Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemstede verdeeld zijn.

1. Nederlands Heemstede

Drie lunchgerechten besteld, de minst goede was de salade Nicoise: twee kleine doorgebakken of doorgegrilde stukjes behoorlijk taaie tonijn, 1/2 gekookt ei en heel veel sla. Geen tomaten, geen komkommer, geen olijven. Prijs: 14,20, in relatie tot de kwaliteit van het gerecht wel erg veel. Van het broodje warme beenham (staat zo op de kaart) was de beenham niet warm, hierover een opmerking gemaakt, op het nieuw gebrachte broodje was de beenham ietsje warmer, maar iemand van de bediening kwam uitleggen waarom de beenham eigenlijk niet warm kon zijn. Prima, maar zet het dan zo niet op de kaart. Het derde gerecht was een salade gebakken kip met avocado, tomaat etc. De kip was goed, het was ook een behoorlijke portie, maar de avocado was keihard. Zo durven wij hem thuis niet op tafel te zetten. De crême brulee (als goedmakertje na het broodje beenham) was lekker, maar koud. De koekjes bij de koffie en de thee waren lekker. In het algemeen was het een teleurstellende ervaring, niet voor herhaling vatbaar.

2. Nederlands Heemstede

Het feest voor onze moeder die 75 jaar hebben we gevierd Bij Bomans. Ze staan open voor alles. Denken met je mee. Zelfs op de dag zelf staan ze open voor wijzigingen. Geweldig! Het werd een heel geslaagd feest dankzij Bij Bomans. Vriendelijke bediening, geweldige service, heerlijk eten. Een echte aanrader!!

3. Nederlands Heemstede

Hier gegeten. Porties erg klein. Ook verkeerd gerecht gebracht. Had uiteindelijk een sate, die qua grootte minimaal was, met weinig bijgerechten. Mijn partner had een vispotje wat redelijk was. Kortom weinig waar voor je geld. Ga hier niet meer eten

4. Kleine eetwaren Heemstede

Cat Houben

5. Nederlands Heemstede

Heerlijk genoten van een high tea afgelopen weekend met mijn mouder. Ruime keuze en onbeperkt thee. Bedankt Bomans.

6. Nederlands Heemstede

Bike Totaal Hazerswoude

Heel leuk bedrijfs uitje georganiseerd hier voor ons personeel. Hapjes, drankjes, muziek en sloepverhuur. Bedankt voor deze dag. Wellicht tot een volgende keer.

7. Nederlands Heemstede

Gezellige tent. Lekker eten en correcte bediening. In de zomer is het zelfs mogelijk hier een sloep te huren. Wij gaan dit zeker doen met het gezin.

8. Kleine eetwaren Heemstede

Zaterdag wezen eten en tot onze verbazing erg goed ondanks de super lage prijzen. Hadden de gril en de rest vlees fondyd. Kregen erg veel en in bouillon fondue was super lekker. Kregen het niet op en mochten het mee naar huis nemen. Ook aan de verjaardag va n mijn man werd gedacht wat hij erf leuk vond. Konen zeker terug en hopende dast het nog zo goed zal zijn. Groetjes uit hoofddorp.

9. Nederlands Heemstede

Riet Jonker

Overheerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
    Sfeervol besloten feest.
    Gasten ook enorm genoten.
    Ik ga nog eens op herhaling.

10. Kleine eetwaren Heemstede

Hier pas wezen eten met een voucher van VakantieVeilingen. Bij aankomst hadden wij een tafeltje vlak bij de deur. Wanneer deze open ging kregen we een tochtstroom waardoor wij telkens op de kou zaten. Vooraf een zeer zoutig kippensoepje. Idee gehad dat deze uit blik kwam. Als hoofdgerecht een kipsate. Deze was erg vet bereid. Toe een ijsje. De bediening was niet erg professioneel. Ik kreeg het gevoel dat ze er niet zo veel zin in had. Haar collega straalde veel meer gezelligheid uit. Wij zullen hier in ieder geval niet meer terug komen.

11. Nederlands Heemstede

Prima ervaring. Lekker gegeten en hele goede en gezellige bediening.

12. Nederlands Heemstede

J van Hardeveld

Mijn voorgerecht klopte niet met de beschrijving op de kaart. Dit aangegeven en ik kreeg een nieuw voorgerecht alleen deze was helaas van binnen koud.
    Mijn man heeft heel lang op zijn hoofdgerecht moeten wachten. Als excuse kreeg hij een biertje van de zaak. Op het moment dat wij bijna met ons hoofdgerecht klaar waren kon hij eindelijk beginnen. Volgens de bediening moest de oven nog opgestart worden waardoor het gerecht later kwam. Het restaurant zat niet vol. Naast ons 4ren waren er nog 2 personen. Dus aan drukte kan het niet liggen.
    Het eten heeft zeker wel gesmaakt.
    We hebben er gezellig gezeten.

13. Nederlands Heemstede

Wij komen al aardig wat jaren in dit eet establishment en we zijn altijd zeer tevreden. Heb deze aanbevelen bij wat vrienden en zij beamen het zelfde.

MVG.
    Een trouwe klant.

14. Nederlands Heemstede

We hebben heerlijk gegeten, alles was even lekker.
    Prettige bediening.
    Het was erg prettig om daar Kerstmis te vieren.
    Een reden om vaker Bij Bomans te gaan eten.

15. Nederlands Heemstede

Goed eten onder begeleiding van vriendelijk en behulpzaam personeel die rekening houden met de situatie (persoonlijke aandacht).

16. Nederlands Heemstede

Jan van de Reep

Zoals vele voorgaande jaren zijn we weer met de familie 2e Kerstdag bij Bomans wezen eten.
    Geen opsmuk en irritante muziek op de achtergrond. Er is een andere eigenaar en er zijn nieuwe medewerksters vernamen wij bij toeval.
    De bediening was uiterst vriendelijk en de dienstverlening was ook nu weer uitstekend.
    Ook het eten was weer prima.
    Wat ons bijzonder aanspreekt is de ongedwongen sfeer in dit restaurant.
    Minpuntje: de trap naar beneden is voor oudere of gehandicapte mensen soms een punt om een andere locatie te bezoeken.
    Wij zullen dit restaurant zeker regelmatig bezoeken.

17. Nederlands Heemstede

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Eerste kerstdag bij MT gegeten en wat was het weer heerlijk.
    Tevens hebben zij een prachtige wijnkaart en na mijn mening voor ieder wat wils, en wat zijn we verrast dat we na afloop nog een geschenkje mee kregen.
    MT betekent voor ons:. Heerlijk eten.
    . Aardige mensen.
    . Praatje aan tafel (indien gewenst). Je kunt er rustig na tafelen.
    . Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Nederlands Heemstede

Inge Rijnja

20. Chinees-Indisch Heemstede

Heerlijk gegeten en de bediening was weer subliem! Een fijn restaurant om te zijn!

Met 32 personen bij MT Zandvoortselaan gegeten. Mooi kerst menu, super aardige mensen en gast vriendelijk tevens verschillende wildgerechten. Maar je kunt er ook vis en anders eten.
    Voor herhaling vatbaar.
    MT bedankt voor de geweldige middag.

22. Nederlands Heemstede

Jacqueline

In november had ik een ronduit slechte ervaring. Maar nu was het goed.
    Het eten is lekker, de bediening is nog steeds wat onwennig, maar wel uiterst vriendelijk en correct.
    De sfeer is goed. Had van mij inmiddels wel iets meer kerstsfeer mogen zijn.
    Ik heb samen met mijn vader een lekkere en gezellige lunch gehad.

Voor de 2e keer in de Vleeschouwerij gegeten en wederom zeer tot tevredenheid.
    Dit is een aardig ingerichte en no nonsense zaak, met aardige voorkomende bediening en eerlijke gerechten. Voorgerecht: een leuk palet met vleeswaren, heerlijke bospaddenstoelensoep, hazenrug met voortreffelijke frieten en knapperige groenten en als nagerecht een tarte tatin van stoofperen. Heerlijk kopje Lavazzo koffie toe en wij gingen diktevreden huiswaarts.

24. Nederlands Heemstede

Sabine Haasbeek

We hebben er met 11 vriendinnen op zondag geluncht! Het was er sfeervol, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker terug!

25. Nederlands Heemstede

De nieuwe eigenaar doet erg zijn best. Wij zijn al een paar keer terug gekomen en zijn aanwezigheid is goed te merken. Wie weet zal deze prachtige locatie uitgroeien tot een waar food en drink paradise.

26. Nederlands Heemstede

Lunch. De kaart bevat niets bijzonders. Sfeer goed, bediening vriendelijk. Eten niets mis mee. Echter: deel bestelling kwam niet door en met de drukte wordt moeizaam omgegaan. Jas wordt keurig opgehangen maar je kunt deze wel zelf terug zoeken... Wellicht een keer in de zomer het terras proberen maar vermoedelijk
    blijft dit een eenmalige ervaring. Doe iets met de kaart en even een tandje bijzetten met de rest.

27. Nederlands Heemstede

jacco

28. Chinees-Indisch Heemstede

Goede balans van prijs en kwaliteit.
    Ik kom zeker terug!

29. Nederlands Heemstede

Prima, niet speciaal. Niet slecht, niet geweldig. Middenmoot. Heel gewoontjes. Eten is wel goed, maar de rucola was in de aanbieding denk ik. Terugkomen doen we helaas niet: geen wauw-factor.

Tip voor de bediening: houd de glazen in de gaten… Omzet!

30. Nederlands Heemstede

Wow wat heb ik heerlijk gegeten weer.
    Ben heel erg verwent door de kok en het personeel bij Bomans.
    Ik moet een speciaal dieet volgen maar mocht niet veel ze hebben voor mij met de voorgerecht een heerlijke salade gemaakt met kip en hoofdgerecht een kipsaté zonder saus met heerlijke groenten en salade dan het toetje een lekkere koffie met een stukje appel mmmm.
    Het was echt super.
    Ik ga er natuurlijk weer heen gauw.
    En zal het zeer zeker aanbevelen aan familie en vrienden.