Restaurant Vroeger in Ede

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320821502 92
1393190659 80
1420329092 78
1451990599 77
1519836683 79

1. Een fijn restaurant, lekker gegeten en ook hadden ze iets aangepast voor invaliden. Is voor herhaling vatbaar.

2. Janet Westerink

Regelmatig gegeten bij Vroeger en elke keer weer verrast door de sfeer, de kwaliteit van het eten. Echt een zeer goed adres voor een avondje gezellig uit eten!

3. Gezellig ingericht. Aardige bediening. De vegetarische schotel was niet lekker.

4. manon van ankum

Het noodlegerecht had melige noodles. Serveerster bracht etageres rond. Hield die niet vast aan het oog bovenaan, maar met vingers tussen de hapjes. Vies. We wilden 2 desserts inruilen tegen 1 kaasplankje voor 1 persoon. Was echt erg moeilijk. Echt niet goed zoals jullie meedoen aan de AH actie. En als het eten en flexibiliteit altijd zo zijn, kom ik zeker niet meer.!

5. schellekens

Heerlijk gegeten, als we de volgende keer weer in Ede zijn komen we zeker terug.

6. Hebben heerlijk buiten gegeten. En de bediening was aardig en behulpzaam.
    Komen hier zeker terug!!

7. Na een begrafenis hier op uitnodiging neergestreken. De koffie was ronduit smerig, waarschijnlijk is het apparaat voor de massakoffie niet schoongemaakt. Vreugdeloos rondlopend personeel dat consequent bepaalde hoeken van de ruimte oversloeg. Na klachten werd dat iets beter, maar er kwamen geen verontschuldigingen. Geen uitnodiging voor mij om daar ooit te gaan eten. Oh ja, die saucijzenbroodjes waren gortdroog.

8. Vanavond gegeten. Prijs/kwaliteit niet zoals wij gewend zijn. Namen brood vooraf en kregen einden vh brood. Werd gelijk met hoofdgerecht gereserveerd. Gastvrouw ziet er onverzorgd uit. Zaten in gangpad en werden steeds aangestoten door langslopend personeel/gasten, wiebelende tafel. Jammer, goede recensies gelezen maar wij konden er ons niet in vinden.

9. Bij Restaurant Vroeger op 30 juni 2016 ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd.
    Op hun aanraden een 3-schalendiner i.p.v. een buffet genomen. Het was in 1 woord een geweldige verrassing!
    Met ons waren de 35 genodigden unaniem van mening dat de kwaliteit van van het eten en de presentatie fantastisch was. Ook de bediening en de aandacht voor details was erg goed.
    Marjolijn en natuurlijk ook je team, bedankt dat je ons feest tot een onvergetelijke dag hebt gemaakt.
    Corry & Rudy Boeve

10. Cderidder

Heerlijk gegeten. Goede smaak en in een leuke omgeving. Vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug.

11. Wij hebben heerlijk gegeten. Voor-, hoofd- en nagerecht waren super lekker!

12. Heerlijk a la carte menu, de proeverijen zijn een aanrader, ook de burgers in de burgerbar zijn ongeëvenaard! Super!

13. We komen hier graag! Gastvrij en altijd vriendelijk. Heerlijk eten! Heerlijk!

14. Vrijdagavond 25 sept. met 6 personen voortreffelijk gegeten met de AH kaarten. Ontvangst en bediening vriendelijk en gastvrij. Het voorgerecht kip torentje zag er heerlijk uit en smaakte ook zo. We hebben allemaal de vis van de dag genomen en was smakelijk en ruim voldoende. Met een heerlijk toetje na konden we terug kijken op een heerlijke avond. Bedankt en we komen zeker terug.

15. Heerlijk gegeten, smaak erg goed. Bediening dik in orde.

16. Wim 48 punten

Voor de 2e keer hebben wij hier gegeten in de hoop dat ze het vlees hadden aangepast. Het vlees was vol met zeen, na de klacht kwamen ze laten zien hoe Biologisch het lapje vlees wel niet was. Nu wederom alleen niets gezegd omtrent de kwaliteit van het bereidde vlees. Het is goed om biologisch vlees te serveren maar een kok moet weten dat je het zeen etc. eruit kan halen voor dat je het gaat eten. Het was niet fijn om het vlees te eten want je kreeg het niet weg. Daar betaal je niet je geld voor.
    Omdat het bedrijf niets doet met je commentaar schrijf ik deze negatieve recensie.

17. Ton de Gooijer

We zijn er al vaker geweest en elke keer weer met een voldaan gevoel naar huis gegaan. De aankleding is modern/vlot en alles heeft een frisse uitstraling. Wij kiezen er voor om in een nis te zitten linksachter, maar waar je ook zit je hebt je privacy. Het personeel is vriendelijk en de bediening is goed. Het eten is voortreffelijk. Wij hadden zowel bij het voorgerecht als hoofdgerecht een zogenaamde Vroeger schaal besteld (soort verrassingsmenu met van alles wat). Meer dan genoeg en vooral erg goed klaargemaakt.

Twee puntjes van opbouwende kritiek: het was binnen erg benauwd. Later werd er een deur op een kier gezet, had wel iets eerder gemogen. Het tijdsbestek tussen voor- en hoofdgerecht was hooguit 10 minuten. Had wel een grotere 'pauze' tussen gemogen aangezien het voorgerecht best vullend was. Tot de volgende keer!

18. Naar aanleiding van een stukje uit de krant over het aspergemenu besloten wij hiervan te gaan proeven. En dat is maar goed ook!! Wat hebben wij ontzettend lekker gegeten. Mooie en heerlijke aspergegerechten!
    Onze drie kinderen waren ook mee. Zij waren blij verrast een kindermenu met varkenshaas te kunnen bestellen. In welk restaurant zie je dat? En wat hebben ze ervan gesmuld.

Een mooi restaurant met vriendelijke bediening.
    Zowel binnen als buiten gezellige plekken om te zitten.

Tip: Eerst lekker wandelen in het nabijgelegen bos en dan hier genieten van lunch of diner!

19. Machteld

Al een paar keer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, zeker tijdens de avonden met live muziek! Het restaurant is mooi ingericht. Ook met kinderen kun je hier prima terecht voor een heerlijke pannenkoek.

20. Wij zijn hier al regelmatig wezen eten en hebben hier ook onze bruiloft gehouden. Het eten is geweldig lekker en ook wordt je vriendelijk geholpen. Het is echt een aanrader

21. Al diverse keren wezen eten. Zeker de wildkaart is een echte aanrader. Ondanks de drukte gisteren verliep alles soepeltjes, de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is strak ingericht met sfeervolle kerstversiering. Wij hadden van de wildkaart gekozen, proeverij vooraf. Smaakte heerlijk, maar de chateau van hert was zo mals, voortreffelijk. Wederom voor herhaling vatbaar!

22. Restaurant zit bij ons in de straat, dus vaak 'lekker makkelijk' een hapje eten. We hebben (bijna) altijd heeeeerlijk gegeten, zeker de wildkaart die ze nu hebben is voortreffelijk!

Wel is de service echt heel slecht. Mijn moeder had het verassingsmenu, aan haar werd netjes gevraagd wat ze niet lustte. Zij lust absoluut geen vis als hoofdgerecht, vervolgens kreeg ze een rood baars filet. Deze heeft ze even geproefd en vervolgens laten liggen. Ook hebben we een keer meegemaakt dat er glasscherven in de hangop zaten, netjes vermeld bij het afrekenen en als reactie van de eigenaresse kregen; Oh had u beter een stuk plastic kunnen hebben.

Ontzettend lekker eten (echt erg goed eten) voor een goede prijs, maar voor sfeer en het personeel hoef je er niet heen.

23. Een bijzonder goede ervaring! Sfeervol restaurant met goede service. En de hertenbiefreepjes als voorgerecht zou ik zeker in het menu houden!

Voor herhaling vatbaar!

24. Traag en onprofessioneel:

- Een half uur wachten op de menukaart: geen excuses.
    - Enkel 1 menukaart per tafel, ook al zitten er 4 personen.
    - Een uur (!) wachten op de hoofdmaaltijd, weer geen excuses.
    - De aardappelschijfjes waren hard, half verbrand en droog. Waarschijnlijk zeer lang in de oven blijven staan.
    - Het vlees was ook erg droog, ook waarschijnlijk door het lange staan.
    - Bij het afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was. Gelukkig maar, want dit was niet positief.
    - Nooit gebruikte wijnglazen bleven staan, lege flesjes/glazen werden bij een nieuwe ronde niet opgeruimd, maar wel het glas van mijn vriendin waar nog een 2-3 cm drinken in zat.

Hier kom ik dus nooit meer en zal ik iedereen een bezoek afraden! Jammer, want het is lekker in de buurt.

25. Lonneke

Heerlijk gegeten bij Vroeger met de AH 3-gangen-diner-actie. Het keuzemenu waaruit wij konden kiezen was gevarieerd. Wij hebben heerlijk gegeten, aardige bediening, prima porties. Kortom, hier komen wij nog wel een keertje terug.

26. Met de dieet restricties lactose- en glutenvrij kan uit eten gaan een behoorlijke uitdaging zijn. Ik heb zelden met zo'n gerust hart gegeten als hier! Vooraf was er een heerlijk broodje beschikbaar met aioli en olijfolie ipv kruidenbroodje en ik mocht alles kiezen van de kaart, ze zouden het dan zo aanpassen dat ik het zou mogen.

We hebben er geweldig gegeten, de gerechten waren niet alleen heerlijk maar ook een feest om te zien! Ik kan dit iedereen aanbevelen!

27. Het eten & drinken was lekker, niet te zout. Niet alles was kwalitatief even goed, de desserts waren wel zeer goed qua smaak en bereiding. Goede porties. De sfeer was wel goed. Gezellig ingericht, maar wel veel van 't zelfde en kunstbloemen bijv. De bediening was niet zo servicegericht. Je zag ze soms een poos niet. We moesten lang wachten tussen de gangen door en om gevraagde diensten, zoals het brengen van de kaart. We hadden echter aangegeven dat we beperkt waren in de tijd en we waren met kinderen en een baby. Hier werd niet op ingespeeld, helaas.

28. Het verrassingsmenu, was echt een verrassing. Iedere gang was weer een feestje, leuk opgemaakt, lekker warm, en heel lekker. De bediening was heel vriendelijk en legde goed uit wat het eten inhield. We hebben een leuke en lekkere avond uit eten gehad.

29. 3-Gangen keuzemenu veel te duur voor het gebodene (simpele biefstuk met simpel garnituur). Rommelige bediening.

30. Ervaring met lunchen: heerlijke salades met zelfgebakken brood. Service: enthousiast en zeer netjes. Sfeer: erg gezellig en mooi aangekleed. Ook het buitenterras is prima. Je zit er helemaal vrij. Ervaring met diner: alles behalve de aardappeltjes/frietjes apart geserveerd. Weinig groenten, maar wel smaakvol.

31. Jacquelien ter Maaten

We hebben er gisteren met zijn 7'en gegeten. Het was heerlijk, goede bediening, geen gestress. Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

32. Onlangs met een groep collega's hier wezen eten. Bij binnenkomst hebben we eerst gezellig wat gedronken in de lounge, alvorens we aan tafel gingen. Restaurant geeft een frisse moderne indruk, met her en der een nisje wat wel een ruimtelijk gevoel geeft. Als gast kun je meekijken door de half open keuken, en dat is altijd een pluspunt waard voor mij. Door de donkere tinten hangt er een rustige, maar wel gezellige sfeer in het restaurant.

De kaart is behoorlijk uitgebreid met diverse bekende gerechten en ook een aantal seizoensspecialiteiten. Prijzen liggen op normaal restaurantnivo. Zelf met tafelgenoot gekozen voor de Vroeger schaal vooraf + Vroeger schaal hoofdgerecht.
    Ideaal als je moeilijk kunt kiezen van de kaart en je wilt laten verrassen door de kok. Je krijgt een groot langwerpig bord met daarop meerdere kleine gerechtjes gepresenteerd. Zowel warm als koude gerechten bij beide gangen en varierend in vlees/vis. Kwaliteit van het eten is prima, hoeveelheid is precies genoeg voor 2 gemiddelde eters. Bij het hoofdgerecht wordt er ook een schaaltje aardappelen/patat en per persoon een salade in een soort longdrinkglas (origineel !) gepresenteerd.

De vriendelijke bediening doet haar best om het iedereen naar de zin te maken.
    Als je nog puf over hebt, is er ook genoeg keuze met de desserts. Zelf gekozen voor de slobber (ijskoude creatie van vanille ijs, Tia maria en koffie). Was best lekker, maar had meer het idee dat ik een gewone ijskoffie aan het drinken was met een scheutje Tia maria dan aan iets speciaals. Dan is de prijs van €7 toch wel te hoog.

Al met al heeft iedereen lekker gegeten, was alles netjes gelijk aan tafel ondanks dat meerdere mensen andere gerechten kozen, en gingen we met een positief gevoel de deur uit.

33. h.brandsma

Met 11 pers. daar gegeten, verder niemand in de zaak. Bediening was traag, we moesten zelf elke keer om een drankje vragen. Bestelling was voor 1 pers. verkeerd opgenomen. 1 rib-eye uit elkaar getrokken/gevallen, niet mooi, dus andere gevraagd. Bediening was wat gepikeerd toe werd gevraagd wie de makreel had besteld en hier niet direct op werd gereageerd, bleek dus het verrassingsmenu te zijn.
    Hoofdgerecht met een plukje boontjes met spek en 3 kleine schaaltjes gebakken aardappelen, verder geen groente. Bij reclame kwam er nog een aantal bakjes sla bij en o ja, de friet want die was men vergeten (kon gebeuren volgens eigenaar die later kwam). Misschien een éénmalige misser, maar niet direct mijn eerste keus voor een volgende keer.

34. Wij hebben gisterenavond met een gezelschap van 12 personen (waaronder 3 kinderen) heerlijk gegeten, zowel de voor- als hoofd- en nagerechten zijn van superkwaliteit en bestaat uit een ruime keuze, voor ieder wat wils en wordt mooi geserveerd. De ontvangst zeer vriendelijk en gastvrij. De bediening erg vriendelijk en correct, het enige (opbouwende) puntje van kritiek is, dat de lege glazen en flesjes niet snel genoeg worden verwijderd, dat geeft een rommelig aanzicht en wanneer deze tijdig worden opgeruimd is het ook gemakkelijker voor het uitserveren van de gerechten. De prijzen van de menu's zijn zeer aantrekkelijk. We hebben genoten in uw mooie ingerichte restaurant, chapeau.
    Marja Klok

35. Albert Nab

Al diverse keren hier gegeten. Een prima locatie met dito parkeer gelegenheid en het eten is elke keer weer klasse. Zelfs voor culinaire hoogvliegers een aanrader. De bediening is vlot en zeer vriendelijk. Men heeft hier passie voor het vak!!

36. Caroline

In juni wezen eten en erg genoten. Een heerlijk malse varkenshaas gegeten en mijn man risotto. Als toetje een proeverij van alle toetjes, dat was echt heerlijk. Bediening was vriendelijk en goede service.
    Zeker een aanrader.

37. De groep van 21 heeft hier heerlijk gezeten en gegeten na een dag Hoge Veluwe. Dat het op zaterdag erg druk is, is wellicht een teken dat het ook een gewild restaurant is. Jammer dat wij niet op vrijdag kwamen, dan was er wellicht meer tijd en aandacht voor het wel en wee van de groep geweest. De koffie was niet bij de prijs inbegrepen en is ook niet op de rekening gezet. Daar het erg laat werd, zijn we daar niet op blijven wachten. Al met al een gewaardeerde avond.

38. J. van der Plas

De eerste ervaring met het restaurant was positief. We waren met een groep van 20 personen en hadden ruim tevoren de afspraak vastgelegd.
    Ook waren we voor de afgesproken tijdstip aanwezig.
    Het kostte de keuken en de bediening ruim 3 uur om het 3-gangen diner te serveren, daardoor hadden wij geen gelegenheid meer in verband met de lange terugreis) om de koffie te nuttigen welke bij de prijs was inbegrepen.
    We hadden verwacht dat de koffie in mindering zou worden gebracht bij de totaalnota.
    De bediening was rommelig en verdient verbetering.

Vriendelijke groet,

39. Prima gegeten van nieuwe kaart. Vroeger is en blijft aanwinst voor Ede.

40. Marijke

We hebben heerlijk gegeten, ondanks dat ik het iets anders wilde hebben dan er op de kaart stond. Dat was geen probleem! Super.

41. Maandagavond 18 juni hier gegeten.
    De service is top het eten is ronduit geweldig!!
    Ook de stoelen zitten heel erg goed gezellig aangekleed alles oftewel leuke lekkere avond hier gehad!

42. Heerlijk gegeten. Mijn vrouw ook. Aanrader: voorjaarsmenu. Maar ik denk dat alles erg lekker is. Morgen gaan we er weer eten.

43. Wij hebben gisteren voor het eerst hier gegeten. En we vonden het alle vier helemaal top.
    Vooral de bediening en service vonden we buitengewoon.
    Ook de opzet van het restaurant is prettig. Heerlijke stoelen en je zit ruimt uit elkaar (van andere gasten).
    Het is niet goedkoop, maar de porties zijn ruim (zo'n grote creme brulee hadden we nog niet eerder gezien) en het eten is heel goed en lekker.
    Echt een aanrader.

44. Gisteren met vrienden wezen eten en het was buiten gewoon goed, er werd op een rustige manier geserveerd en de sfeer was door de live muziek gezellig. Bediening was niet opdringerig en had het goed door wanneer ze nodig waren.
    De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed.Hebben een heel gezellige culinaire avond beleeft in Restaurant Vroeger en het restaurant is een aanwinst voor Ede

45. We hebben hier al een aantal keren gegeten en het is hier echt top!!

Heerlijk eten, vriendelijk bediening en sfeervol!! Een echte aanrader!!

46. Wij hebben onlangs ons 25 jarig huwelijk bij Restaurant Vroeger gevierd. Het was helemaal top!! Heerlijke en creatieve hapjes bij een fantastisch smakende champagne. Het diner was helemaal af. Lekkerder dan we hadden verwacht. De bediening was zeer professioneel. Kortom we zijn erg blij dat we hier ons feest hebben gevierd en we hebben al aan verschillende mensen dit restaurant warm aanbevolen.

47. Ik eet, zowel privé als zakelijk, regelmatig bij Vroeger. Het is een leuk trendy restaurant met uiterst vriendelijke bediening en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Jammer dat de menukaart is vervangen door een soort krant, die doorgaans erg beduimeld is. Dit doet echt afbreuk aan de zaak. De laatste keer aten we tong en mijn gast wilde daar graag frietjes bij in plaats van aardappelen. Dat ging wat moeizaam maar uiteindelijk kregen we zowel de aardappels als de frietjes. De laatste stonden dan wel extra op de rekening. Waarom toch zo star? Een jaar geleden kreeg je nog een schaaltje van beiden. Hoe moeilijk kan het zijn om het een te vervangen voor het ander? Verder alle lof!

48. Arno 137 punten

Vanavond met een groep er gegeten op advies van een andere restaurant eigenaar waar ik eigenlijk heen wilde maar die vanwege vakantie gesloten was. Was een goede suggestie, het is een leuk ingericht restaurant en de gerechten waren zeer goed en ruime keuze! Een echt steakhouse met een kok die weet hoe je goed vlees inkoopt en vervolgens klaarmaakt. De bediening vond ik redelijk, heb ze te weinig aan de tafel gezien en bij 1 waren we echt bang dat ze de drank per ongeluk over 1 van ons heen zou gooien. "Zou het haar 1e of 2e dag hier zijn?"

Had voor mij ook wat meer garnering bij het hoofdgerecht gemogen.