• Lid sinds 25 april 2019

Rosanna de Vos vindt De Eerste Aanleg leuk

Rosanna de Vos

3. Rosanna de Vos's profielfoto
    Rosanna de Vos heeft een recensie geschreven voor Kop Van de Haven

Zoals gewoonlijk is de Kop Van de Haven voortreffelijk. Wij zijn geen echte visliefhebbers, maar dit restaurant krijgt het toch telkens weer voor elkaar om ons te verleiden met de heerlijkste voor- en hoofdgerechten.

Door het ‘nieuwe’ interieur is het een veel moderner/ hipper restaurant dan voorheen. We komen hier al jaren en je zult ons dan ook niet horen klagen over de kwaliteit van de gerechten.

Wel een minpuntje is de slechte service. De desinteresse van de serveerster in haar werk en in haar klanten is verschrikkelijk. Ik zal er verder geen woorden aan vuil maken, maar deze dame kunnen ze beter ontslaan. Gelukkig had de kapitein het door en kwam hij ons vermaken met zijn lach en zijn charmes. Zoals een echte bedrijfsmanager hoort te zijn.

Desondanks zullen wij terug blijven komen. Het is een jaarlijkse traditie die wij met de familie doen en zullen daar dus ook niet zo snel van afwijken.

4. Rosanna de Vos's profielfoto
    Rosanna de Vos heeft een recensie geschreven voor Toujours

Een prachtig restaurant! ✨Zowel binnen als buiten zit je top. De bediening is erg aardig en heel goed. Ook wil ik Alex persoonlijk in het zonnetje zetten. Hij is de perfecte gastheer en zorgt ervoor dat je niks te kort komt.

Wij hebben heerlijk gegeten en geborreld op het terras. Alles was goed op smaak en ze denken ook erg goed met je mee. Een echte aanrader!

5. Rosanna de Vos's profielfoto
    Rosanna de Vos heeft een recensie geschreven voor Bon Vivant

DE BESTE SPARERIBS IN TOWN🙌🏻

Als je heerlijk wil genieten van de beste spareribs ever, dan moet je echt bij Bon Vivant zijn.

Het vlees valt letterlijk van het bot af, waardoor je niet hele vieze vingers krijgt. Dus voor charmant eten +1!

Ook was de tonijn sashimi vooraf een aanrader. De cheesecake was ook echt top. I ❤️ Cheesecake en die combi die zij hebben gemaakt😍!

Ik heb een echte foodbaby🙌🏻. Ook de service was zoals gewoonlijk subliem.

Dit restaurant is voor veel mensen nog niet bekend, maar in Bennebroek vindt je waarschijnlijk een van mijn lievelingsrestaurants. Haarlem eat your heart out! 😉