliteitverhouding was dik in orde.

Wij gaan er zeer zeker weer eten!

Alfons en Liesbeth, Hillegom.

67. We hebben er op een donderdag avond met zijn drieen gegeten. Het dagmenu was goed klaar gemaakt. De bediening was helaas niet zo professioneel als dit zou horen. Ook vonden we het jammer, dat je niet gewoon een karaf met water bij je wijn krijgt, iets wat bij een basis-gastvrijheid hoort. Water kwam in flessen op tafel en diende betaald te worden.

De inrichting is prachtig, de prijzen zijn acceptabel. De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat de ober zo vriendelijk was, ons eerst een klein slokje wijn te laten proeven alvorens we deze bestelden. Goed gedaan!

68. Het dure interieur en de ligging van de zaak maken het even een trend, maar het eten, de prijs en de service is gewoon niet goed,

Ik kom graag naar Heemstede en ik heb al veel beter gegeten bij andere restaurants.

69. Wij hebben hier onlangs met familie gegeten.

Het eten was prima, maar de bediening is echt niet goed, heel jammer. Helaas is de service niet wat je van dit restaurant mag verwachten.

70. Had dinner at Bij Bomans. Food was marvelous, environment was very nice. However from 4 people who served us, only 1 was nice & alert with customers. 1 young waitress was just walking like she was walking in a catwalk, walked straight without looking left & right to check on customers. We had to wait long time to order coffee as nobody saw us.

Price is ok, however they have administration constraint: we took menu with scallop, scallop was finished so we ordered pumpkin soup instead. And the waitress said: dont worry, we will charge you the same (excuse me, that means we need to pay pumpkin soup same price as the scallop which should be 7 euro cheaper!).

Pitty, we won't come back to enjoy the food there.

71. Prachtige zaak. Ook de nieuwe. In het begin kwam ik er dagelijks, nu bijna niet meer. Prijs/ kwaliteit/ kwantiteit verhouding zeer slecht. Alles is te weinig. De inhoud van een salade, mini broodjes met bijna geen beleg. Het loopt wel aardig, maar dat is gewoon omdat er verder niets is in de winkelstraat, behalve Batifol, maar die is echt heel slecht van kwaliteit. Koffie en witte huiswijn zijn wel heerlijk. Nu het eten nog!