Bella Totti in Voorthuizen

BELLA TOTTI

Onze zaak is 7 dagen per week geopend
Van 15.00 tot 23.00

Bezorgen
Wij bezorgen bestellingen vanaf € 7,00.
Bestellingen vanaf € 16,00 bezorgen wij gratis aan huis.
Onder € 16,00 brengen wij € 1,25 bezorgkosten in rekening.

Bezorgtijden

1392015693 79
1472195317 61
1570192635 65
1596919176 66

1. Helaas weer een drama. Vorige keer werden de pizza koud gebracht. Deze keer 4 verschillende gerechte besteld. De pizza’s waren goed maar de Kip Donner was erg vet en de Spareribs waren niet goed.

2. Tom caubo

Binnen gezeten en gegeten.
    Eten was goed.. was erg druk en alles kwam gestresst over, maar eten liet niet lang op zich wachten.
    Minpuntje echter was dat de serveerster het zo warm had dat ze haar hoofd afveegde met een theedoek en met dezelfde theedoek de wijnglazen deed afdrogen

3. Komen hier vaker om wat te halen en is altijd lekker, maar verleden week besteld en ging niet helemaal goed. Bij de kebabschotel geen sla, broodjes shoarma waren taai en vlees half koud en ook de sauzen waren niet goed gegaan. Dit gemeld, het enige wat ik te horen kreeg was: fijn dat u het even meldt, meer niet. Sorry dit gaat bij andere restaurants wel anders. Vind dit erg jammer vooral nu ze concurrentie hebben gekregen van andere pizza tent niet echt handige actie.

4. Tobias

5. Zeer vieze zaak… erg onaangename en onbeschofte eigenaar die klachten niet oplost… ik zou niet aanraden om hier te eten…

6. Vreselijk, slechte service en heel vies. Klachten worden niet opgelost en eigenaar is schandalig asociaal. Keuken is ontzettend onhygiënisch, vooral niks bestellen of gaan eten!

7. 'S middags even een folder gehaald want wij zaten op de camping en wilden graag bestellen. Keurige eigenaar gunde mij een blik in de kleine maar zeer leuke zaak die er tiptop uitzag. 'S avonds 3 pizza's döner kip besteld bij een uiterst vriendelijke jongedame aan de telefoon die vertelde dat de döner uitverkocht was en zij alleen met verse ingrediënten werkten. Zij beval ons de gewone pizza shoarma aan en dat was een prima keuze achteraf. Na bestelling werd ik nog geen 10 minuten later teruggebeld door een keurige jongen die zei dat hij onderweg was. Zodoende kon ik naar de uitgang van de camping lopen en 5 minuten later 3 heerlijke warme pizza's in ontvangst nemen. Nadat hij per ongeluk de sauzen liet vallen, haastte hij zich met de auto terug om nieuwe te halen voor ons. De pizza's zelf waren zeer rijk belegd met mals vlees en gemaakt met een lekkere krokante bodem. Heerlijk gegeten! Wij komen hier zeker terug!
    Dus prima eten, prima service en een prima prijs… Zo zie je het niet veel meer!

8. Héérlijk pizza Calzone speciaal gegeten!
    De shoarma plate was ook héérlijk!
    Bediening goed, smaak is goed, aardige eigenaar!
    Overal niks op aan te merken!

9. Genoten van een aantal gerechten, die er niet alleen heerlijk uitzagen maar ook zo smaakten.

10. Wil Achterberg

Het is geen echt restaurant maar wel een gemoedelijk eethuis met een zeer goede kwaliteit.

11. matthijs

12. fred van der wiel

Met 8 personen gegeten bij Bella Totti, klein restaurant maar alles prima op orde, zowel eten als bediening, aanrader!

13. Heerlijk, leuk personeel.

14. Henk Pater

Hetzelfde als de vorige keer.

15. Fam Velthuis

We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was aardig en behulpzaam. Zeer kindvriendelijk. Echt een aanrader

16. Zeer slecht er zaten wel 50 vliegen we waren meer vliegen aan het jagen dat lekker te kunnen eten.
    Tip doe wat aan die vliegen niet normaal en dan hangt er nog een airco daar gaat je de honger helemaal vanover.

17. We zijn vaak in Italië geweest, maar niet zo lekker gegeten! Echt fantastisch! Van ons hebt u dikke 10 !!! De bediening super net, een echter aanrader !!!!

18. G. Hofman

Gezellig klein zaakje. Prima eten. Netjes verzorgd.

19. C Steenis

Heerlijke lasagna met vis gegeten. Alles vers gemaakt en zeer goed gevuld. Kregen nog een drankje van het huis. Service prima en vriendelijk. Genoten!

20. Heerlijk gegeten, prima pizza's. De Calzone was zeer rijkelijk gevuld met verse groenten. Het was gezellig druk, vriendelijke tweeling in de bediening.

21. Shoarma was warm broodje was niet te eten, koud taai leek wel een spons! Shoarma schotel erg zielige bedoeling hiero.

22. Je hoort het vaak in Voorthuizen, lekkerste pizza is van Bella Totti. En ja hoor ik ben het zeker met ze eens! Heerlijk gegeten bij Bella Totti. Komen zeker snel weer langs.

23. Even een tussenstop gemaakt in Voorthuizen en op aanraden zijn we wezen eten bij Bella Totti. Het eten was erg lekker en er is een ruime keuze aan gerechten. De bediening was vriendelijk en service was goed. De pizza's zijn zeker aan te raden!!

24. Gisteren besteld, shoarma en lamkarbonade schotel. Lam erg droog, frietjes koud en een bak sla bij warm eten? Geen dressing op de sla... shoarma was redelijk maar ook koude friet en verlepte sla omdat het in een bak zit. Dit kan echt niet meer in deze tijd.

25. Hallo, wij zijn uit Zeeland in Voorthuizen op vakantie. Verschillende keren bij Bella Tottie wezen eten, echt super goed eten, vlotte, vriendelijke bediening, steeds vragen of alles naar wens is.
    Voor de prijs van ongeveer 45 euro (twee personen) ons buikje echt vol kunnen eten, drie gangen! Er is erg veel keus!! Een echte aanrader!

26. Lekker eten vind het alleen smerig dat ze als je een broodje met kruidendokter krijgt de boter die bij iemand anders op de tafel heeft gestaan gewoon bijgevuld wordt en dan weer geserveerd wordt. Vind dit niet kunnen.

27. Ik laat altijd bezorgen en dat gaat bijna altijd goed en binnen redelijke tijd.
    Het eten is heerlijk.
    Zou mooi zijn als je via internet zou kunnen bestellen en laten bezorgen, omdat het af en toe zo druk is aan de telefoon dat je er niet door kan komen.

28. Het eten is heel lekker, alleen de pizza is wel snel koud. De service is vriendelijk, goed en snel. Het is een klein restaurant, maar daar word de sfeer juist gezellig op. Over de prijs hoef je niet wakker te liggen, want het is niet heel duur! Een echte aanrader dus!

29. Alinda Kooyman

30. corine en evanne

Per ongeluk kwamen wij in dit restaurantje terecht, onze eerste reactie, erg klein. Maar toch waren wij met 15 personen. En ja hoor we pasten er nog in ook. De bediening was erg aardig. Het eten was heerlijk, genoeg en goedkoop. Je betaal ong. 23 p.p voor een compleet 3 gangen diner en drinken. Natuurlijk zoals in elk restaurant zijn er minpunten, kijk maar eventjes onder het kaarsje daar zit gewoon de streepjescode nog op. Dat is opzich niet zo'n minpunt maar toch. Maar in ieder geval hebben wij een heerlijke gezellige avond gehad. En natuurlijk komen we nog een keer terug, al is het alleen maar voor de ober.

31. De kok van dit restaurant heeft duidelijk nog nooit een echte pizza in Italië gegeten. Geen aanrader.

32. Ik vind het personeel erg vriendelijk, het eten is goed. Helaas een klein zaakje maarja dat zie je van te voren al dus daar moeten mensen niet over zeuren. Het is gezellig en lekker eten voor een goede betaalbare prijs! Alleen de sinaasappel gevuld met ijs is een afrader, hij kwam uit de vriezer en gelijk aan mij geserveerd, kon hem dus niet eten.

33. Heerlijk gegeten op een zaterdagavond. Bediening vonden wij onervaren. Als je drinken uitserveert ga je niet alles door de gasten laten doorgeven. Afzuiging kan beter in de keuken. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

34. barry smilders

Prima eten, goede prijs. De aankleding van het restaurant is wel heel eenvoudig: het is eigenlijk een afhaalpizzeria met een opgeleukte wachtkamer. Maar op de kwaliteit en kwantiteit van het eten en de service viel niets aan te merken! Een aanrader dus voor iemand die iets goedkoops zoekt.

35. Voorheen heerlijk gegeten. Vooral de spareribs zijn een aanrader. Helaas vanavond carpaccio besteld, maar dit was helaas echt niet te eten. Leek wel alsof het zo uit de vriezer kwam. Zat kraak nog smaak aan. Dit bestel ik bij dit restaurant absoluut nooit meer!

36. R. 74 punten

Erg lekker. Jammer dat we zo'n eind uit de buurt wonen zodat we alleen tijdens de vakantie zo'n lekkere pizza kunnen eten!

Jammer dat we, toen we afhaalden, thuis gekomen merkten dat we de verkeerde gerechten in onze tas hadden. Dit gebeurde een half jaar later weer. Jammer. We wilden niet in het restaurant zelf eten omdat dit niet gezellig overkwam bij ons.

37. Ineke Puls

Echt geweldig!

In verband met een voedselallergie jaren niet buiten de deur gegeten. Kortgeleden - 6 januari 2010 - nodigde een vriend van ons ons uit voor een etentje. Omdat ik geen spelbreker wilde zijn, stemde ik toe.

Van buren had ik gehoord van dit restaurant. Dus gereserveerd.

Voor het eerst sinds jaren na ten 1e heerlijk gegeten te hebben, geen slapeloze nacht en geen last van voedselallergie.

Onze vriend - vegetariër - eet beroepshalve minimaal 2 dagen per week buiten de deur. Ook hij was razend enthousiast.

Voor mij eindelijk weer een adres om eens zonder ziek te worden een lekker hapje te kunnen eten.

De dames van de bediening waren erg vriendelijk. Nogmaals een dikke pluim.

38. Lekker eten, alleen soms is de kaas op de pizza niet door te bijten.

39. Bella Totti in Voorthuizen is de beste pizzeria van de gemeente Barneveld.

Heerlijk eten en dat ook voor een mooie prijs.
    Het restaurant is klein maar wel knus.
    Het eten daar is écht super.

Een 10 en mijn complimenten.

40. Top tent. Als je besteld is het altijd binnen een half uur thuis. De pizza's zijn lekker krokant. Het is geen probleem om als vegetariër ingrediënten weg te laten halen, bijvoorbeeld de ham op pizza Hawaï.

Vriendelijk personeel, helpen je goed en voldoende.

De sfeer is goed, alleen is het een klein zaakje.

41. Het eten is wel prima, alleen jammer dat ze niet na tienen bezorgen tenzij ik meer betaal.

Ik vind dat niet de gang van zaken.

Of je bezorgt wel na een bepaalde tijd of je bezorgt niet!

42. marjanne

het eten in het restaurant zelf is redelijk maar krapjes.
    het personeel is niet altijd even gemotiveerd.
    en als je het thuis laten bezorgen kun je nog zo'n drie kwartier bij de tijd op tellen die ze al geven! dus reken op zo'n 5 kwartier!en dat op een rustige avond!

43. Mariska en Henk

wij waren op vakantie de lekkerste spagetti ooit gegeten evenals de lasagna en de pizza Bella Totti volgend jaar zeker weer terug als we in Voorthuizen zijn een aanrader voor iedereen die van lekker italiaans houdt

44. Wat mij vooral opvalt bij de bella totti is de manier waarop de bediening met de klanten omgaat. Ik vond het echt heel prettig dat ze bereid zijn om je op de juiste manier te helpen. Het eten was echt super lekker. Beste pizza die ik in lange tijd gehad heb. En dat voor die prijs, vond ik het een geslaagd tentje.

Eén vorige recensie
  45. Goed eten, maar in de zomer met 36 graden is het niet lekker om er te zitten, door de kleine ruimte is het heel erg warm en bovenal benauwd.

Bediening is verder wel ok, kan beter. Heb liever dat ze lachen wanneer ze een bestelling komen brengen i.p.v. chagrijnig voor zich uit zitten te staren.