Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorthuizen verdeeld zijn.

Hetzelfde als de vorige keer.

Het eten was prima en je krijgt genoeg en de bediening was ook prettig.
    Kortom het was goed en we komen zeker nog eens terug.

Wij eten graag even een hapje buiten de deur. Hier is absoluut niets mis met het eten. Jammer dat dit restaurant een winterstop heeft.

Vertaal van English naar Nederlands

The food is very well, personeel are professional and welcoming. Bedding is enough.

5. Nederlands Voorthuizen

Claessens

We hebben afgelopen zaterdag bij jullie gegeten. Er was een fout gemaakt met de reservering die stond op vrijdag terwijl wij voor de zaterdag gevraagd hadden. Dit werd goed opgelost. We hadden 1 pers die glutenvrij moest eten en er zou een speciale kaart zijn. Dit bleek niet zo te zijn. De serveerster moest nog bij de kok gaan informeren wat kon. Het eten was allemaal heel lekker maar onze glutenvrij persoon was toch ziek geworden. Een domper voor ons.
    Er was dus toch van alles misgegaan.

Top restaurant tijdens onze vakantie een aantal keren daar heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening en klantvriendelijk komen zeker terug.

Slecht eten de service is traag en bediend niet goed als je iets zegt dat niet goed is geeft de eigenaar een grote mond en wordt er geschreeuwd vanuit de keuken kort om een afrader.

Zeer lekker gegeten vriendelijk personeel.
    Keuze uit patat gebakken aardappelen of aardappelpuree.
    Waar vindt je dat?
    2 Soorten groenten er bij.
    Een Michelin ster waardig.

Heel lekker gegeten. Personeel is vakbekwaam en gezellige sfeer. Bediening is heel goed.

Zeer slecht eten kant en klaar warme happen en het vlees wat je kan laten wokken wordt zeer slecht gewokt, bijna rauw en taai en geen smaak aan het eten en borden zijn nog vies en vet! IJs is lauw, smelt al en kant en klaar buffet is niet vers, echt smerig!!

Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten en daarom zijn we binnen een half uur weer vertrokken. De sushi was slecht. De zalm was droog en de garnalen nog niet gaar. We hebben dit gemeld en de eigenaar liet ons gelukkig zonder te betalen vertrekken.

Fam Velthuis

We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was aardig en behulpzaam. Zeer kindvriendelijk. Echt een aanrader

Erg lekker en goedkoop wokrestaurant! Het is zelfservice dus naar mijn idee was dat helemaal prima, vooral voor de prijs. Genoeg keuze aan diverse gerechten en het smaakte mij erg goed.
    Mijn gezin en ik komen hier zeker terug!

De mensen met een positieve recentie, zijn was nog nooit bij een ander restaurant geweest.

Het ziet er binnen best gezellig uit.
    Personeel was niet onaardig maar dat zijn ook echt de enige positieve punten.

Weinig keuze, slecht eten.
    Sushi was al voorzien van wasabi en leek niet vers.
    Biefstuk was zo plat als een dubbeltje en verschrikkelijk taai…
    Alles was erg gekruid wat de smaak wegneemt.
    Schepijs was niet bevoren! Niet genomen dus.
    Donuts waren aan het inzakken, niet vers dus!

Binnen een uur waren we weer buiten.
    Gelukkig werd de vraag: "heeft het gesmaakt? " Niet gesteld.

Want ik weet echt niet hoe ik daar "netjes" op had moeten antwoorden.

Kortom… eens maar nooit weer.

Zeer slecht er zaten wel 50 vliegen we waren meer vliegen aan het jagen dat lekker te kunnen eten.
    Tip doe wat aan die vliegen niet normaal en dan hangt er nog een airco daar gaat je de honger helemaal vanover.

Zondagavond even een hapje eten. We namen het liflaf menu. Voorgerecht ging nog wel. Alleen het kipspiesje was erg droog. Toen het hoofdgerecht. Zes kleine gerechtjes. Het was allemaal zo droog. Ook was er geen salade en friet bij. Conclusie..... Te duur, erg slecht en wij komen hier absoluut niet meer terug.

Heel vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten, grote porties! Een dikke aanrader! Wij komen zeker terug.

zeer positief, met 60 motorrijders uit Haarlem op 2 juli onze lunchstop gehouden bij de brasserie tijden onze jaarlijkse MotoQue. Vooraf wat afspraken gemaakt over de aankomsttijd etc maar allemaal op een vriendelijk en gastvrije manier. Alles was bespreekbaar en op de dag zelf heeft iedereen heerlijk gegeten en gedronken. Wij hadden gehoopt op een kleine tussenpauze tussen de 2 groepen van 20 minuten maar ja ..het gaat niet altijd zoals je wilt dus uiteindelijk waren wij bijna allemaal tegelijk op de locatie. Dat is heel goed opgepakt door Robin en Myanou en personeel. Iedereen heeft heerlijk gegeten en er waren alleen maar positieve reacties. Nou als je iets organiseert zoals wij en dit is alleen maar goed dan maakt dat je evenement alleen maar leuker dus.... grote klassen en een aanrader voor motorrijders want die zijn hier zeker welkom!!

Annette van der Burgh

We hebben zaterdag de 24ste heerlijk gegeten bij U. Het voorgerecht en hoofdgerecht werden prachtig opgediend en het smaakte voortreffelijk. Wat de toetjes betreft waren we ietsje teleurgesteld wegens de evenhoge verwachtingen als wat we hadden van het voor- en hoofdgerecht. Vandaar de 6 voor de prijs/kwaliteit. De toetjes waren te duur naar wat we kregen

De sfeer en bediening waren zeer goed. We hebben echt genoten.

Annette

Met een groep van 40 mensen hier gegeten. Heerlijk, veel keuze in allerlei soorten gerechtjes en producten.
    Restaurant zie er netjes en verzorgd uit.

Een nadeel: de tafels staan erg dicht op elkaar het was daardoor erg vol. Iets meer ruimte tussen de tafels zou prettiger zijn.

Vorige week wezen eten met vrienden en snitzels waren te droog en spareribs ook droog en te zwart gebakken echt een tegenvaller

Wij hebben samen met kinderen en kleinkinderen al enkele keren lekker gegeten bij de Voortse Herberg.

Eten was goed voor die prijs, met de drankjes erbij.

En de kleinkinderen vonden het heel leuk en gezellig.
    Houden ook niet van de hele avond netjes op de stoel blijven zitten. We gaan er zeker weer eens naar toe.

Guus Schreiber

Ik kom hier nooit meer!
    Slecht verstaanbaar personeel!
    Dunne soep.
    Gaar gekookte vis.
    Laffe, smakeloze hapjes.
    Ijs smaakte naar water.
    Een wok restaurant vraagt meer van het personeel dan er werken.
    Kennis van de smaken is een 1e vereisten.
    Een Chinees weet te wokken. Dit zijn geen Chinezen.
    Dit eten is geen stuiver waard!

Tevreden klant

Woensdag hebben we er met een groep gegeten. Het was prachtig weer en we konden gezellig buiten zitten.
    De keus: wat te eten was erg moeilijk want alles zag er lekker uit. Voor elk wat wils. En dat voor die prijs. De koks die bij de plaat en de wok stonden, hadden duidelijk plezier in hun werk want ze maakten leuke opmerkingen en het eten was klaar voordat je er erg in had. Ik heb er erg lekker gegeten en dat hoorde ik ook om me heen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Top. Ik hoop nog eens terug te komen.
    Een tip voor het restaurant: wel de plantjes buiten in de gaten houden dat ze genoeg water krijgen!!!

We zijn vaak in Italië geweest, maar niet zo lekker gegeten! Echt fantastisch! Van ons hebt u dikke 10 !!! De bediening super net, een echter aanrader !!!!

Willem

Geweldig eten, lekkere Ayinger weizen. Service is top en niet te duur!

27. Chinees-Indisch Voorthuizen

2masndmenu's besteld om mee te nemen. Veel te snel klaar want ik had net een halve sigaret op. Saté was als een stuiterbal zo hard en de babipangang kurkdroog en ontzetten flauw alsof deze in de magnetron zijn opgewarmd. Jammer van de tijd en geld.

Wilco Polderman

Gezellige avond gehad, heerlijk eten, ondanks dat het druk was.

Anna Voorthuizen

Het punt van deze locatie is goed. Tevens ligt het terras mooi op het plein, maar doet niet gezellig aan met al dat zwart. Het eten daarentegen is wederom een tegenvaller. Salade met gerookte kip uit de supermarkt en je proeft dat lang niet alles vers is. De schnitzel was niet te eten; dik en met ook een dikke paneelrand. De koffie (cappuccino) komt uit de automaat met poedermelk of de smaak van houdbare melk. Frisdrank uit de automaat en niet geserveerd met een flesje. Jammer...

van Ommeren

Wat hebben we zaterdagavond bij de Voortse Herberg weer heerlijk gegeten. We konden gewoon voor het restaurant parkeren en anders is er op de naastgelegen PP voldoende ruimte. Enkele reis is het voor ons 38 km, maar we zijn er niet weg te slaan. Het is wel eens gebeurd dat we er 2 x in de maand gingen eten. We voelen ons erg welkom en er heerst een ongedwongen gezellige sfeer. Het is geen grote mega hal, maar heel gezellige zitjes en m.i. praktisch ingedeeld. In het weekend kan het druk zijn, maar voor ons niet hinderlijk. Je wordt vlot geholpen bij de wok of bakplaat en anders zie je het op afstand en wacht je een paar minuutjes. Zo werkt dat toch...

Het geweldige is dat je uit de rijkelijke keuze, zelf je gerecht kunt samenstellen. Zo is mijn favoriete voorgerecht de tonijnsalade en een stokbroodje zalm met mayo. Heel persoonlijk, maar echt lekker! Van de bakplaat krijg je helemaal lekker vlees. Mijn favorietje: kip en biefstuk, echte aanraders! De laatste is heerlijk mals. Van de wok, de knoflooksaus proberen. Daarnaast een lekker biertje, helemaal goed. Afsluiten doen we met ijs en lychees. En om het helemaal op en top af te sluiten, een cappuccino. In verhouding tot de prijs en kwaliteit heb ik maar 1 woord nodig, "heerlijk". We komen er weer aan hoor... :)