Balkan Restaurant in Ede

De unieke vleesbelevenis van Ede!

Eten & drinken 8,7

• do 16:00 - 23:00
  • vr 16:00 - 23:00
  • za 16:00 - 23:00
  • zo 16:00 - 23:00

Gezellig a la carte dineren met kerst? Wij zijn beide kerstdagen geopend. Reserveer tijdig en voorkom teleurstellingen.

Kom genieten van de gastvrijheid en de overheerlijke keuken van de Balkan . Laat u vervoeren naar hogere sferen bij kaarslicht en een perfecte ambiance. Wij staan altijd voor u klaar. Een borrel, jubileum of een gewoon diner. Bij ons kan het allemaal. Wij heten u van harte welkom!

Meat with a story - Hereford

Het Balkan Restaurant biedt zijn gasten een unieke vleesbelevenis. Omgeven door ambacht en een open keuken kunt u de lekkerste vleessoorten van de grill verwachten. Meat with a story: Hereford
Omdat wij aan onze gasten een (h)eerlijk stuk vlees willen serveren maken wij uitsluitend gebruik vam grasgevoerd weiderund van het Hereford ras. Hereford-vee is synoniem aan het produceren van het hoogwaardigste rundvlees ter wereld. De rode ossen en vaarzen met hun kenmerkende witte koppen zorgen al eeuwenlang voor heerlijk rundvlees op eettafels. Het Hereford vee kan vrijelijk zwerven over uitgestrekte weidegrond en grazen van het sappige groene grad, wat zorgt voor een magnifieke marmering die een smaak oplevert om te savoureren en een heerlijke sappigheid die maar weinige andere soort kunnen evenaren.

Diëten Vegetarisch en glutenvrij
Foto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in Ede

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Romantisch, nostalgisch, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Afhalen, terras en rookruimte
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
70 zitplaatsen en maximaal 70 personen in één groep
Personeel