Balkan Restaurant in Ede

For the love of meat and good times!

Eten & drinken 8,8

• do 16:00 - 23:00
  • vr 16:00 - 23:00
  • za 16:00 - 23:00
  • zo 16:00 - 23:00

Genieten van een buitengewoon 3-gangenmenu in een perfecte ambiance. Nu voor maar 19,95!

Balkan Restaurant is gelegen in een nog onontdekt en nostalgisch deel van Ede. Dit sluit perfect aan op de ambiance die hier te vinden is. Laat je vervoeren naar hogere sferen bij kaarslicht of neem plaats in de lounge-hoek bij de authentieke open haard. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.

Bij Balken Restaurant proef je traditionele Balkan-gerechten met een knipoog naar de Mediterrane keuken. Hierdoor biedt Balken Restaurant een zeer gevarieerd menu aan. Echter, meat with a story: Hereford staat hier centraal. Verwacht de lekkerste vleesgerechten van de grill, waarbij uitsluitend gebruik wordt gemaakt van grasgevoerd weiderund van het Hereford ras. Het Hereford vee kan vrijelijk zwerven over uitgestrekte weidegrond en grazen van het sappige groene gras, wat zorgt voor een magnifieke smaak sensatie en een ongekende sappigheid oplevert, die maar weinige andere soorten kunnen evenaren. Bij Balkan Restaurant kun je (h)eerlijk vlees verwachten.

Benieuwd geworden naar al wat Balkan Restaurant te bieden heeft? Reserveer dan nu deze deal voor slechts 19,95!

24,95 19,95 -20%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-05-2017

• Telefoon 0318-615038

Op het Bunschoterplein dat achter ons restaurant ligt is voldoende parkeergelegenheid.

Ons restaurant is uitstekend bereikbaar per openbaar vervoer. We bevinden ons op een loopafstand van 5 min. vanaf station Ede-Centrum

Kom genieten van de gastvrijheid en de overheerlijke keuken van de Balkan . Laat u vervoeren naar hogere sferen bij kaarslicht en een perfecte ambiance. Wij staan altijd voor u klaar. Een borrel, jubileum of een gewoon diner. Bij ons kan het allemaal. Wij heten u van harte welkom!

Meat with a story - Hereford

Het Balkan Restaurant biedt zijn gasten een unieke vleesbelevenis. Omgeven door ambacht en een open keuken kunt u de lekkerste vleessoorten van de grill verwachten. Meat with a story: Hereford
Omdat wij aan onze gasten een (h)eerlijk stuk vlees willen serveren maken wij uitsluitend gebruik vam grasgevoerd weiderund van het Hereford ras. Hereford-vee is synoniem aan het produceren van het hoogwaardigste rundvlees ter wereld. De rode ossen en vaarzen met hun kenmerkende witte koppen zorgen al eeuwenlang voor heerlijk rundvlees op eettafels. Het Hereford vee kan vrijelijk zwerven over uitgestrekte weidegrond en grazen van het sappige groene grad, wat zorgt voor een magnifieke marmering die een smaak oplevert om te savoureren en een heerlijke sappigheid die maar weinige andere soort kunnen evenaren.

Diëten Vegetarisch en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in EdeFoto van Balkan Restaurant in Ede

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Romantisch, nostalgisch, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
All-inclusive, Wi-Fi, afhalen, terras en rookruimte
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
120 zitplaatsen en maximaal 120 personen in één groep
Personeel