Kreta in Sneek

Op loopafstand

Station op loopafstand.
    Bushokje voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Kreta

• Buffet: € 20,00
  • All-inclusive

5. Betalen Visa Master Card pin

1363200172 59
1386982091 60

1. Toen ik hier lang geleden voor een eerste keer kwam, leek het wel een veredelde snackbar. Nadat ik werd overgehaald door een tafelgenoot er diverse keren geweest. Aangenaam verrast door de sfeer en de smaken die echt doen denken aan de smaken tijdens m'n vakantie in Griekenland. Ook de sfeer is passend, hoewel sommige tafels erg dicht op elkaar staan en de stoelen hard zitten. Het bedienend personeel is weliswaar jong maar wel vriendelijk met een gepaste vorm van humor.

Er sindsdien al meerdere keren geweest en er ook afgehaald. Smaken zijn altijd goed, porties zijn altijd ruim voldoende, zowel bij het afhalen als ook bij het restaurant zelf. Zeer opvallend is dat het vlees hier werkelijk, altijd de perfecte gaarheid heeft. Het tournedo'tje bij de mixed-grill of afzonderlijk is altijd van opvallende kwaliteit en dat is zeker een compliment waard.

Ook de prijsstelling is heel netjes. Graag tot een volgende keer!

2. Personeel is vriendelijk en correct. Had een Boerenschotel besteld. 2 lamskoteletten, souvlaki en giros. De koteletten waren echt ieniemini! De souvlaki was gortdroog en de giros had een vreemde nasmaak, en was ook erg droog. Voorheen was het eten goed. Nu echt niet te eten. Heel jammer

3. Theo en Susan

Wij komen graag eten bij Restaurant Kreta lekker gezellig en zeer vriendelijk personeel

4. fam. Gerbrandy

Een fijne avond, gezellig en prima verzorgd, Dank jullie wel!

5. Smakeloos eten en ontzettend slecht personeel. Absoluut geen aanrader.

6. De jong

Niet goed. We konden niet gaan zitten waar we wilden. Tafel was niet gereserveerd. We werden weggestuurd omdat we met drie man aan te grote tafel zaten (of de zaak altijd vol zit op zaterdag dus niet).

7. De Jong

Ontzettend slecht !! Door de asociale behandeling van het personeel uiteindelijk voordat de bestelling geplaatst kon worden het restaurant weer verlaten.

8. Vanavond heerlijk gegeten, flinke porties. Prijs wel wat aan de hoge kant. Maar al met al voor herhaling vatbaar.

9. Heerlijk gegeten bij Kreta. Helaas zijn wij kleine eters en zaten we na het voorgerecht al behoorlijk vol. Toch nog een deel van het hoofdgerecht opgegeten, maar er bleef toch veel over. Gelukkig is een doggy bag hier de normaalste zaak van de wereld. Onze complimenten hiervoor.

10. Was vriendelijke bediening. Alle tijd gegund, die ook genomen. Eten was prima, goeie porties en kon nog extra bijbestellen als er te weinig was.

11. Vanavond gegeten bij "Kreta". Het was niet druk, maar toch heerste er een prettige sfeer. Het eten was heerlijk en een zeer vriendelijke bediening. Hebben genoten.

12. Goede sfeer. Eten is goed.

13. Leuke avond gehad bij Kreta. Het was gezellig druk, eten was er snel en was erg lekker. Service was uitstekend, van de ontvangst tot het afscheid was er alle aandacht voor ons. Ruimte om lekker na te tafelen op het terras, zeker een aanrader

14. Eten veel te zout en toch presteren dat het smakeloos is. Al het varkensvlees proeft hetzelfde en als toetje krijg je een hond van andere gasten bij je aan tafel te hijgen waar de slijmen uit zijn mond komen over de geur maar niet te spreken. Complete afknapper.

15. Jonny osinga

Goede sfeer, vlotte bediening.

16. kristina k.

Teveel tafels, te ruim opgezet, groot en koud restaurant, knus of gezellig kan ik het echt niet noemen, helaas. Weinig sfeervol. Duurde lang voordat het eten geserveerd werd, eten was niet bijzonder hoogstaand maar wel een voldoende, de porties waren ruim voldoende, koffie viel tegen, lauw en slap. Ik ken veel gezelligere Griekse restaurants met dito uitstraling en ambiance, heel jammer want er valt echt wel wat te maken van dit restaurant. Personeel maakte geen toegewijde indruk, druk met andere dingen, met name met elkaar. Al met al geef ik het geheel net een voldoende: 6.

17. Service waardeloos, wij kwamen hier regelmatig en nooit geen problemen. 1x eerder was een gerecht minder als anders, en toen kregen we het nagerecht gratis. Dit was prima, en dit vind ik goede service. Maar toen zat de oude eigenaar er nog in, maar nu is het echt waardeloos.

We moesten na ons voorgerecht meer als 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht. Terwijl ze hadden beloofd het komt er zo aan, dus niet. Er werd ons ter compensatie niks aangeboden, terwijl je natuurlijk ook wel trek hebt. Geen gratis rondje drinken of mandje stokbrood, helemaal niks.

Uiteindelijk zijn wij op gestapt, maar konden wel alles even betalen wat we hadden genuttigd, drinken/voorgerecht. Zo slecht, en dit was ik nooit gewend van hun. Dus erg jammer, want ze lopen zo veel klanten mis. We zouden er nog een keer naartoe gaan met een groep, maar gaat dus niet door. En zelfs andere gasten die daar zaten viel het hun op, was voor hun dus ook maar 1x en niet weer. Zo ga je niet met mensen om.

18. Ons favoriete restaurant in Sneek. Lekker eten. Flinke borrels. Nooit te weinig. Vriendelijke bediening.

19. Prijs/kwaliteit verhouding erg slecht. Eten heel erg simpel, borden niet mooi opgemaakt, matige bediening, geen aandacht voor de gasten. Personeel alleen maar bezig met mobieltjes. Geen Griekse sfeer, en dat proef je.

20. Kom hier regelmatig, en is altijd lekker. Goede bediening. Kan niet wachten tot er weer live muziek is.

21. Vincent & Anouk

Wij hebben hier gister prima gegeten: het was ruim voldoende en het eten was goed op smaak! De bediening was leuk en vriendelijk, al was het twee keer vragen of alles naar wens was niet helemaal nodig. Het is zeker een aanrader voor de liefhebber van Griekse maaltijden!

22. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Sfeervolle live muziek! Een aanrader voor een gezellig avondje!

23. Het eten werd aangebrand en zeer sterk gezouten geserveerd. Na afloop, toen gevraagd werd of het eten gesmaakt had en ik aangaf dat het eten aangebrand en erg zout was, kreeg ik een gepikeerd antwoord dat ik dat eerder had moeten zeggen.

24. Wij komen hier al jaren en afgelopen weekend was alles weer prima in orde. Onze complimenten en tot de volgende keer.

25. C.Thijssen

Dit griekse eten viel erg tegen, maar je kunt merken dat het eten niet gemaakt wordt door een echte Griek.. Je proeft dag en nacht verschil.. Ik vond het eten niet eerlijk, inktvisringen was meel, het veels te zout jak!! Vond ze te duur tegenover wat ze aanbieden sorry voor de eigenaar, maar dit zijn puntjes om aan te werken.

26. Voorheen altijd super, gisteren slecht!
    Eten niet warm genoeg, voor 4 pers. 1 klein bakje sla en 2 kleine bakjes saus. Tijdens het eten niet komen vragen of alles goed/voldoende was. Na het eten op vraag of alles naar wens was eerlijk verteld, deze keer niet. We wilden nog wel een toetje, maar kregen geen reactie op onze klacht! Dus geen toetje, maar wel 90! euries aftikken.... Slechte service en niet klantvriendelijk!!! Nieuwe eigenaar? Wij komen niet weer!!!

27. Via een veiling gegeten bij Kreta.
    ben dol op Grieks eten maar wat viel dit tegen,je kon gewoon merken dat er niet genoeg aandacht aan het eten was besteedt.
    vlees was bijna aangebrand en salade proefde nergens naar.
    Muziek veel te luid en niet klantvriendelijk.
    Zonde want je kunt er zo iets leuks van maken op zo"n toplocatie.

28. Vorig weekend heb ik hier heerlijk gegeten, We komen hier vaak en het is altijd erg gezellig.
    Er is veel bediening die altijd gelijk klaar staat om je te helpen, en ook met live muziek is het er erg leuk!
    Ik vind het echt een aanrader om er ook eens langs te gaan, het is er vaak wel erg druk dus we reserveren altijd wel.

Ga vooral zo door.

29. Eten was redelijk. Jammer dat, als je geen ouzo wilt drinken als je binnenkomt, er ook niet gevraagd wordt of je dan wat anders wilt drinken en dat je vervolgens op een droogje zit tot ze bereid zijn om na een poosje de bestelling op te nemen. Zou ook lekker zijn als er iets van een stokbroodje of iets dergelijks op tafel komt terwijl je wacht (of tenminste vragen of je dat wilt). Neem allemaal een toetje of allemaal koffie, want je krijgt het een of het ander, maar niet beide tegelijkertijd.
    De bedrijfsleider/eigenaar(?) is een vreselijk arrogante kwast die je het gevoel geeft dat het een eer is dat je daar mag eten en dien vooral geen klacht in, want dat interesseert hem helemaal niks.

Al met al komen wij nooit meer terug en zullen onze vrienden/familie aanraden om daar zeker niet naar toe te gaan.

30. Prima restaurant, prima kwaliteit, uitstekende service en gezellig ingericht. Het geheel ademt een echte Griekse sfeer. Wij hebben heerlijk gegeten. Met recht een aanrader. We komen zeker een keertje terug.

31. Prima restaurant, prima kwaliteit eten, goede service en gezellig ingericht. Een aanrader.

32. Gister bij jullie gegeten. Het was heerlijk. Niet te weinig niet te veel, precies goed. Er zat genoeg tijd tussen voor en hoofdgerecht. Wij komen zeker weer eens langs.

33. Hier is het altijd prima eten, overheerlijke Griekse specialiteiten. Leuke bediening. Echte Griekse ambiance. Ook kun je met mooi weer op het mooie terras eten / drinken.

34. Zeer goed restaurant met vlotte en nette bediening met open keuken waar men de mensen keurig met handschoenen aan ziet werken.

Alles vers en zeer ruim gepresenteerd, geen minpunten kunnen ontdekken, o ja het was er warm. Maar ja dat was t overal.

35. Altijd lekker eten op zijn Grieks.

Zeer goede traditioneel Griekse gerechten met liefde bereid en geserveerd.

Voor de kinderen zijn zeer vriendelijk.

36. Heerlijk eten van goede kwaliteit voor niet veel geld. Mooie Griekse dame achter de bar die erg vriendelijk en gastvrij is.