Balkan Restaurant in Ede

For the love of meat and good times! Beide kerstdagen open!

Deal Genieten van een buitengewoon 3-gangenmenu in een perfecte ambiance. Nu voor maar 19,95!

Balkan Restaurant is gelegen in een nog onontdekt en nostalgisch deel van Ede. Dit sluit perfect aan op de ambiance die hier te vinden is. Laat je vervoeren naar hogere sferen bij kaarslicht of neem plaats in de lounge-hoek bij de authentieke open haard. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.

Bij Balken Restaurant proef je traditionele Balkan-gerechten met een knipoog naar de Mediterrane keuken. Hierdoor biedt Balken Restaurant een zeer gevarieerd menu aan. Echter, meat with a story: Hereford staat hier centraal. Verwacht de lekkerste vleesgerechten van de grill, waarbij uitsluitend gebruik wordt gemaakt van grasgevoerd weiderund van het Hereford ras. Het Hereford vee kan vrijelijk zwerven over uitgestrekte weidegrond en grazen van het sappige groene gras, wat zorgt voor een magnifieke smaak sensatie en een ongekende sappigheid oplevert, die maar weinige andere soorten kunnen evenaren. Bij Balkan Restaurant kun je (h)eerlijk vlees verwachten.

Benieuwd geworden naar al wat Balkan Restaurant te bieden heeft? Reserveer dan nu deze deal voor slechts 19,95!

24,95 19,95 -20%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2018

Op het Bunschoterplein dat achter ons restaurant ligt is voldoende parkeergelegenheid.

Ons restaurant is uitstekend bereikbaar per openbaar vervoer. We bevinden ons op een loopafstand van 5 min. vanaf station Ede-Centrum

Gezellig a la carte dineren met kerst? Dat kan bij het Balkan Restaurant in Ede. Wij zijn beide kerstdagen geopend! U kunt kiezen uit twee shifts: van 16:30 tot 19:30 of van 20:00 tot 24:00. Voor het kerstdiner kunt u telefonisch reserveren op 0318-615038 of via e-mail naar postmaster@balkan-ede.nl.
Bij reserveringen via email verzoeken wij u uw volledige naam en contactgegevens te noteren.

Kom genieten van de gastvrijheid en de overheerlijke keuken van de Balkan . Laat u vervoeren naar hogere sferen bij kaarslicht en een perfecte ambiance. Wij staan altijd voor u klaar. Een borrel, jubileum of een gewoon diner. Bij ons kan het allemaal. Wij heten u van harte welkom!

Meat with a story - Hereford

Het Balkan Restaurant biedt zijn gasten een unieke vleesbelevenis. Omgeven door ambacht en een open keuken kunt u de lekkerste vleessoorten van de grill verwachten. Meat with a story: Hereford
Omdat wij aan onze gasten een (h)eerlijk stuk vlees willen serveren maken wij uitsluitend gebruik vam grasgevoerd weiderund van het Hereford ras. Hereford-vee is synoniem aan het produceren van het hoogwaardigste rundvlees ter wereld. De rode ossen en vaarzen met hun kenmerkende witte koppen zorgen al eeuwenlang voor heerlijk rundvlees op eettafels. Het Hereford vee kan vrijelijk zwerven over uitgestrekte weidegrond en grazen van het sappige groene grad, wat zorgt voor een magnifieke marmering die een smaak oplevert om te savoureren en een heerlijke sappigheid die maar weinige andere soort kunnen evenaren.

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card

1193992849 95
1201182920 95
1208372992 95

1. Eva Breepoel

We hebben gezellig zitten eten. Bediening liet niet op zich wachten. Precies goed. Smakelijke schotels.

2. Frans visser

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Goede sevice en vriendelijk personeel

3. G.Culceski

Goed eten; goede bediening. Gezellige sfeer binnen.
    Tip: drankje van het huis beter bij aanvang van het eten te geven in plaats van bij vertrek.

Koffie met pere-likeur; heerlijk.

4. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, met verse producten en heerlijk vlees. Echt een aanrader en we komen zeker terug. Er werd leuk aandacht besteed aan de verjaardag van mijn man.

5. Bediening uitstekend, evenals het eten.
    Helaas was het op een door de weekse dag erg stil.
    Omdat wij door de regen drijfnat aankwamen kregen we een stel theedoeken om ons te drogen bij het open vuur. Heel attent.

6. Lekker gegeten.

7. Mulhuijzen

Heerlijk gegeten vriendelijke en goede bediening.

8. Carla van Roekel

We hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij dit restaurant.
    Alles heerlijk warm, heerlijk vers en fantastische smaak.
    Wij komen hier zeker weer terug, bedankt!

9. C Hardeman

Wij hebben heerlijk gegeten! Het was een drie gangen menu.
    Voor 19,95. Dat is voor herhaling vatbaar!

10. Alles top voor mekaar. Eten super lekker. Leuke en goede bediening.

11. Vereijken

Jammer dat het zo rustig is in dit restaurant, want het is echt genieten hier.
    We hebben heerlijk gegeten. Het vlees is precies goed gebakken en smaakte fantastisch.
    Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden.

12. W. Willemsen

Super lekker gegeten en het personeel is zeer vriendelijk.
    Heel klein aandacht puntje is dat wanneer je met 4 personen aan een tafel zit dan is de ruimte erg krap als alles op tafel wordt gezet.
    Maar waar we voor kwamen was super en daar gaat het om.

13. Erg lekker gegeten. Snelle bediening met een glimlach.

14. Wij vonden het eten allemaal heerlijk! Thnx!
    Tussen de gerechten door wel lang moeten wachten maar dat was niet minder gezellig! ;-)♡(-;

15. Eten was heerlijk.

16. Leuke ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

17. Heerlijk gegeten. Lekker mals bereid vlees. Gezellige locatie. Vriendelijk personeel. En het laatste drankje voor de open haard kunnen drinken.
    Aanrader!

18. Heerlijk gegeten! Een echte aanrader voor ieder!

19. Van Schaik

1E keer en was prima. Aanrader.
    Gezellige sfeer en vriendelijkheid.

20. H. van Scherrenburg

Een poos niet geweest, maar het is nog steeds perfect.

21. Het vlees is verrukkelijk, de aardappelschijfjes waren droog, maar met wat saus ging het prima.

22. Eten super goed alleen het was druk en zijn ze ons voorgerecht vergeten.
    Dit stond niet op de bon trouwens
    Veder super en heerlijk gegeten

23. J. Bruens

Gezellig restaurant, heerlijk vlees van de grill.

24. Uitstekend restaurant, bediening vriendelijk en accuraat, prijs-kwaliteit verhouding: uitstekend.
    Echt een aanrader.

Rob.

25. Het restaurant ziet er gezellig uit. We werden al snel geholpen door de vriendelijke bediening. Het eten ziet er mooi uit en is erg lekker. Alles was perfect gaar. De prijs vond ik enigszins aan de dure kant, maar gezien de kwaliteit van het eten snap ik het wel. Verder zijn zowel de bediening als de keuken erg snel, wat fijn is. Het enigste echte minpuntje vond ik dat de verwarming nogal hoog stond. Maar verder hebben we een hele leuke avond gehad en kan ik dit restaurant zeker aanraden!

26. Gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, geweldig Een klein minpuntje zijn de platen waarop het vlees geserveerd wordt, het vlees wordt heel erg gauw koud (wij hadden een Sabel ).
    Wij hebben dit aan de bediening medegedeeld, zij vertelde ons dat het net nieuw was deze week en was blij voor het feedback.
    Een puntje om over na te denken voor de baas, ziet er schitterend uit, maar ja.
    Verder perfect, zo goed dat ik voor een hele groep reserveer.
    Dank aan het personeel.
    Monika.

27. Fantastic! Really good atmosphere, good music and delicious food! The Chocolate Delight dessert is absolutely delicious! I Recommend to deffinetly try!

28. Beetje oubollig qua inrichting. Menu al járen hetzelfde. Kwaliteit is prima.

29. van den Berg

Prima restaurant en goede service.

Vlees schotels zijn echt een aanrader

30. Heerlijk eten in een rustige en gezellige ambiance bij Balkan in Ede.
    Gelegen aan de rand van Ede Centrum, maar parkeerruimte genoeg aan de achterzijde (Bunschoterplein).
    Het restaurant is typisch Balkan ingericht en je wordt vriendelijk welkom geheten.

Wij hebben alleen een hoofdgerecht op (Plateau Balkan voor 2personen). Varkensprocureur / cevapcici / kotelet / biefstuk / opgemaakt met spek + huisgemaakte pepperoni en knoflooksaus + schaaltje gegrilde groenten + schaaltje aardappelpartjes + schaaltje huisgemaakte koolsalade.
    Je kan proeven dat alles vers is en van prima kwaliteit.

Het vlees heeft een heerlijke grillsmaak en is sappig + de overige gerechten zijn ook erg smaakvol en allemaal huisgemaakt. Portie is meer dan voldoende voor 2 personen.
    Bediening houd alles goed in de gaten en de wachttijden zijn kort te noemen.
    Als afsluiter nog een prima kop cappuccino gedronken die goed heet was.

Al met al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, hier kom je graag terug!
    Er staat genoeg lekkers op de kaart om te ontdekken.

31. Eten was prima. Bediening ook.
    Alleen klacht ingediend over de manier van serveren van het nagerecht. IJs inclusief warme saus, werd geserveerd op een platte tegel van leisteen.Het ijs droop er al af voordat het op tafel stond, en we moesten heel snel eten, wilden we er nog iets aan hebben.Ons werd verzekerd dat ze hiervan notie zouden nemen, en ons werd ter compensatie nog een gratis kop koffie aangeboden.
    Geen goed idee dus om het op deze manier te serveren!

32. Bianca Kuijer

Hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nogmaals terug.

33. Hans de Feijter

De sfeer en het eten was geweldig. Erg gastvrij en de muziek was ook erg fijn om naar te luisteren.
    We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

34. Heerlijk eten (zowel vlees als vegetarisch) en ruim voldoende porties, fijne sfeer, mooie avond gehad, vriendelijke medewerkers. Hartelijk dank.

35. Dirk en Tamara

Weer super lekker gegeten. Wij komen zeker terug

36. Het eten was uitstekend, maar het duurde wel wat lang voordat het geserveerd werd

37. Carla van Geest

Hebben heerlijk buiten kunnen eten, waren samen met onze kleindochter. Hebben heerlijk gegeten, prima voorgerecht en hoofdgerecht. 1 minpunt, ze waren ons hoofdgerecht vergeten. Kregen keurig ter compensatie een drankje van het huis aangeboden. Prima geregeld! Kortom een aanrader

38. Fred van den Bosch

Top gegeten. Het vlees was mals en perfect bereid. Leuke en goede bediening. Echt een aanrader.

39. Jan Kooy

Zeer lekker gegeten, komen hier zeker weer terug. Prima bediening en goede kwaliteit eten.

40. C. van Aalst

Leuke ervaring. Met 7 personen gegeten en genoten. Helaas zijn er wat mindere puntjes te noemen. Te weten; het eten was niet heet zoals verwacht maar lauw tot koud (wat overigens aan de smaak niets afdeed). Er is 1 glas zoete witte wijn besteld en deze was verre van zoet te noemen. Geen aanrader voor de liefhebbers van zoete witte wijn. Niet aangegeven, maar ons bezoek was ter ere van een verjaarsdag en daar werd leuk op ingespeeld door het personeel door het liedje 'lang zal ze leven' te draaien tijdens het brengen van de desserts. Dat was een mooi moment. Als verjaarskadootje kreeg de jarige een flesje wijn aangeboden aan bij het afrekenen. (De wijn welke geserveerd was.) Bleek het een droge chardonnay te zijn. Toch word het gebaar gewaardeerd. Een geslaagde avond niettemin ondanks wat minpuntjes maar zeker voor herhaling vatbaar.

41. Jolanda van Kooten

Het is er altijd gezellig en het eten is er super lekker.
    We komen graag eten.

42. jozien visser

Fijne ervaring, na 30 jr eindelijk weer naar een Balkanrestaurant!
    Tip: warme sausjes na het vlees serveren, niet ervoor, daardoor is de saus kouder!
    Goed vlees, mooie opmaak, voldoende te eten, fijne gastvrouw, hartelijk!

43. Heerlijk gegeten, gezellig en fijne mensen een aanrader.

44. Lekker gegeten, prima porties

45. Goed en lekker eten. Bediening was erg goed.

46. Lekker gegeten wat prettig is dat er ruimte tussen de gerechten zit zodat niet alles gelijk achter elkaar komt
    jammer dat onze jassen niet werden aangenomen wij konden geen kapstok vinden en onze natte jassen op een hoop in de hoek lagen want ophangen kon niet omdat we op een bank zaten.

47. Lekker

48. Een heel gezellig restaurant, met vriendelijke en behulpzaam personeel.

49. S. vd Wilt

Heerlijk gegeten met vrienden, prima bediening door vriendelijk personeel. Goede hoeveelheid vlees voor een 2 pers. schotel met voldoende bijgerechten.

Wij komen zeker snel terug.

50. Helga van ruler

Komen hier al zolang als het bestaat, altijd gezellig en erg vriendelijk, het eten is ook altijd heerlijk. Komen er graag. Tot gauw groetjes helga en cees

51. Johan van den Hatert

Wij komen hier al ruim 35 jaar. Eten en drinken altijd zeer goed verzorgd en de bediening altijd gastvrij.

52. Heel mooie locatie. Vriendelijke bediening. Lekker eten. We gaan er morgen weer langs.

53. Goede sfeer, lekker eten.

54. Op Valentijnsdag hier gegeten, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kregen plek aan de wand aangeboden maar verzocht of wij bij de openhaard mochten zitten. We kregen tafel ernaast aangeboden omdat die tafel al gereserveerd was.

Ze hadden speciaal Valentijns menu samengesteld met keuze uit diverse gerechten.

Alle gerechten werden keurig geserveerd en waren heerlijk op smaak. We hoefden hier ook niet lang op de wachten.

Kan dit restaurant echt iedereen aanraden!

55. Weer heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad! We komen zeker nog eens terug.

56. Leuke sfeer en heel vriendelijk personeel! Het eten was lekker alleen was m'n steak niet helemaal goed warm...maar de cheesecake heeft dat aardig goed gemaakt :)

57. Goed en gezellig!

58. 2'e kerstdag hier gegeten . Was helemaal vol , hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Zaten tegenover de buiten deur die wel honderd keer open en dicht ging. Er was geen tijd meer voor nagerecht. Geen excuses of tegemoetkoming. Teleurstellend!

59. Super lekker gegeten en uitstekende sfeer. Ook de service was helemaal top!

60. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.

61. Lekker eten. Goede service. Vriendelijke personeel.

62. Loop al sinds 12 jaar wekelijks langs het restaurant en denk dan wel eens? Is het hier gezellig? Zal het eten smakelijk zijn? Afgelopen zaterdag de stap maar eens gewaagd met vrienden. Ondanks de inrichting van de zaak( Jaren70/80) een ontspannen en vriendelijke sfeer aangetroffen. Het eten, prima. Goede smaakvolle porties vlees, attent bedieningspersoneel en overall een geslaagde avond gehad.

63. Groep van 16

Met groep van 16 daar gegeten. Iedereen kreeg gelijktijdig het eten en alles zag er goed uit. 16 blije gezichten. Gaan we zeker vaker doen

64. Eten was uitstekend, maar de avond is voor ons verknald vanwege de kou/tocht in het restaurant. We hebben het flink koud gehad en dus wilden we snel weer weg.

65. W.van Holland

Voor 8 personen Koningssabel gegeten! Er was te weinig groenten en patat bij, twee schaaltjes voor 8 personen, is aan de weinige kant, uiteindelijk nieuw besteld, maar vind het wel jammer dat je alles nogmaals moet betalen incl. saus. Dit vind ik een slechte service. Hier word al genoeg aan verdiend vinden wij.

66. Traditioneel Joegoslavisch restaurant. Lekker gegeten met een plezierige bediening.
    Voor herhaling vatbaar ondanks dat het niet echt in de buurt ligt.

67. Overtrof mijn verwachting. Smaak voortreffelijk, hoeveelheid goed, zag er ook lekker uit (je krijgt er gelijk trek in). Er werd een exclusieve wijn getest en kregen die voor de prijs van de huiswijn. Was erg lekker.

68. Vriendelijk ontvangen bij binnenkomst en mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Het was niet extreem druk (denk ik), er was 1 grote groep van ongeveer 12 man, een drietje en later nog een tweetje. Dus een gem. avond. De bediening was zeer attent en vriendelijk en heb ik verder niets op aan te merken. Restaurant heeft een goede ambiance die de indruk opwekt dat je even niet meer in het typische Nederland bent.

Wij bestelden stokbrood vooraf en hadden vervolgens de roversvlees schotel en een dessert.
    Stokbrood was goed warm en kwam met kruidenboter, een tapenade en knoflooksaus, voor een ieder wat wils en prima geregeld.
    De roversvlees schotel is waar het voor mij misging. Verschillende soorten vlees, rijst en een salade. De rijst was droog en er zaten harde stukjes tomaat in... althans ik hoop dat het dat was. Mijn rumpsteak was van binnen nog zo rauw dat ik het zo aan de leeuwen kon voeren. Het was duidelijk dat de temperatuur gebruikt om de rumpsteak te grillen te hoog was. Daar hij van buiten al klaar was, maar van binnen letterlijk rauw was. Het worstje was droog maar goed van smaak, toch jammer want je hoopt toch altijd dat het een beetje sappig is. De Raznici op de spies was ook droog en zout overheerste. Koteletje was net als al het vlees erg droog, maar smaakte desondanks wel goed. Varkenshaas in een jasje van spek was erg lekker, maar als hij korter had geleden was die binnenkant ook rauw geweest, daar hij tegen rare aanzat. De cévapcící was erg smakelijk, sappig en mals.
    De bijgeleverde groenten waren broccoli, witlof en tomaat, maar er was weinig van te proeven want de smaak van maggi overheerste dusdanig dat het niet te eten was. Ik heb het vrijwel letterlijk nog nooit zo zout gegeten.
    De garnering bestond uit een blaadje sla en rode bosui, en ik vraag me toch sterk af waarom? Ik begrijp dat sommige restaurant ui serveren bij gerechten zoals gyros e.d. maar hier was het me toch wel een raadsel.
    Het dessert was lekker, kan ook weinig misgaan maar ook daar is ruimte voor verbetering. Genomen dessert was een dame blanche. Het bord toen hij aankwam was lauw... Het is een dessert nota bene, hoe moeilijk is het om dat op een koud bord te serveren zodat het ijs niet meteen smelt? Twee bolletjes vanille ijs, een toefje slagroom met een blaadje munt en een halve aardbei (met kroon!) en een groot bakje chocoladesaus en dat voor €5.95 niet echt geweldige prijs voor twee kleine bolletjes ijs.
    Al met al was het een voor mij een ondermaatse eet ervaring en ik zal ik voorlopig niet terugkomen. Mijn gast daarentegen had het goed naar zin, dus daarvoor bedankt!

Al met al een mooie ruimte met vriendelijke bediening en rustieke ambiance, maar het eten laat echt zwaar te wensen over en daardoor kan ik de prijs/kwaliteit verhouding ook niet beoordelen als zijnde voldoende.

69. Werfhorst

Heerlijk genoten eten was super!
    Bediening top. Wel was het enorm druk, natuurlijk goed voor de zaak, alleen duurde het best een poosje voor we alles kregen.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

70. Erg lekker gegeten, genoeg keuze en je krijgt genoeg op je bord! Wij hebben een gezellige avond gehad in dit sfeervolle restaurant met vriendelijk personeel en een vriendelijke eigenaresse! Wij gaan zeker snel nog een keer! Een aanrader is het perenlikeurtje!!

71. Lekker gegeten, mooie hoeveelheid, personeel alert en vriendelijk. Heel tevreden!

72. Erg goed en lekker eten voor betaalbare prijs

73. Het eten was echt super goed, het personeel was vriendelijk. Zag er leuk uit van binnen, goede uitstraling.

74. Jan Bart

Leuk en gezellig restaurant in het hart van Ede, met erg vriendelijk personeel. Bovendien is het eten er erg goed, in alle jaren dat wij er komen is het nog nooit tegen gevallen. Een aanrader is de salade als voorgerecht, en de pleskavica gevuld met feta kaas !

75. A.Janssen

Heerlijk gegeten en een prima service, alleen kwamen de gerechten wel snel na elkaar waardoor je in anderhalf uur buiten stond.

76. Gezellige ambiance, prettige bediening en het eten was prima.

77. netty-vdh@hotmail.com

Nette ontvangst, heerlijk gegeten!

78. Gert v d Dikkenberg

Leuk en gezellig restaurant waar je voor weinig geld goed kan eten.

79. Lekker gegeten, het was gezellig druk. Bediening is goed met de juiste aandacht voor de klanten. Kom hier al jaren en durf het iedereen aan te raden.

80. van Gelder

Het eten was echt heerlijk! We waren met een groep en iedereen was erg tevreden. Het was heel erg rustig in het restaurant waardoor de sfeer iets minder was. De temperatuur was ook wat aan de lage kant. Omdat het zo rustig was werden we aan het einde van de avond voor ons gevoel een beetje weggekeken en ook werd er twee keer begonnen met afruimen of presenteren van de toetjeskaart terwijl nog niet iedereen klaar was met eten. Een groot deel van het centrum afgesloten waardoor het restaurant moeilijk te bereiken was. Aangezien we dit niet wisten, waren we er later dan afgesproken. Maar dit was verder geen probleem. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Heel goed eten voor een hele goede prijs!

81. Heerlijk gegeten, super sfeer, leuk personeel.

82. andrea Somsen-ter Horst

Gezellige sfeer, goede bediening en meer dan voldoende om te eten.

83. N.van der Staaij

Heerlijk gegeten, porties zijn ruim voldoende. Bediening prima.

84. Dirk/Anneke

Gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten. Prijs niet hoog, was het waard.

85. Elbertsen

Prima bediening en service. Heerlijk gegeten voor een betaalbaar bedrag.

86. Berends

Heerlijk eten (koningssabel), en vooraf de champignons heerlijk zeg!! Aanrader, en de cappuccino zo lekker, zo heet heb ik ze nog nooit gehad. Heerlijk!!!

87. Eline

88. Met een buiten temperatuur van 27 graden hier op hun beschutte binnenplaats gezeten met nog een ander stel en een familie met 5 personen. We werden snel en goed ontvangen met advies over hun witte wijn Zilavia vóór ruim € 20,--. Wel goed was dat ongevraagd bij de geadviseerde flesje witte wijn een karaf water geserveerd werd. Zelf drink ik graag een biertje maar omdat ze hier Dommelse schonken geadviseerd de bij zelfde brouwerijgroep Hertog Jan pils, eventueel op de fles, ernaast te nemen!

We hebben alleen de schotel 'Nikola", diverse vleessoorten met groente en sausen, gegeten. Een voor ons juiste hoeveelheid en van een redelijk goede kwaliteit wat ook verwacht mag worden vóór € 41,95. Als toetje voor mijn vrouw een franse koffie en voor mijnzelf koffie met een drambru ernaast. Voor een door de weekse donderdagavond voldaan en tevreden weer naar huis.

89. Heerlijke gegeten in dit gezellige restaurant. Bediening is bijzonder vriendelijk en gaf ons goed advies over de te kiezen wijn. Veel huisgemaakte en verse producten en dat is te proeven. We hebben genoten en komen als we in de buurt zijn graag nog een keer terug.

90. Heerlijk eten!! Er is een fijne sfeer in het restaurant. En je komt hier helemaal niets te kort. We komen hier snel weer eten!

91. Marko

92. Zojuist hebben wij hier heel lekker en gezellig gegeten, zelden in een restaurant zo'n gezellige sfeer en aardige bediening meegemaakt, heel veel keus en je komt niets tekort, ze komen regelmatig even langs om te vragen of alles naar wens is, volgens ons een echte aanrader, en als je wat te vieren heb krijg je nog een leuke attentie ook.

94. Greet Boute

Het eten is voortreffelijk en de bediening heel vriendelijk. Fijne sfeer. Alleen het temperatuursverschil van restaurant en de toiletten is niet fijn. Het is er koud.

95. We hebben gewoon heerlijk en gezellig gegeten! Wat een leuke sfeer is het daar zeg! Personeel is heel aardig en het is een feest om daar te zijn. Het is een echte aanrader.
    Het enige kleine minpuntje dat ik kon ontdekken is dat als je naar het toilet moet, het daar erg koud is in verhouding met het restaurant.

96. Jan & Mariska

Wij hebben gisterenavond ontzettend lekker gegeten! Er was van alles ruim voldoende, het vlees heerlijk mild gekruid. De bediening was attent, hield alles goed in de gaten. Wij hadden een wat ongelukkig `druk` plekje, maar als compensatie voor dit plekje kregen wij spontaan het dessert van het huis!

Kortom fantastisch, een echte aanrader!!

97. Wat hebben we gister heerlijk gegeten van de gebakken kaasplakken, balkanschotel en als toetje geflambeerde flensjes met ijs en fruit. Alles was van zeer goede kwaliteit. En de ober... die was erg alert en zorgzaam. Een aanrader dus!!!

98. We kwamen geheel onverwacht in Ede terecht. Zijn het centrum ingelopen en wilden graag ergens lekker eten. Op advies van een man zijn we naar Balkan gestuurd omdat het er erg lekker zou zijn. Nou geloof ons, het was heerlijk.
    We werden heel gastvrij ontvangen in de tuin door de eigenaresse en een meisje. De tuin is gezellig en binnen ziet het er mooi uit. Het vlees was heerlijk mals en bijgerechten smaakten goed! Als we de volgende keer in Ede belanden, komen we zeker terug! Dank je wel voor de goede zorgen.
    Groetjes uit Helmond

99. Met mijn kleindochter uit eten voordat we naar de film gaan. Voor beiden moet het dus goed zijn. Dat is zeker gelukt. Kleindochter heeft van de hoeveelheid van het voortreffelijke vlees genoten. Zelf had ik aan de heerlijke tonijnsalade eigenlijk genoeg. Dus voor een kleine eter is het oppassen geblazen.

100. Na een eerder geslaagd bezoek ben ik gisterenavond nogmaals geweest. Dit maal met twee goede vrienden. Joegoslavie is al jaren goed voor een gezellige lekkere avond maar heeft recentelijk er een schepje boven op gedaan. De service meer dan uitstekend. Heerlijke wijn. De keuken heeft met succes een nieuwe spin gegeven aan een aantal klassiekers. De gehele ervaring was geweldig, ik denk dat we hier nog vaak gaan terug komen!

Volgende pagina