Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

1. Super slecht! Gevraagd om een VEGAN kroket krijg ik gewoon een RUND kroket op mijn brood. Serveerders waren ook super gehaast en 1 was veel te arrogant om in de horeca te werken get another job girl. + We werden pas na een uur geholpen. Nooit meer. Slechte en onprofessionele zaak

2. P

3. Remko Hofstra

Geweldig gegeten in een gezellig, knus restaurant.

4. Chinees-Indisch Drachten

A. Boelens

Zondag 4 september gegeten. Het is ons echt tegengevallen. Eten was koud, echt koud. Hebben dit gemeld en bami en nasi zijn naar de keuken gebracht om op te warmen. De rest bleef koud. Omdat er weinig mensen waren werd er ook niet aangevuld. Jammer.

3,2
  5. Ellen vonk

Afgelopen vrijdag met collega's bij de lachende koe gegeten. Het eten was heerlijk, we hadden een tafel binnen gereserveerd maar buiten zitten was geen probleem. Vriendelijke bediening. Hele fijne avond gehad. Bedankt!

6. Eten is optijd geleverd, bij bestellen een heel chagrijnig persoon aan de lijn gehad, gevraagd om pizza te snijden en salade apart te leveren. Aangegeven door hun dat het gedaan word, maar hebben hun dus blijkbaar niet gedaan. Sla is nu verzuimd. Geen goede ervaring.

3,4
  7. Een bestelling geplaatst van stoofvlees, dit staat onder het kopje special menu’s dit wordt geserveerd met friet, saus en frisse salade, bij levering kregen we alleen een bekertje stoofvlees, dus wij bellen om aan te geven dat de bestelling niet compleet was. De medewerker stond ons nogal onvriendelijk te woord en zei dat wij alleen stoofvlees hadden besteld want dat stond op de bon (kun je op de site niet eens los bestellen) en dus kon hij ons niet verder helpen en als wij alsnog patat wilden moesten we dat maar bestellen maar daar moesten we dan wel voor betalen. Ook hadden wij een berehap besteld en deze was er niet meer dus hebben we ipv een kroket besteld, de berehap kost 3 euro en de kroket 2,50, wij hebben 3 euro betaald voor de kroket want ze hadden de prijs niet aangepast op de bon, ook hier geen vriendelijke reactie op… Mevrouw we hebben het druk ik heb hier geen tijd voor en kan u niet helpen… kortom deze mensen zijn zeer klantonvriendelijk en niet bereid om tot een oplossing te komen en begrijpen blijkbaar niet dat ze door de klant betaald worden… Erg jammer want het eten is lekker maar wij komen er niet weer!

8. Eten was verder prima… veel te jong personeel. Stonden veel met elkaar te kletsen… weinig ervaring… lang wachten op de drankjes.

9. Italiaans Drachten

Koen van Esterik

10. Meeuwis

Het eten was super. Zeer vriendelijke bediening.
    Gezellige sfeer en mooi restaurant.
    Top!!! Ga zo door!!!
    Bevelen het zeker aan.
    Groetjes uit Brabant.

11. Internationaal Drachten

Rients de B

Fantastisch restaurant, voor elk wat wils, vriendelijk personeel. Na het eten van een gerecht neemt een personeelslid je bord weg om meteen met schoon bord verder te smullen. Ik weet niet hoe Omnia het doet, all you can eat voor zo'n prijs. Enorme aanrader, ik woon in de Randstad en ken hier niets dat dezelfde prijskwaliteit heeft.

12. Ik kom hier regelmatig, alles is dik voor mekaar. En het eten is heerlijk.

13. Aletta van der Veen

Geen aanrader. De kaart ziet er goed uit, eten is zo-zo, deel van personeel is vriendelijk en doet z’n best maar uitserveren moet men hier echt nog leren. Radio te hard en ook vanuit de keuken erg lawaaiig. Jammer!

14. Zeer onvriendelijke bediening. Ik kwam afgelopen vrijdag met 10 kindjes daar eten. We zouden in de speeltuin patat eten maar dat was vanwege het weer niet mogelijk. Toen ik dit aangaf werd er erg ongeïnteresseerd gereageerd. En daar bovenop werd nog een lullig grapje gemaakt dat we wel buiten op het terras konden eten (in de regen). Vervolgens besteld. Qua bestelling kon er niets geregeld worden. Ik moest voor 10! Kinderen de volle pond betalen en daarboven op €1,50 per glas ranja (jumbo siroop per fles €2,39). Ik was in totaal €15.00 aan ranja kwijt voor 10 glaasjes waar de snackbar nu ruim 6 flessen jumbo ranja voor kopen. In totaal ruim €65,00 voor de kosten van patat en een snack en ranja op een kinderfeestje. Belachelijk veel geld. Naast de ‘eigenaar’ ook de rest van de bediening chagrijnig. Alles was teveel. Gelukkig was het feestje erg leuk, de snackbar heeft hier helaas niet aan meegewerkt.

15. Martine E

16. Mirakel fam

Wat ons op viel, is dat het er ontzettend druk was. En er allemaal jong personeel liep, er ging heel veel mis. Ik kreeg een halve bigmac, ze kwam bij aankomst drinken brengen liet ze vallen kan gebeuren, maar het werd niet gelijk opgeruimd. Nou er lag veel cola op de grond. Voor ons nooit weer hier, eten was koud. Tip! Zorg dat er managers lopen om ze te sturen.

17. R.

Vandaag heerlijk gegeten bij La gondola. We hebben gebruik gemaakt van de actie. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en 2x drinken. We hebben heerlijk gegeten en de service was geweldig. Allemaal heel vriendelijk en gezellig. Wij komen zeker terug!

18. Rebecca

Afgelopen zondag bij La Strada geweest. Bestek was smerig, vraag je nieuwe, krijg je weer smerig bestek. We hebben lang op het eten moeten wachten. Dochter had pizza met kipfilet, dit bleken plakjes kipfilet te wezen, grote tegenvaller. Er zat weinig smaak aan het eten. Verder sfeervolle tent en leuk personeel. Maar wij komen er niet weer.

2,9
  19. Sla, amper slasaus, paar stukjes komkommer en tomaat. Vega burger slap, friet niet bijzonder. Bijgerecht karig en niet bijzonder. In het verleden wel vaker hier geweest, toen was kwaliteit veel beter en eten meer bijzonder. Het was t geld nu niet waard. Voorlopig kom ik hier niet weer.

20. Wat een super gaaf en groot terras! Heerlijk vertoeven.
    Het eten was zeeer aangenaam. Top bediening tot de volgende keer!!!

21. We zaten op het Terras en werden weggestuurd terwijl wij iets wouden kopen heel onbeschoft.

22. Femke

23. Fam. Doorreis

Op doorreis, bestellen we voor ons 3en om 11.56 2 Mcwraps en 20 mc nuggets en wat te drinken in de drive. Vlot worden we geholpen. Echter wanneer we alles uitpakken missen we een mcwrap, we rijden maar weer door.

Bij de paal wordt ons verzocht door te rijden naar loket 2. Geen excuses.
    De mevrouw van loket 2 doet lang over de bestellingen, we zien haar met allerlei bonnen in de weer terwijl we wachten. Er is duidelijk geen overzicht en dat blijkt. We kunnen zien dat er telkens tasjes uit het loket bungelen die worden omgeruild voor een ander tasje dat staat te wachten. Het duurt lang. Het is inmiddels nl 12.13! Wanneer het loket opengaat voor ons.

We geven aan dat het tasje dat klaarstaat en direct aan ons wordt overhandigd niet voor ons is maar dat we onze wrap graag alsnog willen. We moeten vervolgens wachten tot hij klaar is. Geen excuses. Het loket gaat 12.15 weer open we ontvangen de wrap zonder excuses.

Mijn partner geeft rustig aan dat controle wel een puntje is omdat de rest van de bestelling nu wel koud is. Het meisje antwoord letterlijk: "nou dat zal wel een beetje meevallen met dat minuutje wachten". Niet correct van het meisje en hier slaan we dan ook op aan: 1 minuut?! het zijn minstens 15 minuten. Ze wuift het weg, we mogen als we willen wachten, wel een manager spreken. We geven aan nu eerst te willen eten. En schrijven daarna deze review.

Te jong en onvriendelijk personeel, dit meisje had absoluut niet gehoord van de uitdrukking de klant is koning. Wat meer begeleiding voor deze dame en controle op bestellingen zou niet weg zijn!

24. Eten was prima, en de bediening ook! Fijne avond gehad.

25. Ik vond het zeer slecht, moest een half uur wachten op m'n broodje döner en kreeg vervolgens meer sla als döner, bijna geen knoflook saus, kortom slecht bevonden. Als ik een broodje sla wil eet ik wel een broodje sla ik vind het zeer slecht.

26. Alles was dik in orde. Goed geluncht, bediening was prima, en alle benodigdheden waren schoon. Aanrader, ook voor rolstoelgebruikers.

27. Internationaal Drachten

Spareribs waren koud, veel bakken met eten waren constant leeg.
    Het was super druk, bij de bakplaat wel 30 mensen voor je in de rij, dit dus overgeslagen.
    Ook de wok maar 1 keer gedaan er stond maar 1 persoon te wokken en ook wel 15 mensen voor je in de rij. Duurde dus ontzettend lang.
    Qua prijs toch wel ontzettend duur als je ziet qua keuze wat er is en hoe lang je overal moet wachten. De 2 uur zijn zo voorbij en dan heb je nog bijna niks gehad. Dan kun je net zo goed naar een goedkopere wok gaan, evenveel keuze qua eten en je kunt veel meer eten want er staat veel meer personeel te wokken en bij de bakplaat etc

28. Chinees-Indisch Drachten

w.janzen

Prima in orde, iedereen was tevreden.

29. H.Spoelstra

Keurig restaurant met vriendelijk personeel en met een veelzijdig menu, voor ieder wat wils.
    Een aanrader is het zeker.

30. Ik ben hier vaker geweest, alleen de kwaliteit van het eten was nu echt matig.. Hoe langer we er zaten, hoe slechter het werd. We kregen maar 2 tapas per persoon en moesten 12 minuten wachten wilden we een nieuwe ronde bestellen.

“De biefstuk” die we kregen was geen echte biefstuk, dit was overduidelijk te proeven. De sparerib was behoorlijk droog/taai. Zelfs de nacho’s waren smaakloos en tussen de zalmwrap ontbrak de wasabimayonaise, waardoor de wrap behoorlijk droog was. Kortom, alle producten kwamen of uit het frituur of uit de combi steamer. Wij hadden uitzicht op de keuken, dus dit zagen we. Het was niet vers bereid helaas..

Feedback doorgegeven aan de bediening, maar werden voor ons gevoel niet serieus aangehoord. Er werd niet goed doorgevraagd, waardoor er geen gepaste/realistische oplossing gevonden is (naar mijn mening).

De mannen hadden na de tijd nog gewoon trek. Al met al komen wij hier niet meer....

3,6