Bezorgrestaurants in de buurt van Santorini

Online eten bestellen

1520052464 86
1542420715 85
1620709596 89
1654261974 88

1. Veel van gehoord en als je het filmpje op facebook of instagram ziet moet het leuk zijn.
    Dat viel nogal tegen.
    We kregen een tafeltje voor 4 je moest opletten dat je je stoel niet te ver naar achter schoof want dan lag je op de grond, een flinke afstap zat er.
    Verassingsmenu gekozen zin in, maar het viel vreselijk tegen voorgerecht een schaal met een paar lepels tonijnsalade, tzaziki, wat tonijn uit blik, wat gerookte zalm en wat fruit met een schaaltje brood, dipsausjes bij het brood, niets grieks aan.
    Even later 4 kefkedeki één gehaktballetje per persoon.
    Daarna 4 rijstrolletjes en iets met spinazie en feta in deeg, het deeg was niet krokant en van alles 1 stukje p.p met een soort van Griekse salade schaaltje voor 4 personen.
    Wat later 4 garnalen die supergroot waren en een stukje droge zalm.
    Later kwam de ossenhaas die superlekker was en de varkenshaas, de specialiteit van het huis was een stukje vlees wat net onder de categorie waygu kwam, 1 stukje met 4 man delen.
    Het toetje was lachwekkend een grote witte schaal met een paar bolletjes vanille en aardbeien ijs een hoop slagroom wat fruit uit blik, baklava 2 stukjes en een rond klein cheesecakeje wat helemaal zompig was, ik heb het nog doorgegeven aan de juffrouw van de bediening maar werd niets mee gedaan.
    Dan maar een lekkere coctail nemen €10 per stuk de martini pornstar kwam denk ik uit een pak was echt goor, laten staan zo ook de pink gin tonic.
    €350 afrekenen, voor dat geld kan je toch echt veel beter eten als bij Santorini in Veghel.
    Tegenvaller!

2. Marco Nijsen

Heerlijk eten, leuke ingerichte zaak en vriendelijke bediening. Niet goedkoop, maar absoluut genoten!

3. Goede bediening, fijne mensen, erg lekker, mooi vol bord, mooie rustige sfeer, top restaurant!

4. geert van de vorstenbosch

Santorini is absoluut mijn geliefde restaurant. Het eten is super lekker en de bediening is uitmuntend.
    Barbara en Jorgos zijn vakmensen en daarbij erg aardig. Het wordt de hoogste tijd dat hun restaurant ook van de andere kant (een brugje over de AA) te bereiken is. Dan gaan we in Veghel een heel mooi terras erbij krijgen aan het water.
    Ik adviseer iedereen hun Zalm met het wonderlijke sausje erbij!!
    Geert

5. We hebben ontzettend lekker gegeten, we hadden de mix quality meat en die was heerlijk, we waren wel wat verrast door de hoogte van de rekening aan het einde van de rit… kwaliteit van het eten is sublime maar laat je niet verrassen door de rekening.

6. Een van de betere Griekse restaurants in Brabant.
    Toppers in vlees-en visgerechten.
    Uitstekende service m.b.t gastvrijheid en bediening.
    Dit restaurant ligt ver boven het gemiddelde van soortgelijke gelegenheden.
    Zeer aan te raden.

7. Wij zijn op 1ste kerstdag bij griek Santorini wezen uit eten met 6 personen.
    Het was er vrij druk.
    Ze hebben daar 2 gedeeltes met vooraan een gezelige griekse sfeer omgeving.
    En achter overlappend een moderne koude sfeer voor een griek resturant.
    Wij zaten in het achterste moderne gedeelte, alleen de tafels waren niet echt modern deze zouden zomaar ook in mijn terras thuis kunnen staan. (Tuintafels)
    Veder hadden ze voor de kerst een apart menu waardoor de keuze beperkt was.

Na het aan tafel zitten werd ons ouzo aangeboden en drinken.
    Na het opgeven van het eten werd dit ongeveer na 20 a 30 min gebracht.
    Het eten smaakten erg lekker maar de service vond ik erg slecht.

Halve wegen het hoofdgerecht kwam er geen ober meer langs om drinken te vragen. Inmidels was het al best rustig en alle obers stonden in het voorste gedeelte met elkaar te praten. Ik zwaaide maar ze zagen me niet. Na hard roepen kwam de ober de dessert kaart brengen. Na 20 min met roepen kwam de zelfde ober stinkend naar rook terug om de dessert op te nemen. Hij vond het belangrijker om te roken dan zijn gasten eerst te woord te staan.
    En 1 dessert kwam later na vragen waar het laaste dessert bleef. gewoon vergeten dus terwijl het zo rustig was in het resturant.

Conclusie. Eten erg lekker. Service erg slecht geen fooi waard.

6,3
  8. Heerlijk gegeten. Super verse ingrediënten gebruikt. Top avond

9. Peer van Houtum

Heerlijk getafeld bij Santorini. Dit Grieks restaurant is bij iedereen aan te bevelen. Leuke sfeer, lekker eten en sympathieke bediening.

10. Prijs kwaliteit is erbarmelijk. Met voorgerecht van €11,00 voor 3 garnalen opdienen met een beetje knoflook en 3 flintertjes paprika uit de oven denk ik dat je de plank volledig mis slaat. Daarna TRUFA MOSXARI € 24.75 Ierse runderhaas geserveerd met een saus van witte truffel en bos paddestoelen. Geen paddenstoel te bekennen en de smaak van een pakje. Een donker bruine drab over heel het bord met in het midden een runderhaas ter grote van een centimeter of 7×5 begeleid met een Griekse salade zonder olijfolie genoeg om een geit te voeren en twee bolletjes rijst en wat kleffe aardappels. Dit is de eerste keer dat ik met een niet gevulde buik een restaurant verlaat. De mousaka (als hoofdgerecht?) van mijn partner kon goed als voorgerecht dienen. Ik benadruk hier het feit dat wij beide 50 plus geen grote eters meer zijn maar als ik iets geserveerd krijg als zijnde de iets voor fijnproevers dan mag ik toch ook verwachten dat het genoeg is. En niet dat ik mijn vulling moet halen uit een onopgemaakte bak sla.

11. dre den ouden

Geweldig restaurant. Het eten bij Santorini is voortreffelijk, de bediening is top en het restaurant is sfeervol heringericht, de prijs kwaliteit is goed, wij komen er graag.

12. We hebben daar op 6-1-2018 gegeten komen daar niet uit de buurt maar hebben via internet dit restaurant gevonden, de recensies waren goed dus gereserveerd voor die avond,
    Het is ons dus behoorlijk tegen gevallen, het personeel was erg opdringerig, je glas was net leeg of ze kwamen al weer vragen wil je nog wat drinken.
    Het eten was niet slecht maar voldeed niet aan de prijs kwaliteit verhouding,
    Het was een mooi restaurant, maar de griekse sfeer was ver te zoeken.

5,9
  13. Goede bediening. Erg lekker gegeten. Gaan zeker nog vaker terug.

14. Sergio Livesi

Fijne avond gehad, lekker gegeten, goede service. Wij gaan hier zeker vaker terug!

15. Super leuke en gezellige avond gehad! Heerlijk gegeten en de bediening was ook top! Komen zeker keertje terug. Groetjes Tjalda en Rinske

16. We hebben al heel wat borden leeggegeten hier en in al die tijd is met name de kwaliteit van het vlees en de vis die we voor ons krijgen constant en erg goed. De kaart is uitgebreid, de ontvangst prettig. Je voelt je een graag geziene gast, zonder dat het opdringerig of gemaakt lijkt. Mocht er eens iets niet geheel naar wens verlopen, dan wordt er met aandacht wat aan gedaan, is onze ervaring.

17. Samen met mijn zussen zijn we er gisterenavond wezen eten. Het was super! Heerlijke gerechten, goeie bediening vriendelijk en correct. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

18. Heerlijk genoten en gegeten op tweede kerstdag. Een fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel. We komen snel nog eens eten.

19. Heerlijk gegeten, vriendelijke service!

20. Ron Smeets

Uitstekend gegeten voor een goede prijs! Altijd gezellig, en persoonlijke aandacht zonder dat deze "over the top" aanvoelt.

21. Wat een geweldig restaurant, super eten, kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. Bediening tip top in orde, dikke 10.

22. Heerlijke echte griekse gerechten. Goede bediening. Voor een avond uit moet je hier zijn. Geweldig genoten!

23. Heerlijk gegeten, hele goede service! Super restaurant! Geweldige avond gehad!!

24. Gisteren hier "getafeld". Eén keer maar nooit meer! Gewoon een doorsnee Grieks restaurant, heeft totaal niet aan mijn verwachting voldaan, begrijp de positieve recensies dan ook helemaal niet!? De rekening klopte ook niet (té hoog) en dat is niet voor het eerst dat hier vergissingen mee worden gemaakt

1,3
  25. Super restaurant! Hele fijne sfeer en vriendelijk personeel. Wij hebben er echt heerlijk gegeten :) Alles was top.

Voor mij de beste Griek die er is!

26. Super gegeten bij de gastvrije Jorgos en Barbara. Als vrienden onthaald en heerlijk Grieks getafeld. Typische gerechten als gyros, souvlaki, etc toveren zij om tot een hemels gerecht. Grieks op zijn best, met een vleugje specialiteit. Na het hoofdgerecht nog mogen genieten van een heerlijk nagerecht, ook dit met een persoonlijke touch. Echt super!

27. Een perfecte combinatie van de authetieke griekse keuken en moderne invloeden!

28. Janny en John

Afgelopen zaterdag weer een heerlijk fijne avond gehad. Alles gewoon goed verzorgd en het allerbelangrijkste dat we lekker gegeten hebben.

29. Afgelopen donderdag wezen eten bij Santorini.
    Eten was super lekker en de bediening was top!

30. Barbara Spanos

31. Teleurstellend.
    Recent op doordeweekse avond bij dit Grieks restaurant gegeten.
    Twee jaar geleden viel het tegen. Maar omstandigheden kunnen zich wijzigen, nietwaar? Nee dus.
    Nadat drankjes geserveerd waren vroeg de uitbater of we ook een glaasje Ouzo hadden gewild. Was vergeten dit bij uitreiken menukaart te vragen. Enfin, kan gebeuren. Combinatie van warme en koude voorgerechten stelde weinig voor, was bepaald niet fantasierijk bereid, karig en fors beneden de maat qua prijs/kwaliteitsverhouding.
    Een saladebuffet is hier niet aanwezig, de bij de hoofdschotel geserveerde salade was beperkt.
    De hoofdmaaltijd was gemiddeld van kwaliteit, maar erger: niet warm.
    Wij rekenden excl. nagerecht ruim 80 euro af.
    Kortom, geen aanrader. Wij komen hier nooit meer.

1,4
  32. Jos 247 punten

Gisteravond weer heerlijk gegeten. Het was weer voortreffelijk. Perfecte bediening, gastvrij, goed eten met een lekker wijntje. Ik kijk uit naar 8 juli, speciale avond.

33. Rien en Linda van Beek

Ongelooflijk goed, waar moeten we beginnen... Wij komen hier regelmatig en dat is niet voor niets. Kwaliteit, gastvrijheid, dit is altijd perfect. Er zijn maar weinig restaurants die aan deze hoge standaarden kunnen tippen.

34. Delleman

Samen met mijn date wezen eten bij Santorini in Veghel. Super goede bediening en super goed eten. Is zeker een aanrader.

35. Melanie & Niels

Heerlijk echt Grieks gegeten!

36. Mensa 179 punten

Tijdens onze weekendjes-weg gaan we altijd uit eten. Bijna altijd zit daar een bezoek aan de lokale Griek bij. Zo hebben we in het hele land al tientallen "Grieken" bezocht. En nooit valt het tegen, al zijn er natuurlijk kwalitatieve verschillen.
    Omdat het inmiddels onze ervaring is dat een Griek - waar dan ook - op zaterdag goed bezet is, vrijdag even langs gelopen om te reserveren. We werden vriendelijk te woord gestaan. We wilden graag een "nisje" en dat was geen probleem.
    Veel Griekse restaurants hebben vergelijkbare namen, maar een Santorini waren we nog nooit tegengekomen. Niet belangrijk, maar toch opvallend.
    Van buiten lijkt het niet zo'n groot restaurant, maar schijn bedriegt. Het pand is smal, maar loopt diep door.
    Verzorgde inrichting, bescheiden Griekse muziek op de achtergrond. Het voelt kleinschalig aan, wat prettig is. Voldoende privacy en goede akoestiek: ook toen de zaak vol zat was er geen lawaai. Bediening loopt gestroomlijnd en is plezierig.

Het motto van het restaurant is: "Bij ons eet je niet, bij ons tafel je". Wij vinden dat altijd belangrijk: op je gemak kunnen zitten.

En dan, last but not least, het eten..
    Gelukkig een welkomst-ouzo van het huis (dat vinden we een must bij een Griek, maar niet overal gebeurt het en dan is het toch een teleurstelling). Een lekker flesje retsina. Karaf water erbij was geen probleem. De schotels werden sfeervol opgediend. Zelf had ik mixed grill: goed bereid en zeer mals vlees: prima.
    Ook de nagerechten zagen er leuk uit (het oog wil ook wat) en smaakten uitstekend.
    Kortom: een prima Grieks restaurant dat ik van harte aanbeveel.

37. Lekker eten en een fijne bediening. Kom er graag en rij er zelfs voor om.

38. Afgelopen donderdag hier gegeten. Naar aanleiding van de enorme berg sterren uit de voorgaande recensies. Dan verwacht je toch iets meer. Het eten was gemiddeld. De salade voor twee bevatte slechts 2 kleine stukjes feta en 2 olijven (erg zuinig). 1 euro extra rekenen voor ketchup siert ook niet. De toetjes waren fantastisch, mag ook gezegd worden. Al met al helemaal niet slecht maar geen 10.

39. Dit is naar mijn mening 1 van de weinige restaurants waarbij men keer op keer verzekerd is van kwalitatief goed eten. Tevens is de bediening erg vriendelijk en wordt je snel geholpen. De menukaart heeft ook een ruime keuze aan vlees en vis gerechten. Kort samengevat als je op zoek bent naar een gezellig restaurantje met goede bediening en kwalitatief goed eten, dan is dit restaurant zeker een aanrader.

40. h v lokven

Regelmatig zijn we hier te vinden. In mijn beleving is het wel meer, dan het traditionele griekse restaurant. Borden zijn met meer zorg opgemaakt, bredere keuze en gewoon heel erg lekker eten. De bediening is ook echt top, heel vriendelijk en alert. in het najaar heb ik ook gereserveerd voor een griekse avond met 12 personen. Ook dit was een geweldige ervaring.

41. Frits Sanders

Voor de eerste keer vrijdag bij Santorini gegeten, nadat ik er al heel veel goeds van gehoord had.
    In alle opzichten voortreffelijk gegeten. Goede en vlotte bediening, aandacht voor de gasten, heerlijke gerechten, niet typisch Grieks, maar wel een mooie Griekse touch.
    Als u een avondje wil genieten, is dit restaurant zeer aan te bevelen.

42. Afgelopen zaterdag weer bij Santorini geweest. Het was wederom voortreffelijk! Ben er nu onderhand wel ècht van overtuigd dat de geweldige service en de kwaliteiten van de kok(kin) in deze zaak standaard zijn!
    Plaats nooit een referentie na 1 keer ergens gegeten te hebben, maar Santorini verdient dit nu echt. (Omdat wij onze oprechte mening willen delen zonder bijbedoelingen plaatsen wij deze referentie zonder nummer.)

Ga zo door team Santorini!

Groetjes uit Uden.

43. fam.Leunisse

1e kerstdag super lekker gegeten, het was net als altijd weer helemaal top. Het hele plaatje klopt perfect, complimenten hier voor.

Jiorgos, Barbara en het personeel niet te vergeten: bedankt voor de gezellige avond. Wij hopen nog lang te mogen genieten van dit top restaurant.

Groetjes Ron en Miriam

44. We gaan regelmatig eten bij Jiorgos en Barbara en het is elke keer weer even lekker. Of je het nu houd bij het "standaard" Griek-menu of je tegoed doet aan een van de vele Specialiteiten we zitten steeds heerlijk te eten. Het is er gezellig, de bediening is oke en de muziek staat nooit te hard. Een aanrader!!

45. Jan Heerkens

Heerlijk gegeten, zomaar spontaan op een zondag zin in de Griek.

De sfeer in het voorste gedeelte spreekt ons persoonlijk meer aan dan het nieuwe gedeelte. De bediening is zeer vriendelijk en spontaan, ook Jorgos en zijn vrouw hebben altijd een vriendelijk woordje met hun gasten.

Vriendelijke groeten: Jan en Ingeborg nr. 0126

46. Aron Heerkens

Zeer geslaagde ervaring, erg vriendelijk en netjes personeel. Er hangt een gezellige, warme en ontspannen sfeer in het restaurant. Je hoeft niet heel lang op je eten te wachten en het smaakt allemaal heel goed. nr. 0376

47. Vandaag heerlijk gegeten bij restaurant Santorini. Niet alleen het eten maar ook het personeel was zeer vriendelijk en betrokken wat natuurlijk net zo belangrijk is.

Het eten was subliem! Wij genoten letterlijk van iedere hap. Mijn favoriet is de Hermes. Oh, wat was die toch lekker zacht en mals! De Griekse cookie met een heerlijk bakje cappuccino is een mooie afsluiter.

Jiorgos en Barbara, ontzettend bedankt voor een gezellige smaakvolle avond en wij wensen jullie en heel het team fijne feestdagen!

Liefs Baris & Eveline

48. De bediening was gezellig, de sfeer en het eten was goed.

Lot nummer 0417

49. Heerlijk gegeten en erg leuke bediening!!
    Nr. 0432

50. Job Almekinders

Fijne tent, goede service en lekker (en veel) eten!

51. David Kragtwijk

Ik vond het een hele geslaagde avond. Goede service, goede verdeling vlees- en bijgerechten. Jammer dat de Mythos op was.

Nummer 0442 voor de win actie

52. Ton van Rhee

Wederom zeer lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Op verzoek worden zelfs speciale gerechten bereid!!

Nr.0427

53. Dick Oostrum

Vrijdag wezen eten in Santorini. We hebben heerlijk gegeten in een zeer gezellige ambiance. Het toetje voor 2 personen was werkelijk een "feestelijke" afsluiting van deze zeer geslaagde avond bij Santorini. Nr. 0404

54. Weck van Rossum

Wij hebben net heerlijk gegeten, gezellige sfeer en kunnen Santorini voor iedereen aanraden!

55. Cees / Paula

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten met 10 personen bij Santorini Grieks restaurant Veghel. Aanrader, echt de moeite meer dan waard. Kleine hapjes, dus tapas, als voorgerecht en daarna als hoofdgerecht heel uitgebreid en voor iedereen volop keuze. Het smaakte heerlijk en de bediening was uitstekend en heel gezellige locatie.
    Dank voor de super gezellige avond Paula en Santorini. Dus aanrader om zeker nog eens terug te gaan ! (nummer 0388)

56. Linsey en Eduard

Beste Jiorgos en Barbara,

Zoals beloofd de recensie van ons overheerlijke avondje uit dinsdag! Wat was het weer genieten geblazen. "Onze" tafel bij de open haard stond al weer klaar. Helaas was het een tijdje geleden, maar we hebben echt geweldig gegeten en gedronken. Ook nu weer was de ontvangst zeer gastvrij en hartelijk!
    In het begin hadden we de heerlijke stokbroodjes uit de oven. Als voorgerecht een nieuw gerecht wat niet op de website staat waardoor ik de juiste naam niet weet. Het was een gerecht uit de oven met de meest lekker en goed bereide scampi's ooit, samen met heerlijke warme groenten en een perfecte saus.
    Als hoofdgerecht ben ik eens voor een mixed-grill gegaan, en mijn man voor de Rizario (een combinatie van gyros, scampi's en gegrilde ossenhaas). Ook dit vlees smolt echt weer weg op onze tong en was subliem bereid en gekruid. We waren opnieuw zeer positief verrast, dus ga vooral zo door!! Heel veel groetjes Linsey en Eduard (nummer 0380)

57. Erg vriendelijke ontvangst door de gastvrouw en gastheer. Super gegeten, je kunt hier lekker tafelen, alles was van zeer goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Gezellige avond gehad, veel gelachen.

58. jan paulussen

Een zeer geslaagde avond gehad met fantastisch eten en een goede wijn op advies van de ober. Het nagerecht was ook erg goed, en een drankje van de eigenaar om de avond compleet te maken.

59. Maud Rooijakkers

Ik heb heerlijk gegeten. Het drinken was goed. De sfeer was ook heel goed en de gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. Uniek nummer: 0378

60. Lajos Botos

Zeer lekker gegeten op pakjes avond! Was gewoon super, service, gastvrijheid, echt Grieks zoals het hoort!

61. Micha Kools

62. Santorini is niet zomaar een Grieks restaurant, maar één met een gouden randje. Je kunt hier echt een avondje heerlijk tafelen. Jiorgos en Barbara Spanos maken echt het verschil!

63. Een fijne sfeer! Als je binnenkomt werden onze jassen aangenomen en werden we naar onze plek gebracht! Het vlees was hier en daar een beetje taai maar zeker wel lekker! Zeker de moeite waard om hier een keer naar toe te gaan om een gezellig avondje te eten!

64. Een gezellig Grieks restaurant Santorini in Veghel, super. Lekker gegeten en van goede kwaliteit, en vooral
    vriendelijke bediening, voor een gezellig avondje uit is dit restaurant een aanrader.

65. Tom & Hanny

Super!! Je kan hier lekker eten, gezellig "tafelen" en alles is van zeer goede kwaliteit. We zullen nog vaak komen genieten.

66. R en W. Coolen

Een super restaurant, met heerlijk eten en een super bediening. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit. Alsof je bij vrienden gaat eten, chillen en relaxen.

67. Fam. van der Reep

Super Grieks restaurant gezellig, vriendelijke bediening, en bovenal super gegeten.

Wij komen zeker terug,
    Fam. van der Reep

68. pamela Saegaert

Heerlijk gegeten en gezellige avond gehad. Komen zeker nog een keer terug.

69. t. gevers bonnr 0163

Onverwacht maar gezellig gegeten met mijn knutsel vriendinnen. Het was heerlijk, en we komen beslist nog eens terug.

70. Simpel gezegd: de beste Griek van Nederland!! Geweldige sfeer en formidabel eten met gastvrijheid als de kers op taart.

71. Hans en Thea

Wij gaan regelmatig bij Santori eten en gaan dan met een fijn en voldaan gevoel naar huis. Wij hebben heerlijk zitten tafelen. Jiorgos en Barbara heten je altijd hartelijk welkom alsof wij de enige gasten zijn. Het eten wat zij op tafel brengen is van hoge kwaliteit en de bediening uiterst vriendelijk. Het is echt een aanrader om daar eens heen te gaan.

72. jacqueline

Een vriendelijk ontvangst. De bediening is beleefd en vriendelijk, zo nu en dan waren de drankjes wel wat laat, een aandachtspunt voor de bediening. We hebben erg lekker gegeten en een fijne avond gehad.

73. Jantine / 0114

Een restaurant waar wij elke keer weer met veel plezier komen en met een goed gevoel de deur uitlopen! Het eten is elke keer weer een traktatie en ook de service is uitstekend! Een restaurant dat met veel passie wordt gerund met personeel dat aan elke klant persoonlijke aandacht besteed!

74. Barabara en Giorgos zijn enthousiaste mensen die je het gevoel geven welkom te zijn.. Het personeel is vriendelijk en attent. Het eten is van goede kwaliteit en heel smaakvol. We komen graag terug.

75. We zijn verwende eters; gaan vaak uit eten en hebben al veel verschillende restaurants bezocht, maar Santorini blijft toch een van onze favorieten. De ontvangst is altijd hartelijk, de bediening is prima (beleefd, vriendelijk, vaak een advies over het eten) en het eten zelf is van erg goede kwaliteit. De eerste keer dat wij er kwamen (op uitnodiging) waren we wat huiverig; we zijn allebei geen fan van de standaard Griekse restaurants. Maar Santorini is veel meer dan dat! Ze hebben een goede keuze, veel beter dan allerlei schotels waar je het verschil niet tussen kunt ontdekken (zoals bij andere Griekse restaurants). Heerlijke gerechten, echt geschikt voor fijnproevers, elke keer opnieuw is het weer fantastisch. Als je van echt lekker eten houdt, dan moet je zeker eens naar Santorini gaan! Waarschijnlijk vergaat het je net als ons; je zult er ongetwijfeld een favoriet restaurant bij krijgen!

76. Dirk en Thalia van den Tillaar

We hebben hier heerlijk gegeten. Het was alleen een beetje veel ;) Er hangt een gezellige sfeer en het restaurant ziet er gezellig uit. Ze maken graag een praatje met je en herkennen gasten die vaker binnenkomen. Je kunt aan alles merken dat ze hart voor de zaak hebben en willen dat de klant zich thuis voelt. Een prima en smaakvol restaurant.

77. Super lekker gegeten, gezellige sfeer! Goede bediening , prijs kwaliteit goed! Kortom een heerlijk avondje uit eten !

78. Johan van Lanen

Gezellig restaurant, de Griekse menukaart is zeer uitgebreid en het eten is overheerlijk. Eenmaal hier geweest, dan blijf je terugkomen!

79. Altijd een hele goede sfeer, aardig personeel en heerlijk afwisselend eten!

80. sjan van houtum

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gastvrije ontvangst in mooie ambiance. Verrassende gerechten.

81. John Maessen

Zondag de 28 september 2014 tijd 18:00 uur samen met mijn zoon bij dit restaurant wezen eten.

Het eten was voortreffelijk, bediening super, en gezellig, ongedwongen. Zowel de vis als vlees een engeltje op je tong, smaakpapillen werden gestreeld, door de goed in balans gekruide mosselen, gamba's en diverse vlees soorten.

Ga zo door!!! En we komen zo vaak als we kunnen.

82. Erg lekker en gezellig!

83. Zomaar binnen komen vallen voor iets lekkers. Nou lekker was het en de sfeer super. Je voelt je echt speciaal. Geef de kok de vrije hand en die maakt er iets lekkers van.

84. A-J. de Wit

Met collega Bart (op zijn initiatief) hier gegeten. Heerlijk ! Erg vriendelijke, gezellige bediening. Prettig en vooral ook: écht lekker grieks eten ! Compliment.

Vr, groet,

Aart-Jan de Wit

85. Familie Welten

We hebben heerlijk gegeten. Ook voor onze kleine dochter was er de aandacht. De eigenaar is erg gastvrij!

86. Wat een geweldig restaurant, heerlijk eten en zo gastvrij dat je je meteen thuis voelt. Deze week 2 keer geweest met gezelschap! Hier kom ik vaker.

87. Patrick en christel

Een gezellig, sfeervol restaurant gevestigd in het hart van Veghel. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel, en wij gaan er dan ook graag eten. (En gezellig na tafelen). Bent u een keer in Veghel, ga dan ook zeker hier langs!! Oh en.. Uuh de Griekse avonden?? Helemaal super!! 3 mei is er weer zo'n gezellige goede "feest" avond!

88. Pascale Smulders

We waren uitgenodigd door vrienden om te eten bij een Grieks restaurant. We houden niet zo van Grieks eten maar dit was een zeer positieve Griekse eet-ervaring! De bediening is super, het eten eveneens en het is geen doorsnee Grieks restaurant, de gerechten zijn allemaal anders van smaak , Grieks georiënteerd maar heerlijk. De bediening was echt helemaal oké, supervriendelijk en wij kunnen iedereen aanraden . Wij hebben genoten van coquilles, tonijn, verschillende vlees en visgerechten, allemaal heerlijk sappig , met heerlijke groentes. Wij gaan er zeker nog eens heen!

89. Gisterenavond heerlijk gegeten bij Santorini.
    Werd weer hartelijk ontvangen door de eigenaar en dan heb je het hier wel naar je zin.
    Eerst een glaasje ouzo, rondje van het huis.
    De borden waren fantastisch opgemaakt, het eten visschotel voor 2 personen en mixed grill smaakte heerlijk.
    Een heel gezellig restaurant, het personeel is erg vriendelijk, lekker eten en zeer goede sfeer.
    Een absolute aanrader voor een gezellige avond uit met heerlijk eten en drinken, mooie Griekse muziek
    en die typische Griekse gastvrijheid.

90. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Lekker eten. Een restaurant waar je graag keer op keer komt.
    Top Giorgos en Barbara! Ook voor alle medewerkers.

91. Afgelopen vrijdag weer eens met vieren bij Santorini wezen eten, persoonlijk ben ik niet zo’n fan van de Griekse keuken maar voor het specialiteiten restaurant Santorini maak ik graag een uitzondering. De bediening is wat je van zo’n restaurant mag verwachten en dat is gewoon goed, dit merk je al bij de ontvangst. Het voorgerecht xtenia is volgens hun website een “ongeëvenaarde ervaring voor de smaakpupillen”, ik kan bevestigen dat dit niet ver beneden de waarheid is. Wel ben ik van mening dat de prijs/kwaliteit hier uit balans begint te raken. Ook het hoofdgerecht, trufa mosxari, is een streling voor de tong. Als toetje de dronken sultan gekozen, lekker maar niet apart. Hierna nog een Italiaanse en Griekse koffie gedronken, hier mag men scheutiger zijn met de drank want die is bijna niet te proeven. Voor die prijs mag dat zonder meer beter. Al met al een zeer geslaagde avond, heel erg lekker gegeten maar alles bij elkaar genomen is de prijs/kwaliteit naar mijn mening een beetje zoek.

92. Esther en Jan

Op aanraden van verschillende bekenden uit Veghel hebben wij vorige week gereserveerd bij Santorini. Ontvangst was correct, we kregen een keurige tafel, maar moesten vervolgens 10 minuten wachten voor we door de Griekse ober, waarschijnlijk de eigenaar werden aangesproken.
    We bestelden als voorgerecht mosselen, tonijnsalade en tonijncarpaccio "op Griekse wijze" uiteraard. Was lekker, met uitzondering van de tonijncarpaccio (€12,50) wat verse tonijn moest zijn, maar erg droog oogde en zo weinig smaak had dat we oprecht twijfelden of het tonijn of misschien toch rundvlees was. Ik ben tonijnfan, maar dit smaakte geenszins naar tonijn zoals we het gewend zijn.
    Toen met tweeën de visschotel (€41,00) genomen. Vis was wederom erg droog, de bovenste moot zalm zag er ook wat bruin aangebrand uit. Een mayonaise sausje moest kennelijk voor wat smeuigheid zorgen, maar weinig van deze dikke saus bij zoveel droge vis was het ook niet helemaal, zodat de retsinawijn vooral moest worden aangewend om het eten door de keel te krijgen. Gevolg: die fles was snel leeg, maar de visschotel bleef halfvol staan. Normaal vind ik halfvol positiever dan half leeg, maar nu dus niet! Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Moesten we de ober nog zoeken om te kunnen betalen, want die liet zich ook nauwelijks zien. Jammer: €105,00 en een rit op en neer naar Veghel geinvesteerd in wat het bepaald niet waard was!

93. De kaarters

We hebben erg lekker gegeten in restaurant Santorini! De bediening was erg vriendelijk. We hebben de keus van het eten aan de kok overgelaten en hij heeft ons heerlijk verrast. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Tip: zorg dat je met goede honger komt!

94. Ik heb al heel veel gegeten in Griekse restaurants hier 'in den lande' maar Santorini staat op zeldzame hoogte. Na eerder een keer in mijn eentje onderweg van 'een snelle moussaka' genoten te hebben, hebben ik er afgelopen zaterdag met zeven vrienden gegeten. Het was een avond genieten. Buitengewoon goed eten, leuke sfeer en service. Hier gaan we vaker terugkomen.. Bedankt Jiorgos en Barbara!

95. lia (Rotterdam)

Lekker en gezellig gegeten met een groep van 12 personen. Ondanks deze grootte verliep de bediening goed. Gevarieerd aanbod van vlees en vis. Onder de indruk van het leuke theezakje!

96. Wederom voortreffelijk gegeten en genoten van de enorme gastvrijheid en service van de medewerkers en exploitanten van dit fijne restaurant.

97. Heerlijk gegeten. Goede en uitgebreide kaart met veel meer dan de traditionele gerechten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

98. Heerlijk gegeten! Fantastische service en alles met liefde bereid!

99. H. van Brussel

Wij hebben in één woord heerlijk gegeten! Het menu is gevarieerd en de porties erg goed. Dat wil zeggen, niet te groot ( wat we in andere Griekse restaurants regelmatig zien ). Originele recepten, alles vers en zeer smaakvol! De bediening is netjes, galant en er wordt tijd gemaakt om iets te vertellen over het restaurant en het menu. De sfeer is rustig en gezellig.
    Tip: de huisgemaakte Dolmadakia is heerlijk!

100. Moniek & Twan

Jiorgos & Barbara, afgelopen zondag zijn wij heerlijk in de watten gelegd! Met vele lekkere variatie op de kaart konden wij moeilijk een keuze maken. Door jullie perfecte gastheerschap werd ons een heerlijk verrassingsmenu aanbevolen! Met een fantastisch bijpassende wijn was de avond compleet.

Ps: Jiorgos bedankt voor de fles wijn!!

Volgende pagina