Juffrouw Tok in Ede

1336205500 68
1368642068 72
1420540579 59
1491901030 67

1. Omdat we het altijd heerlijk vinden, en met onze verjaardagen altijd een bon krijgen rijden we graag vanuit het Gooi naar Juffrouw Tok👍

2. Nel van der Laan

Wij hebben weer een topavond gehad, de sfeer is goed, de kip heerlijk en als kers op de taart is dat er gezongen wordt voor de jarige. Dat vinden de kleinkinderen leuk en wij ook hoor. Personeel hard werkend en altijd vrolijk. Bedankt voor deze elke avond. Bedankt namens ons gezin. Gr Nel van der Laan.

3. Gisteren kwamen we om half 5 binnen voor alleen een kopje thee en een stukje gebak. De jonge maar vriendelijke medewerkster regelde dat dit allemaal mogelijk was. We bestelden een bosvruchten thee, drie verse munt thee en 4 appelgebak(waarvan 1 met slagroom).
    We kregen een groot stuk appeltaart wat van binnen nog erg koel was, maar op deze tijd van de dag kan je zoiets verwachten. Helaas waren de drie muntthee niet echt warm. Twee van ons bemerkten het minder na de koele appeltaart. De derde die langzaam gegeten had bemerkte het wel.
    Toen ben ik dit gaan melden bij de bediening. Toch wel erg jammer dat de drie dames vand e bediening hier niets mee deden. Gevalletje dikke pech. Bij het afrekenen meldde ik het nogmaals en hier kwam de opmerking dat we het direct hadden moeten melden. Een beter argument wat gold voor de eerste twee theedrinkers maar niet voor de derde. Ze sloeg alles netjes aan en noemde het eindbedrag. Hiermee was voor haar de discussie gesloten.
    Van dit gerenommeerde eethuis een teleurstellende oplossing!

4. Lau en Grada de Lange

Eens per jaar staan we op de camping Zuid Ginkel en gaan dan altijd meerdere keren eten bij juffrouw Tok, zo ook afgelopen maandag, het was super druk maar het bediend personeel slaagde er wederom in om het een ieder naar de zin te maken en het smaakte weer voortreffelijk. Dikke pluim hoor.

5. Samen met mijn vrouw gezellig en smakelijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Fleur de Weerdt

Goed eten voor een goede prijs. Lekker buiten op het terras gegeten. Ook leuk met kinderen!

7. Arian van den heuvel

De lekkerste kip piri piri van nederland

8. Iny van nugteren

Het was erg lekker de kip peri peri mijn vried was er nog nooit geweest maar hij zei dat het voor herhaling goed was

9. Huisman

Heerlijke kip. Altijd weer. Dit keer wel andere friet dan gewend. En heeel veel vliegen, dat is niet echt hygiënisch. Maar het blijft een favoriet restaurant met vlotte bediening.

10. Van het weekend voor het eerst gegeten bij Juffrouw Tok. Wilde eerst geen recensie plaatsen maar we hebben hier zo'n goed gevoel gekregen dat ik het toch wilde doen. Begin van de avond.. we moesten een tijdje wachten ondanks we wel gereserveerd hadden. Van de jongeman die iedereen bij ontvangst aansprak kon je al merken dat hij er al een tijd werkte en er verstand van heeft. De manier waarop hij rustig bleef en grapjes maakte, ondanks de volle gang, was wonderbaarlijk. Goed begin van de avond. Uiteindelijk aan tafel een heerlijk biertje en lekker waldkornbolletje vooraf. Daarna de kip piri piri heeeeerlijk. We zaten aan de kant van de weg en konden de keuken in kijken wat heel mooi was om te zien. Leuk vrolijk vlot personeel wat de avond nog beter maakte. Toe een heerlijk ijsje en een lekkere Irish koffie met echte slagroom. Echt een top avond gehad, en we komen zeker vaker!

11. Vooraf gereserveerd. Bij aankomst moesten we in een lange rij staan ondanks onze reservering. Lang wachten op je drinken regelmatig moesten we de ober eraan herinneren dat we drinken hadden besteld. Voor de rest was het eten prima. Wel jammer dat je de biefstuk zelf moest bakken.

12. Jan Lemmen

Waren met 10 personen. Lekker glas bier en lekkere kip piri piri. Had iets scherper mogen zijn met piri piri.
    Op terras buiten lekker in de zon /schaduw gezeten. Als we vanuit Limburg weer in de buurt zijn gaan we weer kip piri piri eten.

13. We zaten lekker buiten, al heb je wel wat last van het langsrazende verkeer. En we zaten onder een boom waar regelmatig spul uit viel. De kip was matig, dat verwacht je beter van een kiprestaurant. De pootjes en vleugeltjes waren klein en bevatten weinig vlees. Van de borststukken was het droog. Wel ruime porties en echte slagroom bij het nagerecht. Prijzen vallen niet tegen. Van de bediening was er 1 heel goed, en de rest vergat regelmatig iets.

14. Anuschka

Vriendelijke en snelle bediening die ondanks de drukte aandacht voor je heeft. Goed eten, kortom prima om gezellig uit eten te gaan.

15. Smaakte goed de kip specialiteiten.

16. A. Vonk

Een vlot, plezierig, smakelijk en betaalbaar gebeuren.

17. Ondanks dat het erg druk was, was het eten goed en zonder merkbare vertraging geserveerd.

18. Hele gezellige tent, super sfeervol, en heerlijk eten!

19. Je kunt hier echt heerlijke kip eten en heb je haast is het ook mogelijk om een kippetje mee naar huis te nemen. Dit wilde ik ook vandaag doen, leek me handig om het mee naar huis te nemen. Had van tevoren op de site gekeken of ze open waren ivm oudejaarsavond. Er stond dat ze open waren!! Kom ik daar, waren ze dicht!!

Met vriendelijke groet, Angelique...

20. Wij komen hier graag! Vriendelijke bediening, vertrouwd recept.

21. Chien Meurs

Weer lekker gegeten. Snelle bediening. Eten was smakelijk en goed op temperatuur.

22. Wederom lekker gegeten👌👍

23. Reeds regelmatig bezocht en altijd met een goed gevulde buik weggegaan👌

24. Leuk restaurant met goed eten, hoeveelheden zijn ruim. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Als je in de buurt bent zou ik er heen gaan.

25. Mooiste dag van de week Zondag 16 oktober. Wil om 17:45h wat eten met 2 personen, eventueel op terras. Is het terras dicht en je komt niet eens binnen. Zo druk. Echt jammer. Had echt zin in een lekkere kippenkluif.

26. Wim Rutten

wij hadden gereserveerd op zaterdag middag 5 uur,
    Bij binnenkomst stonden er al mensen te wachten in de hal en klokslag 5 uur werden we naar onze plaatsen gebracht.
    We waren met 5 pers. en een peuter van 15 mnd. hiervoor werd gelijk zonder vragen een kinderstoel geplaatst, heel attent dus, ook werd er een kleurplaat en kleurpotloden voor onze kleinzoon neergelegd.
    Het eten was heerlijk en stond vrij snel op tafel, het personeel zeer attent en vriendelijk.
    Al met al een erg geslaagd etentje met kip als rode draad.

27. meerdere malen aldaar gegeten maar krijg de indruk dat de zaak achteruit loopt.
    Kip drijft in het vet en is droog. Rauwkost is niet meer wat het geweest is en heeft vieze smaak en nare lucht . Bediening laat te wensen over. Over bovenstaande email verzonden echter wordt gewoon weg niet op gereageerd..Voor ons GEEN TOK meer.

28. We komen er al 20 jaar en als we gasten hebben gaan we erheen en altijd zijn mijn gasten blij met de uitnodiging. Top restaurant!

29. Bijzonder karige maaltijd van 5 piepkleine stukjes kip. Kluiven mag, is de slogan, we weten alleen niet waarop.
    Jammer 't is wel 's beter geweest, gauw iets anders zoeken.

30. John van Heiningen

Ondanks grote drukte gaat alles gesmeerd, blijft de kwaliteit hoog en dit alles in een prima sfeer.

31. Erg goed en gezellige sfeer.

32. janvanheugten.

Stoofpotje besteld maar heel weinig kipfilet er in, meer champignons en paprika. Voor 13,95 een duur potje.

33. Maud kok lobach

Zeer kindvriendelijk en heerlijke kip. Komen er graag met onze kleinkids!

34. Christiaan

Wat een geweldig restaurant is dit. Als je wilt zien hoe een druk restaurant werkt moet je hierheen gaan. De kip is zo lekker, dit kan je thuis nooit zelf maken. De goede en gezellige sfeer is er dankzij de bediening die alles zo netjes en vlot doen.
    Het beste puntje is dat daar alles gebeurd met een glimlach en je kan zien dat ze hart voor de zaak hebben. Ik zeg ga zo door en blijf op deze manier de gast vermaken en verwennen.

35. Eten was goed, maar het is allemaal heel snel, dus niet zo gezellig. Rustig eten is er ook niet bij, maar dat kwam door de meivakantie. Hadden we kunnen weten.

36. Ik heb een xl kip piri piri besteld. Hoort pittig te zijn, het was alles behalve pittig. De kip was niet te eten, soms amper vlees aan. Het meeste was zeer droog. De bediending was ook van lik me versie. Vraag je een ice thee en de dessertkaart, krijg je alleen ice thee. Het is absoluut geen aanrader.

37. Gastvriendelijkheid kennen ze niet, norse medewerkers. De kip droop van het vet. Bijna een uur moeten wachten voor we konden afrekenen. Vaak hand opgestoken maar medewerkers deden of ze ons niet zagen..

38. J.Molendijk

Het eten was lekker.

39. Wij zijn bekend met het restaurant en zijn dus bevooroordeeld, maar de gegeven waardering is ondanks dit zeer kritisch en mede beoordeeld door familie die bij ons aan tafel zat. Opvallend is dat je geen verloop van personeel ziet en de nieuwe personeelsleden passen in het team en zijn blijvertjes en waar zie je dat nog?

40. Alwéér heerlijk gegeten en gedronken bij juffrouw Tok in Ede. Vriendelijk personeel en geen lange wachttijden.

41. Als het druk is een waardeloze tent. Je wordt door de bediening weg gekeken. En de chef kan tegen personeel alleen grauwen en snauwen. Paar jaar geleden nog een leuke tent. Laatste 2x slechte ervaringen.

42. Johan Fluit

Wij waren met 6 personen. Het eten was niet goed. Biefstuk en kip moesten terug voor herstel.

43. Complimenten voor de correcte, enthousiaste en snelle bediening. Echt super. Het eten was goed, zeker voor die prijs.

44. Als we op de Veluwe kamperen gaan we altijd minstens één keer naar Juffrouw Tok. Vooral in de weekends is het erg druk, logisch toch? En dat er (veel) kleine kinderen zijn rond 6 uur... logisch toch? Veel geluiden... logisch toch?
    Prima bediening, vrolijk, attent en heerlijke kip piri piri (maar volgens mij zijn het haantjes... ook al weer logisch!). We komen graag weer!

45. Afgelopen weekend wederom van een kippetje piri piri mogen genieten. Bij binnenkomst werd ik in de hal vriendelijk verwelkomd door een jongedame. We hadden niet gereserveerd, maar dit was geen enkel probleem, ze hadden de tafel om half 7 wel weer nodig. In 2 uurtjes tafelen moet ons altijd wel lukken.

Na de drankjes besloten we ieder een menu'tje te bestellen en die 2 deugnieten een kindermenu'tje. Die 2 moesten we ophalen voor het eten, want die waren in het speelhoekje bezig.

Het eten was wederom erg lekker en zeker voor dat geld! Goedkoop en leuk uit eten kan dus nog wel. De sfeer in het restaurant is erg goed en de locatie prachtig. Wij zaten aan de voorzijde en dan heb je een prachtig uitzicht op de schaapskooi. De bediening was erg attent en we konden kosteloos frieten bijbestellen waar we geen gebruik van hebben gemaakt, want we zaten al erg vol.

Als we aan de kinderen vragen waar ze de volgende keer willen eten dan willen naar Juffrouw tok. Keep up the good work!

46. Voor een snelle hap kun je hier prima eten. Als de kip pittiger moet, vraag je daar gewoon om geen probleem. Personeel vriendelijk, maar te gehaast.

47. Gustavo Fring

Geen mogelijkheid om buiten op het terras te zitten. Personeel onvriendelijk, eten kwam te laat aan. En het personeel probeerde ons sinas aan te smeren wat niet van ons was

48. Geen hoge verwachtingen bij een "kluiven mag restaurant" maar gortdroge kip Piripiri, waarbij ook de kruiden ver te zoeken waren, is toch een tegenvaller. Warrige bediening die vanuit de ingenomen plek uitserveert en veel medewerking van de gasten vraagt. Een kleine voldoende maar voorlopig even overslaan.

49. Het eten was simpel maar goed van kwaliteit, voor een redelijke prijs. Het zag er allemaal eenvoudig uit, de hoeveelheid piri piri kip kon wel wat meer, het zag er een beetje zielig uit die paar stukjes op het schaaltje. Beter zetten jullie er ook een goede salade bij op de kaart. Het geheel was nu wat saai om te zien. Alles kan wel een beetje sierlijker worden opgediend. Maar belangrijk in het geheel was de kwaliteit van de kip en die was goed te noemen! Het personeel was echt top op maandag en het citroenijsje met extra slagroom was heerlijk. Van de week komen we weer.

50. 9 aug jl. het restaurant gaat 5 minuten te laat open. 5 minuten nadat wij op het terras hebben plaatsgenomen komt er iemand naar ons toe om te vertellen dat dit terras gesloten is terwijl wij de enige klanten zijn. Wij geven aan vanaf hier de kinderen in de gaten te kunnen houden maar dat mocht niet baten. Nadat wij aangaven dit behoorlijk ongastvrij te vinden kregen van een van de dames te horen dat dit bij een druk restaurant zo werkt. Bij ons vertrek stonden er 5 mensen ons na te kijken op een verder leeg terras.

Uiteindelijk heerlijk geluncht bij de zaak iets verderop, waar wij meer dan welkom waren.

51. Ongeveer een jaar geleden waren wij hier ook. Toen waren we precies na 45 minuten klaar met ons eten. Het voorgerecht stond nog op tafel toen ze al met de kip kwamen aanlopen. Eén van de serveersters besloot het tafeltje dat pal naast de onze stond te gaan schoonmaken met een reiniginsspray. Dit deed ze zo fanatiek dat ze daarmee ook onze tafel meenam. Helaas waren wij op dat moment nog aan het eten. Op onze reactie zette de betreffende dame een chagrijnig gezicht op en zei verder niets.

Ditmaal kurkdroge groente in de rauwkostsalade, die voor het grootste deel bestond uit bleekselderij (je moet er van houden) en saus. Te droge kip, badend in een dikke laag olie.

Geen enkele keer werd ons gevraagd of we nog wat wilden drinken. En gezien de huidige overlast van wespen hadden ze op het terras best wat wespenvallen mogen plaatsen.

Dit is de 2de keer dat het eten ons hier is tegengevallen.

Jammer. De formule is top, maar de uitvoering uitermate slecht!

52. Fan van jullie kip piri, heerlijk! En zeer vriendelijk personeel, top.

53. Sophie de Ridder

Wat een vreselijke tent is dit ! Als ik twee dagen niet gegeten had en hier gratis zou kunnen eten, zou ik mezelf de moeite nog besparen; zeer populaire en onbeschofte bediening. Na een meningsverschil over de rekening had het personeel een agressieve houding. Valt niet mee te communiceren. Alles moet apart betaald, zelfs de mayo kost 60 cent. Kip is bremzout en vet en droog. Die van de KFC is veel lekkerder ! Kortom ik kom hier nooit meer !!

54. Wij hebben er afgelopen donderdag gegeten. Personeel was zeer chagrijnig en absoluut niet behulpzaam. We stonden met 50 minuten weer buiten, alles word snel snel snel geserveerd. Laatste hap nog in je mond en de tafel word al leeg gemaakt. Slechte service aan tafel, en drinken moet je zelf vragen want dat vergeet men. Nee we kwamen hier maandelijks maar voor ons geen Juffrouw Tok Ede meer, helaas kwaliteit is flink achteruit gegaan helaas.

55. Eten was prima, maar het is allemaal snel snel snel, dus niet gezellig. Iedereen loopt te rennen en stressen!

56. Afgelopen vrijdag met de kids wezen eten. We hadden gereserveerd maar doordat ik in de file stond waren we later. Gebeld: was geen probleem, we zouden mogelijk dan wel even moeten wachten. Dat 'even' werd ruim een half uur en we waren niet de enigen met deze ervaring. Doordat wij duidelijk aangaven dat we hadden gereserveerd en daarom verwachtten dat we snel een tafel zouden kunnen krijgen werden wij uit de rij geplukt en mochten naar binnen. Nogal veel schuine gezichten (logisch, want vreemd).
    De manager liep duidelijk te stressen en dat kwam de sfeer niet ten goede. Het eten was gelukkig prima en de bediening was oke. Complimenten voor 1 serveerster die net terug was van vakantie; een geboren vakvrouw. Mede dankzij haar komt de service nog op een mager viertje. Al met al vonden de kinderen het geweldig, ook dankzij het inderdaad vrij forse bedieningstempo, wat ik ook in andere recensies tegenkwam.
    Ik denk dat probleem hem zit in het management dat naar mijn idee gaat voor zo snel en zo veel mogelijk, zonder daarbij het belang van de klant voorop te stellen. Jammer!

57. henk veenendaal

Dachten leuk met vrienden uit eten te gaan. We kwamen binnen en zaten nog niet of moesten onze bestelling al opgeven. Wilden gezellig van ons drankje genieten of de soep kwam al. Bij de laatste hap, hoppa... de soepkommen werden nog net niet uit onze handen gerukt. Heb toen gezegd dat we ons ijs na een kwartier pas wilden hebben. Had ik dat niet gezegd, dan hadden we binnen een half uur al buiten gestaan. Niks gezellig eten. Dooreten en weg. Jammer.

58. Snel snel naar binnen gooien en snel weg. Heel jammer avondje uit, ze bleven nog net niet naast je staan. Vreselijke bediening, eten zeer matig, zeker niet voor herhaling vatbaar.

59. margreeth@paize

Helaas konden we het eten niet beoordelen. We werden bij deur nogal onvriendelijk weggestuurd.

60. Onlangs hier wezen eten met famile. Hadden gereserveerd, moesten een minuutje of vijf wachten. Dat was nog tot daar aan toe. De 'onvangst' in de hal waar gewacht moest worden is niet meer dan een bordje 'hier wachten aub tot u opgehaald wordt', met nauwelijks zitplaatsen. Het vervelendste echter, is dat de wc's ook in deze hal zitten, met een onaangename menggeur van urine en urinoirblokjes tot gevolg. Niet bepaald een smakelijk begin van een avondje eten. We werden gepositioneerd in 'de schuur', wat ik toch een stuk minder gezellig vind dan de voorkant van het gebouw. Als het druk is (van 7-8 uur in ons geval) is de herrie dermate groot dat het moeilijk is om normaal te communiceren. Het was maar goed dat er geen achtergrondmuziek draaide, dacht ik nog, aangezien je het dan wel helemaal kon vergeten om normaal gezellig te praten. Terwijl ik me dit realiseerde blèrde 'LANG ZAL IE LEVEN' echter op vol volume door de speakers (ze waren er dus toch). Ik moest me inhouden om m'n gezicht in de plooi te houden. Vreemd genoeg kwam de serveersters echter de bestelling opnemen tijdens al deze herrie, wat het er niet makkelijker op maakte om de bestelling duidelijk te maken.

Het eigenlijk eten was redelijk in orde, maar had weinig van doen met wat er op de menulijst stond. Het typische 'kip piri piri' hoofdmenu bestond inderdaad uit kip en friet, maar de piri piri was meer een soort scherpe vet-jus dan dat het piri piri was. De kip zelf was tamelijk droog, waardoor ik toch maar de 'piri piri' er overheen deed. De friet daarentegen was prima, en over (gratis) bijbestellen werd niet moeilijk over gedaan.

Opmerkelijk was dat we wel vier verschillende serveersters aan onze tafel hebben gehad. De tweede ronde drankjes werd zo haastig opgenomen dat ik haar twee keer moest vragen niet weg te lopen, wij wilden immers allemaal een tweede drankje. Tevens direct gevraagd om een extra portie patat. Hier moesten we echter nog een keer om vragen toen de drankjes gebracht werden, want de serveersters die de drankjes bracht was weer een ander dan die de bestelling had opgenomen, en blijkbaar hadden ze niet goed gecommuniceerd dat er ook een 2e portie patat was besteld.

De stoelen waren ook enigszins oncomfortabel. Voor mij ging het wel, maar voor mensen met (lichte) rugproblemen lijken het me bepaald geen aangename stoelen.

Ook de gehaaste sfeer deed de ervaring bij juffrouw tok geen goed. Terwijl een van ons nog wat aan het eten was kwam de bediende al naar de tafel met de opmerking 'Heeft het gesmaakt? Kan ik jullie nog verblijden met een desert, koffie, of wilt u de menulijst zien?'. We zeiden maar dat we graag eerst uitgegeten wilden zijn alvorens aan de laatste gang te beginnen..

Service en sfeer heb ik dan ook als onvoldoende beoordeeld. Het eten zelf was ok, helemaal gezien de prijs. Let wel dat vrijwel alle extra's (appelmoes, saus, rauwkost) betaald zijn. Sommige hoofdmenu's hebben rauwkost inbegrepen, maar dit is niet aangegeven op de menukaart.

'Veredelde snackbar', zoals een van de recensenten het reeds omschreef, lijkt me een passende beschrijving van dit restaurant.

61. Afgelopen zondag voor de eerste keer gegeten bij juffrouw tok. Veel resencies van tevoren gelezen maar het blijft voor mij toch eerst zien dan geloven. Super ervaring gehad. De kip piripiri is lekkerder dan die in Portugal. De bediening was vrolijk en enthousiast. Ze deden erg goed hun best om het zo leuk mogelijk te maken voor de gast. Je ziet dat het echt een team is!! En het wachten in de hal voor een tafel valt best mee. Dit maken ze toch goed in het restaurant zelf. Ga zo door!

62. ik had gereserveerd voor 7 personen. Bij binnenkomst was er niemand aanwezig om ons op te vangen, er stond een bord dat we moesten wachten tot er iemand kwam.
    Binnen 10 minuten nadat we besteld hadden stond het hoofdgerecht 'kip piri piri' volgens mij gefrituurd al bij ons op de tafel. We hadden het voorgerecht 'stokbrood met bruidenboter' nog niet eens op.
    We hebben 50 minuten gezeten, van binnenkomst tot eten tot vertrek. Niet echt bepaald een gezellig avondje uit eten wat je wel zou verwachten.. beetje jammer dit! Het toetje was nog het lekkerst van allemaal, bij de mac.

63. We hebben met onze kinderen en kleinkinderen verschillende keren gegeten bij Juffrouw Tok in Ede. We bemerkten toen al dat de kwaliteit enigszins terug liep. Maar nu hebben we er samen gegeten, maar onze ervaring is nu zo slecht, dat dit dan ook de laatste keer is geweest.

Ik zal enkele ervaringen samenvatten:
    We zaten nog geen 2 minuten op onze stoel of er kwam al personeel naar ons toe met de vraag of we iets wilden drinken. Na even gekeken te hebben, besloten we te beginnen met een stukje stokbrood en een flesje rode wijn. De serveerster bracht inderdaad een fles geopende rode wijn met twee glazen. Normaal wordt de fles bij de tafel geopend en worden de glazen gevuld, maar niets van dit alles.
    Gelijktijdig werd een mandje brood geserveerd, dat was zo slecht afgebakken en hebben het maar terug gegeven voor wat extra baktijd. Maar naar enkele minuten werd het opnieuw aangeboden zonder verbeterd resultaat. De kip was verder goed.
    Toen we klaar waren werd de vraag gesteld of het had gesmaakt, u begrijpt onze reactie. Cijfers: Service 4, Kwaliteit 5, Sfeer: 4. Eindconclusie: Neem geen voorgerecht en nagerecht, u zal teleurgesteld Juffrouw Tok verlaten.

64. A v Reenen

Komen aan bij juffrouw Tok met de vraag of we wat kunnen drinken na een wandeling over de heide. Er was niemand bij het bord waarop stond dat we moesten wachten tot we naar een tafel gebracht zouden worden. Dus heel brutaal

65. Hendriksen

Ondanks gereserveerd te hebben, werden we toch vriendelijk verzocht om op de gang te blijven wachten. Lekker bij de wc's. Onbegrijpelijk. Uiteindelijk 10 minuten moeten wachten tot dat we 'de zaal' in mochten.

Het hoofdgerecht, Kip pirri pirri, was uiteindelijk best lekker. De onderste kippetjes waren echter doordrenkt van het vet en niet echt lekker meer om te eten. De friet en het voorgerecht (stokbrood) was erg lekker. Porties zijn ook groot genoeg. De sfeer was prima. Alleen wel een rare gewaarwording dat we om 21.00 bijna nog als enige in het hele restaurant zaten.

66. arienne vergeer

We kwamen onverwachts binnen bij Jufrouw Tok Ede met 4vol en2kind,was nog niet druk. We hadden aangegeven rustig aan te willen doen en eerst wat wilde drinken, dit was geen probleem. Maar voor dat het drinken er was, wat al snel kwam was er al 3x gevraagd; weet u het al? we wilde wel een broodje maar dat kwam pas na dat we er hadden gevraagd waar het bleef.... daarna kwamen ze ook geregeld langs en kreeg ik de indruk dat ze de tafel weer snel leeg wilde hebben. Toen maar besteld en het stond erg snel op tafel! De bediening was niet erg vrolijk vooral 1 pers had geen zin om te werken denk ik. Het eten was niet echt heel goed. De kip piri piri was geen piri piri alleen peper en zout en droog. En ik had het ook wel lekkerder gevonden met iets sla erbij. Het toetje was lekker maar dat was dan ook kant en klaar. Koffie hebben maar niet meer genomen er stond in middels een rij mensen te wachten... Kort om niet voor herhaling vatbaar, Helaas

67. Na veel goede recensies pp een donderdagavond met 4 pers. wezen eten, van tevoren gereserveerd, maar er werd alleen gauw een tafel afgeruimd waar we konden zitten. Het was druk, maar er was weinig personeel en het duurde erg lang voor we konden bestellen, het drinken kregen, de bestelling kregen, de dessertkaart kregen, enzovoort. Over de service waren we dus niet zo te spreken. Het eten was wel lekker, maar wel wat weinig vlees (vooral biefstuk). Ook vervelend dat er overal op het terras gerookt wordt door andere gasten, zodat je in de rooklucht zit te eten. Daar ergerden wij ons behoorlijk aan. Het restaurant is leuk aangekleed!

68. Vanavond wezen eten zoals altijd geweldige bediening eten erg goed verzorgd. Het was druk maar alles loopt er op rolletjes.
    Onze complimenten.
    Zelfs tijd voor even vragen of alles naar wens is.
    Kan het iedereen aanbevelen.
    Groeten van Herman en Dini Brinkman.

69. Op vrijdagavond hier met 4 mensen gegeten. Het restaurant zat helemaal vol ondanks de reservering moesten we toch nog een 20 min wachten.

De bediening is amicaal wat helemaal past bij de uitstraling van het gezinsrestaurant. Door de beperkte menukaart staat ook alles in korte tijd op tafel. Het is een prima geoliede organisatie. De kip piri piri is erg lekker en eigenlijk moet dat ook de reden van je bezoek zijn, ook de tomaat/ui salade is een aanrader.

Wanneer je van kip houdt moet je er een keer geweest zijn, verwacht geen groot culinair gebeuren maar gewoon een gezellig familierestaurant. En wat betreft de prijs valt het bijzonder mee.

70. juffrouw doddel

Gisteren, na terugkomst van onze vakantie, hier heerlijk gegeten. Het kipmenu was prima in orde. Het toetje erg lekker. De bediening was werkelijk goed en leuk. Ook leuke bedrijfskleding.... Kortom, wij zijn tevreden en zouden het iedereen aanraden om hier een keertje te gaan eten!

71. Vanavond hier weer gegeten. Je zou verwachten op een doordeweekse woensdagavond dat het niet helemaal vol zou zitten, maar de tent zat weer bomvol. Als gast moet je buiten in de rij staan wachten bij een bordje tot je wordt opgehaald (wat gezien de drukte logisch is, maar wat toch een beetje aanvoelt als een minder warm welkom).
    Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden kregen we na 5 minuten een plekje.
    De rest van de avond verliep weer zoals we gewend waren: leuke vrolijke bediening, het serveren van de gerechten gaat heel snel en het eten is gewoon goed (de kip piri piri blijft een toppertje, al heb ik het idee dat porties kleiner zijn geworden dan vroeger....).
    Kortom: een goed restaurant voor families en kipliefhebbers.

72. Door rugproblemen kan ik niet lang zitten, en ook niet op alle stoelen. Bij binnenkomst heb ik dat aangegeven, er werd meteen een andere (goede) stoel voor mij uit een andere zaal gehaald, en de kaart werd snel gebracht. Door deze snelle service was het voor mij toch mogelijk om hier te eten! De kip piri piri, dikke frieten, en stoofpeertjes zijn erg lekker! En voor een betaalbare prijs! Ook is het fijn dat er heel veel parkeer ruimte voor de deur is. Wat leuk is voor de sfeer is dat er live muziek was! Ik kom hier zeker nog eens terug!

73. Lekkere kip piri piri,wederom patat restaurant. Alles moet je extra bijbetalen waardoor de basisiprijs maar blijf stijgen en dat is jammer. Van te voren weten waar je aan toe bent is fijner. Jammer dat ook dit restaurant weer zo massal is.

74. kwamen in 2011 vaak naar juffrouw tok in ede en zijn altijd goed behandeld een pluim voor het personeel.
    verjaardagen zijn ook wel leuk als je dat mee maakt als je daar eet.
    goede bedienning en het eten kwam altijd vlot ook als het zeer druk was.

75. Vanavond wilde mijn man en ik gaan eten bij juffrouw Tok in Ede. Bij de ingang stond een bord met daarop de mededeling te wachten totdat het personeel je op komt halen. Na geruime tijd te hebben gewacht helaas geen personeel te bekennen. Vervolgens toch maar doorgelopen naar het restaurant. Ook daar geen personeelslid. Na enige tijd kwam er eindelijk een dame met een dienblad met drankjes. Zij commandeerde ons bij de ingang te wachten tot dat we daar opgehaald zouden worden. Toen hadden we er genoeg van en zijn we vertrokken. Op deze manier ga je toch niet met je klanten om. Kortom voor ons geen juffrouw Tok meer.

76. Ik had veel meer van dit restaurant verwacht. Wij hadden om half 8 met 9 personen een tafel gereserveerd. Toen wij rond half 8 aankwamen stond er al een grote rij voor de deur. Toen wij aangaven dat we hadden gereserveerd moesten we alsnog een half uur wachten. Maar goed dat geeft niet als het eten maar wel lekker is! Persoonlijk vind ik 7 hoofdgerechten niet zoveel, maar dan verwacht ik wel dat het goede hoofdgerechten zijn. Ik had het rundvleesstoofpotje besteld. Deze was erg lekker en ook met de salade die erbij geserveerd was. Bij mijn overbuurman ging het echter mis, hij had een biefstuk medium besteld en kreeg echt een rauw stuk biefstuk, het was niet echt te eten. De bediening kwam tussendoor niet vragen of alles naar wens was, en hij had geen zin om zelf naar de keuken te lopen. Verder vielen de schnitzels met roomsaus niet echt in de smaak. Zeker de helft ervan bleef op de borden liggen. Mijn vriend had inplaats van een halve kip piri piri, een kipfilet piri piri besteld. Hij vond deze lekker, maar het was wel erg weinig. Verder is het jammer dat als je een menu besteld dat je wel een heel zielig klein ijsje krijgt! Verder was het een gezellig avondje, maar ik snap echt niet waarom er zoveel mensen naar dit restaurant komen!

77. Kom hier al zo een 11 jaar! Was de laatste keer erg teleur gesteld. Ze zijn een beetje over de top gegaan met hun prijzen. Een Kip is een Kip, lekkere kip, maar nog steeds een kip. Als je er heen gaat als gezin met kinderen ben je zo arm. Eerlijk gezegd noemden wij het altijd een veredelde snackbar, maar super lekker. Erg jammer. Wij wonen c.a 100km er vandaan. De laatste keer wilden we graag twee halve zegelkaarten gebruiken, maar dat kon niet. Het oude personeel is best goed, de rest niet echt.

78. Ik vind het allemaal top je ziet personeel al heel lang en afgewisseld met jonge jongens en meisjes. Ze zijn altijd vriendelijk en snel het eten is ook top je moet er alleen van houden maar als je er van houd is het een paleis ik kom al heel lang zeker 1 keer in de 2 weken. Het is zeker een aanrader.

79. Zeer slecht. Druk, te amicale en te joviale bediening. Maar het ergste is de kwaliteit van het eten: zeer onder de maat. Kip van binnen droog en gepresenteerd op een blaadje met een bad vet. Patat vet en slap. Eén van ons at een schnitzel: een slappe lap van wat op vlees moest lijken, bleek eveneens gefrituurd. En daar betaal je dan € 11,95 voor. Schandalig. De frikadel van onze jongste dochter werd in hetzelfde vet gefrituurd, een bijsmaak. Voor niemand een aanrader om in dit restaurant ook maar één Euro te spenderen!

80. We komen al meer dan 12 jaar bij Juffrouw Tok in Ede en houden van de smaak die ze serveren. Helaas is het er altijd zo druk dat de bediening wat onpersoonlijker is geworden. De 'oude garde' is professioneel genoeg om goed te serveren maar de nieuwe mensen maken veel fouten. Ook de gitarist/zanger blijft leuk entertainen. Aanrader om hier met een verjaardag naar toe te gaan. Dat doen ze altijd echt leuk. Eten is flink duurder en naar verhouding minder geworden in de loop der jaren. De kinderspeelruimte is in het weekend altijd tjokvol maar anders wel erg leuk.

81. Al een ruime tijd regelmatig te vinden bij Tok in Ede. Twee weken geleden weer gegeten bij Tok in Ede. Bij aankomst zaten we voor het eerst in het kleine gedeelte van het restaurant omdat het niet druk genoeg was. Omdat wij al een tijdje niet meer geweest waren viel ons een aantal dingen op. Ten eerste had het personeel een nieuwe look, alleen maar een pluspunt. Vervolgens werd onze bestelling opgenomen door een oudere vrouw die er totaal geen zin in had! Ruim 30 minuten! moeten wachten op ons eten! Wij zaten aan de keuken kant, heel vervelend als het personeel in de keuken op je bord zit te kijken hoe jij je kip op eet. De kip piri piri was echt een teleurstelling! Ten eerste is echte piri piri ROOD van kleur, de zogenaamde piri piri die wij kregen was doorzichtig met een lichte gele kleur. Een proef uit het glas, conclusie: dit is geen piri piri! Het smaakte werkelijk nergens naar! Het leek wel pure olie van de kip zelf. Wat betreft de kip. Deze werd zoals gewoonlijk geserveerd op die kleine ovalen zilveren schaaltjes. Het eerste wat ons opviel is dat de kleinste portie kip echt veel kleiner is dan vroeger. Wij hadden maar 4 stukjes kip terwijl de kleinste porties vroeger al veel groter waren. Daarom hadden wij de kleinste porties besteld... hadden net zo goed een xxl portie kunnen bestellen. Een andere echte tegenvaller was de smaak van de kip. Die echte grill smaak zat er gewoon niet aan en de kip was zo ontzettend zout! Ik ben niet vies van een beetje zout maar dit was te erg! Heb het ook niet opgeten, was net alsof ik een zoutpot leegde in mijn mond! Smerig! De patat en mayo waren wel lekker zoals altijd, het kleine beetje rauwkost had zoveel saus dat het bakje overstroomde. Een ander ontsmakkelijk tafereel was wat zich in de keuken afspeelde. Een van ons had sprite besteld maar kreeg spa rood! Nadat wij dit aan het personeel melden, krijgen wij een helse disscussie. Vervolgens werd het glas met spa rood terug naar de keuken gebracht waarbij een personeelslid het glas gewoon leegdronk! Hij dronk gewoon uit het glas waaruit een gast had gedronken! Waarschijnlijk had hij erge dorst of wou zeker weten dat drinken in het glas wel echt spa rood was. Al met al was onze terugkeer aan Tok een teleurstelling. Wellicht hebben zij een nieuwe eigenaar maar wat het ook was het was kansloos. Tok was ons favoriete restaurant maar het zal verlopig nog wel even duren voordat wij daar weer terugkomen. Jammer dat het personeel zo ontzettend chagrijnig was en alleen maar aan het keten was met elkaar. Al met al zeer teleurstellend. Gelukkig was ons gezelschap een stuk leuker om mee te praten! Jammer Tok hadden ons er erg op verheugd.

82. Gisteren naar een verregende vakantie heerlijk gegeten bij juffrouw tok.

Goede sfeer, prettige bediening, alle lof als het zo druk is om alles zo correct te bedienen met een vriendelijk woord.

83. Gezellig met de kinderen hier gegeten.

De kippensoep was heerlijk, evenals de stokbrood met kruidenboter.

Het was redelijk druk maar toch stond het hoofdgerecht in no time op tafel. De piri-piri kipfilet en de kipfilet met champignon-roomsaus waren heerlijk mals en sappig en goed gaar. Ook de bijbehorende salade was goed van smaak. Coupe a la Tok en Portugese koffie als nagerecht maakten het geheel compleet!

De bediening was erg alert en druk bezig om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Leuke ervaring, zo tijdens onze vakantie!

84. Onvriendelijk personeelslid, schreeuwt over het terras, zodat iedereen dat hoort dat het gedeelte waar wij zitten is afgesloten. Neemt niet de moeite om naar ons te lopen en ons dan netjes te woord te staan.

We wilde alleen maar even in de zon zitten en geniete van een kopje koffie met gebak.

De rede; ander verliezen de dames van de bediening het overzicht.

85. Ik kom al een jaar of 8 bij deze Juffrouw Tok en heb al evenveel jaar, zonder uitzondering, het pand met een zeer voldaan gevoel verlaten!

Het is inderdaad geen culinaire verrassing, maar eerlijk en zeer goed bereid voedsel voor een schappelijke prijs, zonder fratsen.

Niet chique, geen uren tafelen, maar wel een perfect alternatief als je geen zin hebt om zelf te koken.

Het eten is structureel uitstekend (als je van kip houdt, want dit is toch echt hun specialisme!), evenals de bediening en ik ben best een "piepert" in die zin: bij een slecht product of onoplettende/ onbeschofte bediening zullen ze dat zeker van me horen.

Hier lopen echter al jaren dezelfde kundige mensen in de bediening, aangevuld met af en toe een jonge nieuweling die met evenveel enthousiasme zijn werk doet.

Ik heb een keer een mail gestuurd aan de bedrijfsleidster en mijn verzoek/vraag werd snel beantwoord en direct toegepast in het restaurant!

En met dat wachten valt het best mee; ook al staan ze tot buiten te wachten (wat toch ook heel wat zegt, want welk ander restaurant zit 7 dagen per week vol, zeker zo in the middle of nowhere?!), binnen 20 minuten heb je zeker een plaatsje en staat zelfs je eten al op tafel!

Lof ook voor het spaarsysteem met zegeltjes en verjaardagskaarten.

Ik ben een meer dan tevreden klant van Tok in Ede en zal dat nog heel lang blijven!

86. Wat een leuke en smakelijke belevenis.

Wij werden uitgenodigd door onze lieve vriendin, die 65 jaar werd en zaten met 20 personen aan tafel onder het genot van een Venezolaanse gitarist. Buiten het voortreffelijke eten viel ons vooral de perfekte en gezellige bediening op.

Hier ben je echt een avondje uit!

Toppie!

87. Echt de laatste keer dat ik hier ben geweest. Ondanks bespreken van een tafel laten ze je nog in een rij staan en wachten.

Dit is nu al de 2e keer dat ons dat gebeurt. We zijn na 10 minuten wachten weggegaan en hebben elders heerlijk gegeten.

88. Juffrouw Tok, Ede is echt een fantastisch restaurant om weer eens lekker, zonder alle "sterren" te eten. Dit is echt een feestje! Prima bediening, heerlijk eten en een management met oog voor de gasten. Een echte aanrader van een kenner.

89. Als je naar dit restaurant gaat, moet je wel weten waar het om gaat. Het is vervelend als je hierheen gaat met de verwachting dat je in een of ander romantisch restaurantje 3 uur kunt dineren. Dus ga hier niet heen met de verwachting dat je een romantisch avondje gaat krijgen. Het is geweldig als feestlocatie om met meerdere mensen iets te vieren.

De nadruk ligt op de goede kwaliteit van de Kip Piri Piri die in mijn optiek zeer goed is klaargemaakt. (dit noem je specialiseren, en daar zijn jullie een kei in)

Ik kom hier gemiddeld 1 keer per jaar.

90. Siegurd

91. Wij eten hier elk jaar meerdere keren. Ons favoriet kiprestaurant. Je moet hier niet heen voor de service (alhoewel ik nog nooit slecht behandeld ben...), je moet er ook niet heen voor een uitgebreide menukeuze... nee hier kun je kip kluiven! En daar zijn ze de beste in! Ik heb Piri Piri op Portugal gegeten, in Afrika en andere landen maar nog nooit zo lekker als hier!

Het is niet duur en de boerderij is reuzegezellig!

Dus voor al die gevoelige mensjes die geen zin hebben om hun vingers vies te maken en met mes en vork kip te eten... blijf thuis!

92. Erg lekker eten!

Goede service!

Soms wat langer wachten, maar dat is natuurlijk bij elk restaurant.

Erg kindvriendelijk!

Ook een erg goede sfeer!

Kortom aan te raden!

93. We hebben een paar dagen geleden best aardig gegeten, maar dit restaurant is voor mij niet een avondje uit. Meer iets voor als je geen zin hebt om te koken. Sfeer heel ongedwongen door de vele campinggasten. Jammer dat we zo op de tocht zaten.

94. Emiel Reijnhout

Op 24 juli met een klein select gezelschap uit de familie heerlijk gegeten bij Juffrouw Tok in Ede. Een goede ontvangst, vlotte bediening ondanks de drukte, vriendelijke serveersters en een smaakvol kipgerecht gegeten. De kip was heerlijk krokant, ook de prijs was redelijk, kortom een aanrader. We gaan hier zeker terug komen.

95. Bart 49 punten

1 van de gezelligste restaurants in Ede.

Eten duurt lang, maar dat scheelt niks als je maar lekker kan eten.

Je wordt lekker verwend en je komt thuis met een volle buik.
    Wel moeilijk om serveerders te kunnen vinden (die hebben het druk).

Lekker eten.

Kom gauw weer eens langs,

Bart.

96. esra

97. Slecht!

1. De serveerster knoeit een halve beker chocomelk, zwabbert even met een poetsdoekje en gaat weer ,terwijl de tafel nog plakt en de placemats nog vies zijn!

Bij navraag verwijderde ze de placemat, maar niet van harte.

2. De serveerster vroeg om fooi! Ze vroeg: is het goed zo? Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Er lag een briefje van 50 euro op tafel en hoewel we maar een paar euro terug zouden krijgen vond ik het bizar dat ze hierom vroeg! De service liet te wensen over, maar we waren zo overbluft dat we het hier maar bij hebben gelaten.

3. Mini kinderporties.

Kortom geen aanrader.

98. Woud 9 punten

's Avonds daar eten is een crime, veel te druk, dus wachten of ergens anders eten, de keus ligt aan jezelf. Volgende dag, 's middags gegaan, plek genoeg, vlotte aardige bediening.
    Het eten werd snel geserveerd en was perfect (piri piri kip met grote frieten, mayo en rauwkost). Voor mij reden genoeg om nog eens een keertje te gaan.

99. Prima, zoals we gewend zijn.

Vlotte bediening en prima gegeten voor een redelijke prijs.

Volgende pagina