Gonzales in Ede

Welkom bij Gonzales Barbecue Restaurant Ede.

Gratis parkeren op eigen terrein.

Gonzales Barbecue Restaurant is helaas alleen per (regio-) taxis bereikbaar.

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

Vanaf € 22,95* per persoon kunnen u en uw gasten onbeperkt gebruik maken van het vlees, vis en saladebuffet.
Voor op de barbecue kunt u kiezen uit 14 verschillende soorten vlees, 4 soorten vis en 4 groenten. In het saladebuffet hebben wij 19 verschillende items.
Vooraf is er keuze uit 2 soorten soep en bij het menu serveren wij stokbrood met kruidenboter en frietjes.
* Prijzen zijn exclusief dranken en desserts.
* Barbecuemenu op zaterdag € 24,95

U kunt bij ons betalen met PIN of á contant.
Ook accepteren wij diverse cadeaubonnen / kaarten. Kijk op onze site voor een overzicht.
Betalen met creditcards heeft niet onze voorkeur.

• Buffet: € 22,95

1322023374 80
1401929769 84
1409193987 78
1474571947 87

1. Eten was lekker, voldoende keus en ook de frietjes waren erg lekker. Gezellige inrichting, alleen staan de tafels nogal dicht bij elkaar. Vriendelijk personeel.

2. Fijn restaurant om lekker ontspannend te eten en te genieten van de tijd. Goede bediening waarbij voor ons een serveerster eruit springt. Heerlijk gastvrij en zoals gewoonlijk in het voorbij lopen checkt zij het buffet en de soep nog even om te verifiëren of alles onder controle is en meer dan voldoende aanwezig. Ook nu hebben wij weer lekker gegeten en genoten van de avond. Aanrader dit BBQ restaurant! :-)

3. Familie Meijboom

Wij gingen afgelopen zaterdag bij Gonzales eten met onze hele gezin om onze 37 jarige huwelijk te vieren.
    Was zeer teleurgesteld dat een medewerkster de deuren achter ons toch opendeed voor een andere klant zonder overleg met ons. Ik was bang dat mijn 3 kleinkinderen in de tocht zaten en ziek zouden worden, dat zei ik ook tegen haar. Maar beide deuren gingen toch open.
    De manier waarop ze dat zei was niet klantvriendelijk. Zich opdwingend dat het noodzakelijk was zonder te kijken naar andere alternatieven.
    Zo ga je niet met klanten om. Voor klantvriendelijkheid krijgt Gonzales BBQ een nul.

4. Heerlijk gegeten. De prijs zou een all in 1 kunnen zijn wat het voor mensen duidelijker maakt, ik hoorde mensen soms praten over de drankjes en ijs die buiten de prijs zaten, maak het bedrag wat hoger om dit soort klachten te voorkomen.
    Bediening erg vriendelijk en geven je een gastvrij gevoel. Dat is prettig!

5. Chris 626 punten

Ik heb het niet zo op met het all-you-can-eat concept, maar ik heb nu eenmaal een zwak voor BBQ en op één van mijn vele fietstochten meende ik brandend houtskool te ruiken in het voorbij gaan van BBQ-restaurant Gonzales. Het is waarschijnlijk de BBQ geweest van elders dat ik rook want in Gonzales alleen gas-BBQ.

Maar goed, je hebt gereserveerd dus je gaat ervoor. De formule lijkt gericht om je zo snel mogelijk af te vullen met brood, soep en frietjes, op zich niets mis mee maar we komen voor de BBQ. De keuze qua vis, vlees en salades ziet er prima uit, ik ben alleen een hamburgerfreak en die hebben ze dan weer net niet. Wel Beef piri piri en andere mooie namen voor diverse soorten veel kip, veel varken en een beetje rund. Van de vis is het vooral kweekvis... blijkbaar moet alles in massa.

En zo smaakt het ook, met 6 verschillende soorten vlees aan één spies heb ik geen idee wat ik aan het eten ben, het smaakt allemaal een beetje hetzelfde: prima vlees maar weinig onderscheid in smaak.

De salades zijn gewoon goed, maar ook daar kom ik niet voor, doe mij 3 mooie stukjes vlees, een kwaliteits hamburger, een zalmmoot en een biefstuk geroosterd op een houtskool (buiten!) en dan met een vers gebakken broodje erbij en dan toch maar van de heerlijke salades erbij dan leg ik daar zo € 30 voor neer.

Ik wil niet veel goedkope stukjes vlees aan een spies maar een paar stukken kwaliteitsvlees op een rooster boven een houtskoolvuurtje.

6. Carla Bonk

Gezellige avond gehad bij Gonzales. Heerlijk gegeten, volop keus. Goede en vriendelijke bediening.

7. Jannie Westdorp van Erkel

Prima gegeten bij Barbeque restaurant Gonzales. Veel keus. Gezellig en goede bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

8. Lucio Ryan

9. Gastvrije, sfeervolle atmosfeer waarin je welkom wordt geheten en je eet en drinkt. Niets was het personeel te veel. Lekker gekruid eten. Voor herhaling vatbaar!

10. Hartelijke ontvangst, prima eten en gezellige ambiance. En dat voor een heel schappelijke prijs. Iedereen aan te bevelen. Voor mij een 9 waard.

11. Michel van der Heijden

Er is niets aan te merken op het lekkere eten, de sfeer en de service. Het personeel zorgt er constant voor dat je niets te kort komt en maakt het je echt naar de zin. Als je van lekker barbecueën houdt in een ongedwongen sfeer, is Gonzales Ede zeker aan te raden.

12. Gister heerlijk gegeten. We waren met een groep van 25 en ook een aantal met een beperking. Heel netjes geholpen en deden hun best om het iedereen naar z'n zin te maken. Achteraf namen ze alle tijd met het maken van een groepsfoto buiten. Bedankt!!

14. Zaterdag 14 maart hebben wij met 6 personen heerlijk gegeten bij Gonzales in Ede. Heerlijke soep vooraf met stokbroodjes en daarna heerlijk vlees en vis op de barbeque. Een goed gevulde salade bar met veel keus. Gezellige inrichting en goed schoon. Veel verschillende sausjes. De bediening is ook goed en vriendelijk. We gaan hier beslist nog een keer terug.

15. Diverse malen geweest, altijd gezellig, goed eten en drinken. Personeel en eigenaar zeer vriendelijk en gastvrij. Wij zullen er zeker nog vaak komen.

16. Eten hier regelmatig het vlees en groentes zijn vets en lekker. Vooral de sfeer lekker rustig en je eigen bord met eten samenstellen is grandioos. Echt een aanrader.

17. de vreede

Eten en drinken prima in orde. De bediening was vriendelijk en attent. Sfeer was goed, weinig gasten, lekker rustig. Dessert erg lekker.
    Goede zaak om eens een keer te gaan eten met familie in de week als het niet druk is, dan krijg je waar voor je geld.

18. Wij gaan al jaren (zeker al 10 jaar) met plezier naar Gonzales. Altijd goede service, het buffet wordt altijd gelijk bijgevuld, personeel is vriendelijk, prijs kwaliteitsverhouding is ook prima. Erik en personeel, ga zo door!

19. jantina

Heerlijk eten. Personeel mag wel iets vriendelijker kijken en lachen.

20. Gewoon gezellig restaurant en genoeg te eten. Bediening is vriendelijk, vergat onze patatjes maar verder prima. Ontzettend lekker en bijzondere ijscocktail maakte de avond compleet.

21. Gezellige zaak om met de kinderen heen te gaan. Geen hoogwaardige gerechten verwachten maar wel een uitgebreid buffet met genoeg keuze voor iedereen. De bediening was jong maar wel heel aardig.

22. Leuke ervaring met de kinderen in dit bbq restaurant. Ruime keuze uit vlees en vis op de bbq. Bijgerechten zijn ook gewoon prima. Als je van ruime porties houdt, zit je hier goed. De bediening is vriendelijk, laat soms kleine steekjes vallen. De locatie is niet echt naar mijn smaak ingericht, maar smaken verschillen.

23. Heerlijk gegeten, leuk systeem. De kinderen vonden het fantastisch (net als wij trouwens). Super vriendelijke en efficiënte bediening, hier gaan we zeker vaker komen!

24. Altijd goed vlees en goede vis. Heerlijke salades, ziet er prima uit. Ga zo door en we blijven komen.

25. Fam. van Ewijk

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Gonzales. Het lijkt wel steeds lekkerder te worden ;-)
    Heerlijk waren die grote garnalen en de dikke friet.
    Goed en lekker eten voor een betaalbare prijs!

26. Geweldig goed restaurant met gewoon goed en vers eten voor een leuke prijs!

27. Arno 137 punten

Geen poespas, gewoon lekker ongedwongen eten. Niet meer en niet minder. Als we zin hebben in betaalbaar uit eten gaan, komt deze altijd als optie voorbij.

De bediening is vaak wel erg jong en onervaren, maar wie daar zich niet te veel aan stoort kan zich naar buiten laten rollen door het onbeperkt eten. En de kruidenboter, die is vermaard in de omgeving en tegenwoordig ook bij ons op het schap en goede sier bij eigen feestjes.

28. Katja

29. Voor een kleine groep weet ik het niet, maar wij waren met een groep van 30 man en dat was absoluut niet wat ik er van verwachtte. Eten was heerlijk maar de bediening was slecht. Onervaren om het maar zo te zeggen. Alles opschrijven (hele avond), geluidjes maken als ze drinken aan iemand gaf terwijl ze met een blad vol drinken boven iemand anders hangt, niet spontaan. Later net voor het dessert werd er geen drinken geschonken door de meiden van de bediening voor dat ze de tafel afgeruimd hadden. En met een temperatuur van 30 graden op de termometer van de CV was het ook behoorlijk dooi!

30. Goed restaurant voor de grote eter!

Om een lang verhaal kort te maken, goeie keus voor een avondje uit eten! Gezellig en netjes.

31. Het is heerlijk eten hier. Lekker brood, met goede kruidenboter.. Lekker vlees! Ik vind het altijd een genot om hier te zijn!

32. We hebben ons 40-jarig huwelijksfeest hier gehouden, op een dinsdag want dan heb je de hele ruimte voor jezelf.

Mede door de warme ambiance van deze locatie in Ede en het zeer vriendelijke personeel is het een geweldig feest geworden. De gasten waren ook zeer positief over de locatie en medewerkers.

Alles was goed verzorgd, het gebak was heerlijk, eten en dessert ook en bovendien kregen we als bruidspaar ook nog een speciale behandeling. Wat het was vertel ik niet dan is het een verrassing! Dit adres is echt een aanrader.

33. Ik ga hier al een aantal jaren heen en recent is het verbouwd, waardoor de ambience en ruimte nog beter is. Ik kan niet wachten tot ik het nieuwe buiten gedeelte kan uitproberen. Prachtig gelegen aan de heide en schaapskooi. Bediening is grandioos en snel.