Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veghel verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Veghel

Fam. Zegers

Gezellig avondje uit eten in een prettige ambiance.
    Vrolijke, spontane en attente bediening. Op zo'n drukke avond met een klein team de boel goed draaiende houden, complimenten!
    De tapasgerechten waren vrij groot, zou van ons ook wat kleiner mogen, zodat je meer gerechtjes kunt uitproberen. Maar misschien is dat een luxeprobleem.
    Keep ut the good work!

2. Zuid-Amerikaans Veghel

Lekker 5 gangen tapas menu gegeten

We hebben daar op 6-1-2018 gegeten komen daar niet uit de buurt maar hebben via internet dit restaurant gevonden, de recensies waren goed dus gereserveerd voor die avond,
    Het is ons dus behoorlijk tegen gevallen, het personeel was erg opdringerig, je glas was net leeg of ze kwamen al weer vragen wil je nog wat drinken.
    Het eten was niet slecht maar voldeed niet aan de prijs kwaliteit verhouding,
    Het was een mooi restaurant, maar de griekse sfeer was ver te zoeken.

Jammer, dat viel erg tegen! Met 2 gezinnen gegeten van de kaart… eens maar niet meer. Ongeïnteresseerd personeel, eten lauw, veel te lang wachten… jammer.

We waren er om 18.30 zoals besproken voor 12 mensen op eerste kerstdag, het voorgerecht kwam om 19.50, om 21.20 hoofdgerecht, nagerecht omtrent 22.30 of later. Als je dan € 600 staat af te tikken aan de kassa dan voel je je bescheten.
    ( jammer dat er geen kerstboom in de weg stond anders waren de ballen over de tafel gevlogen).

Bedankt Gouden Leeuw.

6. Zuid-Amerikaans Veghel

N. Bouwmans

Wij hebben hier op kerstavond met 8 personen gegeten. Het was heerlijk en de bediening en kok waren super vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het was zoals gewoonlijk weer heel lekker en goed geregeld.

8. Zuid-Amerikaans Veghel

Een mooie tafel. Lekker eten wat we kregen. Helaas kwam niet alles wat je bestelde. Ook moest je erg lang wachten tot het kwam. Als je drinken bestelde kwam het niet. Ik dacht dat ze de drukte niet aankonden. Maar uiteindelijk waren ze met 4 man personeel tafels aan het dekken en bestek aan het poetsen. En moesten we naar de bar lopen om te zeggen dat we drinken hadden besteld. Helaas niet goed genoeg om nog eens naar toe te gaan.

9. Italiaans Veghel

Donderdag de 21 zijn we met ons hele gezin in verband met onze trouwdag weer bij La Riva geweest. Kamille heeft ons de hele avond verwend met heerlijke voor, hoofd en nagerechten, daarbij lekkere wijn en uitstekende bediening. Wij verheugen ons alweer op een volgend bezoek. Heel erg bedankt voor deze geweldige avond.

10. Zuid-Amerikaans Veghel

Katinka Prijs

Eerste tafeltje wat we kregen was niet heel prettig ivm hele koude lucht die eronder door kwam. Nieuwe tafel gevraagd en ook gekregen. Echter ook daar was het niet heel warm, maar beter dan de eerste plek. Eten was niet heel bijzonder, niet slecht, maar zeker ook niet top. Bediening was goed, en het ging redelijk vlot. Jammer dat ze weinig keus (1 soort in de wintermaanden) hebben in 0.0 Bieren. Leuk om keer geweest te zijn, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar!

11. Italiaans Veghel

Maandag de 11e gezellig met zijn drietjes wezen eten, zoals altijd was het eten en de bediening zoals het eigenlijk hoort. Geweldig, gewoon goede service en heel lekker eten tegen een redelijke prijs. Wij verheugen ons in ieder geval al weer op de volgende keer.

12. Zuid-Amerikaans Veghel

Wij zijn een tijdje terug voor het eerst tapas gaan eten bij Sierra Vista en we hebben echt een zeer geslaagde avond gehad. We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een heldere uitleg over onze opties voor de verschillende tapas arrangementen.
    Het eten was heerlijk en de sfeer was heel gezellig.
    Zeker een aanrader!

Kwaliteit is verre van wat het is geweest!
    1 Ding van de bestelling vergeten.
    Portie vleugels lauw en rauw!
    Halve haan ook lauw en rauw!
    Sorry maar rauwe kip kan echt niet, hier kunnen mensen ernstig ziek van worden!

14. Hamburger Veghel

Nina

Het eten is erg goed te doen, we hebben lekker gegeten! Echter, het was erg vies. De borden bij de voorgerechten onder viezigheid. De borden bij de wok zitten onder het vet. Daarnaast waren lang niet alle gerechten die op de website staan aanwezig. Zo misten we bijvoorbeeld de dim sum en koe lu yuk waar we ons erg op hadden verheugd.

Noud Hermkens

We hebben heerlijk gegeten, is voor herhaling vatbaar!!!

17. Zuid-Amerikaans Veghel

Hartstikke leuk restaurant. De aankleding van het restaurant is heel gezellig, leuk en origineel. Door de aankleding en muziek kom je werkelijk in de 'Zuid-Amerikaanse sferen.' De bediening was ook heel aardig, vriendelijk en goed. Echt een leuke avond gehad.

Marjolein mickerts

Mijn ervaring was top bij braadspit! Heerlijk gegeten. Niks op aan te merken!

Ga zo door!

19. Turks Veghel

Ik haal altijd mijn pizza kip met ananas hier. En ze zijn heel royaal met de kip en ananas. Snelle service. 10 minuten is mijn pizza altijd klaar. Vriendelijk personeel, heb altijd een babbeltje met ze. Prijs is scherp, vind ik. Ik ben heel tevreden over mijn ervaringen.

20. Chinees-Indisch Veghel

Enorm lekker eten en altijd een vriendelijk ontvangst!

21. Zuid-Amerikaans Veghel

Lang wachten, in 2,5 uur maar 2 rondes gehad. Dus een ronde per uur. Er loopt 2 man personeel rond op 80 klanten. Erg slecht!!!

Zeer goed. Voor de 8ste keer heerlijk onbeperkt Gamba, s eten.
    En elke keer zijn ze weer VERRUKKELIJK. Als je van gambas houdt, ga dan beslist eens op Donderdag, dan is het onbeperkt Gambas eten een mooi prijsje.

De bediening is altijd vriendelijk.
    Dus Hertog Jan zeer aanbevolen.

23. Zuid-Amerikaans Veghel

We hadden het all in onbeperkte tapas menu zat zeer lang tussen de gerechtjes en helaas was de kwaliteit van het eten zeer slecht.

Voor ons geen volgende keer.

24. Internationaal Veghel

Enige weken geleden hier gegeten met een grote groep. Het duurde erg lang voordat er iets werd opgenomen. Vijf personen kozen voor de hertenbiefstuk (aanrader van de week). Helaas was deze uitverkocht. Kan echt niet. Vervolgens was er steeds een persoon die iets niet of veel te laat kreeg. Deze persoon at dus later. Irritant bij elke gang. De rekening was pittig. De gerechten waren goed bereid maar niets speciaals. Groente zeer karig. Omgeving was druk en rumoerig. Hier gaan wij voorlopig niet meer naar terug. Jammer.

25. Zuid-Amerikaans Veghel

Heerlijk gegeten, attente bediening. Volwassenprijs voor kinderen van 10 en 11 vinden wij te hoog aangezien zij echt minder eten. Ook in vergelijking met andere tapasrestaurants.

26. Zuid-Amerikaans Veghel

dianne vorstenbosch

We werden goed en vriendelijk ontvangen.
    We hadden gekozen voor het tapas menu en het was heerlijk.
    Mooie opgediende gerechten en warm wat het belangrijkste is.
    De bediening was top.

Een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

R. Pennings

Bij de eerste de beste keer na de brand weer eens naar het braadspit gegaan. Bestelde 3 halve kip met friet voor 2 personen. Na een pposje vertelde men me dat er enkel 2 halve kippen ter beschiking waren. Voor de derde zou ik 1/2 uur moeten wachten. Derhalve maar hot wing genomen. Bij thuiskomst bleek dat de kip bij lange na niet gaar was en nog erg rood van binnen was. Heb deze kip verder zelf maar gegaard. Daarnaast zou men verwachten dat je 5 hotwings zou krijgen. Dit waren er echter maar vier. Ben erg teleurgesteld en zal daardoor niet snel meer terug gaan. Wat een verschil met vroeger. Geen ambiance en lersoneel werk erg chaotisch.

Altijd schoon en ze bakken in verse plantaardige olie, dus verantwoord frituren. Het stinkt er nooit en alles is op en top in orde. En gezellig druk. Topper.

29. Hamburger Veghel

Geweldig genoten van het shared dining concept. Mooie en zorgvuldig opgemaakte gerechtjes met een uitgebreide uitleg en telkenmale een nieuwe smaakexplosie. Fijne ambiance en zeker wederom voor herhaling vatbaar. Complimentje is hier op zijn plaats!

Ria&Willy de Poorter.

30. Zuid-Amerikaans Veghel

Gezellig bediening netjes wel erg traag. Eten gewoon slecht.