Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

1. Patat zo flauw als wat geen patat kruiden op patat.

2. Het bellen bij deze patatzaak ging slechter dan bij de vorige eigenaar van deze zaak.
    3x geprobeerd te bellen maar kreeg alleen een verwijzing naar de website.
    Toch maar er heen gegaan en voor lief genomen om te wachten in de zaak.
    Na wat gebikkel van het personeel wat niet allemaal op 1 lijn zat was het eten klaar.
    Vol goede moed begonnen met eten en wat gelijk opviel was de lichte patat.
    De smaak was niet lekker was gewoon half gaar, dus rijp voor de kliko.
    Heb je een patatzaak overgenomen en kun je niet eens patat bakken.
    Kom hier niet weer, wat een tegenvaller die nieuwe eigenaresse.

2,8
  3. Sinds de overname door de nieuwe uitbater op 3 januari 2023 (heropening) is er toch het nodige veranderd. Met name de 'boerenpatat' viel mij op. De portie is kleiner maar wel duurder dan voor de heropening en is anders bereid en ontbreken bijvoorbeeld de champignons en de spekjes. Het was nu gewoon een patat-pinda met iets er bij. Jammer, want het was eerder een topper. De kwaliteit was overigens prima, maar zoals die nu is bestel ik e'm niet weer.

4. gea idsardi

Was een gezellige avond en we hebben heerlijk gegeten 👍

5. Heerlijk gegeten, fijne bediening. Wel veel vlees, ik kon niet alles op.

6. Het is altijd heerlijk eten bij Binnen! De sfeer is gemoedelijk en de ambiance is warm en gezellig.

7. Hier vanavond met onze 4 kids gegeten.
    Pizza, s waren heerlijk en goed belegd. En ook een mooie actie voor 18 euro pizza of pasta naar keuze, inclusief 2 drankjes en ijs na. En voor de kinderen 15 euro p.p..
    De plek waar we zaten vonden we niet echt mooi, we zaten dicht bij de bar/kassa waar je continu de telefoon hoorde gaan of de bel van de keuken. Maar ik denk dat je daar voorin in het restaurant geen last van hebt.
    Serveersters werken hard.
    Het was wel druk, wij waren net voor de drukte aan, ik denk wel dat je bij latere tijdstip langer moet wachten maar komt denk ik ook omdat het weekend is en dan word er ook veel afgehaald. Wij kregen gauw onze pizza, s en ijs.
    Dus wij komen zeker een keer weer terug.

8. Ik zou bijna bij springen, man o man, het personeel komt niet bij je langs. Ik zag alleen maar lege glazen wordt niet gevraagd of het smaakt, geen belangstelling voor de gasten.
    Het 2de drankje zit bij het menu in, aangezien de lege glazen wordt het niet aangeboden.
    Ik bedoel 2 glazen bij de actie. De volgende glazen zijn toch inkomsten.
    Voor de eigenaar toch een strop. Er liep een meisje met een hoofddoek, (RESPECT) ze verstaat je niet, en wij haar niet.
    Eigenaar zet je eigen jongens in de bediening, scheelt minimaal 100 euro, druk was het wel. Ook was er geen muziek.
    Mvg Ria.

9. Koen van Esterik

10. Het eten, ik had een frikadel speciaal, al het spul lag ernaast, ik moest hem zelf maken.

11. Eten en drinken erg lekker,
    Voor ons was de muziek te luid.
    Niet alle serveersters waren even professioneel.
    Algemene indruk goed.

12. Trienke Driessen

We hadden een prachtig zit hoekje en het was reuze gezellig.
    Het eten was heerlijk en hadden gezellige bediening.

13. Internationaal Drachten

Abnormaal te duur voor kinderen 2-16 jaar, echt moest voor 2kinderen die 7 jaar waren 55 euro betalen, niet normaal wel beetje patat klein stukje frikandel en twee flesjes fris, voor een gewone man niet meer te betalen, jammer dat het zo duur is geworden voor die leeftijd.

14. Vasilena Ivanova

Lief personeel, eten was perfect, het beste smaak van bbq. Wij gaan zeker nog een keer daar eten.

15. Chinees-Indisch Drachten

Vanavond met vijf personen heerlijk gegeten. Te Pan Garnalen in zwarte bonensaus echt voortreffelijk!
    Tjap Tjoy super verse groente. De Babi Pangang lekker knapperig. Bediening erg vriendelijk. Voor ons de beste Chinees van Friesland!
    Onze complimenten!

16. Chinees-Indisch Drachten

Willem Sikkema

29/11/‘22
    Had een afhaal menu met nasi en extra bami besteld; bleek thuis twee keer bami te zijn.
    De Babi Pangang was met afstand de meest slechte ooit gegeten. Vlees niet goed bereid en een overheersende bonen smaak aan de saus.
    De bami was ook niet om over naar huis te schrijven. Al met al een slechte ervaring.
    Volgens overlevering de beste Chinees van Drachten. Dan moeten de anderen wel erg ondermaats zijn.

2,5
  17. Lekker eten, niet duur.
    Gezellige sfeer en ambiance.
    Heel leuke medewerk(st)ers.

18. Heerlijk gegeten, was echt top! Bij het afrekenen waren we zeer verbaasd over het lage bedrag. Hoe goedkoop! Hier kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Interieur is minder, zit niet echt gezellig, maar uiteindelijk kom je voor het eten. Een echte aanrader dus.

19. Heb een grote zak patat besteld voor thuis, bleek en super vet. Nee nooit meer La Bamba. LaBambabah!!!

20. Wat hebben we hier weer heerlijk en gezellig gegeten! Hele vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer, top-avond!
    Tot de volgende keer, Betty, Tine, Christine, Frouk en Annet.

21. Mark bongertman

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Aardige bediening.

22. Bediening vriendelijk. Mooi concept 1 gang, 2 gangen, 3 gangen. Niet duur geprijsd. Hoofddiner viel qua kwaliteit wat tegen. Betreft de spareribs.

23. Gerco van 't Foort

Wat een ontzettende teleurstelling. Toen we binnen kwamen, was er lekkage vanuit het plafond. Achteraf gezien hadden we dat water beter kunnen gebruiken om ons vlees enigszins mals te maken.

Met name de mixed grills waren dramatisch.
    Het vlees was zo droog, dat je de plinten er ongeveer mee kon schuren.
    Biefstuk was veel te rood, varkenshaas gortdroog en de spareribs waren smaakloos.

Aangegeven bij de bediening en die wees naar de kok die aan een tafeltje zat uit te rusten, dat ik dan maar bij hem moest zijn.

Hoe oncollegiaal kan je zijn?

Bij het bestellen van de nagerechten vroeg het personeel letterlijk of we de proeverij wel zouden doen omdat het zoveel zou zijn.
    De proeverij was inderdaad ruim, maar zo negatief zijn over de eigen gerechten is wel heel bijzonder.

Kortom; absoluut geen aanrader!

1,7
  24. Annette van der Laan

Heerlijk gegeten, gezellige omgeving. Prima bediening!

25. Het eten van 3 personen was prima, alhoewel de saus bij de krokante kip wel iets pittiger had mogen zijn. We waren met 4 personen en één persoon bestelde de mixed grill als hoofdgerecht. Daarvan was het vlees niet warm. Tussen koud en lauw in. Dat ging dus terug, maar dit betekende wel dat dit gerecht pas terug kwam toen wij ons hoofdgerecht allang op hadden. Verder was de bediening wel vriendelijk, maar niet oplettend. We zaten lang met lege glazen en moesten dus zelf naar de bediening gaan om nog iets te drinken te krijgen.

26. Theo Donker

Sfeervol en kleinschalig restaurant! Goede bediening, kwaliteit van het eten van uitstekende kwaliteit.

27. Eten was erg slecht,niet meer de milano van voorheen, erg lang gewacht want er was een grote order, niet op de afgesproken tijd kunnen eten,kortom erg slecht en nooit weer.

2,9
  28. R van der heide

29. Het eten was heerlijk.

30. Super slecht! Gevraagd om een VEGAN kroket krijg ik gewoon een RUND kroket op mijn brood. Serveerders waren ook super gehaast en 1 was veel te arrogant om in de horeca te werken get another job girl. + We werden pas na een uur geholpen. Nooit meer. Slechte en onprofessionele zaak