1. Met ons vieren, waaronder fijnproevers, vriendelijk ontvangen in Carnevino. Gastvrijheid royaal aanwezig en ademt aandacht en persoonlijke bejegening. De zaak is schoon en goed onderhouden. Menukaart spreekt voor zich en de mondelinge toelichting daarop inclusief prijs volstrekt helder. Concurrerend qua programma en kwaliteit.

Wij kozen daarop geattendeerd voor het gevarieerde maandmenu in wisselende samenstellingen. Voorgerecht voor elk van ons smaakvol en conform verwachting of daarboven. Hoofdgerechten uitgeserveerd in zowel vlees als vis en conform verwachting of hoger. Voor sommigen gewaardeerd met uitmuntend. Nagerecht eigenlijk overbodig gezien de kwaliteit en omvang van het eerder genuttigde, maar toch maar verleid tot. Tenslotte voor elk van ons koffie dan wel likeur of port.

In consumententaal samengevat: Meer Dan Lekker en dat maakt deze zaak tot een stadsTopper. (Pia)

Vorige recensies van Pia van den B

• Vrijdag de 13e is geen argument om veilig thuis te blijven. Bij Carnevino aten we met ons 4en goed en vooral gastvrij. In dit moderne en vooral schone restaurant voel je je welkom en geziene gast. Eigenaar en bediening weten hoe het qua begroeting en bejegening hoort. Onze smaakvolle gerechten varieerden van vlees en vis, elk in balans qua prijs en kwaliteit. Elk voor zich voedzaam en royaal. Carnevino bedankt en beslist voor herhaling vatbaar.
    Waardering: 9

13-09-2013, Pia vd B.