Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sneek verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Mooi weer maar altijd gedoe met tafeltjes die nog neergezet moeten worden. Waarom geen gezellig buiten terras? Dan zouden we zeker vaker gaan eten, want het lekkere eten is de moeite zeker waard!

2. Goed, authentiek Italiaans gegeten en vriendelijke bediening die helaas te druk was dus lange wachttijden voordat we bestelling konden plaatsen en vervolgens konden eten.

3. Internationaal Sneek

Bij Stoof heerlijk vegetarisch proeverij gegeten, het was verrassend lekker. Top.

4. Heerlijk gegeten met perfect bereide gerechten in een ongedwongen relaxte sfeer.

5. Judith Voskamp

Erg vriendelijk personeel. Leuke springkussen voor de kinderen.

6. Internationaal Sneek

A. Ellermann

Heerlijke stoofpotje gegeten. Verrassingsstoofpotjes gekozen met 2 maal vis en 3 maal vlees. Goede uitleg gekregen en het was allemaal heerlijk.
    Voor herhaling vatbaar.

7. Paulien Boorsma

Afgelopen vrijdag 4 augustus heb ik mijn verjaardag gevierd in Jasmin Garden Sneek. Heerlijk gegeten, leuke bediening, gezellig, volop vermaak voor de kleinkinderen en ik voelde me ontzettend jarig! 👌👌👍👍 Groetjes Paulien Boorsma.

8. Pizzeria Sneek

Respectloos en onbeschoft behandeld door deze zaak en dat als ervaring van een zeer trouwe en vaste klant die erg enthousiast was over dit bedrijf.
    Op 5 aug om 17.55 een pizza besteld voor 18.45.
    Om 19.20 nog niks binnen. Gebeld en er werd gemeld dat wij aan de beurt waren en als eerste op de bezorglijst stonden. Vervolgens worden we een kwartier later gebeld met een melding dat ingrediënten niet klopten van bestelling en ze de bestelling zelf annuleren vanwege respectloos gedrag. Waardeloze zaak en kan beter de toko sluiten.

9. Andries Bles

Lekker gegeten, gerechten goed op smaak! Drankjes helaas zeer prijzig, maar wel goed.

10. JB

Voor ons maken zij de beste pizzas.

11. PJ Diepstraten

Heerlijk eten, wat trage bediening. Echt een avondje uit, het is niet snel even wat eten. Het is genieten.

12. Riny Bouwmeester

Verrassende leuke plek en gewoon lekker eten!

13. Tjitse spitse

Heel lekker gegeten, erg goede bediening

14. Eetcafé Sneek

Op 17-07 gegeten bij Markt23 in Drachten. Leuk restaurant met terras en een mooie inrichting. Bedienend personeel heel vriendelijk.
    Tips: muziek staat te luid. Mijn vraag of het een tikje zachter mocht werd niet gehonoreerd, waardoor ik de gesprekken aan tafel moeilijk kon volgen. Het nagerecht was vergeten door te geven aan de keuken. Toen de eton mess werd geserveerd bleek het geen eton mess te zijn. Slecht één miniscuul stukje merinque bovenop. Vervolgens werden we 'vergeten' en moesten we zelf naar de bar lopen om koffie te bestellen. Dat kan vast beter!

15. Internationaal Sneek

Ongedwongen sfeer, uitleg over het concept en de stoofpotjes. Lekker eten en goede porties.

16. Hele fijne bediening, eten lekker en meer dan genoeg. Sfeer gemoedelijk en gezellig.
    Genoten

17. Internationaal Sneek

Heerlijk gegeten op het terras. Zeer gastvrije bediening met goede uitleg van de gerechten en mogelijkheden. Dit restaurant is zeker een aanrader als je in Sneek bent.

18. Internationaal Sneek

Het was heerlijk eten bij Stoof. Leuk concept. Vriendelijk personeel, de dames hadden er echt zin in, leuk om te zien. Voor herhaling vatbaar.

19. Catharina Schilstra

Heerlijk gegeten en leuke, vriendelijke bediening.

20. Veel vliegen binnen in het restaurant, moesten 2× zelf vragen of we drinken konden krijgen.

21. Het was weer buitengewoon geweldig. De gastvrouw en haar meiden hebben weer voor een geweldige culinaire en sfeervolle avond gezorgd. Keuken heeft ondanks de hitte het geweldig gedaan!

22. Dinet en Henk

23. Internationaal Sneek

Heerlijk gevarieerd eten, goeie service van personeel met verstand van (stoofvlees)zaken!

24. Na een dagje uit in Sneek hier de dag afgesloten met een diner. Van tevoren de allergieën doorgegeven.
    Daar werdt goed rekening mee gehouden en waar nodig product vervangen voor iets anders wat wel mocht.
    Nette bediening en heerlijk gegeten.

25. Bas de Korte

Heerlijk gegeten. We zaten op het terras. Sfeer daar staat in schril contrast met interieur restaurant. Terras zou veel beter aangekleed kunnen worden om de italiaanse sfeer te krijgen. Verder absoluut tevreden.

26. Wij eten altijd heerlijk met een gezellige sfeer bij Mezzaluna!

27. Internationaal Sneek

Origineel concept, we hadden de vegetarische proeverij en vonden alle stoofpotjes erg smaakvol. Je hebt een volwaardige vegetarische maaltijd, waar aandacht aan besteed is en niet iets ‘omdat er ook iets vegetarisch op de kaart moet staan’.
    Vriendelijke en correcte bediening. Het niet-alcoholische drankenaanbod zou uitgebreid kunnen worden met bijvoorbeeld een home-made ijsthee of limonade.
    Nagerecht ook lekker en leuk opgemaakt. Voor herhaling vatbaar.

28. Heerlijk gegeten met de familie. Het was een drukke avond, met alle tafels bezet. Toch was de bediening goed en het eten erg lekker. Mezzaluna is veel meer dan Pizzaria. De vlees en pastagerechten waren erg goed bereid! Een aanrader!

29. Fusion Sneek

Ad de Vlieger

Gezellige ambiance, fantastisch goed eten, vriendelijk en leuk personeel, en vlotte bediening. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

30. Al weer enige tijd geleden dat we hier waren geweest. Niet veel veranderd. Eten was prima en de bediening helemaal OK. Als vanouds zou ik zeggen.