Sax & Jazz laten bezorgen?

Online eten bestellen

1416204697 91
1452079968 79
1703206867 83
1710381922 82

1. Gisteren avond een heerlijk etentje gehad met mijn man die 71 is geworden.
    We hebben heerlijk gegeten en genoten van een lekker nagerecht uitgekozen door de chef.
    Ik had moeite met kiezen en nu had ik bijna alles waar ik geen keuze uit kon maken.
    Er was ook een heerlijk sfeertje binnen,
    en een snelle service.

Bedankt en tot de volgende keer.

2. Anoniem

Was heel lekker 😋👍

3. We hebben twee keer laten bezorgen. (Corona tijd)
    alles was goed verzorgd, lekker en op tijd bezorgd.

4. Prijs kwaliteit was goed. Alleen lang wachten tussen gerechten. Maar volgende keer weer.

5. Kwaliteit eten is normaal, helaas is het lang wachten op je eten.
    Duurde 1 uur voor we het voorgerecht hadden en bijna 1.5 Uur later voor het hoofdgerecht na aandringen dat we uiterlijk binnen 10 minuten ons hoofdgerecht wilde hebben ander mochten ze de rekening brengen terwijl het niet druk was.
    Vragen of je iets te drinken wil hebben is ook spaarzaam.
    Geen aanrader om nog een keer naar terug te gaan.

6. Vandaag wezen eten daar, we waren er om ongeveer 18.30 en om 21.00 kregen we pas het hoofdgerecht. Mn zoon en ik hadden wel een voorgerecht, maar dan nog het duurde echt lang allemaal.
    We wilde eigenlijk opstappen en toen kwam het hoofdgerecht, we hebben het snel opgegeten en de kwaliteit was niet echt denderend vonden we.
    We komen hier niet meer terug, het was ook niet overdreven druk. Ik zou zeggen wat meer personeel in de keuken.
    Het was voor ons zeker een slechte ervaring.
    De service daarentegen was wel super vriendelijk, ook na onze klacht tegen het personeel.

6,1
  7. Froukje Olivier

Via social deal hier voor het eerst gegeten. Het was heerlijk! Goede gezellige service, goed eten. Prima porties en ruime keuzes. Ook de reguliere kaart ingezien, normale prijzen en veel keuzes. Voor ons zeker de moeite waard om terug te komen!

8. Gisterenavond weer heerlijk gegeten en het was weer erg gezellig.

9. Wij zijn hier al erg vaak geweest. Het 3 gangen menu is erg goed en goede porties. Onlangs onze ouders mee genomen voor de tapas. Was weer erg goed. Zeer vriendelijke meid in de bediening en de eigenaar is ook een goede gast heer. Onze ouders waren ook erg aangenaam verrast. De wachttijden hadden iets korter gekund maar dat liep later op de avond ook goed. Wij komen snel weer terug.

10. Een vriendelijke bediening met open keuken.
    Het duurde wel een uur voordat we het voorgerecht hadden ontvangen maar we hadden gelukkig de tijd.

Het eten was verrukkelijk en we komen zeker nog eens terug.
    Aanrader!! Ook voor groepen 3 gangendiner!

11. Vandaag hier met twee personen tapas wezen eten. Via Social Deal onbeperkt tapas voor €12.95 p.p. op de kop weten te tikken.
    Het was heerlijk! Het eten was goed en per ronde twee gerechtjes p.p. is meer dan genoeg gezien het feit dat de gerechtjes een goed formaat hebben. Ook duurde het niet lang totdat wij ons eten kregen. Binnen een uur hadden wij 3 rondes.

De sfeer is ook echt top, met een fijn muziekje op de achtergrond wat niet te hard stond.
    Het personeel is ook erg vriendelijk. Ik liep met krukken en hier werd dan ook direct rekening mee gehouden.

Dit is zeker een aanrader!

12. We waren hier voor de eerste keer.
    Je kunt zelf een 3-gangenmenu samen stellen voor een vaste prijs +- 19.90 euro midweekse prijs en in het weekend is het wat duurder.
    Er is genoeg keus en de porties zijn niet kinderachtig.
    De inrichting is apart, maar gezellig en de bediening netjes en snel, maar bovenal hebben heerlijk gegeten.
    We waren met 3 personen en allen waren we verrast over de kwaliteit.
    We komen hier graag terug.

13. Helma Vervoort

Vandaag heerlijk een 3-gangenmenu gegeten. Ruime keuze. vriendelijk en deskundig personeel. De porties zien erg goed en lekker uit. was ook meer als voldoende. Een zeer geslaagde avond. Super👍

14. Gereserveerd voor een avondje tapas. Onbeperkt...na 2 uur aan tafel nog slechts 1 rondje gehad. Wachttijd was erg lang, kwam door de drukte volgens de serveersters. Ze hadden wel tijd om elke 15 minuten te vragen wat we wilden drinken. Uiteindelijk 3 rondjes tapas gekregen. Niet echt wat we er van hadden verwacht, jammer.

2,9
  15. marjon sondag

Vanavond met 8 personen bij Sax and Jazz gegeten. Prachtige inrichting, alsof je in een grote stad bent. Eten was heel erg lekker. Goede bediening. Enige minpuntje was de menukaart. Sommige gedeeltes moeilijk leesbaar, alsof dat liever niet besteld hoefde te worden. Verder helemaal top en een aanrader.

16. Voor de tweede keer gaan eten. In december waren we positief en daarom een keer terug gegaan met wederom SD bon. Helaas nu ander personeel dat niet zo vriendelijk was en ook het eten was van mindere kwaliteit. Nee voor ons geen herhaling meer en zeker niet voor de reguliere prijs. Ook vonden wij dat we niet kregen wat er op het menu staat. Als er gamba's staat verwacht ik geen kleine garnalen en bij een portobello geen kleine champignons en bij toast geen oud wit brood. Ach het gezelschap was goed ;-)

4,1
  17. Je moet erg lang wachten op je eten. Bediening is niet echt vriendelijk/vrolijk. Eten is niet spectaculair. Sfeer is wel aardig alleen boven is het zicht op de keuken een rommeltje.
    Je betaald veel voor het geen wat je krijgt. Gedurende de eerste 2,5 uur zijn we niet verder gekomen dan 2 rondes. Erg jammer we hadden meer verwacht naar het lezen van de eerdere recensies.

18. Verschrikkelijk slechte beschikbaarheid!! Nu voor de derde keer gebeld en kan wederom niet reserveren... Pas over enkele maanden..! En zeker niet via Social Deal voucher... Aanfluiting deze zaak. Wilt ook totaal niet meedenken voor een eventuele oplossing!

2,7
  19. Het was allemaal goed voor elkaar, super lekker, goede bediening.

20. Super!!! Mooie zaak, hele vriendelijke, vlotte en correcte medewerkers en heerlijk eten. Ook wij hadden een voucher ter kennismaking, maar vinden het zeker de moeite waard om hier terug te komen. De tapas waren allemaal even heerlijk en goed bereid. Alles ging lekker vlot, meenemen van briefjes, uitserveren, nieuwe briefjes brengen, gebruikte borden en schaaltjes ophalen, gewoon prima.

Als ik een minpuntje mag noemen, is het geflits van de lichten die boven uitgeprobeerd werden en af en toe hinderlijk in tafelgenoots ogen schenen en de tocht die er binnenkomt doordat de buitendeur soms niet goed sluit.

Maar verder niets dan lof, leuke, afwisselende kaart met veel keuze. Desserts zagen er ook lekker uit en waren spotgoedkoop. Wij hadden echter liever koffie. Hoe je cappucino moet maken weten ze hier ook. Lekker. Medewerkers ook erg vriendelijk, spontaan en servicegericht.

Wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We kunnen het iedereen aanraden.

21. Prima gegeten, tapas menu was heerlijk. Goede snelle bediening en vriendelijke sfeer. Een aanrader.

22. Naar aanleiding van een onbeperkt tapas actie besloten om hier met een klein gezelschap te gaan eten. De eerste indruk bij binnenkomst was goed. De locatie is voorzien van een modern interieur en de zitplaatsen zijn ruim genoeg opgezet.

Nadat we door de gastheer een zitplaats toegewezen kregen werd er vrij snel wat te drinken aangeboden. Het opnemen van de eerste tapas bestelling liet helaas even op zich wachten (ruim 45 minuten) dus voordat de eerste ronde geserveerd werd waren we alweer enige tijd binnen. Dit duurde echt te lang. Hierna werden de lege borden/schaaltjes vrij snel opgehaald door een andere collega maar werd er vergeten om onze tweede bestelling op te nemen. De gastheer bood hiervoor zijn excuses aan en deed zijn uiterste best, maar ook bij hem was de frustratie soms duidelijk te merken.

Een betere structuur qua personeel zou naar mijn mening handig zijn om de doorlooptijd te verkorten. De tapas smaakte gelukkig erg goed, maar je moet wel erg veel geduld hebben. Na de laatste ronde tapas werd er helaas niet meer om een dessert gevraagd, dus deze hebben we maar overgeslagen. Uiteindelijk om de rekening gevraagd waar helaas ook nog eens een fout op stond. Dit is na melding gecorrigeerd.

Al met al goed gegeten maar door het lange wachten, het missende dessert en rekenfoutje toch een mindere ervaring.

6,5
  23. Nieuwe tapas formule uitgeprobeerd via social deal actie. Zeer goed gegeten met veel keus uit lekkere gerechten. Ook de bediening was zeer attent en vriendelijk. Hebben wat opstart problemen gehad maar nu loopt alles gesmeerd. Het is eerlijk gezegd veel te goedkoop voor wat je krijgt!

24. We kwamen 26-10 om 17.00 langs voor een avondje tapas. Meteen werd aangegeven dat het erg druk was en het dus wel lang zou duren. Wij zagen echter weinig andere gasten. De gerechtjes smaakten goed, maar meestal zat er ongeveer 45 minuten tussen de verschillende gangen. Dit vind ik te lang. De bediening was wat onwennig, allemaal erg jong en onervaren. Verder een gezellige avond gehad.

6,1
  25. Afgelopen weekend tapas gegeten bij Sax and Jazz. Het eten was super, misschien een beetje te weinig per gerechtje, maar heerlijk en het duurde ons net ietsje lang voordat we de volgende ronde kregen. Las net dat de gambas niet te pellen waren ik denk dat de persoon probeerde gepelde garnalen nog een keer te pellen :-).

Service had wel wat beter gemogen, had graag eerder mijn glas vol gehad en de ober was een aardige jongeman, maar kletste veel te veel terwijl hij er beter voor had kunnen zorgen dat wij wat drinken hadden kunnen bestellen.

Al met al eten was super, de service had wat beter gemogen, maar alsnog een leuke avond gehad

26. Wij zijn gisteren weer wezen eten, en hebben echt heerlijk genoten! Ik begrijp de andere mensen ook niet zo goed. Wij zijn al vanaf het begin dat Andreas de gastheer en eigenaar is vaste klanten, die er elke week met heel veel plezier komen eten en borrelen, net als velen met ons gelukkig.

Het eten is altijd erg lekker en de service is uitstekend te noemen. Als gastheer luistert hij graag naar zijn klanten, en vandaar dat hij het idee heeft bedacht om met tapa’s te gaan beginnen als soort pilot via social deal. Je kunt dan ook echt niet verwachten dat alles direct in het begin soepel en goed zal lopen. Daarnaast moeten mensen niet voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. En er loopt ineens twee keer zo veel personeel rond als anders, en die zullen toch de kans moeten krijgen om goed ingewerkt te worden lijkt me zo! En voor mensen die echt snel willen eten, is er nog altijd zoiets als een vieze macdrive. Om nu meteen met eenen te gaan smijten is niet netjes en reëel. Van ons krijgt Andreas wat hij verdient, en dat is een hele DIKKE TIEN!!!

27. kim 247 punten

Wij zijn geweest met een actiebon. Op zich een leuke manier om nieuwe restaurants uit te proberen voor een kleine prijs. Eten was lekker, hier was weinig op aan te merken. Alle sausjes, kruiden etc. wel uit flesjes en blikjes, maar hier is eigenlijk niks mis mee.

Op de service heb ik wel wat verbeter puntjes (wij als horeca mensen hebben ons hier wel echt aan geërgerd). Het begon al met een mandje stokbrood (met heerlijke kruidenboter), wij kregen dit omdat de keuken een grote achterstand had om 17.00u! (Beetje raar dat ze dit hardop zeggen, begint al niet goed dachten we...)
    Vervolgens wou ik de javaanse kippensoep, maar die was op, terwijl we de eerste gasten waren, want was soep van gisteren. Na de eerste gang hebben we een uur gewacht op de tweede (mag de bon pas inleveren als heel het eten op is). Hij zei ook: "Sorry, ik had jullie bonnetje al veel langer ingeleverd kunnen hebben."
    We hadden al enkele glazen wijn op en vroegen om wat water bij de wijn, een karafje, dit kon niet omdat het 'te druk was', glaasje water mocht wel, maar hier wachten we nu nog steeds op. Vervolgens kreeg ik mijn nieuwe glas wijn in een gebruikt glas, als ze hetzelfde glas nog een keer willen gebruiken omdat dit afwas scheelt, hadden ze het aan tafel in moeten schenken.
    Er was 1 serveerder die alles alleen moest doen, en 1 die alleen drank in mocht schenken. Er was 1 chefkok, die heel hard werkte en 2 stagiairs die eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen, werden niet aangestuurd, de chef deed eigenlijk alles. De eigenaar kwam halverwege de avond bijspringen in de keuken, maar had veel beter bij kunnen springen in de bediening is onze mening.
    Ik snap de mensen betalen er bijna niks voor, maar is toch héél erg belangrijk om de mensen met een prettige ervaring naar huis te laten gaan, anders krijg je het tegenovergestelde wat je wilt bereiken (dat de mensen terug komen voor de volle prijs) ben ik bang...

28. Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad bij een (eet)café. We hebben in drie uur tijd vier rondes gehad, waarbij je twee gerechtjes kreeg met één hap erop. Bij de meeste gerechtjes was het opwarmen, opdienen en uitserveren.. Maar zelfs dat lukte niet. De bediening was ook niet veel soeps, rende je straal voorbij terwijl je glas al een half uur leeg was en er een nieuw briefje op tafel lag (naast lege borden). Keek niet om zich heen, verzon bij elke tafel weer een ander verhaal waarom het niet liep, klaagde over trappen en drukte maar stond vervolgens wel te eten en drinken terwijl wij niks hadden.

Glazen spoelen en op de briefjes die we hadden ingevuld kijken was ook érg belangrijk.. Twee gerechtjes waren véél te pittig terwijl dit niet op de kaart stond, de gambas waren ongepeld maar niet te pellen.. Vervolgens zijn we heel ontevreden weg gegaan, de bediening had twee drankjes van de rekening gehaald (boffen wij even, hadden gewoon nog honger), kijk ik vervolgens thuis op de rekening heeft hij er helemaal niks afgehaald! Misschien bij de andere buren die ontevreden waren? Nou na dit relaas is het denk ik wel duidelijk, wij waren ontevreden en zijn vervolgens elders heen gegaan voor een dessert!

29. Afgelopen zaterdag 11 juli weer een keertje geweest en wederom weer te gek lekker.

30. We waren met zijn zessen, het was gezellig en het eten was helemaal te gek. Een aanrader is zeker de spare-ribs. Ik heb ze nog nergens zo lekker gegeten. De bediening was perfect, de hoeveelheid goed, je komt echt niets tekort of het ligt aan je zelf. Leuke muziek, gewoon een gezellige tent.

31. Mart 50 punten

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer. Geweldige bediening, kortom helemaal goed voor een zeer schappelijke prijs

32. Christine van Zeeland

We hebben heerlijk gegeten. Mooie proporties! De bediening was voortreffelijk. Ben benieuwd naar avonden met live muziek.

33. Een heel geslaagde avond gehad. Lekker gegeten en prijs en kwaliteit super!. Bediening is er vriendelijk. In 1 woord een aanrader.

34. Ria Terstall

We hebben lekker gegeten, al het eten was lekker bereid. Geen culinair hoogstandje maar goed in vergelijking met de prijs. Helaas waren er weinig mensen en was er geen live muziek.

35. Fam van den Broek

Onze Koperen bruiloft gevierd bij Sax en Jazz met een diner voor familie en vrienden. Wij willen Andreas en medewerkers bedanken voor fantastische avond, eten mooi opgemaakt, heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening. Alles is bij jullie mogelijk!

36. fam van den elsen

Wij waren er voor de eerste keer. Wat was het geweldig, een super kok, goede bediening, kortom alles was perfect. Echt een aanrader.

37. HAJ Spierings

Ben donderdag 9 oktober wezen eten met kinderen kleinkinderen en een paar hele goede vrienden. In een woord voortreffelijk.. zowel verzorging als bediening. Wij hebben genoten van de keuken. En aan de reacties te horen voor herhaling vatbaar. En voor deze gelegenheid keurig verzorgd.

38. Zeer goed gegeten en de bediening was top. Erg vriendelijk. Sfeervol mooi restaurant.

39. Super lekker gegeten, ik dacht voor deze prijs zal het wel niet veel zijn maar het was superlekker en zijn ook niet zuinig met de hoeveelheid, er word meerdere keren gevraagd of alles naar wens is en je kan zelfs nog frietjes en sla erbij krijgen. Leuke gastheer en bediening. Jammer dat het zo ver bij ons vandaan is anders waren we vaker komen eten met familie of vrienden. Mochten we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker eten.
    Mocht je ooit een nieuwe zaak willen openen kom naar Delft, daar zouden ze vechten voor een plekje en zijn ze gek op feestjes en lekker eten voor een leuk prijsje.
    Ga zo door, jullie verdienen het.

40. Juan-Carlos

Ik vind dit het beste restaurant in Veghel, vooral als je een liefhebber bent van visproducten! De prijs/kwaliteit verhouding is perfect! De kok kookt met liefde voor het product en dat proef je! Dit alles in een prachtige ambiance en last but not least met regelmatig live-music!
    Al met al een aanrader!

41. Als je met grote groep van 8 mensen gaat eten, duurt het vrij lang! Andere mensen die met 2 of 3 zijn krijgen eerder hun eten, erg lang wachten. Eten smaakt goed, gelijk na minuten word erg koud allemaal. Bediening begrijpt niet alles, vrij langzaam en geen rekening houdend met samenstelling van groep.

42. Wij hebben in één woord heerlijk gegeten! Het menu is gevarieerd en de porties goed. Originele recepten, alles vers en zeer smaakvol! De bediening is netjes, galant en er wordt tijd gemaakt om iets te vertellen over het restaurant en het menu. De sfeer is rustig en gezellig. Aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

43. 11-01-2014 weer gezellig en lekker wezen eten. Mijn vriend en ik hadden gekozen voor de speciale manier dit smaakte heerlijk. We hebben elke keer genoten van het eten maar deze keer ook zeker van de live muziek die er was. Zeker een aanrader.

44. Een super restaurant met erg vriendelijk personeel en eigenaar! Er wordt echt de tijd voor je genomen, geregeld wordt er gevraagt of alles naar wens en voldoende is. Wij zijn bij Sax and Jazz nog nooit met honger weggegaan. Sinds de opening zijn we er al meerdere malen geweest en als we uit eten gaan is het zo dat we bij Sax and Jazz uitkomen. Prijs/kwaliteit is perfect! Goed eten, lekker drinken, gezellige inrichting en zoals eerder gezegd erg vriendelijke mensen. Kortom een aanrader, voor ons het beste restaurant wat Veghel heeft.

45. Super gegeten,en dat voor die prijs! Een aanwinst voor Veghel!

46. Super zondag gehad bij Sax&jazz!! Lang geleden dat ik zo ontspannen heb kunnen eten, sfeer was gezellig door de live muziek. De menukaart beviel me goed omdat er gerechten met een "twist" bijzitten, de sate is qua smaak niet te vergelijken met de doorsnee stokjes, de garnalen waren heerlijk, ik zag en proefde verse kruiden, het Afrikaanse toetje: Apart! Nog nooit gehad, bij navraag bleek het een soort "taart" te zijn, was diezelfde dag gebakken, vers fruit erbij bolletje ijs, dat kan ik wel waarderen! Een cadeautje op een bordje. Mijn partner had de spareribs, hij vond ze erg mals, die marinade yumyum!! De baby-sit is alweer geboekt zodat we snel terug kunnen.

47. Vorige week zaterdag heerlijk gegeten bij eigenaren Andreas en Carla. Het eten was geweldig, ik heb mogen genieten van verschillende smullerijen. Mijn favorieten waren de kip saté en gamba's, hmmmm. Met mooie mensen, mooie zaak, je voelt je gelijk thuis. Echt een aanrader voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar....

Kom snel weer eten.

48. Mariska Wuytenburg

We hebben erg goed gegeten, de bediening was ook erg vriendelijk. Tip voor de carpaccio om een groter bord te nemen, oogt mooier. Het smaakte allemaal voortreffelijk. We hebben genoten!

49. Ontvangst/gastvrijheid: top
    Eten: uitstekend.
    Prijs/kwaliteit: heel goed
    Sfeer/muziek: heel sfeervol.
    Kortom wij komen zeker terug.

50. Els 68 punten

Gisteren heerlijk gegeten bij Sax and Jazz! Andreas wat ben jij een super kok!! En een gastheer ten top!
    En het ziet er zo gezellig uit! Het is een echte aanrader!! En dan de prijs/ kwaliteit........Geweldig!!
    Wij komen zeker nog terug, en het was ook niet onze eerste keer.......De avond van 15 juni zal nog lang in ons geheugen blijven. We waren er met 7 personen om een verjaardag te vieren! En het was een waar feest!
    Mensen twijfel niet! Ga zelf eens een keer lekker eten, voor een klein prijsje. En ik weet zeker dat u mij gelijk geeft! Andreas ga vooral zo door! We komen snel weer terug!

51. Gerwin Visscher

Gisteren gegeten bij Sax and Jazz. Wat hebben we fantastisch gegeten en wat was de service goed!
    We vonden het onvoorstelbaar dat er nog tafels leeg waren. We hebben het 'all you can eat' arrangement gegeten. Het is dat het voor ons anderhalf uur reistijd is anders kwamen we hier veel vaker.

52. We hebben erg genoten van het eten hier; heerlijk eten voor weinig geld.
    Zoals de carpaccio: smaakte fantastisch! Was qua prijs de helft van een restaurant in de buurt: een week eerder daar gegeten en was daar in alle opzichten echt veel minder!

53. Afgelopen zondag hier weer wezen eten (en drinken, en vooral genieten) voor de 10e keer of zo!!
    Heerlijke hete kip schotel, en overheerlijke Spareribs op. Ik moet ook eerlijk bekennen dat wij het daar telkens weer ongelooflijk goed naar ons zin hebben. En dat de keukenbrigade telkens opnieuw verrast en varieert qua gerechten.

Dat te meer zorgt ervoor dat ik het heeeeel moeilijk vind om slechtere recensies te geloven. Inmiddels kennen wij het personeel wel een beetje, en ik kan me echt niet voorstellen dat ze zo met kritiek omgaan binnen het vakkundige team van Andreas!

54. E.Verschuren

Op basis van de goede eerdere recensies hebben wij geboekt bij dit restaurant. Ook de menu kaart op internet zag er veelbelovend uit.
    Helaas waren onze ervaringen niet zoals omschreven in recensies.
    De ontvangst was prima, serveerster zocht info op voor onser werd meerdere keren gevraagd of we het zo goed was. Echter toen er een punt naar voren kwam waar we niet tevreden over waren; het chocoladetaartje met vloeibare vulling, was helemaal gestold, niet vloeibaar. Werd er op gereageerd; "ik geef het door aan de chef" en "volgende keer beter." en werd er geen actie ondernomen om het recht te zetten.

55. Met klanten wezen eten, erg goed iedereen zeer tevreden omdat er van alles wat op tafel kwam. Vooral saté's, kikkerbillen en garnalen waren fantastisch.
    Al met al Goed zaken kunnen doen en heerlijk gegeten.

56. Fam. Linssen

Vandaag heerlijk gegeten in een hele gezellige ambiance. Heerlijk eten, je proeft dat het vers bereid is door een vakman, voor een zeer goede prijs. Een aanrader waar we zeker vaker zullen terugkomen. Samengevat: TOP!!!!

57. Familie Wijnen

Wat een geweldige Valentijn!! Het menu was echt tongstrelend te noemen!
    En die biefstuk met garnalen! Wat een ervaring zeg! Ook nu weer was Andreas gastheer
    op- en top, en al met al een Lovely Valentine!! Ga vooral zo door en hopelijk tot snel!

58. Voor dit restaurant moet de toekomst er wel rooskleurig uitzien. We hebben zelden zo lekkere spareribs gegeten en er heerst een goede sfeer plus een vriendelijke bediening. De chef kok moet wel een culinaire grootmeester zijn , want de menu's waren uitstekend van smaak en kwaliteit.
    Komen zeker terug want het is een echte aanrader voor heel Brabant, want wij kwamen speciaal uit Twente.

59. Marco Geerse

Prettige ambiance, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Ik schok van de goedkope rekening dus dan maar iets meer fooi..