Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

Gezellig sfeervol restaurant. Voldoende keuze voor ieders smaak.

2. Midden-Oosters Drachten

Super lekker gegeten. Gambaretti en een visstoofschotel. Alles super lekkere combinatie met kruiden en vissoorten

3. Midden-Oosters Drachten

Wietze

4. Internationaal Drachten

Lekker gegten daar op een woensdag middag. Een tip: ga vroeg bv om 17 uur dan hoef je niet lang te wachten bij de grill.

Boukje Adema

Gisteren een heerlijke High tea gehad. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

6. Internationaal Drachten

H.de Vries

Top was het.
    Wat een prachtig restaurant.
    Alles perfect geen nee te krijgen.
    Personeel vriendelijk.
    Wij komen zeker terug.

Nieko van de Voorde

We hebben op vrijdag 5 oktober 2018 met 8 personen lekker gegeten door gebruik te maken van het 3 gangen menu van 14,50 €, vooraf een tomaten- of champignonsoep, 7 x een pizza en 1 x mixed gril vlees met aardappel schijfjes en een coup ijs met slag room of koffie toe.

8. Italiaans Drachten

Karel krikken

Ondanks dat het ongelofelijk druk was kon je er niks van merken. SUPER eten rijk belegd en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Echt een aanrader.

9. Internationaal Drachten

Wij keken onze ogen uit bij binnenkomst. Wat een mooi restaurant! Sjieke uitstraling qua inrichting en veel ruimte tussen de tafels. We kregen een rondleiding langs alle mooie bijzondere gerechten met uitleg. We hebben heerlijk genoten met z’n achten. Het eten was heerlijk en verrassend en de bediening zeer lief en behulpzaam. We komen zeker terug!

J. de Haan

We hebben ook in februari 2016 bij de 2 Heeren gegeten. Wat we ons daarvan herinneren, is dat niet alle gerechten compleet waren. We wilden nu voor een tweede kans gaan. We dachten toen dat het aanloopproblemen waren.
    De voorgerechten waren prima, maar de hoofdgerechten lieten te wensen over. Het duo van lam viel tegen, de black angus biefstuk zou medium zijn, maar we vonden hem te rood. De spare ribs waren wel erg gaar.
    Bovendien vonden we dat er bij het duo van lam en de biefstuk wel een steakmes hoorde.
    Al met al redenen om geen derde keer te komen.

In de serre waren de ramen erg vies, niet echt hygiënisch. Service was niet echt optimaal, we hadden gereserveerd maar het stond niet allemaal compleet klaar. De serveerster was nogal afgeleid door vast enige omstandigheden neem ik dan maar aan. Soms hadden we het idee dat we vergeten waren. De prijs en kwaliteit verhouding vind ik soms al vaker in dit restaurant ver te zoeken. Maar vaak geef ik het een kans vanwege de leuke locatie en de beloftes die dit restaurant altijd weergeeft op hun advertenties of menukaarten. Verder zie je wel dat er het beste van gemaakt wordt. Maar ik vind dit geen volwaardig restaurant omdat ze nogal wat punten missen. Maar er is altijd ruimte voor verbetering. Succes!

12. Internationaal Drachten

Was goed het drinken per kaart vonden wij niet echt geweldig.

Gisteravond met mijn vriendin hier gegeten. Het ziet er erg gezellig uit, het is er erg schoon, eten prima, bediening gezellig en spontaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door. Complimenten van ons.

We hadden een high tea online gereserveerd, deze stond bij hun niet in de agenda. Toch konden we aanschuiven. De high tea was karig qua broodjes. En het plankje met hartige hapjes was ronduit slecht… zelfs opgevuld met lotus koekjes. De smaak was verder goed, maar dit was niet de high tea die wij gewend waren. Heel jammer dit.

15. Internationaal Drachten

Ontvangst prima waren voor het eerst prima rondleiding gehad eten was smaak vol dus conclusie voor herhaling vatbaar Groet Doete Brongersma.

16. Internationaal Drachten

Top restaurant! De aankleding van het restaurant is modern en mooi ruim opgezet. De keuze aan eten is enorm divers en vooral ook erg lekker! De bediening is ontzettend aardig en vlot. Al met al voor ons een dikke 10! Aanrader! Wij komen zeker terug!

17. Internationaal Drachten

Heerlijk gegeten, goed concept, ruim en overzichtelijk, onmens veel keuze.
    Eigenlijk zijn 2 uren te kort om overal bij langs te kunnen en er wat van te nemen. Maar voor je maag zijn 2 uren meer als zat. Er zit niks anders op om nog een keer te gaan en dan weer dingen te eten die je eerdere keren niet hebt gehad, hahaha!

Geke de Boer

Heerlijk eten, gemoedelijke sfeer en de bediening is top.

19. Nederlands Drachten

Gezellig en een goede Griek.

Heel veel variatie voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel, vuile borden en glazen werden vlot weggehaald. Ook voor kinderen is het leuk, ze kunnen zelf eten pakken en toetjes maken.
    Er was één minpuntje: we zaten vlakbij de rookruimte en daar hadden we wel wat last van.

Zo pas besteld, mix grill.
    15,75 Euro is ok wanneer het goed is, maar 3 kleine botjes spareribs en kip filet waar je om zoeken, daarin tegen erg veel shoarma.
    Sorry maar geen voldoende, er zijn vast betere zaken in Drachten.

22. Nederlands Drachten

Carla Luimstra

Heerlijk gegeten en gemoedelijke sfeer. Zeker weer een keer naar toe.

Kouwenhoven

Heerlijk gegeten, uitstekende service. Alleen de akoestiek is wat minder (daarom een 7 voor sfeer); als je met meer mensen in de serre zit kun je elkaars gesprekken volgen.

Eens en nooit weer.
    Restaurant is vies. De tafel plakt. En personeel is nogal kortaf. Het eten viel ook tegen. Alleen de vis was wel te doen. Maar lag verstopt onder een grote klodder saus.
    Veel te duur. Heb geen fooi gegeven.

25. Internationaal Drachten

Het is echt een aanrader om bij Omnia te gaan eten.
    Reserveren is heel handig om zeker te zijn van een tafel.

Annette Krist

Wij hadden hier afgelopen donderdag een high-beer en high-wine.
    De hapjes waren heerlijk en vers bereid! De ober was enthousiast en kwam regelmatig even bij ons om te vragen of alles naar wens was. Wij komen zeker nog een keer langs!

Wederom teleurstellend!

Vorige keer een bestelling geplaats en een nadruk gegeven dat ik er patatkruiden bij wilde. En ja hoor die vergeten ze. Deze keer wilde ik graag een patat ketchup MET UI, maar kreeg een patatje terug waarbij de saus overal te zoeken was behalve in het bakje! Daarnaast zijn jullie de uitjes ook nog eens vergeten. Kortom er word meerdermaals niet naar de klanten geluisterd. Volgende keer zal ik een andere snackbar kiezen ;)

We hebben gebruik gemaakt van het menu. 3 Gangen + 2 drankjes voor 14,50.
    Eten is prima. Voor- en nagerecht eenvoudig. Pizza was lekker. 9 Pizza's tegelijk en warm aan tafel geserveerd. Aardig personeel. Gezien de prijs voor het menu is het zeer aan te raden.

29. Internationaal Drachten

Heerlijk gegeten heel netjes super om met kinderen te gaan.
    Ik kom zeker terug..

Anne Veenstra

Heerlijk gegeten bij De 2 Heeren. Goede kwaliteit eten, vriendelijk personeel, vlotte bediening en een mooie locatie. Al met al top!