Wok Inn is een uniek restaurant met een eigen concept. Wanneer u bij ons komt dineren, betaalt u niet voor losse gerechten. U kunt voor een vaste, lage prijs genieten van de heerlijkste gerechten uit Chinese, Japanse, Indonesische en Hollandse keuken. Op deze manier weet u altijd hoeveel uit uitgeeft en wat u daarvoor krijgt. Bovendien eten kinderen van 4 t/m 11 jaar voordelig mee in ons restaurant. Zes dagen per week kunt u bij ons onbeperkt eten.

Arrangement exclusief drank

maandag, woensdag en donderdag
Volwassenen € 17,95
Kinderen (4 t/m 7 jaar) € 6,95 (8 t/m 11 jaar) € 11,50

vrijdag, zaterdag en zondag
Volwassenen € 19,95
Kinderen (4 t/m 7 jaar) € 6,95 (8 t/m 11 jaar) € 11,50

All Inn arrangement inclusief drank.(frisdranken, bier, wijn en koffie)
maandag, woensdag en donderdag
Volwassenen € 24,95
Kinderen (4 t/m 7 jaar) € 11,95 (8 t/m 11 jaar) € 16,95

vrijdag, zaterdag en zondag
Volwassenen € 27,00
Kinderen (4 t/m 7 jaar) € 11,95 (8 t/m 11 jaar) € 16,95

Kerstdagen speciale tarieven, feestdagen geldt het weekendtarief.

1342034222 51
1419700600 80
1468242087 76
1511929424 71
1536200168 71

1. Nog nooit zo slecht gegeten! Totaal geen sfeer! Ook gemeld bij eigenaar dat er veel op was en koud! Meneer knikt en dat was het!

2. Ik ben samen met Mn familie van de week wezen eten, het eten was heerlijk voorname de grill. De bediening was klantvriendelijk, er was een goede sfeer. De koks maken heerlijk eten. Ik vind het onterecht dat veel mensen zeggen dat het geen aanrader is want je kunt er goed en gezellig eten. Het is zeker een aanrader!!

3. Wat een troosteloze tent, totaal geen sfeer! Het eten is waardeloos evenals de bediening. Toen we wilde afrekenen stond de vermoedelijke eigenaar gewoonweg op bizarre wijze tekeer tegaan tegen personeel, iedereen kon dit horen, echt belachelijk. Via de site een reservering gedaan voor 19.00 uur, kreeg enkel een mail dat mijn reservering in behandeling was. Toch op goed geluk erheen gegaan, er waren vele tafels vrij. Ik kreeg echter om 21.15 uur een mail dat mijn reservering akkoord was, toen waren we allang thuis!! Al met al, voor ons nooit een tweede keer meer en zal het zeker ook niemand aanraden. Echt een groot fiasco!!!!

4. Mara vogels

Zeer goede sfeer, bediening is klantvriendelijk. Het restaurant zelf heeft een mooie nette uitstraling. Koks zijn aardig en het eten is lekker.

5. e van veen

Wat een ongeloofelijk slechte zaak met smerig eten die tevens de boel belazeren… het eten is van een zeer slechte kwaliteit, mihoen nasi en bami, alles gecombineerd met doperwten en wortels, ongelooflijk, in heel azie tref je dit nergens aan. Het smaakt ook nergens naar. Fotos vd site zijn niet conform de zaak. Er is geen mooie hoek met desserts. Icetea besteld, wordt geleverd in een nestle glas wat geen nestle was. Jus dorange zou vers zijn, is aangelengd met water of zo. Is geen echte verse jus dorange. Publiek is veel mensen met borden papat en snacks. Prima maar verkoop het dan niet als een aziatisch restaurant. Sfeer betekent tegelvloer met tl verlichting… we zijn niet snel voor het zeuren maar nog nooit zo slecht gegeten…

6. fam dew it

Vreselijke tent heb je all in moet zelf gaan vragen voor drank was de eerste keer en de laatste.
    Waren meer mensen die bij me aan de kassa stonden met hetzelfde verhaal… ik vond het echt vreselijk eigenaar alleen intresse in de kassa en dan die rijen mensen die stonden te wachten jammer van ons geld dus eenmaal nooit meer.

7. Marga van Rodijnen

Vandaag 7-5-19 gegeten bij de Wok Inn Veghel. Heel vaak ( tientallen keren) waren wij tevreden, maar niet vandaag. We waren er om 17.10 en er stond niets klaar of in de bakken, de bakplaat was niet warm, op zich vreemd want de wok Inn is vanaf 16.00 geopend.
    Eigenlijk voelden we ons niet welkom, en ook niet welkom geheten. Uiteindelijk waren de bakken van het warme buffet pas om 17.30 gevuld en dan ook nog niet eens allemaal.
    Er waren ook bij de bakplaat nog etensresten van gisteren, het was niet schoon want de bakplaat werd pas aangezet toen ik iets bestelde, dus die resten moeten van een eerdere dag zijn.
    Er was tussen het personeel en de gasten ook geen welkom contact, zo voelden wij het beiden. Jammer want een restaurant is dienstverlenend, het restaurant is er voor ons en niet andersom.

Toen ik bij het betalen aangaf niet tevreden te zijn werd er niet nagevraagd wat nou precies de reden van ontevredenheid was, een gemiste kans dus, er werd een lachje geproduceerd en de man ging door met afrekenen.

En wij gingen weg met een besluit om nooit meer terug te komen bij de wok Inn, jammer maar jullie zijn een goede klant verloren.

Marga

8. Restaurant is één grote ruimte, oogt niet zo gezellig.
    Regelmatig roken wij nicotine lucht:(Later bleek dat het rokersgedeelte niet afgesloten was! Manager reageerde hierop niet verrast.
    Eten was tov andere wokrestaurants matig, personeel was vriendelijk maar later op de avond was er geen aandacht meer voor ons. Waren druk aan het indekken, lang moeten wachten om drinken te bestellen…

9. Silvie Hilton

10. Wat is het hier slecht geworden, eten niet lekker. Zalm om blakplaat niet gaar. Elke maar dan elke 2 min komen ze langs om te vragen of je nog drinken wilt.

11. Het eten was goed zeer vriendelijk personeel we hebben met het hele gezin genoten.
    Ik zou iedereen aanraden met de kinderen en kleinkinderen naar de wok gaan eten.

12. Charlotte

We waren met een groep van 10 personen. Fijn dat er voor jong en oud en ieder zijn smaak wat is. Echter is de kwaliteit de laatste jaren wel achteruit gegaan. Borden en bestek zijn vies, ossenhaas te lang gebakken, graat in de zalm, etc. Gewoon oké/prima.

13. Goed eten, vriendelijk personeel, schoon, netjes.

14. Heel lekker gegeten, Het sfeer was heel leuk ondanks de drukte waren de lege borden snel opgehaald en kwam er veel drinken. We waren met zijn 2e inclusief drinken zijn we 54 euro kwijt dit is een goed prijs, ik heb nooit zoveel gegeten.

15. Heerlijk gegeten.

16. Het was zoals gewoonlijk weer heel lekker en goed geregeld.

17. Het eten is erg goed te doen, we hebben lekker gegeten! Echter, het was erg vies. De borden bij de voorgerechten onder viezigheid. De borden bij de wok zitten onder het vet. Daarnaast waren lang niet alle gerechten die op de website staan aanwezig. Zo misten we bijvoorbeeld de dim sum en koe lu yuk waar we ons erg op hadden verheugd.

18. Noud Hermkens

We hebben heerlijk gegeten, is voor herhaling vatbaar!!!

19. Het smaakte goed maar was niet heel spectaculair.
    Jammer dat de sushi te koud was.

20. Goed en lekker gegeten bediening was zeer goed.
    Wij waren zeer tevreden.

21. Viel erg tegen. Eten erg matig. Personeel vriendelijk maar geven een uitstraling dat ze er liever niet waren. Afwas werd vlug opgehaald. Maar totaal geen sfeer. Veel eten was matig. Vooral wat al klaar stond. Dessert was al veel op werd niet bijgevuld. De ijslepels lagen in een bak water die je eigenlijk liever niet meer zou gebruiken. Voor ons zal het wel een hele tijd worden voor we terug gaan.

22. Heb 6 mei met 11 personen gegeten bij de wok. All-inclusive. Was allemaal prima, het eten, de bediening, ook het drinken werd snel aangevuld. We konden ook best lang blijven zitten, werd niet echt op de tijd gelet... De toiletten worden gerenoveerd, is nu dus best rommelig, maar dat is hoop ik snel achter de rug... Het was voor de zaterdagavond wel druk, maar hebben toch geen klachten.

23. Heer en Mevr. van der linden-Lentjes

Ik kom vaker in de Wok-Inn Veghel.
    Je wordt bij zonder gastvrij, en netjes ontvangen bij aankomst.
    Het eten is altijd heel lekker volop keuze.
    Zoals het warme en koude gerechten.
    De koks luisteren goed naar je wensen.
    Ook het bediening personeel is vriendelijk.
    het is een aanrader om daarna toe te gaan.
    Wij komen hier zeker vaker terug.
    Ons zal je ons vaker bij de Wok-Inn de Poort in Veghel te vinden zijn.

Gerrit en Gerda, op 9 April 2017

24. Naar mijn ervaring moet je erg veel geluk hebben met het personeel, er zitten toppers tussen die het zo goed mogelijk proberen te regelen. Helaas zitten er ook wat rotte appels bij die alles verpesten en absoluut niet klantvriendelijk zijn.

Het eten is ok, maar niet restaurant-waardig.

25. Ik kom vaker in Wok restaurants maar deze behoort tot de mindere. Inrichting is ongezellig en het lijkt 1 grote kantine. Het eten was redelijk maar daar was ook alles mee gezegd.

26. ed en anne

Heerlijk vers gegeten, ondanks niet reserveren met 10 personen toch snel geholpen.
    Kindvriendelijk en een leuke groep personeel.
    Vooral de wok in saus met ossenhaas was erg lekker!
    Buikje goed vol... past niks meer bij.

Voor herhaling vatbaar!

27. Was erg lekker.

28. Vandaag heb ik ontzettend lekker gegeten en gedronken. Het eten is kwalitatief goed en betaalbaar! Ik kom zeker voor de volgende keer terug!

29. Na negen jaren er om de veertien dagen er gegeten en gedronken te hebben, zien ze mij daar niet meer. Waarom? Er zitten twee nieuwe "eigenaren" die er totaal niets van snappen. Zonder enige gêne word je door de heren onbeschoft gade geslagen. Zich voorstellen hebben ze niet van gehoord. Na 1,5 uren is alles opgeruimd en krijg je zelfs geen consumpties meer. (all-in). Ik zou zeggen ga ergens anders eten want hier is het een aflopende zaak.
    Misschien niet netjes van me maar ik zou de twee heren kwalificeren als oetlullen, maar dat ga ik hier niet zeggen.
    Gegroet Jan.

30. Heb even in de keuken mogen kijken, bah wat vies. Overal plakband aan het plafond waar doden vliegen aanhangen boven het eten wat gebakken wordt. Het is een grote vieze bende. Er is wel een brede keus aan eten, maar nadat ik de keuken had gezien was mijn eetlust weg. De sfeer is overigens zeer ongezellig, grote ruimte en iedereen loopt door elkaar heen. De prijskwaliteit is voldoende omdat er voldoende keus is en ook veel verschillende gerechten. De bediening is ook voldoende.

Kortom: een zeer ongezellig restaurant wat door de smaakpolitie als dikke onvoldoende zou worden bestempeld. Prijskwaliteit OK.

31. Slechte ervaring op zaterdagavond 26 nov. Borden niet schoon, gebruikte borden en glazen werden niet van tafel gehaald. Veel te weinig bediening aan tafel voor de drankjes, ook daar moest je steeds om vragen en dan kwamen ze nog niet. Mevrouw die aan onze tafel bediende sprak nauwelijks Nederlands. Het eten was goed, maar ook daar laten ze steken vallen het is beter geweest. Algehele indruk: niet meer zoals het is geweest.

32. Bijzonder gastvrij en lekker eten. Men kijkt niet op 5 minuten. Volop drankjes bij all in arrangement.
    Kortom een aanrader.

33. Chantal

Afgelopen zaterdag met z'n vieren wezen eten bij de Wok-Inn. We werden bij aankomst netjes naar de tafel begeleid en kregen meteen wat te drinken. Daarna lekker gegeten,, vooral de broodjes bij de soep zijn erg lekker. Het buffet wordt regelmatig aangevuld en ook schoongemaakt. Ook de bediening was vriendelijk. Ik kom hier zeker vaker terug.

34. Jan en Marij

Gaan vaak eten bij Wok-Inn.
    Het eten is altijd heel lekker, volop keuze en het ziet er verzorgd uit.
    Drinken all-inn en er wordt meteen drinken bijgezet als je glas leeg of bijna leeg is, compliment voor de bediening.
    De koks luisteren goed naar je wensen en het keukenpersoneel zorgt dat alle bakken gevuld blijven en de afwas weer schoon is. De sfeer is goed. Prijs en kwaliteit kan niet beter. Dus ons zal je vaak vinden bij de Wok-Inn aan de Poort in Veghel.

35. Afgelopen weekend bij de Wok-Inn gegeten en het was heerlijk! Personeel is heel vriendelijk en aardig. Drinken wordt zeer snel geserveerd en de eigenaresse is een aardige vrouw. Het eten zag er goed uit en regelmatig werd het buffet gepoetst en netjes gehouden, is ons opgevallen. We zaten gezellig aan een klein tafeltje bij het raam dat goed uitzag en al met al hebben wij een heel leuk etentje gehad! Zeker een aanrader.

36. Bas 862 punten

Een dertien-in-een-dozijn wok op een industrieterrein. Dus voor een gezellig terras hoef je er niet heen. Wij zijn in dit geval bij Wok-Inn terechtgekomen voor een familie etentje en daar zijn dit soort locaties natuurlijk ideaal voor.
    We werden goed opgevangen en naar de tafel begeleid. De service was prima. We hadden het all-in menu met drank en ik heb geen 5 minuten zonder drinken gezeten. De tafel waar we aan gezet werden was een mooie ronde tafel wat erg leuk is met een gezelschap. Alleen jammer dat de kringen van de glazen er nog in stonden, enkele stoelen plakten en de vloer ook plakkerig was.
    Het eten, waar het uiteindelijk toch om gaat; zoals in de meeste van dit soort plekken is het zaak om het buffet te vermijden. Zout, niet te vers etc.

Om te beginnen met de wok. Smaakt prima, de sauzen die ik gehad heb waren prima van smaak.
    De grill was ook goed. Volgens mij een wat onervaren kok die mijn lammetje aan alle kanten lek moest steken om te kijken of hij goed was.
    De tepanyaki was een ander verhaal. Ik had kangoeroe, wat op zich een smaakvol stukje vlees is. Er werd echter ongevraagd een dusdanige hoeveelheid knoflook toegevoegd dat ik het vlees niet meer proefde. Sterker nog, gezien de hoeveelheid knoflook smaakte de rest van de avond alles naar de knoflook en kreeg ik last van mijn maag. Dat was een domper op een verder vrij goede avond.

Dus kort samengevat. Met een groep niet te nauw kijken is het prima, wil je goed uiteten, zijn er betere wok restaurants.

37. Groep van 4

18:45 gereserveerd, om 7 uur stonden we nog te wachten op onze tafel. Er word totaal niet gecommuniceerd bij aankomst. We gaven aan gereserveerd te hebben en toen liep de eigenaresse weg zonder iets te zeggen. Voor ons en achter ons stonden ook mensen te wachten. Nadat de mensen voor ons naar huis gingen, hebben wij nog 5 minuten gewacht en zijn we ook gegaan. Alles volproppen daar en er niks om geven als klanten moeten wachten, zonder enige uitleg of fatsoenlijke communicatie is ons geld niet waard. Vaak geweest maar vandaag echt voor de laatste keer.

38. Afgelopen maandag gegeten. Wij zijn er al vaak geweest, maar nu was het weer een tijdje geleden. De plaat is nergens zo goed als daar! Lekker veel knoflook en alles perfect gebakken! Voorgerechtjes iets minder (aan de carpaccio en zalm zat bijna geen smaak). Komt het misschien uit de vriezer? Maar qua prijs/kwaliteit verhouding echt meer dan perfect. Waar kun je voor 18 euro zoveel ossenhaas, zalm, mosselen, t-bone, etc etc eten als je wilt!? Personeel en eigenaresse super vriendelijk en super goede service. Drinken is nog niet op of je krijgt een nieuwe. Leeg goed wordt meteen afgehaald. Ga zo door!

39. We hebben heerlijk gegeten en er was heel veel keuze in voor hoofd en nagerechten. We hadden een all inn arrangement gepakt dus ook de drankjes kwamen heel vlot. Al bij al zeker voor herhaling vatbaar.

40. De wok-inn is een super restaurant, waar je voor weinig geld erg goed kunt eten. Er is altijd iets wat je lekker vindt en daarom een voor iedereen toegankelijk buffet. Ook is er een ruime keuze aan desserts met gebak maar ook met lekker fruit of ijs.

De plaat en de wok zijn ook van hoge kwaliteit met koks die het naar hun zin hebben en vrolijk zijn als ze je helpen. Ook het kwaliteit van het eten wat je kunt krijgen bij de plaat of de wok is erg goed. Er is ook daar een ruime keuze aan eten.

De service van de wok is echt geweldig, het zijn jonge mensen die met veel plezier hun werk doen. De werknemers zijn altijd vrolijk en bereid om u te helpen. Vooral helemaal achteraan bij de grote tafels op zondagavond is erg goed. Vaak staat er dan een jongeman die zijn werk echt geweldig doet.

Kortom, de Wok-inn in Veghel is een echte aanrader!

41. Wij eten hier regelmatig. De bediening is top, alles wordt goed aangevuld en is goed warm. De wok en de plaat zijn ook super.

42. Afgelopen week met 18 mensen wezen eten, ik moet er meteen bij zeggen dat dit soort gelegenheden niet mijn voorkeur genieten dus misschien ben ik daarom wat bevooroordeeld.

Het was tot de nok gevuld wat betekend dat er plusminus 300 mensen binnen zijn, wij kregen een grote ovale tafel toegewezen niet al te ver van de “keuken”.

Er werd meteen gevraagd wat wij allemaal wilden drinken, goed begin zou je zeggen, helaas heb ik na 20 minuten moeten vragen waar dit bleef. De reactie en het antwoord waren verre van vriendelijk. Tegelijkertijd werd ons op een nogal snauwerige manier te kennen gegeven dat wij moesten gaan eten.

Wegens de enorme drukte bij het wokken heb ik me beperkt tot het buffet, de keuze hier was zeer beperkt. Ook waren de schalen veelal zo goed als leeg en werd er slecht nagevuld.
    Wat er lag was weinig smaakvol en niet goed warm, de lepels lagen onderin de bakken, het vet liep uit de gebakken garnalen etc.

Bij het toetjesbuffet was het niet heel veel anders, tegen de tijd dat je hier fatsoenlijk terecht kon leek het meer op een slagveld dan op wat anders.

Al met al geen succes en zeker niet voor herhaling vatbaar.
    Zal goed zijn als je van (onbeperkt) veel en vet eten houd inclusief drank maar zeker niet mijn idee van een avond gezellig uit eten in een goede sfeer met goede bediening en niet te vergeten goed eten.

Voor Euro 40,- zijn er voldoende gelegenheden waar je heel erg veel beter terecht kunt, voor ons was het in ieder geval eens maar nooit meer.

43. Prima gegeten, prima bediening. We hadden wel een korte uitleg over het gebodene verwacht. We hebben gelukkig kunnen constateren dat het eten en drinken continu werd aangevuld. Er was van alles rijkelijk aanwezig.

44. Roodt 15 punten

Vorige week weer eens lekker (dachten wij!) gaan wokken in ons vertrouwde wok restaurant in Veghel. Wij kwamen daar om 20.00 uur en zagen ons zo gewaardeerde restaurant veranderen in het slechtste restaurant ever.

Bami / Mihoen en zelfs nasi was tot op de bodem op... wij gaven dat door aan de (man) manager en hij schudde met zijn hoofd en deed niks. Na een lange tijd van wachten en hopen gingen wij dit weer melden, en zelfs nu was er geen reactie.

Een tip voor de mensen die willen wokken in Veghel: ga vroeg daar naar toe en anders niet gaan. Het is dan echt slecht. Enige positieve is dat de bediening (jonge mensen) goed was en ook hun spijt het dat er niks is.

45. Top...! Goede service en prima eten. Wij komen er al een tijd en zijn nog nooit teleurgesteld vertrokken. Ook het eten is vers en wordt steeds bijgevuld. Kortom een echte aanrader.

46. Bert Schuit

Op donderdagavond met kenissen geweest, zomaar binnen gestapt. Het all-in menu genomen dus €25,- eten incl drinken. Alle lof voor de bediening. Vlot lege borden van je tafel maar ook vlot met het bijvullen van de glazen, niet een keer hoeven wachten. Ook het eten was prima, goed van kwaliteit en bereiding, al met al een topmaaltijd.

47. Hoi, ik heb laatst met mijn familie bij de wok gegeten. We waren met best wel een grote groep namelijk 50 personen, maar ondanks dat werd het drinken snel geserveerd en was de bediening ook erg vriendelijk en zeker in voor een praatje. Er is een ruime keus aan eten, vooral de bakplaat en de wok bevielen ons erg goed. Ook was het fijn dat de bakken vaak bijgevuld werden. Wij hebben bij de wok een erg fijne avond gehad en vinden het dus zeker een aanrader!

48. Hoi, we komen hier regelmatig eten en het is altijd goed. Zijn vorige week woensdag nog geweest en gaan nu vrijdag weer. Het is altijd super goed.

49. Wat een bagger tent. Heb je gereserveerd voor vier volwassen twee kinderen en een baby. Duidelijk de leeftijden 4 en 7 doorgegeven. Kom je daar aan krijg je een tafel voor vier personen, met de mededeling dat de Kids bij ons van het bord moesten eten. Toen we hun daar op aanspraken dat dat niet de bedoeling kon zijn was het antwoord doei. En kregen we nog een grote mond na van de manager ook. Dus nee, ons zie je daar niet meer terug

50. Gisteravond weer eens gaan wokken in Veghel, we hadden all-in. Eten is goed mits het nog in de bakken ligt. Er wordt slecht bijgevuld, vooral voor- en nagerechten en vooral na 20.30u! We waren om 18.52u aanwezig en moesten in totaal 15 minuten wachten voor we aan tafel zaten; dit ging achteraf gezien van onze tijd af, want toen we om 21.35u na een kwartier wachten voor er iemand kwam, ons laatste kopje koffie wilden bestellen werd ons gezegd dat onze tijd om was. Muggezifterij! Toen ik bami op wilde scheppen en de tang weg was zag ik een medewerkster deze tang met een vaatdoekje reinigen om vervolgens met hetzelfde doekje de buffetten te reinigen, niet echt fris!

51. Khalil Tahir

52. M. Van der steen

Toen we om 19.30 binnen kwamen waren de koude voorgerechten zo goed als leeg en zijn ook niet meer aangevuld. Vind dit echt niet kunnen. Het eten van de bakplaten is goed daarna waren de toetjs ook zo goed als op en werden ook niet bijgevuld. Dit is erg jammer, we hebben wel gevraagd of de voorgerechten bijgevuld kunnen worden maar dit werd niet gedaan. Dat moet niet kunnen als je reserveerd en dan al alles op is! Dus al met al viel dit erg tegen!

53. jos.timmers

54. Soumaya

Zeker een aanrader. Je kunt er heerlijk eten voor een klein budget. Ik kom er regelmatig en ik heb veel andere woks bezocht in de omgeving, maar ik blijf toch terug komen bij de wok-inn omdat je veel keus hebt, ook voor mensen die geen vlees eten. Je hebt genoeg keuzen uit verschillende soorten vis. Het personeel is erg vriendelijk en de service is top. Het belangrijkste vind ik dat het eten vers is en regelmatig wordt bijgevuld.

55. Bij wok-inn kan je heerlijk eten. Ik kom zelf regelmatig daar en ben er zeer tevreden mee. Tegen een klein bedrag kan je heerlijk alles eten en drinken. Ik was afgelopen week met mijn vriendin Veerle daar eten. Het personeel is zeer vriendelijk. Kortom een top restaurant!!!

56. Hallo, ik ben laatst bij de Wok-Inn wezen eten met mijn vriendin Noor. Het was ons erg goed bevallen. Het drinken werd gebracht en de koks waren zeer vriendelijk. Ook is er een erg goede sfeer in het restaurant. Er is ook veel keuze in het buffet. Het is zeker een aanrader!!!

57. Wok Inn Veghel een van de beste wok restauranten waar ik heb gegeten in de omgeving. Veel keuze en betreft een groot restaurant. Personeel altijd vriendelijk en drinken binnen 1 minuut bediend. Baas is altijd sociaal tegenover klanten. En eten is heel lekker. De prijzen zijn helemaal niet verkeerd. Ben heel positief over de Wok. :)

58. Hallo,

De wok inn is een zeer gezellige en leuke restaurant om eens een keer te gaan eten. Het leukste aan de wok is gewoon echt de barman (dinsdag, vrijdag en zaterdag). Zeer snelle service en goed eten en drinken. Als je drinken besteld is het binnen no time op tafel. Er heerst een leuke sfeer en het is er altijd gezellig. Het personeel doet hun best om elke dag een glimlach om hun gezicht te hebben. Ik kom er regelmatig, wel 3 maal per week en soms wel vaker. Dus van mij is het echt een aanrader.

59. Dichtbij huis dus komen er regelmatig. Eten erg goed en vers!
    Personeel altijd vriendelijk en je hoeft nooit lang te wachten op je drinken of het afruimen van de tafel.
    Betreft een groot restaurant waardoor het erg druk kan zijn. Dat weet je van te voren als je in zo'n groot restaurant gaat eten.
    Waardering hoog omdat er niets te klagen is.

60. Een echte vreetschuur. Eten niet erg lekker enkel hetgeen wat je zelf door de kok laat klaar maken, dus bij de bakplaat en wok. Maar met een beetje pech moet je daarvoor heel lang wachten.
    Perfect voor als je na het eten nog op stap gaat. Want met alle drank die inclusief is kun je goed indrinken. Service is oké, maar niemand van de bediening lijkt blij of trots om er te mogen werken. Een glimlach kon er niet vanaf.
    Al met al, prima als je wil schransen met veel drank. Maar niets voor als je van sfeer, goede bediening en lekker eten houdt.

61. Het is een echte vreetschuur maar het eten smaakt wel iedere keer lekker. We komen er graag. Prijs kwaliteit vind ik dus ook prima.

62. Beste wok ervaring tot nu toe, dragon city in Eindhoven en dat grote eetparadijs in Tilburg inbegrepen. Ik houd van de inrichting waar je in ruime stoelen kan zitten en waar de tafel aangepast is aan de grote van de groep. Ook de prijs van 1,50 per levensjaar voor kinderen tot 10 geloof ik staat me wel aan. Afhankelijk van de avond heb je neutrale of erg gezellige koks vooral aan de badplaats die een beetje houden van goochelen met de pepermolen ed. Toen ik jarig was kreeg ik een leuk cadeautje mee en werd er veel te hard natuurlijk lang zal die leven gedraaid. Ten slotte het eten, heel ruime keus en erg lekker vooral de knoflook en sausje op de bakplaat met lenteuitjes mag er zijn. Vis is soms iets te doorbakken maar ook keus uit bv. Kangaroevlees.

Kortom super, kom er vaak terug.

63. Zeer prettige ervaring, met lekker eten. Heel veel keus! Omdat het een zeer groot complex is is de sfeer binnen wel iets te massaal. Dus voor een romantisch dinertje hoef je daar niet te komen. Verder is het zeker wel een aanrader als je toevallig in de buurt bent.

64. Wij hebben laatst een fantastische avond gehad bij Wok Inn. We kwamen met onze hele familie eten, en sommigen zijn moeilijke eters. Opa, oma, ouders en kinderen hebben genoten, voor de kleintjes was er friet, frikadellen, pannenkoekjes en nog veel meer. De rest van ons heeft genoten van de vele gerechten die ze bij Wok Inn hebben. Doordat we all-inclusive aten hebben we zo veel kunnen drinken als we wilden, iets waar mijn man erg blij mee was. We gaan zeker nog eens terug, het is een aanrader!

65. Prima restaurant, volop keuze uit gerechten. Ook bijzondere vleessoorten op de grilplaat. De bereiding van de wokgerechten is ook goed. Verder zijn er voldoende zitplaatsen. Enig minpunt is dat je soms lang moet wachten op het drinken.

66. Dit restaurant valt onder het type "vreetschuur", dwz, groot, midden tussen bouwmarkt, garage en industrieterreinen, aan een drukke verkeersader buiten de bebouwde kom.
    Je wordt netjes opgevangen en naar een tafel gebracht. Vervolgens kun je kiezen tussen een menu mèt of zonder drankjes inclusief.
    Maar dan: ook door de week, om 18.30 uur, met maar 25 gasten, ziet het lopend buffet eruit alsof er een storm gewoed heeft, vleessoorten zijn uitgedroogd, groenten verpieterd, gerechten liggen door elkaar heen in de bakken, het ijs is half gesmolten, de overige nagerechten zijn bijna op en vies, opscheplepels worden door gasten achtergelaten ìn de rijst- en nasibakken (zodat ze gloeiend heet zijn en de rijst uitgedroogd), het personeel staat te kletsen of rent rond om lege borden op te halen, maar het buffet netjes verzorgen, schoon maken of bijwerken / verversen ho maar. Jammer genoeg liggen alle voorgebakken en gekookte gerechten erbij, alsof de bakken al in de ochtend gevuld zijn; zoals alle gefrituurde produkten die slap, klef en lauw zijn, foujonghai en saté in saus, waar de verdroogde vellen op staan.
    Wij hebben dit restaurant nu 3x geprobeerd (omdat overal slechte dagen kunnen voorkomen), ook onze bevindingen gemeld, maar de reaktie was: ja jammer hè.
    Geen aanrader, dus.