Omnia in Drachten

Grenzeloos genieten!

Restaurant Omnia beschikt over een ruime parkeergelegenheid, zowel aan het Raadhuisplein en als in de parkeergarage Het Raadhuisplein.

Parkeren Raadhuisplein:
    Alle dagen betaald parkeren tot 18:00 uur. Op koopavonden tot 21:00 uur en zondagen tot 17:00 uur.
    Let op! Tijdens de betaalde periode kan er maximaal 1,5 uur geparkeerd worden.

Parkeren parkeergarage Raadhuisplein:
    Parkeergarage Raadhuisplein bevindt zich onder het pand van restaurant Omnia en biedt ruimte voor ruim 700 auto's. Deze garage is van maandag t/m zaterdag en koopzondagen geopend.
    Onze gasten verstrekken wij gratis uitrijkaarten (zie voorwaarden).

Voorwaarden:
    - Onze uitrijkaarten zijn uitsluitend geldig voor de parkeergarage Raadhuisplein.
    - Uitrijden is alleen mogelijk tussen 17:00 en 24:00 uur.
    - Onze uitrijkaarten worden alleen afgegeven bij inlevering van een geldig parkeerkaart.
    - Uitrijkaarten worden enkel verstrekt aan gasten die gebruik maken van het arrangement voor het diner.
    - Let op! Neem een kaart bij het inrijden van de parkeergarage. Betalingen met de pinpas of creditcard kunnen wij helaas niet vergoeden.

Grenzeloos genieten van wereldse gerechten in een sfeervolle entourage? Bij wereldrestaurant Omnia in Drachten eet u de heerlijkste gerechten uit de beste keukens op aarde. Tijdens uw verblijf in ons restaurant beleeft u een onvergetelijke avond waarvan u nog lang nageniet. Verleidelijke menu’s, bereid door bevlogen koks die u laten proeven van de smaakvolste gerechten. Van Italiaans tot Japans. Van Frans tot Chinees. Van Indiaas tot Zuid-Amerikaans. En meer… Het is slechts een kleine stap in de grote keuken van Omnia.

Restaurant Omnia is niet zomaar een wereldrestaurant. Bij ons krijgt u een totaalbeleving die u nergens anders vindt. Een optelsom van verse kwaliteitsproducten, topservice en emotie. Keukens zonder geheimen, want onze enthousiaste koks bereiden de gerechten waar u bij staat. Het live cooking concept krijgt bij ons een extra dimensie. De kookkunstenaars van restaurant Omnia adviseren u namelijk graag over de diverse ingrediënten en smaken. Twijfelt u of u iets lekker vindt? Onze koks laten u graag eerst proeven!

In ons stijlvol ingerichte restaurant betaalt u niet per gerecht of menu maar voor de duur van uw verblijf. In die periode kunt u onbeperkt genieten van alle keukens en alle non-alcoholische dranken. Eten bij restaurant Omnia is puur genieten. Of u nu met familie of vrienden komt, met z’n tweetjes of gewoon in uw eentje.

• Buffet: € 30,00

1540792031 80
1541321936 80
1546620984 81
1551920032 83

1. Heerlijk gegeten gisteren. Er wordt genoeg eten geserveerd. De service is ook erg klantvriendelijk. Prijs mag misschien naar mijn idee wel wat lager. Want zoveel eet je niet, je zit zomaar vol.

2. nel otter

Volop genoten, een kleine tip voor de dames, neem geen handtas mee, erg lastig met het ophalen van de maaltijd, niemand durft haar handtas alleen te laten, maar met handtas en een bord en bestek, is ook lastig. Gewoon een tip.

3. Heerlijk gegeten! Over het algemeen hele goede indruk!! Als ik dan toch wat mag aanmerken is dat ik 2 uur net te kort vind. 2.5 uur zou perfect zijn kun je nog even lekker natafelen met een kop koffie. En wat me opviel was dat sommige koks hun horloge om hadden en dat is toch een van de dingen wat je als eerste geleerd wordt dat dat niet mag! We komen zeker nog een keer terug!!

4. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
    Ondanks dat het groots is opgezet is de sfeer warm en gezellig.
    Zeker ook kindvriendelijk als de kinderen zich vervelen kunnen ze ook naar het speelparadijs waar toezicht is.
    Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

5. Jonkman

Prettig ontvangen, het eten was top.
    Heerlijk gegeten.
    Komen graag nog een keer terug.

6. Maarten Bandstra

Persoonlijk vind ik dat de medewerkers je bord net wat te snel van je tafel afhalen maar verder alles was echt perfect.

7. Van der velde

Lekker uit eten met gezin. Moderne sfeer, genoeg keuze en variaties in verschillende keukens. Genoeg ruimte om je heen zo kun je goed bij je tafel weg.

8. Froukje Feenstra

We zijn 14 februari geweest,
    er was een hele fijne valentijn sfeer,
    bij binnenkomst kregen we Milka chocolade hartjes,
    er waren overal hartjes ballonnen,
    en het eten was weer heerlijk.
    We hebben genoten,
    bedankt en tot volgende keer.

9. Geweldig gegeten bij dit wok restaurant. Waar kun je nu zo een oester proberen? En de hoeveelheid gasten (dit restaurant kan honderden bergen) waren niet te merken, mooi verspreid. Nog een tip: zet een medewerker bij de alcoholische dranken, dit is voor de meesten niet te begrijpen en doet ook vrij "klinisch" aan. Ondanks de drukte niets gemerkt van gerechten die bijgevuld werden, top!

10. Was allemaal perfect geregeld door butler. Aparte ruimte. En eten was heerlijk. Prijs wel pittig. Met gezinnen.

11. Mooi ruim opgezet, veel keus in eten, en het eten was erg lekker!

12. Lyan Hoekstra

Voor de 2e keer heerlijk gegeten bij Omnia, Heel veel keuze! Geweldige speelplaats voor de kids met toezicht, erg leuk ingericht en een fijne sfeer. Restaurant behoort nu tot onze favoriet =D !

13. Gisteren heerlijk gegeten. Veel keuze in alles. Alles vers, wat koud moest zijn was koud en wat echt warm moest zijn was ook echt warm of heet. We komen zeker terug. Ook een plus punt dat je gratis parkeert.

14. willem

15. Gastvrij ontvangen, ruime keus voor ieder wat wils. Ruim opgezet waardoor je rustig kunt eten maar ook rondkijken wat je wil eten. De kok bij de grill gaf goed advies over het vlees en wat tips wat er lekker bij smaakt. Dat extra stukje service gaf ons echt het gevoel dat er met zorg en aandacht gewerkt wordt. Wij komen graag nog een keer terug!

16. Wat een entree. Zo gigantisch ruim. Maar prachtig in kerstsfeer aangekleed.
    Mooie tafels en stoelen. En dan wacht al het eten op ons. Ziet er werkelijk heerlijk uit. Dat wordt dus smullen. En inderdaad we hebben met onze groep genoten.

17. Goedy de Vries

Het eten was heerlijk en de sfeer was er geweldig. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

18. Ze brouwer

Heerlijk gegeten heel veel keuze en heerlijk ruim opgezet. Zeker voor herhaling.

19. Was goed vertoeven alleen de geur uit de afzuigkap was goed merk baar werd niet goed naar buiten af gezogen het heerde in de keel dat was niet lekker.

20. Het is allemaal wel erg massaal en veel mensen maar geweldige avond gehad. Eten is ontzettend goed.

21. Ons eerste ervaring bij Omnia, bij het binnenkomen rijen voor de balie,
    “ Schrik “, maar eenmaal betaald en onze tafel toegewezen liep het als een geolied bedrijf, de grote drukte merkte je weinig meer van, de kwaliteit van de buffetten prima. Ook het opruimen van het gebruikte servies liep Vloeiend en vriendelijk.
    De akoestiek met zoveel mensen was goed.
    Voor ons wel een herhaling waard.
    Succes Omnia en medewerkers.
    Vriendelijke groet, Janny.

22. Eten uitstekend. Afruim personeel kan wel wat vriendelijker kijken en doen.

23. Vrijdag avond met een groep van 10 personen bij jullie heerlijke gegeten.
    Wij vonden het heel gezellig, genoeg ruimte om te zitten.
    Een aanrader voor iedereen.

24. ypie douma

Alles netjes en overzichtelijk, aardappeltjes gebakken waren koud. Keus genoeg.
    Waar we zaten vonden we een niet erg gezellig plekje, wellicht een volgende x niet reserveren en zelf een plekje kiezen.

25. SUPER verse producten o.a. zalm, tonijn oesters, sushi ed, ook ruime sortering diverse vlees en vissoorten. Zet er erg schoon uit en bediening is prima. Soms een beetje te vlot, ze halen het bord van de andere gast al weg die klaar is met eten terwijl ik nog bezig ben, maar na een opmerking daarover geen probleem meer. (Is wel Amerikaans trouwens) had in het begin een beetje moeite met de ruime opzet van het restaurant maar alles went.
    Een aanrader!

26. Fantastisch!

27. Heerlijk gegeten, de keuze was reuze. De kindjes hebben zich reuze vermaakt. Mooie ruim opgezette zaak. Wij komen zeker terug!

28. Gezellig en lekker gegeten.
    Alles ziet er netjes en vers uit.
    Heerlijke sushi en voor ieder wat wils.

29. Lekker gegten daar op een woensdag middag. Een tip: ga vroeg bv om 17 uur dan hoef je niet lang te wachten bij de grill.

30. H.de Vries

Top was het.
    Wat een prachtig restaurant.
    Alles perfect geen nee te krijgen.
    Personeel vriendelijk.
    Wij komen zeker terug.

31. Wij keken onze ogen uit bij binnenkomst. Wat een mooi restaurant! Sjieke uitstraling qua inrichting en veel ruimte tussen de tafels. We kregen een rondleiding langs alle mooie bijzondere gerechten met uitleg. We hebben heerlijk genoten met z’n achten. Het eten was heerlijk en verrassend en de bediening zeer lief en behulpzaam. We komen zeker terug!

32. Was goed het drinken per kaart vonden wij niet echt geweldig.

33. Ontvangst prima waren voor het eerst prima rondleiding gehad eten was smaak vol dus conclusie voor herhaling vatbaar Groet Doete Brongersma.

34. Top restaurant! De aankleding van het restaurant is modern en mooi ruim opgezet. De keuze aan eten is enorm divers en vooral ook erg lekker! De bediening is ontzettend aardig en vlot. Al met al voor ons een dikke 10! Aanrader! Wij komen zeker terug!

35. Heerlijk gegeten, goed concept, ruim en overzichtelijk, onmens veel keuze.
    Eigenlijk zijn 2 uren te kort om overal bij langs te kunnen en er wat van te nemen. Maar voor je maag zijn 2 uren meer als zat. Er zit niks anders op om nog een keer te gaan en dan weer dingen te eten die je eerdere keren niet hebt gehad, hahaha!

36. Het is echt een aanrader om bij Omnia te gaan eten.
    Reserveren is heel handig om zeker te zijn van een tafel.

37. Heerlijk gegeten heel netjes super om met kinderen te gaan.
    Ik kom zeker terug..

38. De kwaliteit van het eten en drinken was heel goed. Heel groot assortiment. Alleen waren er regelmatig een heel aantal bakken met eten leeg. De nasi was bijvoorbeeld een hele tijd op. Dit is dus een minpuntje. De sfeer is leuk en gezellig, mooie tafels en stoelen en veel ruimte tussen de verschillende tafels dit zorgt voor veel privacy. Wat wij fijn vonden. Vriendelijk personeel.

39. Lekker eten goed voor elkaar wel aan de prijs.

40. Lekker gegeten, fijne ruimte rond de tafels,
    Alleen is het geluid Van al de bezoekers wel luid klinkt als zwembad misschien zou plafond bekleding hier bij helpen.
    Prima vertoeven daar.

41. fam.de Jong

Een keurig restaurant, ruim opgezet maar wel sfeervol. Het eten was prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

42. Wereldrestaurant met heel veel verschillende en heerlijke gerechten. Lekker vers en superveel variatie. Ook op doordeweekse dag kennelijk. Vriendelijk personeel, schoon restaurant. Aan heel veel niet toe gekomen, geen plaats meer in de buiken! Dus voor herhaling vatbaar.

43. Lekker gegeten. Veel keuze. Echter alleen keuze voor 2 uurs arrangement. Dit vonden wij te kort. Het is fijner als je na een gang wat meer tijd hebt om het eten te laten zakken.

44. Eten heel erg lekker, veel keuze uit gerechten, ruime zitplekken, mooie grote tafels met comfortabele stoelen en vriendelijke correcte eigenaren.

45. Heerlijk gegeten! Mooi ruim opgezet en goed meubilair. Er is super veel keus, dit zie je bij andere wereldrestaurants niet. Het eten is ook echt vers! Jammer dat het maar 2 uur is, hierdoor niet alles kunnen proberen. Maar dan hebben we ook een reden om weer terug te komen.

De tafel werd ook goed opgeruimd.

Kortom een echte aanrader!

46. van der Zee

Mooie zaak, alles ziet er goed uit. Meubels, servies en glaswerk op een hoog niveau.
    Lekkere sushi en heerlijk vlees of vis van de grill.

47. Na veel verschillende verhalen gehoord te hebben, werden wij toch wel erg nieuwschierig en zijn wij afgelopen weekend hier voor het eerst geweest samen met de kinderen. Voor de kinderen was er een super grote speelruimte dat was echt prima. Het restaurant zelf was ook zo groot waardoor er erg veel keuze was alleen wij vonden het persoonlijk te massaal en er was maar weinig sfeer. Het eten was voor de rest prima, maar met deze hitte was het bijna niet te doen en was het niet echt aangenaam om er nu binnen te zitten. De prijs vonden wij voor wat we er voor terug kregen te hoog. Maar de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, daar zijn wij natuurlijk blij om!

48. T.wijnsma

Het eten was goed heel veel keus, twee uren waren te kort geen tijd om alles te eten en te proeven, haha geweldig.

49. L. Modder

Ruime keuze en super lekker, alleen werd niet heel vaak afgeruimt en kreeg het gevoel dat er voor zo een groot restaurant te weinig personeel was, verder was alles super!

50. J.Atsma

Het was onze eerste keer, maar we waren allemaal super enthousiast… eten was uitstekend en locatie ook en personeel was heel attent en vriendelijk, dus komen zeker terug!

51. Janny Palsma

Heb er heerlijk gegeten, maar vond het te groot en teveel lawaai doordat het erg hoog was en het geluid galmt door het hele vertrek.

52. We hebben super lekker gegeten

53. I holtrop

Mooi restaurant.
    Goed eten en veel keus.
    Klantvriendelijk.
    En ook. Sfeervol.
    Een aanrader.

54. Eten was goed, de sfeer minder, het was net een vertrekhal van een luchthaven.

55. xhahjajs

Eten was heel lekker en veel keus, alleen er was weinig sfeer in het restaurant. Vond het ook best prijzig.

56. Vandaag voor het eerst dit nieuwe wereldrestaurant bezocht. Bij binnenkomst keurig ontvangen en omdat wij met een kind waren kregen wij een leuke tafel in een ruimte die dicht bij de speelhal is.

Wat eten betreft, er is echt een heel groot aanbod en voo iedereen wat. Van soep en vlees tot aan heerlijk pizzas en pastas👍🏻.
    Ook bij de gril staan lekker soorten vlees en vis tussen die door een kok ter plekke worden gegrild. Wat mij opviel is dat er nergens staat aangegeven wie het vlees of vis voor je pakt. Hier zijn wij wel achtergekomen nadat wij een hele chaggerijnige kok de tang uit iemand zijn handen zagen trekken. Erg associaal en zo ga je absoluut niet met je gasten om. Ik ben uiteindelijk 2 x vis gaan halen en beide keren was deze beste meneer erg chagerijnig en uitte dit naar de gasten toe(van meerdere mensen gehoord ook daar). Het kan zijn dat hij een slecht dag had oid maar alsnog sta je daar niet op zo een manier vind Ik!!!

Voor de rest, erg leuk dat er een wereldrestaurant in Drachten is en ik hoop voor Omnia een zeker succes.