Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorthuizen verdeeld zijn.

1. Wij hadden er meer van voorgesteld. Heel veel tafeltjes op elkaar gepropt. Wij zaten niet op ons gemak. Ook het eten voor de prijs die je moet betalen was ver onder de maat. Personeel deden wel hun best. Erg jammer.

2,5
  2. Mark de jager

Tja mijn ervaring schrijven. Laat ik het zo zeggen kan er mee door maar dan wel minimaal. Tja las over Golden Boy hamburger, leuk hoor, maar denkik dat de aandacht beter kan gaan naar de kwaliteit van de dag. Mijn moeder zei vaak; als de koffie goed is is de rest ook goed. Denk ik; als de frites goed is is de rest ook goed. Tja het is altijd een kwestie van smaak, ik ben niet maatgevend. Maar oke ik bestel een frites. Ik verwacht goudgele, knapperige frites in al haar eenvoud.
    Ik krijg bruine, slappe frites in een zwart plastic bakje met daaromheen een zogenaamd milleu vriendelijke papieren verpakking. Ik beperk mij tot de frites. Weet niet hoor, maar hier was geen lol aan, nou ja niet echt naar, maar zeker niet spectaculair. Ik had zeker beter verwacht, na die golden boy. Verderop in het dorp vind ik een snackbar met heerlijke goudgele frites met echte smaak… heb nog een hamburger besteld, maar dit was een vaag industrieel product met wat commerciële garnering, als het er maar leuk uitziet. Nee niet echt een zaak met passie en liefde voor het product.
    Maar goed dat is slechts mijn mening. Heel veel mensen nemen het niet zo nauw. Als het maar vet en heet is garnering gooien we weg. En ja ach dan is dit een prima tent.

3. Chinees-Indisch Voorthuizen

14 Dagen terug het maandmenu waar onder ook bij zat babi pangang was een en al vet gezegt tege de dame, maar zij vond dat normaal.
    Het kost weinig, maar je heb krijgt ook veel, maar van een zeer slechte kwaliteit.

4. Super lekkere appelpannenkoek op. Zelden zo lekker als hier!
    Schnitzel voor man lief was ook goed.
    Wij komen zeker terug!

5. Hoogseizoen dus erg druk, zeker omdat het zo klein is. Pizza helaas niet gesneden terwijl we het mee wilde nemen en jammer dat het plakken kaas waren ipv geraspte maar verder erg smakelijk. En volop pepertjes op de vegetarische peperoni pizza.

6. Vandaag bij de heuveltjes wezen eten, heerlijk gegeten met als toetje een zalige aardbeien sorbet. Zeker een aanrader als je lekker en gewoon wil eten.

7. Marco Garrits

8. Mag wat meer soorten, maar het smaakt heerlijk. Vriendelijke mensen en goede kwaliteit voor de prijs

9. Mooi gezellig terras, voldoende vriendelijke bediening snelle service en prima eten. Van binnen heel mooi geworden.

10. De sfeer is ok, bediening is niet heel alert maar wel vriendelijk, het eten was redelijk goed, maar help help wat is het er smerig!! We plakten aan het ranzige tafeltje vast, het bestek en de glazen waren gewoon vies en de ramen te ranzig voor woorden! Alles oogt en voelt niet hygiënisch! Voor ons DE reden om hier niet meer te gaan tafelen.

11. Vandaag gegeten bij het Karrewiel te Voorthuizen. Het voorgerecht, carpaccio, was redelijk. Het hoofdgerecht, schnitzel, was ronduit slecht, leek wel frabrieksvlees. Dit ook aangegeven maar bij het vragen naar de rekening moesten we het volledige bedrag betalen. Niet dat wij uit zijn op reductie maar niemand heeft ons om toelichting gevraagd of wat dan ook. Kortom zeer slecht en onbegrijpelijk. Jammer.

1,9
  12. Roelofs

Kom in vakantie vaak lunchen hier. Nu nieuwe kaart en eigenaar begryp ik. De tosti bunckman was altyd goed dik belegd met een heerlyk "sausje" ertussen. Nu 1 plakje ham 1 kaas ander "sausje". Proeft meer brood dan de rest. Zeker niet te vergelyken met vroeger. 2x lunchtopper besteld. Beide keren soep lauw. Wel lekker trouwens. Op het brood met ham en kaas ern half! plakje ham... aanfluiting. De rest nog niet geproefd maar vond deze 3x lunchen niet echt geslaagd..

13. Freek Baan

Gezellig maar wat donker (matig verlicht).
    Wachttijd voor het eten was veel te lang (1 ½ uur); zeker met kinderen.
    Niet voor herhaling vatbaar.

14. Mooie zaak, was erg druk maar ondanks dat, werden we netjes geholpen. Wachttijd viel mee. Komen zeker terug want het eten was goed.

15. Peter van den Bos

Zaterdagavond 30 April laat, vielen wij ongepland binnen bij u in Voorthuizen.
    2 fietsers bezig met een 600km tocht.
    Wij voelden ons meer als welkom bij uw personeel. Ondanks het late tijdstip deden zij hun uiterste best. De wraps waren overheerlijk en we kregen zelfs nog ongevraagd een flinke bak met patat voorgeschoteld. Die naar later bleek zelfs niet betaald hoefde te worden. Het personeel was erg onder de indruk van de prestatie waar wij mee bezig waren. Toen we vertelde dat we Maandag weer gewoon moest werken, bleken ze dat gewoon niet te kunnen geloven.
    Nogmaals dank voor de hartelijke ontvangst. Dit zijn de bijzondere ontmoetingen die lange afstand fietsen zo leuk maken!
    Ik wens elke horeca ondernemer zulk vriendelijk personeel toe.
    Met vriendelijke groet,
    Leo Bakker & Peter van den Bos
    Ps. de tocht hebben we gewoon volgens planning afgemaakt.

16. Wij hebben hier heerlijk met z’n viertjes pannenkoeken gegeten. Verrukkelijk!
    De bediening was aardig en heeft ons goed en snel geholpen. Echt een aanrader!

17. Twintig minuten op terras gezeten, maar geen serveerster die bij je komt, terwijl ze wel "rondjes" loopt over het terras. Uiteindelijk maar opgestaan en naar een ander terras gegaan, waar ze wel geld aan me willen verdienen.

18. Was altijd heerlijke patat maar daar hoef niet meer naar toe te gaan voor super zelf gemaakte patat. Na de overname hebben ze volgens mij gewoon diepvries patat, bah ga ik niet meer naar toe

19. Marianne

We waren n weekend op park de ijsvogel. Pizza besteld en n salade. Binnen de beloofde tijd. Bezorger kon t niet goed vinden. De weg gewezen toen hij belde. En t moet gezegd t staat ook erg slecht aangewezen. 2 Ingangen. Maar de bezorger was vriendelijk. De pizza heerlijk. Top.

20. Rosalie

We hebben met ons gezin heerlijk geluncht.
    Zeer vriendelijk personeel en er heerst een goede sfeer. We voelden ons echt welkom.
    We komen zeker nog een keer terug.
    Een aanrader!

21. Hamburgers prima, aankleding zaak leuk, maar loaded Fries bepaald niet loaded.
    Prijs daarvoor echt veel te hoog

4,9
  22. Eten en service was prima.
    Er wordt wel netjes om je QR- code gevraagd maar aan de 1,5 meter doen ze niet.
    1,5 meter wordt alleen niet op bepaalde plekken binnen niet gewaarborgd in het restaurant.
    De 2 persoonstafels staan niet op 1,5 meter van de rest. Hierdoor zaten andere gasten dichter bij dan de persoon tegenover mij….
    Dit voelt als onprettig.

23. Chinees-Indisch Voorthuizen

Slecht. Gisteren afgehaald. Tomatensoep was bedorven. Ranzig, waterig en zuur. Saté droog. Nasi goed en goeleyouk goed. Babi pa gang vet.

24. Chinees-Indisch Voorthuizen

angel

25. A.R.Wijngaard

Eerste keer in Voorthuizen vanuit Zwitserland. Restaurant Bunckman werd ons aangeraden om te gaan eten. Hoewel het de eerste keer was voor ons… Dit was echt de derde keer… de eerste… enige… en de laatste keerrrrrrrrrr… Wat een waardeloos eten. Droog, koud, zonder smaak en veel te weinig. Ik weet niet waar de kok zijn leerjaar gemaakt heeft maar het is voor niemand aan te raden. Bediening doen hun best maar zij kunnen er niets aan veranderen.

1,6
  26. Ik kan totaal niet begrijpen dat dit een restaurant is en mag heten!

De sfeer is echt om te huilen. Iemand verteld van "dit is het concept en ga maar eten halen", alsof je bij een gaarkeuken staat.

Alles maar dan ook echt alles is goor, vies en onhygiënisch.
    De borden zijn vies en kleverig. Het bestek ligt in hopen in een houten bak (kan gewoon niet) en bij het ijs zie je gewoon de viezigheid in de bakjes.

Het vlees is taai en de sauzen smakeloos.
    Er wordt ook totaal niet gevraagd of het smaakt of dat je het naar je zin hebt. En als je weggaat gunnen ze je totaal geen blik.

Deze tent mag qua hygiëne gewoon niet bestaan.
    Dit kan werkelijk slecht zijn voor je gezondheid.

27. Gerrithensbergen@gmail.com

Het eten was slecht, kleine en harde stukjes patat, shoarma was slecht en amper shoarma vlees en saus erbij alleen veel groente. Bij elkaar een hopeloze maaltijd voor dat geld.

28. Wat een verrassing. Kwamen per toeval hier terecht. Prachtige zaak! Goed eten, goede bediening en heerlijke sauvignon blanc. Aanrader.

29. Slechte bediening, veel te lang moeten wachten op het hoofdgerecht (vergeten) lege glazen worden niet gezien! Voorgerecht redelijk hoofdgerecht slecht.

30. Willem jansen

Heerlijk gegeten in de nieuwe serre, vriendelijke bediening.