Bezorgrestaurants in de buurt van La Strada

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1191233345 75
1403421967 70

1. Chris Vocht

Vandaag bestelling gedaan voor 6 volwassenen en 3 kids bij la strada
    Het zou half uur duren
    Na dik uur gewacht te hebben
    Toch zelf gebeld en toen kon het nog 15 min duren , ik hierop geantwoord dat als het er binnen 5 minuten niet was dat het niet meer hoeft , na 15 min wachten en erg hongerige vervelende kinderen
    Toch gekomen
    Geen sorry geen excuus geen korting
    Wel een grote mond !
    we zouden alles bijmekaar hebben gelogen.....
    Nu mocht ze alles houden
    Nooit weer bij la strada

2. Bediening was ontzettend chagrijnig en communiceerde niet. We moesten enorm lang wachten. Uiteindelijk pizza gekregen en zat er een ingrediënt op waarvan bij het bestellen expliciet was aangegeven dat dat er niet op kon. Pizza werd vervolgens meegenomen. Daarna pizza retour ontvangen zonder tekst en uitleg (er werd helemaal niets gezegd) maar ingrediënt was wel verwijderd.
    Pizza’s smaakten verder wel oke.

3. We hebben er op 20 december 2017 heerlijk gegeten. Pizza's waren vers en krokant. We hadden geen zicht op de keuken, dus over de hygiëne daar hebben we geen oordeel. Heb tegen mijn vrouw gezegd: in geen jaren zo'n uitstekende, lekkere, goedgevulde pizza (La Strada) gehad! Restaurant was goed bezet; dat is ook goede reclame. Wij hadden het menu: voor 14 euro een pizza naar keuze (ook de speciale), 2 drankjes en ijs na. Helaas was een vork niet helemaal schoon; hebben we ook gemeld en werd direct verwisseld.

4. We komen hier wel vaker. En je kunt het treffen en dan ga je tevreden weg. Maar als je het ook niet treft … voor ons niet weer!! Want het was niet de eerste keer dat 'wachten' een echte ergernis is. Bediening is sjaggerijnig en mega traag. Ze kletsen achter de bar en je ziet dat ze je zien kijken en het duurt nog langer voor het drinken er eindelijk is. De pizza's hadden geen smaak, of mega veel zooi erop. Gewoon niet een lekkere pizza. We waren met ons gezin om iets te vieren dus niemand wilde het zeggen maar in de auto waren we eens gezind! Niet weer!! Voor 90 euro klaar met 6 man. Maar als het niet lekker is blijft het duur-koop. Wij denken dat het enorm ligt aan welke kok er staat hoe de pizza is. Want het KAN wel lekker bij La Strada. Maar ook het personeel … punt van aandacht hoor. Dan maar wat lui die er langer werken eruit, en frisse enthousiaste mensen erin.

5. Uitstekend. Kort gezegd vond ik het eten lekker en ze zijn wat goedkoper dan gemiddeld. Daarnaast vond ik het ook een leuke sfeer uitademen.

6. Wij eten hier regelmatig en altijd is alles naar wens.
    Goede service en goedgevulde en smakelijke pizza's.
    Alleen de desserts vallen tegen.

7. Geloof de Google recensies niet! We hebben er vandaag heerlijk gegeten. Pizza's waren vers en krokant, wijntjes lekker droog. Restaurant was helemaal vol; dat getuigt ook dat het de mensen er graag naartoe gaan. Ook handig: een actie voor 14 euro voor hoofdgerecht, 2 drankjes en een toetje of koffie/thee. Een aanrader !

8. E vd Meer

Gisteravond hier gegeten en continue kijk in de keuken gehad... te smerig voor woorden! Geen handschoenen dragen, maar pasta met de handen uit een bak halen, terwijl even daarvoor iets uit een koelkast gehaald is, waar een medewerker met de vieze schoenen bovenop zit. Niet 1x tussentijds handen gewassen! Restant van mijn pizza werd door bediening met de handen ingepakt, terwijl ze niet haar handen had gewassen en net contant geld had aangenomen. Toiletten zijn ook erg vies! Mijn man vond mijn reactie in eerste instantie wat overdreven. Ik heb zelfs melding gemaakt bij de Voedsel en Waren Autoriteit! Wij komen er nooit weer, ik kan t iedereen afraden!

1,7
  9. Eerst een verkeerde pizza bezorgen om de volgende keer meer als een uur te moeten wachten op een koude pizza die meer op een margarita lijkt als op de pizza die besteld is. Triest.

10. H de Boer

Heb een pizza laten bezorgen. Was wel lekker maar niet meer echt warm, en het stokbrood ook niet. Was wel snel bezorgd.

11. Ik heb vorige week gegeten bij La Strada. De sfeer en bediening was uitstekend. Het eten was wat minder dit keer, maar we komen terug!

12. We hebben gekozen voor de la strada aanbieding. 2 drankjes een pizza en ijs na. De pizza is voorzien van voldoende beleg en smaakt goed. Echter de bediening en service is kwalitatief uitermate teleurstellend. Het personeel wekt de indruk niet met plezier te werken en ook van gastvrijheid is niet te spreken. Na ruim 45 minuten gewacht te hebben hebben we maar besloten om het nagerecht te laten zitten.

13. Ik ben hier gisteravond geweest (dinsdag 14 okt) om 19.00 samen met mijn vriend. We kregen al meteen een tafeltje voor twee aangewezen vlak voor de bar. En toen gingen we wachten. En wachten. En wachten. 25(!) minuten hebben we zitten wachten totdat ons drinken voor ons zou worden opgenomen. Na meerdere malen geprobeerd te hebben de aandacht van de bediendes te trekken, zijn we maar weg gegaan.. Wat de bediendes ook niet hebben opgemerkt!! Wat een belachelijke service en dat nog wel terwijl we voor hun neus zaten... NOOIT weer dus! Het is dat ik geen 0 kan geven voor service en sfeer... Eten en drinken hebben we dus niet gehad en de stoelen deden me na 25 minuten stil zitten te wachten ook zeer aan mijn rug... Echt te gek voor woorden!

14. Roely de Graaf

Wij zijn hier geweest op 1 februari, 's avonds om 19:30 was de zaak helemaal vol. Gelukkig hadden we gereserveerd, zodat we vlot naar ons tafeltje konden. We kwamen achterin te zitten, wat als nadeel heeft dat de bediening je niet altijd ziet en soms wel een beetje vergeet. We gingen voor het ACTIE menu, 2 drankjes, heerlijke pizza of pasta, 3 bollen ijs met slagroom na en dat alles voor maar 14 euro. En dan denk je dat je een kleine pizza krijgt, of eentje waar bijna niks op ligt... Maar nee hoor, we hadden een riante en royale pizza die ons prima smaakte. Dus voor de wat trage bediening een 8, maar verder vond ik alles top voor die prijs. Komen hier zeker weer terug.

15. Veel vaker komen we hier en we gaan dan voor de aanbieding. Pizza, 2 drankjes en een ijsje voor 14 euro. Niet duur en kwalitatief goed, tot vandaag dan. Pizza's waren niet lekker en smaakten muffig. De koffie leek meer weg te hebben van carboleum. Jammer. Voorlopig niet weer!! Let op La Strada, hou je kwaliteit hoog ander zit zo de klad der in.

16. Het eten was goed de bediening was bagger. Ook sfeerloos. De koffie was niet te drinken, voor ons nooit meer dus.

17. Nijkamp

We eten hier regelmatig. Het eten heeft tot nu toe altijd goed gesmaakt. Goede prijs kwaliteitverhouding!

18. Nu in korte tijd 2x pizza afgehaald en beide keren lekker. De zaak zelf doet een beetje groezelig aan, maar echt storend is het niet. Het bedienend personeel is vriendelijk, maar m.i iets te nonchalant. Ik vond het persoonlijk wel storend dat je vanuit het afhaalgedeelte zicht hebt op het privegedeelte en dus ook alles kunt horen. Als ik zeg 'ongedwongen' sfeer, dan doel ik hiermee op het feit dat er mensen rondhangen die gezellig een praatje komen maken en openlijk geld staan te wisselen. Vind ik niet echt professioneel overkomen, maar het zal erbij horen bij la strada. Desondanks gehele ervaring:redelijk. Enige echte minpunt vond ik de hoeveelheid los meel aan de onderkant van de pizza.
    Ik stond overigens versteld van de keuzemogelijkheden op de kaart. Zo'n 150 soorten pizza.

19. R. van der Lugt

20. Op nieuwjaarsdag wezen eten. pizza niet superlekker. borden en glazen missen stukjes, messen zijn erg stomp. teveel bediening en veel te jong. staat wat te praten achter bar, erg storend. wij komen hier niet meer terug.

21. We zouden eigenlijk aan de overkant eten, maar die hadden op dinsdag alleen pizza's op het menu en wij wilden graag wat anders. Hadden we toch beter voor pizza kunnen kiezen! De bediening was aardig en de sfeer goed, maar helaas het eten niet. De carpaccio zat verscholen tussen een dikke laag salade, de pijnboomnootjes waren niet geroosterd en de kaas was niet het goede soort. Het varkenshaasje zat helemaal onder de dikke vette saus, waarin de gorgonzola ver te zoeken was. Van een Italiaanse keuken was helaas geen sprake. Absoluut geen succes dus.

22. P&N 24 punten

Hebben nu 2 keer daar gegeten en beide keren was het voortreffelijk. De pasta al dente, de pizza krokant, de pastaporties meer dan voldoende. Door het actie menu voor 13,50 , waarbij zijn inbegrepen 2 consumpties (wijn in dit geval en die was ook goed) je kunt kiezen uit alle pizza´s en pasta´s die op de kaart staan (en dat zijn er verschrikkelijk veel) en dan ook nog een ijscoupe toe met slagroom. Nou dan mag een mens niet klagen. De bediening is uiterst adequaat en vriendelijk zonder overdreven rondom je tafel te blijven zwalken. We gaan er beslist weer naar toe, met of zonder actie menu...

23. Vrijdag jl. met een groepje van 5 personen gebruik gemaakt van de actie-aanbieding. Voor € 13,50 krijg je 2 consumpties, heb je een vrije keuze uit alle pizza's en pasta's van de kaart en is er een ijsje (drie bollen + slagroom) na. Zo kun je nog eens tussendoor uit eten gaan met kennissen. Omdat het druk was heeft de bediening ons in het begin steeds overgeslagen, ondanks dat we graag wilden bestellen. Hun vriendelijkheid maakte dat echter al snel weer goed. De prik in de frisdrank liet inderdaad te wensen over. Daar moet wat meer aandacht aan geschonken worden. De pizza's waren van uitstekende kwaliteit en de keuze is uitgebreid, maar het formaat mag iets groter. Waar zeur ik eigenlijk over, wat wil je voor dit geld?! Het ijsje was in orde en dus een lekkere afsluiting. De sfeer is prima in dit restaurantje. Dat geldt ook voor de inrichting, die zeker gezellig genoemd mag worden. We gaan vast nog eens een keer in herhaling!

24. Laatst weer bij la Strada geweest. Bediening was erg vlot, pizza's waren erg lekker. Weer heerlijk gegeten. De pizzeria is alleen niet echt schoon en in de cola zat niet veel prik. Je krijgt ook echt waar voor je geld, zeker met de actie. Tot volgende keer.

25. Verleden week in Pizzeria La Strada wezen eten, romantische sfeer, leuke vlotte bediening van de jonge dames en een heerlijke pizza!.

26. Wij hebben gebruik gemaakt van de 12,50 actie.

We hebben heerlijk gegeten.

De dames waren aardig, en de sfeer goed.

Komen zeker terug.

27. We waren met een groepje en we hebben gebruik gemaakt van de actie van 12,50 euro. Het was erg lekker en de service was prima, kom hier wel vaker! Een aanrader!

28. Ricardo

We zijn met z'n tweeen geweest, een overheerlijke pizza gehad, de service was prima. De sfeer is ook erg gezellig!

29. We zijn hier wezen eten als gezin. De pizza's waren erg lekker, net als de pasta die mijn vrouw had. De service was prima, en om de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. De sfeer is erg goed, doordat de aankleding mooi is gedaan.

30. We zijn samen met onze drie kinderen uit eten geweest bij La Strada. We hebben 1 uur en een kwartier moeten wachten. En als het dan lekker is, maar nee... Alle pizza's waren futloos en volstrekt smaakloos. Slechte tent met slechte service. Weggegooid geld.

31. De zaak is verbouwd en is erg mooi geworden. Het is een knusse en sfeervolle zaak. We hebben twee pizza's gegeten welke gewoon lekker waren, voor een relatief lage prijs. Het is zeker dat wij hier vaker komen.

32. Slecht, slecht en nog eens slecht.....

2.5 uur moeten wachten op een pizza omdat ze het adres niet konden vinden. Eerder deze week ook 2 uur moeten wachten omdat het zo druk was.

De pizza was niet de juiste pizza en als klap op de vuurpijl ook nog eens koud.

Deze vaste klant is La Strada kwijt.

33. Willem Alexander

Mooie zaak..

Niet echt netjes..

Wel lekker eten.

34. Duuuuurrrrrrr.

Verkeerde bestelling gekregen.

Wel gezellig.

Leuke ligging + mooi uithangbord.

35. Vriendelijke meisjes in de bediening, dat neemt niet weg dat dit restaurant vies is. Overal ligt stof en het interieur is aan vervanging toe. Pizza was lekker, bodem hield niet over.

36. Jildau 985 punten

De 'afhaalhoek' van La Strada kwam mij nogal smoezelig en niet erg schoon over. Ook een beetje rommelig en onverzorgd interieur. De pizza was echter wel erg lekker en niet duur.

37. Heel goed! De beste pizzeria van drachten. De bediening is ook perfect! alles een 10 waard!

Een aanrader!

38. charlotte& jente

de pizza's waren lekker maar bde bodem waren te dik. de bediening was prima.

39. Prima pizza's en andere Italiaanse gerecthten voor een uitstekende prijs!

40. Erg klantvriendelijk, prijs is in vergelijking met andere pizzeria's absoluut niet hoog. Ik heb genoten.

41. de meer

de bezorging is snel en zeer klantvriendelijk,om de prijs hoef je het ook niet te laten,goed eten voor niet al te veel.

42. lekkere pizza's, het duurt wel lang

43. Steven en Jolande Tuinstra

lekkere pizzas van drachten,snel en warm thuis bezorgt,en niet duur