Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veghel verdeeld zijn.

Wij gaan hier regelmatig eten, de kwaliteit is gewoon goed. Altijd een feestje om hier heerlijk te dineren. Vandaag hebben spareribs afgehaald, deze zijn zo lekker een echte aanrader.

Ben vandaag voor de 2e keer geweest sinds ze weer open zijn. De eerste keer kip heel erg droog. Vandaag nogmaals halve haan besteld erg slecht, droog niet op temperatuur. Vroeger stond Braadspit bekend om zijn heerlijk kip. Helaas voor mij geen Braadspit meer.

3. Zuid-Amerikaans Veghel

Carla Zandvliet

4. Mediterraans Veghel

Niels van den Acker

Fantastische avond gehad gezzelig met mij gezin een hapje en drankje gedaan.

Helemaal top.

5. Mediterraans Veghel

Roos Peters

Heerlijk gegeten maar niet zoals de andere keren, vrij jonge bediening, onervaren, twee keer vrij lang op de drank moeten wachten. Maar heerlijk gegeten.

6. Mediterraans Veghel

Joke tilburgs

Heerlijk gegeten, lekkere wijn voor een mooie prijs en de bediening is op een leuke manier informeel en gezellig. Mijn complimenten.

7. Zuid-Amerikaans Veghel

Saskia Smits

De porties zijn te groot voor tapas. Er is te weinig keuze. Het eten is in twee jaar erg achter uit gegaan. Het enige wat echt lekker van de lijst waren de knoflooksoep en de toetjes. Mij zien ze daar voorlopig niet meer. Service was trouwens erg goed.

Kaatje van Dijk

Super lekker gegeten en gedronken snel en vriendelijke bediening toplocatie aan de haven van Veghel ga ik zeker vaker naar toe.

9. Internationaal Veghel

Na een geslaagde eerste ronde nu op herhaling tijdens het 1 jarig jubileum. Het weer was net goed genoeg voor het dakterras waar je optimaal van het uitzicht kunt genieten.
    Als aperitief een frisse Italiaanse Grillo die zeer goed beviel. De tafel werd gelijk gevuld met een viertal hapjes. Om te starten een merengue van kerrie met een vulling van zwarte boon, waarop een krokantje van citrus, een smaakbommetje met prima textuur. Verder met een bitterbal van rendang waarop toefje crème van pinda, mooi hoog op smaak met heerlijke kardemom toets. Om wat te neutraliseren een broodje bapao met een vulling van zoetwatergarnaal. In een glaasje “Virgin Mary” geïnspireerd op de “Bloody Mary” maar dan zonder wodka. Fris en kruidig.

Chef Joppe presenteerde het volgende hapje op een halve flespompoen. Een luchtig krokantje waarop een cilinder crème van pompoen gekruid met kardemom, afgewerkt met citrusgel. Erg lekker.

De eerste amuse was sashimi van makreel op een bedje van bulgur, erop en balletje zoetzure augurk aan tafel afgewerkt met een vinaigrette van snijboon waarin mosterdzaadjes. Lekker licht en fris met verfijnde smaken.

Ook nog een tweede amuse. Aubergine gegaard met miso waarover een schuim van radijs, radijsje en chips van cassave, aan tafel afgewerkt met een dashi bouillon. Een verrassende smakencombinatie.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de sommelière. Albariño reserva 2017 uit Uruguay van Jose Ignacio. Mooi aroma, in de mond iets meer body dan de Spaanse variant. Op het bord een sappige tartaar van zeebaars met verschillende tomaat structuren en takjes groene kruiden, aan tafel afgewerkt met een heldere tomatenbouillon. Verfijnde smaakjes waarnaast de wijn redelijk krachtig was. (9,4)

Verder met een dikke rijke Argentijnse witte blend 2017 van het huis Alma Negra. Het etiket gaf weinig geheimen prijs. Volgens de Sommelière de huiswijn van ons koninklijk huis gemaakt door de broer van Máxima van chardonnay, viognier en een beetje gewurztraminer. Uit de keuken een signature gerecht. Bruingebakken coquille Mexicaanse stijl. Erbij verschillende structuren van mais, een lobbige saus van chili con carne, blokje geschroeide avocado, aan tafel afgewerkt met een jus van Mexicaanse chorizo. De coquille was mooi hoog op smaak, deze combineerde erg goed met de Mexicaanse toetsen in het garnituur. De wijn was keurig in balans. (9,7)

Uit Chili een 'Special Selection' Muscat 2012 van Santa Ines, heerlijk aroma, complex en rijk in de mond met een mineralige afdronk. De chef presenteerde zelf zijn bruingebakken langoustine met ernaast olie van kaffir en cilinder van wortel gekruid met curry, waarin een plakje krokante lotuswortel, aan tafel afgewerkt met een heerlijke pikante langoustine saus en zeste van kaffir wat voor een heerlijk fris aroma zorgde. De langoustine was mooi hoog op smaak, de pittige zoete wortel combineerde mooi, de wijn vulde het gerecht aan met zijn frisse tonen, genieten! (9,75)

Uit Californië een licht teruggekoelde Zinfandel 2015 van The Hess Collection geconcentreerd met tonen van rood en zwart fruit, aangename kruidigheid en vanille. Op tafel een lavasteen waarover een geurtje geschonken werd om ons alvast in de juiste stemming te brengen. Uit de keuken de Chinees Indische rijsttafel versie 2.0. Gefrituurd kwarteleitje met toefje “fou yong hai” saus, cilindertje krokant gebakken nasi goreng, dotje pindasaus en stuk in babi pangang saus gelakte sukade waarop atjar en kroepoekje van buikspek. Lekkere herkenbare smaken, wel ietsje meer geconcentreerd en vooral ook leuk. De wijn sloot keurig aan. (9,4)

De grote verassing van de middag was toch wel de biefstuk. Veel goede reactie van de gasten zorgde voor zelfvertrouwen bij de chef. Natuurlijk niet zomaar biefstuk maar de Spaanse Rubia Gallega die in de vrije natuur leeft en pas na zo’n 7 jaar wordt geslacht. De smaak is duidelijk verfijnder en voor mij belangrijker, de textuur is veel zachter. Ernaast een marshmallow van chorizo, tomaatje, aubergine compote en dotjes rouille, aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus van gerookte paprika. Mediterraanse smaken naast een speciaal stukje rundvlees, de krachtige, aardse, Spaanse Tempranillo 2015 van Tridente Entresuelos sloot naadloos aan. (9,6)

Het pièce was reebok, een keurig gegaarde medaillon en een quenelle stoofvlees (hoog op smaak) met structuren van zomer krootjes, witte aardbei, zwarte besjes en jonge geitenkaas, aan tafel afgewerkt met een heerlijke kruidensaus. Mooie pure smaken die prima combineerden, de geitenkaas zorgde voor een speciale toets. De Italiaanse Yantra 2014 van Tenuta Sette Cieli gemaakt van Cabernet en Merlot sloot hier naadloos bij aan. (9,8)

Een tweetraps dessert dus ook twee dessertwijnen, keurig. Uit Oostenrijk de Merlot Spätlese van Tschida voor bij de aardbeien Romanoff. Verse plakjes aardbei en wilde aardbeien, mousse van aardbei waarin wodka, spicy ijsje van aardappel en groene peper, merengue gevuld met aardbeiengelei gekruid met dragon. Verrassende smaakaccenten met als rode draad de frisse aardbei. Verrassend mooie wijn spijs. (9,7)

Het zoete dessert bestond uit structuren van amarena kers met bastogne ijs, toefjes crème van pure chocolade, chocolade flikken met krokantjes en blaadjes van citroenverbena. De combinatie van kers met bastogne was top, de chocolade erbij was voor mij net wat over de top. De Edetaria dolç 2012 die door de zon net wat te warm was geworden werd hierdoor wat branderig, jammer. (9)

Bediening was uitstekend verzorgd door een uitgebreide brigade. Leuke Sommelière, zelfs ondersteuning van Zarzo (haar vriend) en de mannen uit de keuken. Er hadden deze middag aardig wat gasten het dakterras gevonden, leuk.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Samengevat weer een hele fijne beleving, met uniek uitzicht vanaf het dakterras, gerechten met wereldse smaken en originele smaakcombinaties met hier en daar het wow effect. Wij worden fan.

10. Zuid-Amerikaans Veghel

Via social deal vocher, dus goedkoper kunnen eten maar zelfs voor dat geld was het nog veel te duur.
    Eten was niet echt lekker. Zoute sauzen en alles ging, zo te proeven zo uit de diepvries de magnetron in.
    De paella was smakeloos en het water stond in het schaaltje.
    NIET voor herhaling vatbaar.

11. Zuid-Amerikaans Veghel

Wieke

Prijs kwaliteit is erbarmelijk. Met voorgerecht van €11,00 voor 3 garnalen opdienen met een beetje knoflook en 3 flintertjes paprika uit de oven denk ik dat je de plank volledig mis slaat. Daarna TRUFA MOSXARI € 24.75 Ierse runderhaas geserveerd met een saus van witte truffel en bos paddestoelen. Geen paddenstoel te bekennen en de smaak van een pakje. Een donker bruine drab over heel het bord met in het midden een runderhaas ter grote van een centimeter of 7×5 begeleid met een Griekse salade zonder olijfolie genoeg om een geit te voeren en twee bolletjes rijst en wat kleffe aardappels. Dit is de eerste keer dat ik met een niet gevulde buik een restaurant verlaat. De mousaka (als hoofdgerecht?) van mijn partner kon goed als voorgerecht dienen. Ik benadruk hier het feit dat wij beide 50 plus geen grote eters meer zijn maar als ik iets geserveerd krijg als zijnde de iets voor fijnproevers dan mag ik toch ook verwachten dat het genoeg is. En niet dat ik mijn vulling moet halen uit een onopgemaakte bak sla.

Wat is het hier slecht geworden, eten niet lekker. Zalm om blakplaat niet gaar. Elke maar dan elke 2 min komen ze langs om te vragen of je nog drinken wilt.

Lekker gegeten, gezellige omgeving
    Kundige personeel

Eten werd snel gebracht en was goed warm

15. Lunchroom Veghel

Lily Thelen

Mooie locatie, goeie high tea, glaasje Prosecco erbij. Dat was allemaal prima!
    We vierden onze 40 jarige vriendinnendag.
    Het emotieloos personeel kan echter wel een cursus gastvrijheid gebruiken..

16. Zuid-Amerikaans Veghel

Jacqueline van der heijden

Super lekker gegeten en we komen zeker een keer terug.

17. Internationaal Veghel

Jurrien

Frekewent gegeten, sinds de zomer een nieuwe kaart is geen Pieperz patat meer en wordt niet meer incl. aangeboden vertellen er niet bij dat er extra voor betaald moet worden.
    Prijzen van menu's zijn in verhouding gestegen.
    Bediening aanmerkelijk minder attent dan voorheen.
    Conclusie: minder service dan voorheen door rommelige bediening.

18. Mediterraans Veghel

Opnieuw heerlijk gegeten, prettige bediening en een geweldige sfeer buiten op het terras👍👍Overal kaarsjes, intieme sfeer: kortom ontzettend gezellig en lekker gegeten met de collega’s.
    Complimenten aan Rik en zijn team👏👏

19. Internationaal Veghel

E. Van den Berk

Fijn gezellig prima service. We komen zeker terug. Is een aanrader.

20. Zuid-Amerikaans Veghel

Prima restaurant. Hebben lekker buiten op het terras gezeten. Eten was prima. Zullen zeker nog een keer naar toe gaan.

21. Internationaal Veghel

Ik had het geluk een actie te hebben gewonnen waarbij we onbeperkt mosselen mochten komen eten. En echt, we hebben heerlijk gegeten! Leuke, fijne en relaxte sfeer en ook de service was goed. Al met al een aanrader!

22. Internationaal Veghel

Via facebook het vakantiemenu gewonnen voor twee personen. Wij hebben heerlijk gegeten, ruime porties en aanvullend wat van de salade bar erbij. Het personeel was vriendelijk en we werdsn snel geholpen.

23. Internationaal Veghel

Jacqueline

Heerlijk buiten in de zon gegeten! Lekkere trappist bij een malse angusbiefstuk.

24. Italiaans Veghel

Patrick

In een ongedwongen sfeer, met gastvrij ontvangst en een persoonlijke noot, heerlijk gegeten en genoten van heerlijke bijpassende wijnen

25. Pizzeria Veghel

C. Franke

Belachelijk. Na ruim 70 bel ik op waar ons eten blijft, krijg ik te horen: sorry beetje druk. Duurt nog 20 minuten. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik vooruit betaald heb! Grrrr.

26. Internationaal Veghel

w de Lorijn

Vlees droog en taai frites vet en slap.

Ontbijt matig, de tafels werden niet afgeruimd die stonden nog vol met de ontbijtboel van de vorige gasten, thee en koffie moest je omvragen kannen waren leeg en de rest werd niet aangevuld. Al met al slecht.

27. Zuid-Amerikaans Veghel

J. van der Sanden

Heerlijk gegeten, vreselijk aardige bediening.
    We komen zeker terug.
    Bedankt voor de fijne avond.

28. Chinees-Indisch Veghel

Van 2005 tot 2010 elke maand besteld en altijd smakelijjk en alle gerechten onderscheidend. Na mijn verhuizing naar Eindhoven toevallig in 2018 weer eens in Veghel en meteen maar mijn favoriete bestelling geplaatst. Nog steeds top.

Het restaurant gedeelte is net als zoveel restaurants niets bijzonders. Wat me meteen weer opviel, net als voorheen, was dat de keuken, afleverruimte en restaurant, netjes en schoon zijn.

Ben zeer verbaasd over enkele slechte recensies. Ik moet haast wel geloven aan een donkere periode die ik niet heb hoeven ervaren. Gelukkig lijkt anno 2018 het weer helemaal super te zijn waar het om draait...uitstekende bereiding en gerechten met onderscheidende smaken.

29. Zuid-Amerikaans Veghel

Miranda

Lekker en meer dan genoeg gegeten! Het voorgerecht was al bijna voldoende…

30. Internationaal Veghel

Marjan van Rossum

Goede maaltijd voor niet al te veel geld.
    Wel vonden alle familieleden dat het veel te zout was.