Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

1. Fokko Gorter

Het eten was heerlijk met een vriendelijke bediening. Kortom, een geweldige avond uit eten geweest.

2. Tdijkstra

Voor gerecht was goed, maar hoofd gerecht viel tegen klein beetje sla en klein schaaltje patat, vlees was goed maaar klein beetje saus kwam vragen of we nog wat patat wilden ik zei ja. Maar we hadden alles al op toen hadden we nog geen patat, ik zei nu hoef ik het niet meer. Toetje was prima. Maar moest later nog 3euro bij betalen voor patat wat we niet hebben gehad. Jammer dat ze geen groente er bij het hoofdgerecht doen.

6,3
  3. Janine Seibert

Nu voor de tweede keer bij Binnen gegeten en ook deze keer was het heerlijk. Fijne sfeer, zeer vriendelijk en attent personeel. Aanrader!

4. Heerlijk gegeten in een gezellige en sfeervolle omgeving. Correcte en vriendelijke, vlotte bediening. Hier krijg je waar voor je geld!

5. We hebben hier met de vriendinnengroep eerder gegeten en toen waren we wat positiever. Bij het hoofdgerecht kregen we erg weinig bij gerechtjes. Klein bakje friet met ons vieren en een kleine salade zonder dressing. Dat viel wat tegen. Gevraagd om aanvulling maar dat kregen we pas toen ons hoofdgerecht al een tijdje op was. Drinken werd wel regelmatig bijgevuld, dat was nu weer beter dan de vorige keer.
    Denk dat we volgende keer weer eens ergens anders een hapje gaan eten.

6. Zeer slechte comminucatie voor de 2e x besteld en weer 1 1/2 gewacht nooit meer

• Eindcijfer 6,7
    6,7
  7. Robin King

Fijne tent, altijd gastvrij en lekker eten!

8. Heerlijke pizza gehad!
    Dankjewel

9. Baukje van Houten

Restaurant De Lachende Koe in Drachten is een goed restaurant. Het eten en drinken is uitstekend. De service is uitstekend. De bediening is heel goed. De sfeer is goed.

10. Het eten is lekker en ziet er goed verzorgd uit. Vlotte bediening. Goede ontvangst en fijne sfeer!
    Wel een beetje lawaaiig (praten van andere mensen) doordat het gezellig druk was. Persoonlijk zou ik de muziek dan uit zetten omdat je dat toch niet goed hoort.

11. 18 Februari eten besteld 18.15 Bezorgen kwam 18.55 En 84 euro betaald.
    Om half 4 besteld slaat nergens op niet weer.

12. Het is verschrikkelijk restaurant ze belazeren de boel waar je bij staat, de vrouw heeft gereserveerd op Valentijnsdag en we was soort aanbieding waar je gebruik van kom maken waar wij niks van af wisten maar wel 30 meer moesten betalen achter af wtf. Wij komen er nooit meer oplichters. Wel geld innen maar geen goede uitleg geven of correctie maken in het geld bedrag ho maar!

Wees gewaarschuwd kom er niet ze plukken jou helemaal kaal!

Bediening en de service geef ik een -1

13. Wat een vriendelijke jonge man vandaag!! Ik snapte die paal niet maar, Hij heeft mij het rustig uit gelegd. Helaas duurde mijn bestelling wel erg lang. En was een beetje bot naar die jonge omdat ik haast had maar, de jonge man heeft het erg goed opgelost. Complimenten naar hem!!

14. Chinees-Indisch Drachten

Heel goed chinees restaurant.
    Alles prima, gezellige accomodatie.
    Jammer dat afhaal eten altijd lauw is.

15. Internationaal Drachten

Willem van der Mije

Luxe high tea besteld maar dat viel enorm tegen.
    Had niets van luxe, een paar sandwiches met kruidencreme, een hard broodje met rauwe ham in vieren gesneden, een paar sneetjes brood met smeersels (zie voorgerecht) en mini snack. Daarna nog wat zoetigheid. Totaal geen aandacht aan besteed, je. De eigenaar 3 keer een mail gestuurd maar hij reageert gewoon niet. Zeer slecht!

2,4
  16. Ruim 45 minuten te laat! Eten lauw! 1 Bestelde dip niet geleverd! En idd niet gebeld; geen zin weer 45 minuten te wachten. Vlees op zich goed, maar door al t bovengenoemde niet bijna €100 waard! Knop "contacten" niet aangevinkt, aangezien geen vertrouwen dat dit iets zou veranderen. Hadden hoge verwachtingen, maar bestellen niet weer.

17. Wij hebben dit restaurant gekozen, omdat de recencies goed zijn en de menukaart ons aansprak. Toen wij Binnen kwamen, viel het ons als eerste op dat de muziek nogal hard stond. Naar onze indruk is deze plek een combinatie van een kroeg en restaurant. Hier moet je van houden. De plek die wij hadden gereserveerd bleek vlak naast de grote bar te zijn. Dit was wat luidruchtig. Wij kiezen liever voor een rustiger restaurant een volgende keer. De service bij het eten was echter prima: ik heb een glutenintolerantie en er werd meegedacht en uitleg gegeven over een saus en er werd een aanpassing gedaan aan wat ook erg lekker was!

18. Leuke sfeer.
    Gezellig.
    Goed gegeten.

19. H.karimi

20. Als je binnenkomt, komt de penetrante lucht van oud vet je tegemoet. Alsof er geen (goede) afzuiginstallatie aanwezig is. Wanneer je daar gaat eten is het blijkbaar normaal dat de degene die jou dienblad met eten serveert zijn dikke winterjas aanhoud. De dame die de bestellingen aanneemt bij de kassa is blijkbaar ook niet een van de snuggersten, 3x mijn bestelling moeten opnoemen en alsnog fout. Frikandel XXL speciaal was koud!

3,1
  21. Roel Riemersma

Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en vlot, en de sfeer was ontspannen en oprecht. Wat ons betreft het beste restaurant in Drachten.

22. Het was heerlijk. Wij hadden de boerensnitzel en de sate royal en de gambaspies. Echt verrukkelijk. Een aanrader.

23. We hebben er eten bestelt. Mijn zoon had een opgerolde Turkse pizza. Naar een paar happen te hebben gegeten. Bleek er gewoon glas in te zitten. Zaak gebeld en de eigenaar kwam er wist bij hoog en laag vol te houden dat het niet bij hun weg kwam. Ik vindt dit echt niet kunnen van het zelfde had me zoon het door geslikt. Ik vindt dit echt niet kúnnen wil er nooit geen eten weer weg hebben.

24. Ane Jongstra

Persoonlijk je voelt je thuis/welkom.

• Eindcijfer 9,2
  25. Chinees-Indisch Drachten

Bestelling gekregen wat ik niet had doorgegeven. Half 10 sluiten ze. Dus kon niet bellen. Volgende dag krijg ik te horen dat ik gelijk had moeten bellen. En dat als vaste klant ruim 10 jaar!

26. Chinees-Indisch Drachten

Irene Buvelot

27. De kipnuggets die ik met mijn zoon kwam eten waren prima maar...;
    Zaterdagavond 16-12-2023 omstreeks 23.00 uur kwamen wij binnen. In de vestiging was een groep jongeren bier aan het drinken. Er liepen gasten met 2 bierflesjes in de hand door de vestiging en niemand sprak er op aan. De gehele groep zat er bier te drinken en de kapotte flessen lagen op een gegeven moment in de gang richting de toiletten.
    Ik heb 2x het personeel erop aangesproken maar men kon gewoon blijven zitten. Als ik de manager was geweest was het iets anders verlopen denk ik. Er hangt notabene een bord in het filiaal waar op staat dat drugs en alcohol gebruik niet toegestaan zijn!!!! De tafels stonden vol met hertog Jan flessen en niemand zei of vond er iets van.
    Kortom. Aanpakken. Slechte zaak.

28. Lekker gegeten, prima service, vriendelijk personeel.
    Het geluid van de muziek stond erg hard aan. Wij zaten ook vlakbij de box. Dan kun je elkaar bijna niet meer verstaan. Dat was jammer want het was erg gezellig en er hangt verder een goede sfeer.

29. Prima sfeer, eten, drankjes en dito bediening.
    Mooie locatie met ruime parkeergelegenheden op loopafstand.

30. Heerlijk gegeten en super bediening... Een voorbeeld voor velen, komen zeker keer weer Pozdrav Radovan