Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veghel verdeeld zijn.

1. Zeer mooie plek om te eten. Eten was redelijk, niet overweldigend, zeker niet in verhouding tot de prijs. Wel zeer gastvrij ontvangen.

6,5
  2. Zuid-Amerikaans Veghel

Een verrassingsmenu samengesteld in overleg met de eigenaren/kok, als kerstcadeau voor mijn vriend. De avond is verder volledig verzorgd door de heren van Sierra Vista, waarbij we veel persoonlijke aandacht, lekkere wijnen, maar het allerbelangrijkste: heerlijk eten gekregen hebben. We vonden het erg prettig om te zien dat eigenaar/kok er net zoveel plezier in beleefden als wij.

Heren, nogmaals enorm veel dank hiervoor! Het was een topavond!

3. Zuid-Amerikaans Veghel

Kwaliteit was niet goed. Sfeer en bediening waren wel oke. Voor de prijs zeker geen aanrader!

2,4
  4. Wok Inn Veghel een van de beste wok restauranten waar ik heb gegeten in de omgeving. Veel keuze en betreft een groot restaurant. Personeel altijd vriendelijk en drinken binnen 1 minuut bediend. Baas is altijd sociaal tegenover klanten. En eten is heel lekker. De prijzen zijn helemaal niet verkeerd. Ben heel positief over de Wok. :)

5. Esther en Jan

Op aanraden van verschillende bekenden uit Veghel hebben wij vorige week gereserveerd bij Santorini. Ontvangst was correct, we kregen een keurige tafel, maar moesten vervolgens 10 minuten wachten voor we door de Griekse ober, waarschijnlijk de eigenaar werden aangesproken.
    We bestelden als voorgerecht mosselen, tonijnsalade en tonijncarpaccio "op Griekse wijze" uiteraard. Was lekker, met uitzondering van de tonijncarpaccio (€12,50) wat verse tonijn moest zijn, maar erg droog oogde en zo weinig smaak had dat we oprecht twijfelden of het tonijn of misschien toch rundvlees was. Ik ben tonijnfan, maar dit smaakte geenszins naar tonijn zoals we het gewend zijn.
    Toen met tweeën de visschotel (€41,00) genomen. Vis was wederom erg droog, de bovenste moot zalm zag er ook wat bruin aangebrand uit. Een mayonaise sausje moest kennelijk voor wat smeuigheid zorgen, maar weinig van deze dikke saus bij zoveel droge vis was het ook niet helemaal, zodat de retsinawijn vooral moest worden aangewend om het eten door de keel te krijgen. Gevolg: die fles was snel leeg, maar de visschotel bleef halfvol staan. Normaal vind ik halfvol positiever dan half leeg, maar nu dus niet! Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Moesten we de ober nog zoeken om te kunnen betalen, want die liet zich ook nauwelijks zien. Jammer: €105,00 en een rit op en neer naar Veghel geinvesteerd in wat het bepaald niet waard was!

6. Hallo,

De wok inn is een zeer gezellige en leuke restaurant om eens een keer te gaan eten. Het leukste aan de wok is gewoon echt de barman (dinsdag, vrijdag en zaterdag). Zeer snelle service en goed eten en drinken. Als je drinken besteld is het binnen no time op tafel. Er heerst een leuke sfeer en het is er altijd gezellig. Het personeel doet hun best om elke dag een glimlach om hun gezicht te hebben. Ik kom er regelmatig, wel 3 maal per week en soms wel vaker. Dus van mij is het echt een aanrader.

7. De kaarters

We hebben erg lekker gegeten in restaurant Santorini! De bediening was erg vriendelijk. We hebben de keus van het eten aan de kok overgelaten en hij heeft ons heerlijk verrast. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Tip: zorg dat je met goede honger komt!

8. Frando Megens

Gisteravond met de hele vriendengroep heerlijk gegeten bij Gossimijne, het was een super gezellige avond, het lag voor een groot deel aan ons gezelschap, maar we werden hierin letterlijk en figuurlijk gevoed door de goede kwaliteit van het eten en de gastvrije bediening die met veel geduld zich iedere keer probeerden verstaanbaar te maken. Heerlijk was het uitgebreide Unlimited tapas menu, een aanrader voor ieder!! Gossiemijne, bedankt voor jullie bijdrage aan deze fijne avond.

9. Zuid-Amerikaans Veghel

Erg gezellige sfeer, leuke attente bediening, lekker gegeten. Veel vlees, maar dat hadden we natuurlijk kunnen verwachten in een Argentijns restaurant.

10. Internationaal Veghel

11-01-2014 weer gezellig en lekker wezen eten. Mijn vriend en ik hadden gekozen voor de speciale manier dit smaakte heerlijk. We hebben elke keer genoten van het eten maar deze keer ook zeker van de live muziek die er was. Zeker een aanrader.

11. Zuid-Amerikaans Veghel

Het was erg lekker, en erg veel.

12. Zuid-Amerikaans Veghel

Pas bij Sierra Vista wezen eten. Na googelen op internet naar een Zuid-Amerikaans restaurant hier op uit gekomen. Gelukkig was er nog plaats. De sfeer daar is echt super! Het lijkt net of je ergens op een buitenlands terrasje aan het eten bent. Wij hadden voor het onbeperkt tapas menu gekozen. Veel keus, er zitten genoeg heerlijke gerechtjes tussen. Teveel eigenlijk..helaas zaten onze buiken vol ;-) Het leuke hieraan is dat je op deze manier diverse dingen uit kunt proberen. Ook de bediening was zeer goed, we hoefden niet lang te wachten tot we het volgende al weer hadden. Voor herhaling vatbaar.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

13. Internationaal Veghel

Een super restaurant met erg vriendelijk personeel en eigenaar! Er wordt echt de tijd voor je genomen, geregeld wordt er gevraagt of alles naar wens en voldoende is. Wij zijn bij Sax and Jazz nog nooit met honger weggegaan. Sinds de opening zijn we er al meerdere malen geweest en als we uit eten gaan is het zo dat we bij Sax and Jazz uitkomen. Prijs/kwaliteit is perfect! Goed eten, lekker drinken, gezellige inrichting en zoals eerder gezegd erg vriendelijke mensen. Kortom een aanrader, voor ons het beste restaurant wat Veghel heeft.

14. Zuid-Amerikaans Veghel

Pas ben ik weer bij Sierra Vista wezen eten samen met mijn vriendin, omdat ik jarig was. Bij binnenkomst werden we al warm ontvangen en was er meteen een leuke sfeer.

Deze keer hadden we geen onbeperkt tapas gegeten, maar een voorgerecht van verschillende salades gevolgd door een hoofdgerecht van de chef. Dit was een heerlijk gerecht!

Erg lekker eten, goede service en een leuke sfeer. Wij komen zeker weer terug!

15. 28 december voor het eerst hier gegeten samen met mijn partner. We zaten niet echt ruim, maar het was prima. Vooraf had mijn vriend de rauwe tonijn op toast met heerlijke dressing, ik had de wrap van zalm. Beide om te smullen! Als hoofdgerecht had hij het lamshaasje in kaneelsaus en ik het vispannetje in mosterdsaus. Lam was heerlijk mals, saus verrukkelijk! Het vispannetje smaakte net zo goed, alleen vult het erg. Dus heb ik het niet helemaal opgegeten. Als toetje had hij het kaasplankje en ik de Gossi Chocolademousse. Kaasplankje, niet heel bijzonder, vijgenbrood vond hij te zoet erbij. Chocolademousse, tja, overheerlijk, maar ook net iets teveel. Maar ja, als het lekker is...wat maakt het dan nog uit. Zeker aan te raden!

16. Eerder afgelopen zomer erg fijne ervaring, maar op 1e kerstdag was het anders. Het duurde erg lang tussen de gerechten (40 tot 60 minuten). Als de gerechtjes dan kwamen (voor 6 personen) waren er al een aantal niet meer warm. De bediening maakte wel hun excuses maar vonden het niet nodig om desgevraagd iets ter compensatie aan te bieden. Erg jammer, zeker omdat ik weet dat je er ook lekker kan eten als t minder druk is.

2,7
  17. Ik heb al heel veel gegeten in Griekse restaurants hier 'in den lande' maar Santorini staat op zeldzame hoogte. Na eerder een keer in mijn eentje onderweg van 'een snelle moussaka' genoten te hebben, hebben ik er afgelopen zaterdag met zeven vrienden gegeten. Het was een avond genieten. Buitengewoon goed eten, leuke sfeer en service. Hier gaan we vaker terugkomen.. Bedankt Jiorgos en Barbara!

18. Gisteren weer gezellig en lekker bij Gossimijne in Veghel; ik blijf er steeds weer terugkomen een paar keer per jaar. Mede de brede kaart maakt het mogelijk dit restaurant vaker te bezoeken.

19. Ontzettend leuke avond gehad met de ouders van de vriend van mijn dochter, komen uit België. Gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Alle geserveerde gerechten stonden niet op de menu kaart maar waren heel smakelijk, verrassend en op elkaar afgestemd. De bijpassende geserveerde wijnen waren niet erg bekend maar wel erg smakelijk en passend bij het gerecht. De bediening was in handen van een persoon die de hele avond heeft begeleid. Aardig, attent en allervriendelijkst, zo maak je tenminste op een leuke manier indruk op je mogelijk aanstaande schoonouders. Een succesvolle avond met een redelijk prijskaartje.

20. ad schrier

Tafel van 4 personen, goed bevallen, kwaliteit oké, vriendelijke ontvangst en bediening. We komen zeker terug. Het is wel rumoerig, niet storend maar dat ligt aan het gebouw (fabriek).

21. Supergoed tent, misschien wel de beste friettent van Veghel!! Porties friet mogen inderdaad misschien voor sommige iets groter, maar dat komt omdat de friet zo ongelooflijk lekker is! Het zijn lieve hardwerkende mensen.

22. lia (Rotterdam)

Lekker en gezellig gegeten met een groep van 12 personen. Ondanks deze grootte verliep de bediening goed. Gevarieerd aanbod van vlees en vis. Onder de indruk van het leuke theezakje!

23. Zuid-Amerikaans Veghel

Nieuwe eigenaren maar het ziet er goed uit. Je kon merken dat het nog niet optimaal verliep maar onze mening is dat het wel goed komt. Het eten is erg lekker en ruim voldoende. Gisteren was er een man gitaar aan het spelen die zowel Spaans als Nederlands zong. Waardoor het nog leuker was om daar te genieten van eten en drinken. Toppie ga lekker door

24. Voor het eerst in Veghel wezen eten, echt een aanrader. Jammer dat het eten een beetje koud was.

25. Lekker eten tegen een eerlijke prijs. En het ziet er binnen leuk uit, moet altijd denken aan de efteling.

26. Zuid-Amerikaans Veghel

Afgelopen zondag erg lekker tapas gegeten. Prima bediening, gezellige sfeer. Jongens ga zo door. Wij komen zeker snel terug!

27. Wederom voortreffelijk gegeten en genoten van de enorme gastvrijheid en service van de medewerkers en exploitanten van dit fijne restaurant.

28. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond met een groep van 10 personen (diverse komaf) lekker getafeld! Ontvangst was warm (letterlijk en figuurlijk). Hebben heerlijke tapas gegeten... misschien even een klein tipje, sommige onder ons eten geen varkensvlees, maar goed dat kunnen ze ook zelf aangeven... en zeker bij jullie. Het was een super avond en we komen zeker terug!
    Jacques, Said en Chris, bedankt en tot gauw!

29. Wij vinden het een fijne locatie meet zèèr vriendelijk personeel. Ze herkennen je als klant en waar vinden we dat nog? Vanmiddag er nog een heerlijk kop soep gegeten! Jammie jammie, hèèrlijk dus.

Hartelijke groet van ons saam J&A

30. Heerlijk gegeten. Goede en uitgebreide kaart met veel meer dan de traditionele gerechten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.