Vrij parkeren

• Honden toegestaan
  6. Betalen pin

ma Gesloten
di Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196603262 76
1207094432 76
1312006138 79
1364461990 84
1532320719 78
1679197107 73

1. Wauw wauw wauw de best lekkerste eten echt gevaarlijk lekker eten nog nooit zo lekker gegeten, 😃 de best.

2. Mark de jager

Tja mijn ervaring schrijven. Laat ik het zo zeggen kan er mee door maar dan wel minimaal. Tja las over Golden Boy hamburger, leuk hoor, maar denkik dat de aandacht beter kan gaan naar de kwaliteit van de dag. Mijn moeder zei vaak; als de koffie goed is is de rest ook goed. Denk ik; als de frites goed is is de rest ook goed. Tja het is altijd een kwestie van smaak, ik ben niet maatgevend. Maar oke ik bestel een frites. Ik verwacht goudgele, knapperige frites in al haar eenvoud.
    Ik krijg bruine, slappe frites in een zwart plastic bakje met daaromheen een zogenaamd milleu vriendelijke papieren verpakking. Ik beperk mij tot de frites. Weet niet hoor, maar hier was geen lol aan, nou ja niet echt naar, maar zeker niet spectaculair. Ik had zeker beter verwacht, na die golden boy. Verderop in het dorp vind ik een snackbar met heerlijke goudgele frites met echte smaak… heb nog een hamburger besteld, maar dit was een vaag industrieel product met wat commerciële garnering, als het er maar leuk uitziet. Nee niet echt een zaak met passie en liefde voor het product.
    Maar goed dat is slechts mijn mening. Heel veel mensen nemen het niet zo nauw. Als het maar vet en heet is garnering gooien we weg. En ja ach dan is dit een prima tent.

3. Hamburgers prima, aankleding zaak leuk, maar loaded Fries bepaald niet loaded.
    Prijs daarvoor echt veel te hoog

4,9
  4. Gerrithensbergen@gmail.com

Het eten was slecht, kleine en harde stukjes patat, shoarma was slecht en amper shoarma vlees en saus erbij alleen veel groente. Bij elkaar een hopeloze maaltijd voor dat geld.

5. Echt de lekkerste frietjes ooit gegeten, heeeerlijke berenklauw met pindasaus en seroendeng. Top personeel!

Genoten!

6. Yeliz 55 punten

Kwaliteit is niet steeds hetzelfde en zo nu en dan zeer slecht.

Afgelopen zaterdag waren de ossenhaaspuntjes ronduit bedorven en heb ik 4 schotels moeten weggooien.

Sommige medewerkers zijn erg onvriendelijk.

7. Al diverse malen goede ervaringen. Nu bal uit de jus zonder smaak patat shoarma:patat zonder zout shoarma smakeloos. Zo jaag je klanten weg. Betaal graag iets meer maar dan verwacht je wel kwaliteit. Laatste keer geweest.

8. Zaak ziet er leuk uit en het eten was snel klaar.
    Maar helaas viel het tegen;
    Een patatje speciaal besteld maar thuis gekomen bleken er geen uitjes op te zitten.
    En op de hamburger zat nauwelijks saus waardoor het geheel weinig smaak had.
    Ook de patat mag van mij iets zouter.
    Flink aan de prijs, zeker gezien deze minpunten.
    Ik kom niet meer terug.

9. MARJA SPEK

Deze week voor het eerst geweest ivm vakantie 2maal ik kan maar 1 ding zeggen het was heerlijk een echte aanrader en erg veel keus voor ieder wat wils vriendlijk personeel en zeer atent kom hier volgend jaar zejer weer terug.

10. Gerdiene uit de weide

Gisteren hebben wij hier met ons gezinnetje gegeten. Leuke in western stijl ingericht.
    Burgers en hotdogs zijn echt een aanrader!
    De kleine kreeg ook een lekker ijsje toe.
    Als we weer in de buurt zijn komen we snel weer langs.

11. Lekker eten!
    Goed verzorgd!
    Prettige bediening!
    Verse bloemen op tafel.
    , Aangeklede, koffie.
    We komen terug!

12. Wij komen al jaren bij de Daltons. Altijd goede friet, beduidend beter dan hun concurrent(ten) in het dorp.

13. Een groot compliment naar de gene die de bloemen op het terras verzorgt, wat mooi.

Mijn man en ik hebben een hamburgertje gegeten en een frietje gedeeld. Hamburger erg lekker en frietjes waren goed gebakken. We vonden het een erg leuke zaak en komen snel weer terug.

14. Jean-Pierre

Elke vrijdag is het vaste prik om met de collega's hier te lunchen. Een erg drukke zaak, gevolg is dag we soms even moeten wachten op een tafel. De bediening is vlot en ze serveren lekkere broodjes voor een nette prijs.
    Groeten Jean-Pierre

15. Geertje

Afgelopen zondag het familkeweekend traditioneel afgesloten bij de Daltons. Leuk om te zien dat er de afgelopen jaren veel is vernieuwd. Het is eten is echt super lekker! Tot volgend jaar!!!!

16. goedemans

Goed eten voor een goede prijs! Lekkere burger van Black Angus... TOP!! Petje af!

17. Aan het werk om supermarkt om te bouwen heerlijk broodje hete kip, top.

18. fam. de Vis

Geweldig lekkere burgers!
    Komen zeker nog een keer terug.

19. Teleur stelling

Even frietje eten en gewoon frikandel speciaal.
    Werd op een bord in een pannetje geserveerd.
    En frikandel speciaal op zelfde bord in kartonnen bakje.
    Beetje dubbel allemaal.
    Frikandel was wel goed friet veelste hard gebakken.
    En de rauwkost uitgedroogd.
    Veels te duur voor portie en kwaliteit.
    Jammer ook dat de dames continu met de handen in de haren zitten. Niet fris, hele zaak niet fris beetje poezelig allemaal.
    En hele vette ramen. Staat er te veel personeel naar niemand zien schoonmaken terwijl het niet druk was.

2,4
  20. Super slecht, zit te vissen, zie je dat dit de beste snack tent is, dus ik er heen. Haal je een duur mini karbonade menu, kom je terug is het gewoon bagger slappe vieze vette patat, geen saus en een klein karbonade denk dat het hele menu maar 5 euro mag kosten en geen 10.75.

21. Slecht eten de service is traag en bediend niet goed als je iets zegt dat niet goed is geeft de eigenaar een grote mond en wordt er geschreeuwd vanuit de keuken kort om een afrader.

22. Jan ebbelink

Vrij duur. Geen sauzen bij menu's, ter ver doorbakken patat.

23. Wij komen al 17 jaar met plezier bij De Daltons, een 8/10 keer per jaar. Niet veel maar hebben ook overgewicht, dus als we frituren is het bij De Daltons en niet voor niets. Zondag 17 juli was weer zo'n feestdag. Ondanks de pijn van één van onze medepassagiers toch kunnen stoppen en bestellen, zoals gezegd door de mede passagier kwam het er niet van om te blijven dus namen het wel mee naar Barneveld.

Wat jammer: de patat te donker, bamischijf /kaasham soufflé te donker, kipnuggets en kroket ook niet geweldig. Jammer. Natuurlijk zal het antwoord zijn ja het was druk, maar in die 17 jaar is het wel vaker druk geweest. Het enige voordeel was dat er niet al te veel calorieën naar binnen zijn gewerkt.

Doe er jullie voordeel mee. En we proberen het gewoon nog een keer.

4,7
  24. Sinds er nog 2 goede cafetaria's
    In voorthuizen geopend zijn een aflopende zaak wat ons betreft ,
    2 maal geprobeerd afgelopen tijd 2 maal niet lekker keiharde snitsel en doorbakken harde patat,
    Wij wachten liever iets langer dan 5 min als het eten dan beter is,
    Jammer tot 2 jaar geleden nooit echt klachten gehad.

1,4
  25. 21 jaar in Voorthuizen op vakantie geweest dus heel vaak gegeten bij de Daltons. Ik vind dit het beste cafetaria van heel Nederland, vriendelijke mensen, de baas is streng maar daardoor staat de klant voorop, een schone nette zaak. Het eten is verrukkelijk wat je ook bestelt en je hoeft niet lang te wachten.

Voor mij een 10+

26. whpoot

27. Super fijne cafetaria, met zeer goed eten. Prijs kwaliteit super. Uitermate vriendelijk personeel. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Klant is koning.

28. Els 26 punten

Afgelopen zaterdag hier wezen eten met 6 personen. Eerst worden we (niet echt vriendelijk!) er op gewezen, dat als we op het terras willen zitten, wel van de kaart moeten eten. Een half uurtje later wordt hier totaal niet meer opgelet en zitten er ook gewoon uit (goedkoper!) bakjes te eten. Het drinken wordt snel uitgeserveerd. Maar dan het eten... bah!

De patat is enorm hard en veel te veel doorbakken en allemaal van die kleine rotzooi stukjes. Helaas! Even om ons heen gekeken of dit alleen bij ons het geval is, maar al het patat om ons heen ziet er zo uit.. De schnitzel met gebakken ui, champignons en spek is gort en gort droog en ook wederom weer keihard. Als we hier melding van maken wordt er alleen maar gezegd dat er iemand anders dan gebruikelijk friet staat te bakken en hiermee wordt het afgedaan... Jammer, heel jammer, want wij hebben hier betere ervaringen in het verleden gehad.

3,6
  29. Pas wezen eten bij de daltons. De sfeer was prima en we werden gelijk geholpen. Het eten was heerlijk. Top, kom hier zeker vaker.

30. Waardeloze zaak. Vraag je of ze een tafel voor je reserveren, dat je in de auto even wacht. Is prima meneer. Kom je even later weer binnen is de tafel weg. Dan krijg je pas te horen dat de tafel niet gereserveerd wordt. Dat noemen ze klantvriendelijk. Ik noem dit asociaal.

32. Ik had een Dalton burger besteld zonder uien. De burger werd geleverd met veel uien en bijna geen andere ingrediënten. Het ei was te ver gebakken. Opmerking over uien leverde alleen een excuus op, geen compensatie zoals koffie van het huis o.i.d. Was wel netjes geweest. De uiteindelijke prijs was wel erg hoog. De 'schotel' bleek € 10 te kosten, maar was niet veel meer dan bord patat pinda, salade, burger, hard ei en een berg niet bestelde uien. Niet voor herhaling vatbaar dus.

33. Heerlijk gegeten vandaag de nieuwe patat is echt een aanrader!!!

34. Na onze ervaring eerder deze dag bij 't Smulhuis in Garderen kwamen we door het pittoreske Voorthuizen. Een snackbar hebben ze hier ook: De Daltons. Bij binnenkomst hier hadden we amper de tijd om even op het bord te kijken wat ze allemaal hadden. We werden vrijwel direct aangesproken door een heerschap achter een kassa met de vraag: "meenemen of hier opeten?" We wilden alleen maar even op het bord kijken. Daar werd ons de gelegenheid niet voor gegeven. Opnieuw vroeg hij: "meenemen of hier opeten?". Toen zeiden we dat we hier wel wat zouden willen nemen. Direct werden wij naar achteren geleid. Waar we plaats konden nemen aan een tafeltje. Terwijl we bezig waren om te gaan zitten was het al: "wat willen jullie drinken?" (Typisch zo'n vraag die je vrijwel standaard in de HELE Nederlandse horeca als eerste te horen krijgt).

Waarom werden we naar achter geleid? Dat werd ons snel duidelijk. De prijzen waren nogal een stuk hoger. We hadden vluchtig al wel de prijs van een portie friet gezien: 1 euro 70. Achter in de zaak was die opgelopen tot 2 euro 85. Waarom werden wij direct naar achteren geleid, terwijl er voor in de zaak ook bankjes stonden? Voor ons de reden om snel de biezen te pakken en ook in Voorthuizen de poot op het gas te houden.

35. Kim 131 punten

Snel, lekker, schoon, mooi terras en vriendelijk personeel!

36. Maartje

Wou even snel een hapje eten, heb erg genoten en het was snel klaar. Goeie service!

37. Het eten is erg lekker en goede kwaliteit. Het personeel dat er werkt is erg vriendelijk en gastvrij. Zeker aanrader!

38. Heerlijk eten! En vooral complimenten voor het personeel, altijd vriendelijk.
    Zeker een aanrader!

39. Héérlijke patat. Harde werkers. Superlekker ijs.

Wij vinden het de beste snackbar in de omgeving!

40. Tijdens het campingseizoen kom ik hier regelmatig met familie.
    Eten is top en de mensen die er werken doen erg hun best voor iedere klant.
    Ook een pluspunt zijn de schone toiletten.
    G.oost

41. De Daltons in Voorthuizen is een top cafetaria met veel glutenvrije producten en alle dingen goed vers en voorbereid.
    Sinds vandaag hebben ze ook als extra toefje op het ijsje van Rob De Geus de smaakpolitie sticker gekregen super gefeliciteerd.

42. Kom vaak bij de Daltons kan me niet heugen dat het er ooit eens wat minder was. Altijd snelle en vriendelijke bediening. Maar vooral goeie kwaliteit. Ga zo door dan blijven we komen.

43. Tijdens de fietsvakantie hebben wij hier met ons gezin heerlijk op het terras gezeten, werden netjes geholpen door een jonge dame, voor de kinderen was er een leuke box, soort van happy meal, en voor ons was er ook genoeg keuze. Als toetje een lekker softijsje. Nog nooit zo lekker softijs geproefd echt een aanrader! We komen zeker terug als we in de buurt zijn.

44. Kwam hier vaker, maar weet niet wat hier gaande is, de kwaliteit holt achter uit de laatste paar maanden en van het weekend wéér rauwe frites, één grote deceptie, kom hier denk ik niet snel meer na al die verspilde kansen, jammer ooit vond ik het namelijk een potentiële top tent, hier valt veel meer uit te halen dan dat er nu in zit, verjongen van personeel is het verbannen van passie en vakwerk, en dit komt ook zeker de sfeer niet ten goede!

2,5
  45. Super leuk om even een frietje te eten, doe het regelmatig als je net even iets minder wil dan eten in een restaurant.

Vriendelijk personeel, enige - puntje is: er zitten vaak veel "boerige jongelui", wat de sfeer nog wel eens kan verstoren.

46. Geweldige snackbar! Ik eet elke week een patatje bij De Daltons, bijna altijd lekker gebakken! De service is ook erg goed, er werken hele leuke mannen!

47. Julia 31 punten

Zelfs op zaterdag als de rij tot buiten staat is de patat snel klaar, super lekker en is het personeel vriendelijk.. Je kan er heerlijk eten.. Wat een top tent!

48. Ook dit keer weer heerlijk gegeten in deze top-snackbar.
    Alles klopt, de vlotte bediening, de redelijke prijzen en bovenal de prima gerechten.
    Als je dan toch wat wilt zeuren zou je kunnen stellen dat het door de jaren heen hetzelfde blijft en het misschien wel tijd is voor een vernieuwing van de kaart.
    Aan de andere kant is de kwaliteit zeer constant en van hoog niveau.

49. Top tent! Goed eten leuke sfeer en zeer snelle bediening. Een puntje van kritiek: misschien moet het personeel eens wat vaker bij elkaar op visite gaan zodat ze alle privezaken niet hoeven te delen met klanten die daar geen behoefte aan hebben om naar (mee) te luisteren!

50. Ga al zo lang naar de daltons, en altijd is het super.

De bediening is snel en vriendelijk, ook is het er altijd best wel druk.
    Met genoeg personeel hoef je nooit lang te wachten.
    En ze bakken met goede olie.

De dalton schotel is echt heerlijk. En het broodje gezond is ook niets mis mee.

De slaatjes zijn zo lekker!!
    Super tent.

51. Manfred Amon

Meerdere restaurants in de buurt van Voorthuizen bezocht en ook dus een aantal keer naar de Daltons geweest. Dit is eigenlijk geen restaurant maar een veredelde frituur. Ik kom hier altijd eten als ik mega honger heb en voor de vette hap wil gaan. Service en kwaliteit is goed, kwantiteit kan beter, Ik moet altijd friet bijbestellen en de prijs vind ik ietwat aan de hoge kant.

52. Afgelopen zaterdag heb ik met m'n zoon, schoondochter en kleinzoon Ryan weer geweldig fijn gegeten bij de Daltons!

Ongeveer 18 jaar zijn we grote fans van deze geweldige zaak.

Vanaf de eerste keer dat ik bij jullie kwam eten was ik verkocht.

Als ik in de buurt van Voorthuizen ben, is het automatisch eten bij De Daltons!

Het eten is uitstekend. En nooit hoef je lang te wachten op het eten, ondanks dat het druk is.

De zaak ziet er gezellig uit.

Maar vooral wil ik een dikke tien geven voor het personeel.

Voor mij is het altijd feest om bij jullie te eten.

En zal zeker nog vele malen komen.

53. Goeie prijs/kwaliteit verhouding, super snelle service ondanks dat het altijd superdruk is.
    Het ijsje dat we kregen was bijzonder voor softijs waardoor, ondanks het wat langer wachten, een dikke voldoende.

54. Ik ben afgelopen zaterdag hier wezen eten met mijn gezin en het was erg geslaagd. De service was goed, we kwamen niks tekort en het smaakte prima! Het was erg druk waardoor er een soort lopende band werk ontstond maar dit was niet vervelend.

Ook mijn 2 kinderen vonden het leuk, voor hun is er een speciale kinderbox met een verrassing en een toetje. Als je niet te lang aan tafel wil zitten kun je hier prima wezen.

Gr.

55. Kees de Jager

Goeie prijs/kwaliteit verhouding, super snelle service ondanks dat het altijd superdruk is. Vriendelijk personeel en top producten, staat tevens bekend om verrukkelijk softijs! Als je in de buurt bent zeker een bezoekje waard, beslist een aanrader!

Kees de Jager.

56. Ik kom al enkele jaren regelmatig bij de Daltons en ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld. Hoge kwaliteit en goede en snelle bediening! Aanrader!

57. Lekker gesnackt en kregen ivm oud en nieuw ook nog een ijstaartje mee, erg leuk.

58. Erg goede en snelle service. Prettig om hier even onderweg te kunnen opwarmen en daarbij lekker te kunnen eten!

59. Normaal erg goed eten, maar vandaag helaas niet. Service erg goed, dat wel.

3,9
  60. mitch

61. Wel lekker, maar duur. Niet top.

62. Super gezellige cafetaria. Het eten is goed en betaalbaar. Leuke attentie voor mijn kinderen en vriendelijk personeel. Wij komen er zeker terug.

63. Veel personeel tijdens 'de spits' daarom nooit lang wachten.

Tegenvaller zijn de kleine porties.

Een beetje eter kan makkelijk 2 porties friet op.

Prijzen zijn vrij hoog.

Kortom, niet de beste keus uit de buurt.

6,1
  64. Zijn er in vakantie wezen snacken, erg dure snackbar. Bediening ook niet erg snel. Geen aanrader.

5,7
  65. Wij staan al jaren op een camping in Voorthuizen van maart t/m juli. En elke week wel even een lekker ijsje halen. En af en toe 's avonds een hapje eten. Kortom gewoon heerlijk eten.

Goede menu's en de ijsjes zijn ook overheerlijk.

66. Zijn we in de buurt, dan altijd even bij de Daltons aan. Kwaliteit en prijs is uitstekend, ook leuke bediening. Jammer dat het binnen niet zo groot is. Al een paar keer geweest dat alle tafeltjes bezet waren. Maar ja, er zijn meer mensen die hun kwaliteiten waarderen.

67. Ik eet er iedere week wel een keer. (meestal vaker)

Personeel, bediening, alles is top!

Tot zo!

68. Ik ben Jos uit Voorthuizen en ik ben zo ongeveer een vaste klant bij de Daltons. Ik eet hier altijd heel lekker of het nu meenemen is of in het restaurantgedeelte. Aardig personeel ook. Het is er écht super!
    Het verbaast mij niets dat "De Daltons" in de top 50 staat inmiddels en de opmars duurt nog wel voort denk ik.

Maar goed, ik wens "De Daltons" veel succes voor nu en in de toekomst en ik blijf natuurlijk komen ook al ben ik nu aan het lijnen, hahaha!

69. De Daltons staat inderdaad niet voor niets in de Top 100!

Ontzettend lekkere snacks en menu's.

Altijd lekker en goed eten.

70. Iris 17 punten

Staat niet voor niets in de cafetaria top 100!

Wij wonen een paar dorpen verderop, maar nemen nog wel eens de moeite om langs de Daltons te gaan. Gewoon een super plek!

71. superzaak! altijd lkker ete:) goeie bediening!

72. ik ben hier samen met mijn fam. wezen eten. wat een speciale zaak met een knipoog naar de DALTONS van luckyluck.wat ons opviel was dat je hier behalve het afhalen en snacken ook heel gezellig en goed menu's en broodjes kunt eten aan een tafeltje.goed dus! en PS die speciale daltonburger die ik had was super.