Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemstede verdeeld zijn.

1. Nederlands Heemstede

Jacqueline

In november had ik een ronduit slechte ervaring. Maar nu was het goed.
    Het eten is lekker, de bediening is nog steeds wat onwennig, maar wel uiterst vriendelijk en correct.
    De sfeer is goed. Had van mij inmiddels wel iets meer kerstsfeer mogen zijn.
    Ik heb samen met mijn vader een lekkere en gezellige lunch gehad.

Voor de 2e keer in de Vleeschouwerij gegeten en wederom zeer tot tevredenheid.
    Dit is een aardig ingerichte en no nonsense zaak, met aardige voorkomende bediening en eerlijke gerechten. Voorgerecht: een leuk palet met vleeswaren, heerlijke bospaddenstoelensoep, hazenrug met voortreffelijke frieten en knapperige groenten en als nagerecht een tarte tatin van stoofperen. Heerlijk kopje Lavazzo koffie toe en wij gingen diktevreden huiswaarts.

3. Nederlands Heemstede

Sabine Haasbeek

We hebben er met 11 vriendinnen op zondag geluncht! Het was er sfeervol, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker terug!

4. Nederlands Heemstede

De nieuwe eigenaar doet erg zijn best. Wij zijn al een paar keer terug gekomen en zijn aanwezigheid is goed te merken. Wie weet zal deze prachtige locatie uitgroeien tot een waar food en drink paradise.

5. Nederlands Heemstede

Lunch. De kaart bevat niets bijzonders. Sfeer goed, bediening vriendelijk. Eten niets mis mee. Echter: deel bestelling kwam niet door en met de drukte wordt moeizaam omgegaan. Jas wordt keurig opgehangen maar je kunt deze wel zelf terug zoeken... Wellicht een keer in de zomer het terras proberen maar vermoedelijk
    blijft dit een eenmalige ervaring. Doe iets met de kaart en even een tandje bijzetten met de rest.

6. Nederlands Heemstede

jacco

7. Chinees-Indisch Heemstede

Goede balans van prijs en kwaliteit.
    Ik kom zeker terug!

8. Nederlands Heemstede

Prima, niet speciaal. Niet slecht, niet geweldig. Middenmoot. Heel gewoontjes. Eten is wel goed, maar de rucola was in de aanbieding denk ik. Terugkomen doen we helaas niet: geen wauw-factor.

Tip voor de bediening: houd de glazen in de gaten… Omzet!

9. Nederlands Heemstede

Wow wat heb ik heerlijk gegeten weer.
    Ben heel erg verwent door de kok en het personeel bij Bomans.
    Ik moet een speciaal dieet volgen maar mocht niet veel ze hebben voor mij met de voorgerecht een heerlijke salade gemaakt met kip en hoofdgerecht een kipsaté zonder saus met heerlijke groenten en salade dan het toetje een lekkere koffie met een stukje appel mmmm.
    Het was echt super.
    Ik ga er natuurlijk weer heen gauw.
    En zal het zeer zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

10. Nederlands Heemstede
  11. Nederlands Heemstede

Wilma Frederiks

Voor het eerst met vrienden bij Bomans gegeten voorafgaande aan een voorstelling in de Luifel. Het eten was heerlijk, de bediening onervaren, maar van goede wil en vriendelijk, de entourage voortreffelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.

Altijd heerlijk eten.
    Goede en vriendelijke bediening.

Het is echt een aanraader.

13. Nederlands Heemstede

Jan-Willem

Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten. Wat een gezellige sfeer zeg! Met mijn partner genoten van een goed glas wijn met een heerlijk stukje vlees. Het was niet erg druk maar dat vonden wij erg fijn. De keus in wijn was niet heel groot maar wij zijn liefhebber van Pinot Grigio en deze hadden ze.

14. Nederlands Heemstede

Janine feij

Ik kom hier vaker.
    Erg fijn. Goed eten en leuke bediening.

15. Nederlands Heemstede

Mijn eerdere 2 (lunch)ervaringen waren ronduit goed. Maar dit keer (diner)… het eten is echt goed, daar ligt het niet aan. Maar de bediening… na 20 minuten moesten we om de kaart vragen. Het voorgerecht liet bijna een uur op zich wachten. Ondertussen kwam er niemand vragen of we nog iets wilde drinken, niemand kwam vertellen waarom eea zo lang duurde, er werd niet even een mandje brood ofzo gebracht. Om aandacht te krijgen moest je echt moeite doen en toen we er iets over zeiden, zei de ober dat hij er niets aan kon doen en toen mijn vriendin herhaalde dat het allemaal wel erg lang duurde, zei hij ronduit 'ja dat heeft u net ook al gezegd'. Zo ga je dus NIET met je gasten om. Het viel me dit keer erg tegen. Binnenkort heb ik er een lunchafspraak en als het dan weer zo gaat is dat ook de ltste keer dat ik er heb gegeten. Of misschien zijn ze gewoon beter in lunches.

16. Nederlands Heemstede

Ons eerste bezoek bij de nieuwe eigenaars. Binnenkomst nogal onwennig, we hadden gereserveerd maar niemand had aandacht voor ons zodat wij de eerste stap moesten zetten.
    Geeft meteen een wat aparte sfeer aan de start. De bediening verliep nogal chaotisch en onwennig, het duurde 1/2 uur voor we uiteindelijk ons eerste drankje op onze tafel kregen. Proost!
    Het eten was heerlijk, goed van kwaliteit zoals wij altijd gewend zijn geweest bij Bomans. Verder was de bereidwilligheid en hartelijkheid van het team oké. We vermoeden dat vakkundigheid en routine met de tijd zal groeien. Veel succes.

17. Nederlands Heemstede

Voor de 2e keer er gegeten vanwege de mooie locatie en nieuwe eigenaar, super tevreden over het eten. Mooie opmaak vooral Carpaccio de grand dessert. Goed voor een volgende keer.

Fam. Van Kaashoek.

Goede ontvangst heerlijk gegeten eten zag er goed uit lekker wijntje en dan het karafje water… Top.
    Gezellige bediening wij komen zeker nog eens terug bij dit gezellige restaurant.

19. Nederlands Heemstede

madeleine Broekman

We kunnen Bij Bomans van harte aanbevelen. Alle gerechten waren voortreffelijk klaar gemaakt, de sfeer was heel gezellig en de bediening super vriendelijk. Wij komen zeker terug!

20. Nederlands Heemstede

Judy Steffers

Heb hier een kaasfondue gegeten. Het was overheerlijk en vriendelijk personeel!

21. Nederlands Heemstede

Gezellig en lekker lunchen zomaar of als je wat te vieren hebt

22. Nederlands Heemstede

Frans Hanssen

Bediening was echter rommelig, door verschillende mensen. Besteld drankje vergeten te brengen. Erg rumoerig, te dicht op elkaar. Beroerde akoestiek; een normaal gesprek met elkaar voeren is onmogelijk. Jammer. Het eten was méér dan verrukkelijk, maar dat mag ook wel voor die prijs.

23. Nederlands Heemstede

f van Wesnen

Gezellig ontvangst. Lekker gegeten. Mixgrill was erg lekker.

24. Nederlands Heemstede

Vanavond weer heerlijk gegegeten, de carpaccio is een echte aanrader. De mixgrill was nieuw op de kaart en ook deze was weer heerlijk. Tot de volgende keer!

Heerlijk gegeten rijkelijk gevulde maaltijd, vriendelijke en korrekte bezorger. Voor herhaling vatbaar denk vd week maar weer. Oh ja en gratis drankje naar keuze.

26. Chinees-Indisch Heemstede

Sylvia hulschet

Hai ik ben een verwende vrouw wat eten betreft helemaal ik kom overal ook veel in Amerika dus veel ervaring met eten maar ik vind Asian Delights erg goed je moet de Chinese bami maar eens nemen met garnalen Mmmm smakelijk eten. Gr Sylvia.

27. Nederlands Heemstede

Het begon met taai brood en harde kruiden boter,
    Soep was goed alleen met zalm vonden wij geen goede combinatie'
    Mijn man had een steak die droog was, en ik had vis dat ik wel beter gewend ben.
    Dus een tweede keer gaat niet meer lukken.

28. Nederlands Heemstede

Ons clubje van 7 meiden werd erg gastvrij ontvangen. We wilden aan een (beetje te) kleine ronde tafel zitten en ondanks dat dat ook voor de bediening niet makkelijk was, was dat geen probleem voor ze.
    We hebben heerlijk gegeten, lekker eten, snelle en gastvrije bediening en tot slot kregen we nog een groot cadeau: een uurtje varen met hun sloepje.
    Supergave middag gehad! En zeer zeker voor herhaling vatbaar, er staat nog genoeg lekkers op de kaart dat we nog niet geproefd hebben.

29. Nederlands Heemstede

Wij komen zeer regelmatig bij Family in Heemstede. We worden er gastvrij ontvangen en het eten is prima. Als je een menu neemt kan je ook gebruik maken van de saladebar. Daar vind je een variëteit van lekkere producten. Een wijntje voor een acceptabele prijs erbij en het is weer goed geregeld.

30. Nederlands Heemstede

Leuke locatie, gezellig ingericht.
    Het kabeljouw gerecht was fantastisch maar het biefstukje was verkeerd gebakken had een lever smaak.
    Jammer.