Pata Negra in Drachten

Pata Negra laten bezorgen?

Online eten bestellen

zo vanaf 17:00

1365719803 92
1451995206 84
1682062947 72

1. Het is verschrikkelijk restaurant ze belazeren de boel waar je bij staat, de vrouw heeft gereserveerd op Valentijnsdag en we was soort aanbieding waar je gebruik van kom maken waar wij niks van af wisten maar wel 30 meer moesten betalen achter af wtf. Wij komen er nooit meer oplichters. Wel geld innen maar geen goede uitleg geven of correctie maken in het geld bedrag ho maar!

Wees gewaarschuwd kom er niet ze plukken jou helemaal kaal!

Bediening en de service geef ik een -1

2. Ik ben hier vaker geweest, alleen de kwaliteit van het eten was nu echt matig.. Hoe langer we er zaten, hoe slechter het werd. We kregen maar 2 tapas per persoon en moesten 12 minuten wachten wilden we een nieuwe ronde bestellen.

“De biefstuk” die we kregen was geen echte biefstuk, dit was overduidelijk te proeven. De sparerib was behoorlijk droog/taai. Zelfs de nacho’s waren smaakloos en tussen de zalmwrap ontbrak de wasabimayonaise, waardoor de wrap behoorlijk droog was. Kortom, alle producten kwamen of uit het frituur of uit de combi steamer. Wij hadden uitzicht op de keuken, dus dit zagen we. Het was niet vers bereid helaas..

Feedback doorgegeven aan de bediening, maar werden voor ons gevoel niet serieus aangehoord. Er werd niet goed doorgevraagd, waardoor er geen gepaste/realistische oplossing gevonden is (naar mijn mening).

De mannen hadden na de tijd nog gewoon trek. Al met al komen wij hier niet meer....

3,6
  3. Jan Merkus

Dikke prima! De sfeer, kwaliteit en snelheid waren dik voor elkaar! In de open keuken zag het er ook goed uit. De chefs droegen keurig handschoenen bij het eten bereiden.
    Ook tijdens drukte bleef het goed. Zeer knap van het jonge personeel! We komen zeker nog eens.

4. Met de kerst de kerstbox besteld. Oke de box was ongeveer 2 x zo duur als normaal, maar wij wilden de ondernemers steunen tijdens de lockdown.
    Maar de box viel echt heel erg tegen. Weinig sausjes en het eten was nauwelijks voldoende. Ook waren er niet genoeg toetjes.
    Erg jammer!

2,6
  5. Anne Lammers

6. De eerste keer voor ons bij pata negra. We worden vrolijk verwelkomt en binnen 2 minuten stond er al een broodje en een drankje op tafel. Dat is prettig binnen komen. Vervolgens werd duidelijk uitlegd hoe alles werkte dus we ging vrolijk van start. Door de enorme variatie hebben we niet alles kunnen proeven, maar wat we op tafel kregen was werkelijk heerlijk. Op een gegeven moment aan de bediening gevraagd om voor ons een lekkere selectie te maken. Dit werd leuk opgepakt, we zagen dat ze samen zelf wat gingen overleggen om voor ons het beste op tafel te krijgen. Leuk om te zien!
    Kortom, een hele gezellig avond en we komen zeker weer!

7. Wij waren getipt door een vriendin dat dit een geweldig restaurant zou zijn… Wat waren wij teleur gesteld. Het begint al als je binnen komt; alles hutje-mutje, je zit practisch bij elkaar op schoot. Nou ja, als het zo druk is zal het wel heel goed zijn, toch? Helaas, echt bar en bar slecht. De eerste ronde minstens een half uur zitten wachten. De bediening varieerde van vriendelijke tot tja… Maar het eten was echt het ergst; zonder enige passie in een schaaltje gekieperd, overal dezelfde bosui/prei (don't know what it was) overheen gedrappeerd en bijna alles smaakloos en veel te droog/te lang gebakken.
    Kraanwater kan je hier ook niet bestellen (vind ik persoonlijk ook een grote afknapper) en als je een gerecht laat staan wordt daar 2,50 extra voor in rekening gebracht staat op het formuliertje waar je je keuzes op aanvinkt. Daarnaast vind ik 2,75 voor een glaasje (met de nadruk op "je") ook behoorlijk aan de prijs. Het ergst vind ik nog dat de mevrouw bij de kassa zich schijnbaar persoonlijk aangevallen voelde toen wij eerlijk en beleefd onze bevindingen bij haar melden. Haar reactie was "oh, we hebben vanavond verder geen klachten gehad" en "maar we hopen u nog eens terug te zien… ?! " Geen enkele moeite of compensatie om ons toch nog wat tevreden te stellen en ik weet zeker dat ze ook niets met de opbouwende kritiek gaat doen want voor haar waren wij gewoon vervelende, zeurende klanten. Heel jammer en het geld ab-so-luut niet waard. Oordeel zelf maar wees gewaarschuwd. Voor ons 1× maar nooit weer. Zelden zo slecht meegemaakt.

1,3
  8. Eten was weliswaar te flauw, anders wel te taai, of niet warm het zei aangebrand en te droog.. man man wat slecht allemaal..en dan de wacht tijden..1x tussen de "gangen" door 30min op de kop af moeten wachten.
    Heeft niets met tapas te maken, en qua personeel des te meer met een jeugdsoos alwaar enige professionaliteit ver te zoeken is. Kortom..niet voor herhaling vatbaar.

1,9
  9. Op tweede kerstdag met zijn drieën hier gegeten.
    Het zou een leuke avond moeten zijn, maar niets was minder waar...!
    We moesten een uur wachten op de verschillende gangen. Toen we v er vervolgens aangaven eerst te willen eten voor we nog wat drinken wilden bestellen werden we verder door de serveerster genegeerd...
    nadat we uit waren gegeten stond er nog een dessert op het menu. We hebben weer een half uur gewacht, maar ook dit kwam niet. Daarom maar afgerekend....de prijs was 7,50 € hoger dan normaal, maar het was het geld niet waard!
    Bij het afrekenen dit aangegeven. Er werd laconiek gereageerd, het is een drukke avond.
    Het is overduidelijk dat ze daar niet mee uit de voeten kunnen.
    Personeel is onvriendelijk en heeft geen aandacht voor de gast en.
    Ik kom er niet weer, en dit is niet onze eerste negatieve ervaring hier helaas..

10. We hebben genoten, heerlijke tapas. Veel variatie ook! De bediening was top, stuk voor stuk heel servicegericht en vriendelijk. De zaak zat vol, maar we hoefden nooit lang te wachten op het eten of op drankjes. Toen men een van de gangen was vergeten door te geven aan de keuken kregen we een drankje van het huis aangeboden, had niet gehoeven maar dit vonden we wel heel attent. Hier komen we vaker!

11. Jammer... Wat een leuke avond had moeten worden.

Aan het gezelschap zou het niet hebben gelegen, maar wat een waardeloze bediening.

Onbeperkt Tapas terwijl de lekkere gerechten uitverkocht zouden zijn. Ook een 40 minuten wachten op iedere gang is na mijn beleving toch behoorlijk aan de lange kant! Zeker als je nagaat dat de helft van het restaurant leeg was die dag. Vraag je vervolgens of het nog lang duurt, wordt je vervolgens afgesnauwd.

Ook was het eten best wel vettig geserveerd (olijfolie in de aanbieding?!?) en lang niet alles was op smaak.

Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier kom.

12. HENK 23 punten

We zaten met het gezin lekker, en het begon erg goed. Alleen begonnen steeds meer punten te irriteren. Veel te veel saus over het eten heen. Meer mayonaise dan patat voor de kinderen. Zeker als je kinderen niet van mayonaise houden. Gevraagd of het zonder kon, maar je kreeg de indruk dat het lastig was. En uiteindelijk moesten we veel te veel afrekenen. Munt thee van de buren stond op de bon, en de kinderen kosten ook het voledige bedrag? Toen zeiden we dat het €2, - was per levens jaar, en toen beweren ze dat het 2,50 was. Adverteer dan niet tot en met 10 jaar? Zou beteken dat me dochter van 7 net zoveel kost als ons door de weeks… jammer voor ons nooit meer…

13. Super lekker gegeten! Echt je geld waard!

14. Heel gezellig & heerlijk eten! Zeker een aanrader!

15. Vertaal van English naar Nederlands

Meerdere malen koud eten gekregen. Volgens de serveerster kon het ongare varkensvlees gewoon gegeten worden.

16. emke

17. Heerlijk gegeten en erg genoten van de avond! Eten en drinken worden snel gebracht met een glimlach en je wordt snel geholpen waar mogelijk. Zal deze tapas-ervaring zeker aanraden aan vrienden en familie. Keep up the good work Pata Negra!!

18. Wat een waardeloze zaak! Tig keer zijn wij hier, en tot tevredenheid, wezen eten. Heerlijk onbeperkt tapas eten van een goede kwaliteit. Des te groter de teleurstelling als je reserveert met de AH restaurant actie. Plotseling blijkt de kaart wel erg klein en beperkt te zijn.

Al de keren dat wij hier hebben gegeten hebben wij nog nooit de keus gehad uit onbeperkt tapas of een driegangenmenu. Ook op de site is niets van deze mogelijkheid te vinden. Ronduit waardeloos!

Het driegangenmenu is ook ineens duurder dan onbeperkt tapas eten! Volksverlakkerij dus ten top. Wij zijn dus zonder eten naar huis gegaan.

19. Martijn de Groot

We hebben gisteren heerlijk gegeten in het restaurant. Het eten was super goed en ik kan iedereen aanbevelen om hier te gaan eten. Wat ze zeker goed doen is dat je ze een beoordeling op papier mag geven in het restaurant. Je merkt gewoon dat daardoor alles verloopt en ze de beste willen zijn. Complimenten voor het gehele team!

20. Sinds een paar jaar hier weer gegeten. Aparte manier van bedienen. Kok komt langs met gerechten die je wel of niet wilt proeven. Bied veel nieuwe proeverijen. Met buikpijn van het veel te lekkere eten naar huis gegaan. Toptent!

21. Welmoed

Super lekker gegeten! Vooral het dessert was het toppunt! Daarnaast super bediening! Kortom, zeker een aanrader!

22. Jorben

Heerlijk gegeten, goede sfeer. Zeker een geslaagde avond gehad!

23. Vanavond hier (niet voor het eerst) gegeten met drie personen. Het is een leuke gezellig sfeervol restaurant. Het eten was heel erg lekker, vers en flinke porties. De menukaart was nieuw, gevarieerd en soms verrassend. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Je kan in de keuken kijken via een open uit-serveerraam. Het is er schoon en netjes. Echt een aanrader voor iemand die voor een redelijke prijs, en door de weeks is het zelfs goedkoop, lekker wil eten.

24. Het eten was ontzettend lekker en de sfeer goed. Het enige minpuntje was dat we heel lang moesten wachten op onze rondes en drankjes (we dachten zelfs dat ze ons vergeten waren), terwijl het in het restaurant erg rustig was. Verder wel heel sympathiek en aardig personeel.

25. Ons favoriete restaurant! Keuze uit een heel uitgebreide kaart met heerlijke tapas. Vriendelijk personeel en alles ziet goed verzorgd uit. Bovendien keuze uit lekkere biertjes.

26. anita pultrum-braaksma

Wij komen hier super graag. Super bediening, heerlijke rosé en tapas...! Ga zo door!

28. Het was er gezellig druk, goede service. We hebben niet lang moeten wachten op het eten. En het eten was ook heerlijk. Toptent.

29. Heerlijk gegeten samen met mijn man en 2 kinderen. Heel gezellig en de bediening is zeer alert en vrolijk.

30. Andries Kuperus

Heel lekker gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijk en sympathiek personeel.
    Ere wie ere toekomt.

31. huisman

Ontzettend leuk en gezellig en vooral goed gegeten. Goed mee gedacht door personeel om er een fijne avond van te maken. Gaan zeker nog een keer heen.

32. Heerlijk gegeten, goede service, behulpzaam en aardig personeel.

33. Paul & Wietske

Perfect eten, leuke en vriendelijke bediening en mooie & sfeervolle ruimte. Een aanrader voor een leuke avond met lekker eten :)

34. Wij vonden de bediening bar slecht en het eten maar matig. Lang gewacht op ons eten en eten werd zo op tafel gezet, zonder uitleg. Geen tweede bezoek voor ons. Jammer want we hadden ons er zo op verheugd.

35. Vanavond wezen eten bij het goede tapas restaurant. Als ik de eerdere recensies lees, denk ik dat Pata Negra deze ook heeft gelezen. Want de spare rib was niet hard, maar lekker mals. Paella was erg lekker en de zeevruchten waren voldoende aanwezig. Spiesjes waren goed verhit, mals en goed doorbakken.

We werden leuk ontvangen, bediend, aangesproken en geholpen. Bij vragen naar wat precies in een gerecht zit, werd daar goed op geanticipeerd.

De entourage is erg aangenaam en wanneer je lekker uit eten wilt en dat je het gezellig wilt hebben, dan is Pata Negra een echte aanrader. Dit was m'n 4e keer, maar wordt met de keer beter en ik heb van de alleraardigste serveerster gehoord dat er gewerkt wordt aan een nieuwe kaart. Ik ben benieuwd!

Bedankt voor de gezellige avond!

36. Vorige week donderdag ben ik samen met mijn vriendinnen wezen eten bij Pata Negra. Het was een erg gezellige avond en de bediening was super vriendelijk. Het eten kwam steeds vrij snel en was ook erg lekker. Al met al hebben we super lekker gegeten en het erg leuk gehad!

37. Danielle

Restaurant heeft een prima uitstraling, daar valt niets over te zeggen. Alleen loopt er helaas een serveerster rond die ongeïnteresseerd is. We kregen een smerig bord en toen wij om een ander bord vroegen, zag je haar gezicht al vertrekken. Verdere avond geen uitleg bij de hapjes gekregen over wat wat was. Drankjes duurden erg lang. Tussen de verschillende rondes ruim 30 minuten moeten wachten. Ontvangst door een andere serveerster was echter wel helemaal in orde.

Het eten vonden wij ook niet lekker. Overduidelijk dat lang niet alles vers was. Sardientjes die uit elkaar vielen en dus uit blik komen, olijfjes uit een pot. Uienringen waar je amper ui proeft, knoflookgamba's waarbij je totaal geen marinade proeft, carpaccio die in de olie zwemt.

Kortom, een dikke domper! De opzet is leuk, maar nu wat meer liefde in de bediening en vooral eten. Helaas voor ons geen 2de bezoek.

3,3
  38. Hier was niet alles vers, maar daar is de prijs ook naar. Was wel erg gezellig.

39. Irene de Vries

Voor de eerste keer wezen eten bij jullie restaurant, top ontvangst, leuke spontane meiden in de bediening. Leuke sfeer en muziek. Zijn echter toch een beetje geschrokken van de kwaliteit van het eten. We hadden niet het idee dat het eten vers was. De soep was lauw, de kipspiesjes ongaar en roken enorm chemisch, de spareribs waren hard, niet warm en totaal niet mals, de mozarella bestond uit harde plakken en de biefstukpuntjes waren weer te gaar. Over het algemeen hadden alle gerechten wel warmer en verser gekunt. Ook vond ik het aanbod wat simpel, de spaanse tortilla was namelijk gewoon een omelet. Jammer want het hele concept is leuk, maar aan het eten moet nog heel wat gebeuren. Wij komen in ieder geval niet snel terug.

5,1
  40. In 1 woord top! Niks op aan te merken, op alle facetten een ruime voldoende. Was er nog nooit geweest maar heeft m'n verwachting overtroffen. Ben er zeer over te spreken, een aanrader. Pata negra heeft er een tevreden klant aan overgehouden, kan geen minpunt benoemen.

41. We hebben een gezellige avond gehad. De bediening was vriendelijk en heeft goed voor ons gezorgd. Ook het eten was prima, maar we vonden de verschillende gerechtjes een beetje gewoontjes en de smaken vrij vlak. Omdat je steeds twee gerechtjes tegelijk krijgt en daarna pas weer nieuwe besteld duurt het eten wel erg lang als je vijf of meer rondes doet.

42. Laatst voor de 2e keer geweest. Lekker rustig en sfeervol. We zaten vooraan naast de ingang, maar door de 'rokers' die in en uit liepen was het er nogal fris. Genoeg keus en prima smaak. Wel 2x iets anders gekregen wat ik aangekruist had. Verder prima service en gerechtjes komen snel aan tafel.

43. Vanavond met z'n zessen wezen eten. Heerlijk gegeten en een sfeervol restaurant. Nog nooit hier geweest maar vriendelijk ontvangen, gezellig te woord gestaan en heerlijke gerechten! Nog expres even naar de naam van de bediening gevraagd, Emma een hele vriendelijke, gezellige en nette verschijning! Alles goed uitgelegd! Aimé en Yaldat (ofzo) zeer vriendelijk en in voor een lolletje. Heerlijke avond gehad. Dank! Tot gauw

44. van der Waal

Woensdag avond. Rustig avondje om snel even iets te eten met een paar vrienden. Grote porties en een vriendelijke gastvrouw. Na 3 rondes en een dessert vol. (Hoewel de brownie een beetje klef toch een dikke voldoende!) Komen zeker eens vaker

45. Super lekker gegeten met collegas. Ruime porties en goede kwaliteit! Aanrader!

46. Nee, helaas!! Eerder geweest toen prima. Maar nu.. Niet smaakvol, producten niet fris! We durfde sommige dingen niet op te eten, wel nieuwe zalm gekregen, deze was zo goed als bedorven. Gaan er niet meer heen!

3,6
  47. Vorig weekend uiteten geweest bij Pata Negra met 2 vriendinnen. Heerlijk eten, gezellig zitten en goeie service. De verschillende rondes bevielen ons erg goed. Helaas zaten wij na 3 rondes al vol, maar desondanks toch nog maar een dessert genomen, een Tapasdessert wel te verstaan, wat er erg feestelijk uitzag en ook nog eens heerlijk smaakte. Een avondje eten bij Pata Negra is zeker een aanrader en wij komen graag nog eens terug.

48. Gretha Venema

Afgelopen week heerlijk gegeten bij pata negra, de tapas was van goede kwaliteit en de bediening erg vriendelijk. We hebben een erg gezellige avond gehad met de familie en zeker voor herhaling vatbaar!

49. Zojuist thuisgekomen en ontevreden. Wij bestelden voor ons 2 x de tapasschaal en onze zoon mocht kiezen uit de kaart van de buren. Binnen 5 minuten stonden de schalen al op tafel en onze zoon mocht een kwartier wachten op zijn eten. Voor het bestellen van het eten werd er gevraagd wat we wilden drinken. Voor ons een biertje en een fles water voor onze zoon. Wij waren verbaasd van de grootte van het biertje maar dachten.. het zal wel zo horen. Toen we waren uitgegeten zei de serveerster tegen onze zoon jij krijgt nog een ijsje na. Prima, dat hoorde bij zijn menu. Wij vroegen alvast om de rekening. De serveerster kwam even later weer langs en zei: het ijsje komt er aan. Vroegen wij weer..mogen we de rekening. Later kwam de serveerster er weer langs en zei...het ijsje komt er aan hoor maar het is nu even druk! Pardon! De zaak zat niet eens vol! Het was inmiddels een kwartier later en we hebben bij de kassa afgerekend. Boos en teleurgesteld dat het zo moest gaan... Tapas binnen 5 minuten en een bolletje ijs met slagroom een kwartier?

De baas kwam met het ijsje aan toen wij aan het afrekenen waren. Hij heeft gehoord dat wij niet tevreden waren maar nam ook niet de moeite om ons te woord te staan. De serveerster kon alleen met een snauw en een grauw antwoorden. Dit is totaal niet klantvriendelijk! Later zagen we op de bon dat we groot bier hadden gekregen. Er is ons totaal niet gevraagd of wij klein of groot bier wilden hebben. We voelen ons hierdoor toch wel opgelicht. Ook is er een biertje van tafel gegrist terwijl die nog voor 1/4 gevuld was. Dit kan toch niet! Al met al een heel slechte ervaring met jullie restaurant. Het ijsje hebben we dan ook laten overgaan.

4,1
  50. Op goed geluk bij pata negra gaan eten, omdat mijn lief en ikzelf trek hadden in tapa's. Het restaurant was nog leeg, dus namen we plaats op het terras. Dit was wel een beetje aan de krappe kant en ook stond er geen asbak, waardoor er al meerdere peuken op de grond lagen. We werden begroet door een vriendelijke jongeman, die zich kwam verontschuldigen voor het feit dat het bedienend personeel (nog) op 2 locaties moest staan en hij zodoende met keukenkleding aan de bestelling op kwam nemen. Het naastgelegen restaurant is namelijk van dezelfde uitbater. Desondanks kwam het brood met aioli snel op tafel. Mijn eerste tapa. Brood van het huis (wat andere gasten later wel kregen kwam dus niet op tafel) onze drankjes lieten erg lang op zich wachten, waarvoor een tweede verontschuldiging volgde. Inmiddels stond mijn drankje al op tafel en de door mijn lief bestelde mojito volgde zo'n 10 minuten later, gebracht door een aardige jongedame. Hierop volgde het restant van de eerste ronde tapa's; lamsworstjes, paddestoelen met kaas en inktvisringen. Niet verkeerd, maar de paddestoelen hadden een overheersende smaak waar je van moet houden. Hierna hebben we nog 3 rondes tapa's besteld. Mijn lief hield het bij gambaspiesjes en gamba's ongepeld. Deze smaakten naar zijn mening prima. Ook spareribs in smokey marinade (goed gaar, maar weinig rooksmaak) Ikzelf koos meerdere keren voor de biefstukspiesjes (smaak prima, maar geserveerd in een grauwe, dunne saus en het vlees ook een grauwe kleur) krokante kip in chilisaus (krokant, heet geserveerd, maar totaal geen smaak aan de kip, wel mals) uienringen (van verse ui! Goed krokant en garing perfect, lekker sausje) en het gemarineerde spek (mals, maar wel machtig en erg zout). Over all niet verkeerd getafeld. Alleen mijn tweede drankje was niet wat ik besteld had en naarmate het drukker werd op het terras bekroop ons een lichtelijk claustrofobisch gevoel, omdat we ingebouwd zaten in een hoekje tussen andere gasten.

51. Wilma c.s.

Voor ons een 'blind date' bij dit leuke restaurant. Online gereserveerd, dat bleek niet echt nodig omdat het niet druk was. Wel was het heel mooi weer en dat doet wat met de mensen... We hebben met ons 4en een genoeglijke avond gehad, met uitstekend (en verrassend) eten en prima voorlichting van de vriendelijke bediening. Ruimschoots de 5 ronden gehaald, met nog dessert erbij werd het heel laat - maar dat was geen enkel probleem. Een aanrader voor een volgende keer. Avé mij!

52. el Pacho

53. Afgelopen zondag zijn mijn partner en ik spontaan uit eten gegaan. Omdat wij allebei erg dol zijn op Tapas en wij in de buurt waren van Drachten zijn wij terecht gekomen bij Pata Negra tapas. Bij binnenkomst worden wij ontvangen door een jonge dame (niet gereseveerd) die ons naar onze tafel bracht. Helaas werd er niet gevraagd of ze onze jassen konden aannemen. Dus heb ik mijn jas maar over de leuning van mijn stoel gedaan, omdat ik niet wist waar dat wel kon omdat wij hier nog nooit waren geweest. Bij onze tafel aangekomen viel ons direct op dat de 2 persoonstafel erg aan de kleine kant waren. Zelf persoonlijk vinden wij het ook erg fijn als wij naast elkaar konden zitten in plaats van tegenover elkaar ook omdat de ruimt tussen jou tafel en die van de buren een armlengte verwijderd is. Dat je dus een normaal gesprek kunt voeren zonder harder te moeten praten omdat de buren ook lekker in gesprek zijn. Dat was hier dus geen optie. Al gauw werd ons gevraagd wat we wilden drinken en of wij bekend waren met tapas en hoe dat een beetje in zijn werk ging. Wij antwoorden met ja maar voor als nog kregen wij uitleg. Nadat wij ons papiertje hadden ingevuld 2 porties maximaal per persoon werd dat door gegeven aan de keuken. Een dik half uur later kregen wij onze eerst porties voor ons neus. Na dat wij de op hadden hebben wij direct weer het papiertje ingevuld weer maximaal 2 porties per persoon. Dit werd ongeveer met een kwartier nadat wij onze eerste portie hebben gekregen op gehaald. Toen hadden we al aardig het idee dat snel en efficiënt werken niet door de dames uit was gevonden. Na ongeveer 1.5 uur in het restaurant te zijn krijgen wij pas onze 2e portie. In die tussen tijd is de bestelling van het drinken ook verkeerd gegaan en waren wij genoodzaakt het personeel hierop te wijzen. Ik dacht contact te hebben gekregen met de chef maar helaas stuurde hij 1 van de dames op onze af. Even later kregen wij weer een dame aan de tafel om te vragen bij welke ronde wij waren, want ze hadden het een beetje in de war. Onze opmerking hier over dat wij pas na 2 uur zaten te wachten op de 3e ronde wij in de tussentijd het papiertje voor de 4e rond ook al naar de keuken hebben laten sturen omdat we het erg lange wacht al redelijk zat waren. De desbetreffende gaf de keuken de schuld dat hun het een beetje in de war hadden. Eigenlijks vind ik niet dat je tegen je gasten kunt zeggen dat het de schuld is van je collega's maar moet zorgen dat het wordt op gelost. Gelukkig kregen wij portie 3 en 4 redelijk snel achter elkaar. Maar omdat wij er genoeg van hadden om nog langer te moeten wacht op personeel wat niet goed functioneert en dat onze eetlust een beetje heeft bedorven hebben wij om de rekening gevraagd. Als mensen aan mij gaan vragen of wij nog een leuk of lekker restaurant weten in Drachten zal ik het niet in mijn hoofd halen om bekenden naar dit restaurant te sturen. Gewoon slecht!

54. AnnickB 121 punten

Gegeten met wisselend succes.Zalm met lenteui/dilledressing is toch wel iets heel anders dan een bakje gesneden sla waarin je de zalm moet zoeken, na onze opmerking kwam het bakje terug met extra zalmsnippers, de geitenkaas daarentegen was weer heel goed. Er wordt wat gemakzuchtig geserveerd met dienbladen waarop de schaaltje niet passen, daarbij is het ene is koud, het andere zo kokend heet dat het niet aan te pakken is. Ik blifj een dubbel gevoel houden. Calamares, bloedworst, kip zijn goed, maar er zijn ook mindere tapas. Dessert valt niet binnen de 5 rondes (die waarschijnlijk door niemand worden gehaald).

55. Regine wilmink

Gisteren gegeten met 4 personen en een kleine chihuahua. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het was er lekker druk en de bediening was goed. Het systeem van all you can eat werd ons aan tafel uitglegd. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De gerechtjes waren zeer smaakvol. Zowel de vis- als de vleesgerechtjes. Het grand dessert was heerlijk. Verschillende soorten ijs, brownies, en de cheesecake was erg goed.

56. Een leuke ervaring zo'n ""tapas" restaurant. Jammer dat de service bij binnenkomst niet sterk is. Geen jas werd aangenomen. Zelfbediening dus. De bediening van de dames is snel en adequaat. Vijf keer kan gekozen worden uit de verschillende tapas. Dat is ruim voldoende. Toch om een volledig beeld te krijgen allemaal het Tapas dessert genomen. Goed, maar het ijs smaakte wat melig. De prijs voor dit dessert is gezien het verkregen geheel wat aan de hoge kant. Het totaalbeeld verdient een voldoende. Jammer dat het gehorig is en de buurtafels erg veel herrie maakten.

57. Vanaf heden mijn favoriete restaurant!

In plaats van één gerecht tien verschillende smaken, die niet één uitgezonderd allemaal heerlijk waren, en samen met onze drankjes werden gebracht door een stel gezellige meiden. Nu twee keer geweest en twee keer top, ik ben fan!

*één klein puntje is wel dat het fijn zou zijn om als laatste ronde een klein voorgerecht te kunnen kiezen.

58. S 26 punten

Ik ben laatst wezen eten in dit restaurant met mijn vriendin. Het sprak ons meteen aan toen we binnenstapten, een hippe uitstraling, met zeer vriendelijk personeel. Wij hebben zeer genoten van het eten en van de open keuken daar hebben we samen veel naar gekeken.
    Speciaal tijdens het nagerecht toekijken als iets word geflambeerd, geweldig! Ook een buiging voor de bediening, wij kwamen niets te kort op gebied van dranken echt top.
    Alleen 1 kritisch puntje, het restaurant is zeer tochterig. We voelde constant een koude bries als er iemand door de deur ging. Verder gezellige sfeer we komen sowieso weer.

59. Heerlijk gegeten, door vriendelijk personeel geholpen... Lekkere relaxte sfeer in restaurant! Zeker een aanrader om te gaan eten...

60. sasja

61. j 0 punten

Mooie aankleding, al was ons plekje door hoge stoelen en tafel niet echt comfortabel. De 1ste ronde ging niet echt lekker.. er waren 2 tapas vergeten maar dat werd goed opgelost door een amuse brood met kruidenboter. De rest van de 4 rondes gingen vlot. Drankjes werden inderdaad vlot gevraagd en bediend (daar halen ze de grootste winst op!) en het was bij de rekening teleurstellend om te zien dat ze ongevraagd het superdure bier van 3,50 per glas op de rekening hadden geschreven! Voor ons een wijze les en voor hun een dik minpunt. We hebben zeker lekker gesmuld van de tapas al was de kaart niet echt top. 1x keer leuk maar voor een 2de keer nee niet gauw.

62. Heerlijk genoten van lekkere tapas, geserveerd door vlotte bediening.

63. Ben wezen eten met mijn vriend. Het is zeker een aanrader! Toen wij er waren was het extreem rustig, waardoor de bediening vlot verliep. Hoe dat op drukke dagen is weet ik niet.
    Volop keus, voor ieders wat wils. Wat ik wel een min puntje vindt, is dat wanneer je dingen niet op eet, het in rekening word gebracht. Wat mooi is, is de open keuken, echt een plus punt!
    Voor de rest lekker genoten.

64. Vrijdagavond heerlijk gegeten bij Pata Negra! De uitstraling is sfeervol en hip, weer eens wat anders dan het typische spaanse tapasgebeuren van andere restaurants. Het personeel is snel en ongedwongen, en met de open keuken als eye-catcher is dit een aanwinst voor de horeca in Drachten. De tapas kwam vlot achterelkaar, we hebben ervoor gekozen ons te laten verrassen. Behalve de bloedworst vond ik alles heerlijk van smaak. Al met al een prima gelegenheid om lekker lang te tafelen en te drinken, 'n gezellig avondje uit!