Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veghel verdeeld zijn.

Lang wachten, in 2,5 uur maar 2 rondes gehad. Dus een ronde per uur. Er loopt 2 man personeel rond op 80 klanten. Erg slecht!!!

Zeer goed. Voor de 8ste keer heerlijk onbeperkt Gamba, s eten.
    En elke keer zijn ze weer VERRUKKELIJK. Als je van gambas houdt, ga dan beslist eens op Donderdag, dan is het onbeperkt Gambas eten een mooi prijsje.

De bediening is altijd vriendelijk.
    Dus Hertog Jan zeer aanbevolen.

We hadden het all in onbeperkte tapas menu zat zeer lang tussen de gerechtjes en helaas was de kwaliteit van het eten zeer slecht.

Voor ons geen volgende keer.

4. Internationaal Veghel

Enige weken geleden hier gegeten met een grote groep. Het duurde erg lang voordat er iets werd opgenomen. Vijf personen kozen voor de hertenbiefstuk (aanrader van de week). Helaas was deze uitverkocht. Kan echt niet. Vervolgens was er steeds een persoon die iets niet of veel te laat kreeg. Deze persoon at dus later. Irritant bij elke gang. De rekening was pittig. De gerechten waren goed bereid maar niets speciaals. Groente zeer karig. Omgeving was druk en rumoerig. Hier gaan wij voorlopig niet meer naar terug. Jammer.

Heerlijk gegeten, attente bediening. Volwassenprijs voor kinderen van 10 en 11 vinden wij te hoog aangezien zij echt minder eten. Ook in vergelijking met andere tapasrestaurants.

dianne vorstenbosch

We werden goed en vriendelijk ontvangen.
    We hadden gekozen voor het tapas menu en het was heerlijk.
    Mooie opgediende gerechten en warm wat het belangrijkste is.
    De bediening was top.

Een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

7. Snackbar Veghel

R. Pennings

Bij de eerste de beste keer na de brand weer eens naar het braadspit gegaan. Bestelde 3 halve kip met friet voor 2 personen. Na een pposje vertelde men me dat er enkel 2 halve kippen ter beschiking waren. Voor de derde zou ik 1/2 uur moeten wachten. Derhalve maar hot wing genomen. Bij thuiskomst bleek dat de kip bij lange na niet gaar was en nog erg rood van binnen was. Heb deze kip verder zelf maar gegaard. Daarnaast zou men verwachten dat je 5 hotwings zou krijgen. Dit waren er echter maar vier. Ben erg teleurgesteld en zal daardoor niet snel meer terug gaan. Wat een verschil met vroeger. Geen ambiance en lersoneel werk erg chaotisch.

Altijd schoon en ze bakken in verse plantaardige olie, dus verantwoord frituren. Het stinkt er nooit en alles is op en top in orde. En gezellig druk. Topper.

9. Hamburger Veghel

Geweldig genoten van het shared dining concept. Mooie en zorgvuldig opgemaakte gerechtjes met een uitgebreide uitleg en telkenmale een nieuwe smaakexplosie. Fijne ambiance en zeker wederom voor herhaling vatbaar. Complimentje is hier op zijn plaats!

Ria&Willy de Poorter.

Gezellig bediening netjes wel erg traag. Eten gewoon slecht.

11. Mediterraans Veghel

Peter sleegers

Geweldig, lekker eten, goedkoop, mooie ambiance en zeeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

12. Mediterraans Veghel

Jeanne Fennis de Klein

We werden warm ontvangen… het eten was zeer lekker… we kregen voldoende ruimte om rustig te genieten van ons eten. De bediening was zeer goed. En eerlijk als ze daar zijn… we hadden teveel betaald en hier kwam de ober op terug. Super hoor.
    Zo krijg je vertrouwen in de ander… complimenten. We komen zeker weer terug.

Het smaakte goed maar was niet heel spectaculair.
    Jammer dat de sushi te koud was.

Al meerdere malen hier gegeten maar helaas deze keer viel het voor ons erg tegen. Jammer want we hadden vrienden mee genomen en vol lof over dit restaurant verteld. We hadden het all in Tapas menu en moesten na de eerste ronde telkens erg lang wachten, gemiddeld 40 minuten. Frites werd vergeten en diverse gerechtjes waren niet echt geweldig, taaie biefstuk, paella echt met heel weinig vis, pasta zonder smaak etc. Enkele gerechtjes waren zeker wel lekker, zoals kipsaté, spareribs en enkele nagerechten. Helaas moesten we 45 minuten wachten op ons nagerecht terwijl juist op dat moment al vele tafeltjes weer leeg waren. We kregen ook door de vriendelijke bediening uitleg en regelmatig de vraag of alles naar wens was. Een andere persoon zorgde voor de drank en regelmatig moesten we om een glas vragen of een grotere karaf water want voor 4 personen was het karafje echt heel klein, na 2 glazen was het karafje leeg. Een ander gezelschap naast ons hoorden we ook klagen die kregen de nagerechtjes, o.a ijs terwijl ze nog aan de warme tapa's zaten. We wilden ook nog cappucino na maar na een half uur wachten en nog geen koffie hebben we maar om de rekening gevraagd, hier hadden we geen zin meer in. Enige positieve was de jongen die regelmatig kwam vragen of we nog iets wilden drinken ondanks dat we opgemerkt hadden dat we echt zo lang moesten wachten bleef hij vriendelijk. Nee hier komen we niet meer terug jammer in het verleden was het zo lekker!

Verschrikkelijk. Je moet erg lang wachten. Friet niet echt warm, snacks smaken niet. Niet iedere dame is even representatief en klantvriendelijk. Prijzen nog relatief hoog voor smaak/kwaliteit die je krijgt.

Erg lekker gegeten. We kozen de tapas met drankjes bij de prijs inbegrepen. De eerste ronde moesten we best lang wachten, maar alle volgende rondes kwamen mooi op tijd. En vooral het was erg lekker. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan.

Heerlijk gegeten van de vele tapas gerechten. Met n lekker glas wijn was het een topavond! We komen hier zeker terug met de rest van de familie.

Goed en lekker gegeten bediening was zeer goed.
    Wij waren zeer tevreden.

Prima avond gehad. Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Top.

Een super ervaring. Wat een hele goede service hebben ze hier zeg. Bij deze ook onze complimenten aan de jongen die met regelmaat kwam vragen of het naar wens was. Bij aankomst hadden we eigenlijk een tafeltje binnen maar we wilde liever buiten. Er werd meteen gevraagd of we een terrasverwarmers gewenst vonden. Dit werd ook meteen geregeld. Zeker voor herhaling vastbaar

21. Internationaal Veghel

Karin Hendriks

Zondag 17 september 2017 op uitnodiging van mijn familie gegeten bij Wittern. De weekspecial vis á 18.50 Besteld. Slibtongetjes… Omdat ik mijn familie niet wilde teleurstellen heb ik op dat moment niet geklaagd, maar ik heb nog nooit zo'n slechte kwaliteit vis gegeten. 2 Kleine tongetjes, smakeloos, en op geen enkele manier goed klaar gemaakt. Op 3 groene asperges en wat sla… Prijs/kwaliteit in geen verhouding en dat geldt dan ook voor de rest. Wijn, groot glas met amper een bodempje wijn:3.75! Een breekbroodje:4.50! Belachelijke prijzen en slecht eten. Ga het eea nog in een mail toelichten zodat de crew van Wittern er ook iets mee kan doen.

Marjo Nieuwkamp

Wij hebben al een aantal keren bij dit eethuis gegeten. Ook hebben wij gebruik gemaakt van de catering en er vorig jaar de 60ste verjaardag van mijn man gevierd. Wat ons betreft alleen maar lof! Het is een prima en fijne locatie,en je voelt je echt welkom!

23. Italiaans Veghel

Heerlijk eten, lekkere ossenhaas . Geweldige bediening.
    Een echte aanrader. Echt genieten een avondje tafelen.

Van Grinsven

We hadden gereserveerd om 16:00 voor zeven personen. Alleen bij aankomst waren ze nog aan het dweilen binnen. En daarna kwam de eigenaar en die leek niks te weten van een reservering. Toen ik vertelde dat ik via eet.nu had gereserveerd zei hij heel vaag;"mmmm ooh ja euh tja… " heel vreemd.
    Het eten was goed maar liet lang oo zich wachten. Daarnaast meerdere malen moeten vragen om extra glazen.
    Ook vonden we de porties van het voorgerecht qua aantal gambas tegen vallen voor de prijs die ze hadden…
    Uit eindelijk lekker gegeten maar wel erg duur vergeleken met andere restaurants.

Wel rumoerig aan het begin. Maar super lekker gegeten en voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Fam huggers

Het is altijd super gezellig en het eten is heel goed en je wordt netjes geholpen 😀😀

Al bij diverse Gossi's gegeten waardoor deze avond echt heel erg tegenviel.
    Onze 'gastvrouw' was uiterst onvriendelijk en bot zo blafte ze naar ons 'drinken'. Een paar extra woordjes zoals wilt u was al teveel gevraagd.
    Tevens waren er twee gerechtjes niet op voorraad.
    Toen wij bij aangaven de saté van de haas niet lekker te vinden reageerde de gastvrouw met het antwoord 'smaken verschillen' waarop wij uitleg gaven dat deze zwart geblakerd was en ruim doorbakken, hierop zei zij 'volgende ronde beter'. Erg slordige service!
    We hebben erg lang moeten wachten op de rondes en onze tafel werd al afgeruimd terwijl er nog één iemand aan het eten was.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat Gossimijne Veghel mij heel hard is tegen gevallen en dan steekt mij de slechte service/gastvrijheid van het personeel mij het meest.

Een leuk tentje, maar de bediening laat een beetje aan de wensen over. Bij binnenkomst niet begroet, uiteindelijk is de bestelling opgenomen, dat ging vrij snel, eten en drinken was ook vlot klaar. Rustig gegeten. Maar er komt daarna ook niemand meer. Ben Maar gaan afrekenen terwijl ik eigenlijk nog wel zin had in een drankje. Krijg geen oogcontact.
    De werknemers hebben veel lol onderling.
    Het voelt een beetje of er onderscheid wordt gemaakt tussen nieuwe gasten en stamgasten.

Tip: om meer omzet binnen te halen, mag er wel wat vaker naar de gasten gelopen worden om te vragen of alles naar wens is en om eventueel te vragen of die nog iets te drinken lust.

Verder heb ik lekker gegeten.

M v Houtum

Goed op smaak echt lekker en porties op maat, heerlijk gegeten

In het verleden best goed gegeten maar deze keer ging werkelijk alles mis. T-bone uitverkocht en een ander voorafje krijgen dan besteld. Na 1,5 uur wachten op het voorgerecht, bleek de kipsalade vol te zitten met vet en een botje. Na geklaagd te hebben, ging het helaas bij het hoofdgerecht ook mis. De pangafilet was nog helemaal rauw. Uiteindelijk besloten om alles te laten staan en te gaan. Helaas waren er die avond nog 4 tafels meer vroegtijdig vertrokken dus het was geen incident. Iedereen rondom ons klaagde over de lange wachttijden. Het ergste is nog dat de eigenaar 2 keer verzocht is om ons te woord te staan maar hij is helaas op die momenten niet uit zijn keuken gekomen. Maar respect voor de meiden van de bediening. De eigenaar liet hun de problemen aanhoren en oplossen. Wij komen hier dus nooit meer terug.

1,7