Hier zie je hoe de meningen over de Planken Wambuis verdeeld zijn.

1. Uitstekend restaurant, bediening vriendelijk en accuraat, prijs-kwaliteit verhouding: uitstekend.
    Echt een aanrader.

Rob.

2. J melgers

Vanavond voor de film een hapje gaan eten. Een film menu besteld en een gewoon driegangen menu. Lang moeten wachten dus hadden geen tijd meer voor het toetje. Aangegeven bij het afrekenen, maar moesten wel betalen voor het toetje wat we dus nooit gegeten hebben. Slechte service.. Moesten zelf vragen om het filmkaartje.. En na het bekijken van de rekening ook nog eens tot de conclusie gekomen dat ze twee keer een filmmenu aangeslagen hadden wat we maar 1x besteld hadden.. Hele slechte service en ons ga je hier nooit meer terug zien.

2,6
  3. Steakhouse Ede

Geweldige biefstuk.
    En heel gezellige sfeer en dito bediening.

4. Nederlands Ede

Nel van der Laan

Wij hebben weer een topavond gehad, de sfeer is goed, de kip heerlijk en als kers op de taart is dat er gezongen wordt voor de jarige. Dat vinden de kleinkinderen leuk en wij ook hoor. Personeel hard werkend en altijd vrolijk. Bedankt voor deze elke avond. Bedankt namens ons gezin. Gr Nel van der Laan.

5. Het restaurant ziet er gezellig uit. We werden al snel geholpen door de vriendelijke bediening. Het eten ziet er mooi uit en is erg lekker. Alles was perfect gaar. De prijs vond ik enigszins aan de dure kant, maar gezien de kwaliteit van het eten snap ik het wel. Verder zijn zowel de bediening als de keuken erg snel, wat fijn is. Het enigste echte minpuntje vond ik dat de verwarming nogal hoog stond. Maar verder hebben we een hele leuke avond gehad en kan ik dit restaurant zeker aanraden!

6. Steakhouse Ede

Soraya Huber

Ondanks het grote restaurant, was het toch knus en erg gezellig ingericht. Wij zaten op de verhoging bij de hekjes. Gekozen voor het herfst 3 gangenmenu, prima eten, maar erg afgepast. Geen aandacht besteed aan het presenteren van de gerechten op de borden, jammer. Bediening was vlot en vriendelijk.

7. M'n vriendin en ik gaan hier toch wel met enige regelmaat eten, niet al te vaak maar toch een paar keer per jaar, het eten is altijd lekker (al mis in in de koudere maanden de gerookte kip salade vooraf wel hoor) en de mensen die er werken zijn altijd gezellig. Zorg wel dat je een reservering hebt, zonder kan je wel eens de pech hebben dat er geen plaats is ;-)

8. Kleine eetwaren Ede

René Bas

Heerlijke hamburgers en borrel planken.
    Gezellige sfeer en fijne mensen.

9. Ria Nap Romijn

Heel erg lekker en gezellig gegeten.
    We komen hier zeker terug.

10. Gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, geweldig Een klein minpuntje zijn de platen waarop het vlees geserveerd wordt, het vlees wordt heel erg gauw koud (wij hadden een Sabel ).
    Wij hebben dit aan de bediening medegedeeld, zij vertelde ons dat het net nieuw was deze week en was blij voor het feedback.
    Een puntje om over na te denken voor de baas, ziet er schitterend uit, maar ja.
    Verder perfect, zo goed dat ik voor een hele groep reserveer.
    Dank aan het personeel.
    Monika.

11. Heerlijk gegeten, prettige bediening. Geweldige avond gehad.

12. De kipsate was niet lekker, is gemaakt van kippedijen. Dit zou op de menukaart moeten vermeld.

13. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!

14. Barbecue Ede

Heerlijk gegeten. De prijs zou een all in 1 kunnen zijn wat het voor mensen duidelijker maakt, ik hoorde mensen soms praten over de drankjes en ijs die buiten de prijs zaten, maak het bedrag wat hoger om dit soort klachten te voorkomen.
    Bediening erg vriendelijk en geven je een gastvrij gevoel. Dat is prettig!

15. O B Huszar

Fantastic! Really good atmosphere, good music and delicious food! The Chocolate Delight dessert is absolutely delicious! I Recommend to deffinetly try!

16. Grieks Ede

Super lekker en gezellige bediening👌

17. Heerlijk gegeten, lekkere sfeer, goede bediening, redelijke prijs.
    Voor herhaling vatbaar.

18. Wessel dR

Prima ervaring weer, heerlijke scherpe gerechten… Leuk op scherpte gesorteerd. Let op "echt scherp" is ook duivels pikant. Als je wel eens madam Janet pepers hebt gegeten, is dit top eten. Heb je daar nog nooit van gegeten, wel, "be careful :-D"

19. Allereerst: de wijze van ontvangst en de bediening waren erg goed. Beleefd, beetje amicaal maar gelukkig ook niet te, en de tijd tussen de 3 gangen was precies goed!
    Het eten was ruim voldoende van kwaliteit, de porties waren niet groot, maar ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Voorgerecht van paté was erg lekker, biefstuk mals, frietjes voldoende, alleen het schaaltje groente had beter gekund, wat vlak van smaak. Mayonaise trouwens ook lekker, alleen ietsjes te weinig. Huiswijn prima en toetje ook heerlijk. Eén groot nadeel moet ik echter wel noemen, en dat was het geluid, zeg maar gerust de herrie om ons heen. De akoestiek van de bistro is helaas weinig gunstig zodat ik echt hard moest praten (zoals trouwens iedereen om ons heen deed…) en om mijn vrouw te kunnen verstaan moest ik regelmatig naar voren buigen over ons tafeltje heen. Dit vond ik oprecht jammer, want als dit anders was geweest had ik een echt prettige avond gehad. Nu werd die toch een beetje bedorven door de decibellen (vandaar de 6 bij sfeer). Maar: het eten en het personeel waren goed voor een 8 en een half.

20. Steakhouse Ede

Zondag avond, op de achtergrond live muziek. De sfeer is gezellig. De reuze menu kaarten staan heel veel heerlijke menu's erop. De bediening is netjes. De kok heeft zijn best goed gedaan. Wij genieten heerlijk ervan. En voor de prijs, is goed betaalbaar.

Een plek, waar wij graag weer terug komen.

21. Steakhouse Ede

Waanzinnig lekker gegeten en bediend door enthousiast en vrolijk personeel.

22. Steakhouse Ede

Lekkere vlees en vis gegeten. Prima smaak. Bediening is vriendelijk en vlotjes.
    Ik miste wel de warme groenten op mijn bord. Dat zat er helaas niet bij.

23. Steakhouse Ede

De sfeer is top. De service is erg goed. De ontvangst is erg gezellig. Het eten vond ik redelijk maar de biefstuk was erg voorzien van kleine peesjes en erg rood van binnen ook de spareribs waren taai achtig slecht van het bot los te krijgen. De sorbet was raar in een bierpul vol sap en stukjes drijvend fruit met een toefje slagroom. Of er ijs in zat? Ik vond het in iedergeval een rare sorbet. Ik verwacht van een steakhouse in iedergeval een goed stuk vlees. We zijn redelijk tevreden.

24. H.J. Stoelwinder

Fantastische happening met heerlijk eten. Team Heksenketel bedankt hiervoor.

25. Grieks Ede

Wij waren er nog nooit geweest maar je voelt je alsof je er elke dag komt.
    Lekker en vriendelijk.

26. Steakhouse Ede

Prima gegeten en vriendelijke service. Af en toe ietsje rommelig maar over het algemeen goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

27. Steakhouse Ede

J.Breurman

Wij waren met zijn 11en en het was weer perfect geregeld zoals altijd. Het eten was geweldig en we kregen het allemaal tegelijk dat was prima. Drankjes duurden iets te lang voor ze werden geserveerd maar voor de rest 100%.

28. O B Huszar

Really good food and atmosphere, not the cheapest, but the desert was amazing!

29. Gezellig ingericht. Aardige bediening. De vegetarische schotel was niet lekker.

30. Grieks Ede

Jacqueline Stam

Geweldige avond gehad! Heerlijk gegeten en genoten van de live muziek! Nog even lekker gedanst, kortom het was een topavond!