Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veenendaal verdeeld zijn.

1. Ilse

2. Internationaal Veenendaal

10-10-2013. Wij hebben met 7 personen hier gegeten maar het eten was slecht. Visschotel met saus was mierzoet en maar een paar soorten vis. Het vlees van de dagprijs was taai zowel de bief als het lamsvlees. Het tapas menu voor 2 personen met vlees was niet echt een aanrader. Ik zal hier dus nooit meer heengaan.
    Hans Dirkse

1,9
  3. H.Termaat

Jammer dat de plantage zo drastisch hun menukaart heeft veranderd.
    Ook de presentatie op het bord/plank vind ik achteruitgegaan.
    Ik mis oma's friet en vooral de satè. Maar ook de opmaak van het geheel.
    Ook de gezellige tafeltjes bij het raam.
    Jammer

4. Internationaal Veenendaal

We hebben er echt heerlijk gegeten! Alleen de bediening was erg slecht. We moesten om alles vragen werden twee keer vergeten, 1 keer de drankjes en later de dessertkaart, ook werd er geen alstublieft gezegd, werd niet gevraagd met borden uit halen of het gesmaakt had. Heel jammer want dat brengt de sfeer niet ten goede. Dus ik hoop dat ze daar aan zullen werken. Het eten was top!

5. Chinees-Indisch Veenendaal

Top Chinees, ook niet verwonderlijk als je ziet dat de prijzen wereldwijd gewonnen worden door de kok.

6. Gerrit Bijsterbosch

Gisteravond weer eens met 4 personen bij DaGigi gegeten. Het verschil met onze vorige ervaringen was helaas groot! Geen "oliestelletje" meer op tafel, plastic zout- en pepermolen, en erg veel tafeltjes op een klein oppervlak. De broodjes, welke voorheen altijd zacht en vers waren, waren dit keer keihard! Nauwelijks weg te krijgen en zeker niet vers. De hoofdgerechten waren voorheen leuk aangekleed, inclusief wat bijlagen. Nu bestond e.e.a. puur en alleen uit het vlees- of visgerecht, en moest er zelfs voor de saus extra betaald worden. Maar de prijzen zijn onveranderd hoog, want voor het merendeel van deze "kale" hoofdgerechten betaal je nog steeds tussen Euro 15 en 20 per gerecht! Om het wat aan te kleden, komt er dan nog minstens een euro'tje of 5 voor friet, saus en andere bijgerechten bij. Zelfs het uitstekende Warsteiner bier is intussen voor een tweedekeus bier ingeruild!

Kortom: Ons zie je bij DaGigi niet meer, tenzij men weer naar een goede prijs/kwaliteit verhouding terugkeert.

7. Samen met mijn vrouw heb ik via vakantieveilingen.nl hier gegeten. Wij vonden het eten en het personeel uitstekend. Verder wil ik hier aan toevoegen dat je niet alle mensen die via vakantieveilingen.nl reserveren over één kam kunt scheren. De sfeer is gezellig, een huiskamer sfeertje en het personeel is vriendelijk. Het eten kwam mooi op tijd en smaakte prima. Een aanrader!

8. Internationaal Veenendaal

Voor de vierde keer in dit restaurant gegeten. De ontvangst is gastvrij. De kaart wordt duidelijk toegelicht. Wij hadden voor een verrassingsmenu van vis gekozen. Was heerlijk! Er wordt goed opgelet of de klanten niets tekort komen. Enige minpunt vinden wij het omgevingslawaai. Allemaal 'harde' materialen gebruikt, waardoor het soms een 'herrie' is.
    Fijn en gezellig gegeten, bedankt team van Reyna Be!

9. Top tent. Leuk en vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

10. Kleine eetwaren Veenendaal

Menno Hammingh

Wat een leuk plekje, mooi in het centrum, mooi concept van veel kleine hapjes. Snelle, correcte bediening. Inrichting modern en hip. Leuk te combineren met een bezoekje aan het theater. Ook handig om alleen even een espresso te pakken.

11. Nederlands Veenendaal

Mooie aankleding, heerlijk verrassend menu. Aanrader. We komen beslist nog een keer.

12. R van der S

In het begin genoten van de snacks maar word nu echt minder, afgepaste bakjes friet en de frikandellen zijn niet lekker meer , wat we ook ondekt hebben dat het wel uitmaakt wie er die dag staat te bakken.

13. Zonder reservering daar in het weekend gegeten. We kwamen binnen en voelde gelijk gezellig aan. Prima ontvangen en het eten was fantastisch.

14. Vandaag hier langs gegaan om eten af te halen. Niet van te voren besteld, dus we moesten even wachten in de zaak.

We werden erg vriendelijk ontvangen en hetzelfde behandeld als mensen die in de zaak kwamen eten. Vriendelijk gesprekje met de verschillende personeelsleden terwijl we aan de bar onder het genot van een lekker grieks biertje en een colaatje aan het wachten waren op het eten.

Thuis aangekomen, 10 minuten rijden, was het eten nog goed warm en lekker!

Zeker een aanrader!

15. Internationaal Veenendaal

Vrijdag de 13e is geen argument om veilig thuis te blijven. Bij Carnevino aten we met ons 4en goed en vooral gastvrij. In dit moderne en vooral schone restaurant voel je je welkom en geziene gast. Eigenaar en bediening weten hoe het qua begroeting en bejegening hoort. Onze smaakvolle gerechten varieerden van vlees en vis, elk in balans qua prijs en kwaliteit. Elk voor zich voedzaam en royaal. Carnevino bedankt en beslist voor herhaling vatbaar.
    Waardering: 9

13-09-2013, Pia vd B.

16. Helemaal leuk. Wat een vriendelijke bediening en enorme keus! Aanrader!

17. Internationaal Veenendaal

Het is echt een leuk restaurant, ik ben er vaker geweest. Het is heerlijk, het wordt aan het begin goed uitgelegd wat de bedoeling is (bij tapas eten) en er wordt netjes een aantal keren gevraagd of je nog wat drinken lust als ze zien dat er lege glazen staan. Zeker een aanrader!! Ze gaven ook van tevoren netjes aan dat ze 2 gerechtjes niet hadden, geen probleem. Er stond dat alle gerechten 'onbeperkt' was, ze zijn een aantal keer langsgeweest om te kijken of wel echt genoeg hadden... Heel netjes, super!

18. Service slecht.. Je krijgt een grote mond van de medewerker als je de winkel binnen loopt. Hij roept al "We zijn dicht.. al 15 jaar lang om half 8. Daaaag, fijn weekend." Al lachend gingen zijn collega's verder. Schandalig vind ik dit. Dat kun je ook anders zeggen tegen een klant. Kwam vaak bij jullie maar nu.. nee.

19. Dhr de Graaf

Vorige week weer eens gegeten bij restaurant de gulle pot. Wat ons meteen opviel is dat een tafel naast ons via vakantieveilingen kwam eten. Wat qua prijs een enorm verschil maakt viel ons later op. Dit komt het restaurant niet ten goede. Wij kwamen voorheen regelmatig, maar het personeel is er niet beter op geworden. Het duurde erg lang tot er om nieuwe drankjes werd gevraagd. En ook met 'je' aangesproken worden viel mijn vrouw niet in goede aarde. Ook was onze gastvrouw 'overdreven aardig' wat niet meer geloofwaardig over kwam. Dat soort dingen zou je niet verwachten van een restaurant wat al zo lang bestaat. Het eten was redelijk, al werd de friet niet tegelijk met het hoofdgerecht geserveerd, wat ik erg slordig vond. Kort samengevat wordt dit restaurant er niet beter op, en dat was ook te zien aan de aanwezige gasten. Wij kwamen hier vroeger vaak, en het is triest dat ze nu steekjes laten vallen. Zodat wij de volgende keer ook verderop gaan kijken. Jammer!

6,3
  20. Afgelopen week genoten van het 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Zoals gewoonlijk heerlijke gerechten en prima wijnen. Bediening had wat probleempjes met binnen en buiten gasten waardoor niet alles vlekkeloos verliep, maar alles werd correct en vriendelijk opgelost.

21. Gisteravond met z'n vieren heerlijk uit wezen eten bij De vendel. Wij hebben gekozen voo rhet 3-gangenmenu. We werden al heel vriendelijk ontvangen (is al zo'n leuke binnenkomer) en de hele avond was voor ons een groot succes. Dankzij het mooie weer konden we gebruik maken van het ruime gezellige terras. De sfeer was ontspannen, het eten voortreffelijk en de bediening erg vriendelijk. Mijn complimenten voor dit ontzettend jonge maar toch ervaren team.

22. Het menu is naar behoren. Niet goed maar voldoende. De bediening loopt langs je heen en heeft geen oog voor je tafel op een uitzondering daar. De sfeer is mede hierdoor beneden niveau wat niet aan de entourage ligt want die is goed. Verder is de prijs kwaliteit ver beneden peil, ik zeur niet als ik een paar euro in een wegrestaurant betaal en het is niet perfect maar als men pretendeert iets te zijn maar komt het niet na... ja dat stoort.

23. Uitstekend restaurant waar alles gewoon dik in orde is. De sfeer vind ik geweldig. Omdat het een instore restaurant is en er dus in verhouding weinig daglicht binnenvalt komt het donkere interieur erg mooi uit. Daarnaast is de bediening voortreffelijk. Ze zijn alert, vriendelijk en snel. Het eten is er echt heerlijk. Ik ben in meerdere sushi restaurants geweest en vind deze toch de beste. De sushi is heerlijk en ook de overige gerechten smelten op de tong. Ik ga hier regelmatig eten omdat het elke keer weer een uitstekende ervaring is. Met regelmaat wordt overigens ook de menukaart uitgebreid. Dit is uiteraard een goede zaak, men komt regelmatig met verassende (nieuwe) sushi's. Al met al een echte aanrader. Je kunt hier trouwens ook sushi afhalen. Voor € 15,- kun je 4 verschillende sushisets uitkiezen, deze bestaan uit 3 stuks. Ik maak hier dan ook relgematig gebruik van.

24. Piet Degenaar

Erg lekker gegeten. Bediening attent en zeer vriendelijk. Heerlijk terras. Kortom zeer de moeite waard.

25. Erg lekker gegeten onder de overkapping met de verwarming aan tijdens een enorme regenbui!

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

26. M.M. van de Vooren

2 persoons high tea. Waren erg lekkere hapjes en service was prima. Mooie etagiare, maar de kan waar de thee uitkwam (thermoskan) vond ik minder. Bij high tea heb ik een luxe idee en geen thermoskan dan.

27. Internationaal Veenendaal

In juli voor de vakantie nog even bij Carnevino langs gegaan. En zoals altijd was het weer geweldig!! De kok is echt een vakman in zijn werk! De kok heeft met ons een menu samengesteld en wij werden netjes en correct door de vriendelijke dames bediend! Kortom, de eigenaar van Carnevino heeft top mensen in dienst. Die wel een bonus verdienen!

28. Gezellige mensen, goede service. Het eten is er goed, vooral de kroket die is als vanouds. De prijs voor goed eten betaal je dus valt wel mee ten opzichte van andere snackbars.

29. Uitermate slechte bediening. Bediening vond het belangrijker zelf te eten ipv tafel op te ruimen, waardoor super lang wachten op hoofdgerecht.