Van harte welkom op de website van Cucina Italiana Mezzaluna. Neem gerust een kijkje op onze website en werp een blik in de keuken of in ons gezellige restaurant, ook kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief waarmee wij u graag op de hoogte houden van alle ins en outs van ons restaurant.

Met gastvrije groet, Ara en Elvira Arzoumanian

5. Betalen Visa Master Card pin

1195075117 85
1202161378 85
1209247640 85
1223420163 85
1287196519 85
1542301940 77

1. Het was weer als vanouds lekker eten in gezellige sfeer! En ook voor een nette prijs! Ga zo door!

2. Het eten was heerlijk, maar we moesten daar wel erg lang op wachten! Half 9 aan tafel, twee uur later pas een pizza op tafel. Van 20.20-23.00 slechts twee drankjes genuttigd.. Gemiste kans.

3. Mezzaluna was heerlijk zoals altijd! Ons favoriete diner: prosecco, piadina (witte pizza), bruschetta, saltimbocca en affogato als dessert. Maar ook een 'gewone' pizza is er niet te versmaden.

4. Lisa Jonkhof

Bediening was grotendeels aan het kletsen op 1 meisje na. Die rende als enige de benen uit het lijf. Ik had het gevoel dat we niet als klant werden gezien. Ook was de voorraad niet op orde. Brood lag open en bloot in de hal. Niet heel erg hygienisch. Eten was matig.

5. Andre Bergman

6. Patrick

Leuk restaurantje, met top eten. Alsof je in Italië zit.

7. Francis Lebbink

Lekker gegeten, prima sfeer en service. Ook prijs / kwaliteit prima.

8. Lekker gegeten, kind vriendelijk.

9. Willemijn

Erg gezellig gegeten. Prima bediening en erg lekker! Aanrader.

10. Wij hebben afgelopen donderdag bij jullie een pizza gegeten.
    Maar het viel ons wat tegen. Een pizza die al snel koud was en erg waterig van binnen, dat de smaak niet ten goede kwam. En dat is jammer de binnenkant moet het lekkerste zijn. En nog een puntje, als je een tafeltje bij het raam hebt, wil je graag naar buiten kijken, maar door vieze ramen zien is niks, en zoveel vuil op de lamellen dat is jammer.
    Ik zou zeggen doe daar wat aan. Dat gaat jullie klanten kosten!
    Dat wilden wij even kwijt.
    Gr. D j.

11. We komen hier vaker. Ongeveer 2x per jaar. Het is een prettig restaurant met een goede sfeer en lekker eten.

12. F. Salverda

Prima pizza, goede, vriendelijke bediening. Zeer aan te bevelen.

13. Eten was prima. Bediening kon beter; gerechten werden niet tegelijk uitgeserveerd en om drankjes moesten we vragen.

14. Pieterselie

Hartelijk ontvangen! Professionele, relaxte bediening en met passie klaargemaakte gerechten. We komen snel weer eten!

15. Zoals gewoonlijk weer uitstekend gegeten, prima balans van smaak en ingrediënten. Gemoedelijk en een No nonsens service.

16. Was echt heerlijk, echt Italiaans eten en sfeer.

17. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.. een aanrader dus!

18. Jelte Heringa

Viel tegen, zowel pasta’s als pizza’s wat vettig en wijn niet wat we er van hoopten.

19. Mooi lokaal, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.

20. Wijn en hoofdgerecht waren erg lekker. Het dessert viel echter tegen. Structuur panna cotta was niet zoals het hoort.
    Heel gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

21. Laura en Jan

Een echt Italiaans restaurant waar met liefde je eten wordt bereid! We komen hier erg graag!

22. Niets te klagen over het eten, drinken en het erg vriendelijk personeel.

23. Siebers

Goed gegeten bediening goed.

24. Eten was ontzettend lekker en precies wat ik had gehoopt. Bediening erg vriendelijk maar had het veel te druk waardoor men te weinig aandacht kon besteden aan de klanten. Ik moest letterlijk een gil geven voor een drankje. Buitenverwarming is zeker gewenst maar helaas niet aanwezig. Maar de totale ervaring was goed.

25. De Jong

Wederom heerlijk gegeten, dit keer buiten op het terras. Het eten werd vlot gebracht, smaakte prima, en de bediening was zoals altijd erg vriendelijk.
    Tot een volgende keer!

26. Gasten Achterhoek

Uitstekend gegeten, 2× in vakantieweek. Vriendelijk en gastvrij. Een van ons heeft allergie maar van bediening tot kok(kin) kwam overleggen en kookte uitstekende pasta's. Aanrader!

27. Jetske Veeken

Heerlijk gegeten. Snelle bediening 👍

28. Dit is typisch een restaurant waar je als toerist in Sneek in de val loopt. Het duurt minimaal een (1) uur voordat je eten geserveert word. De pasta's hebben weinig smaak. Het enige pluspunt is de ober. Hij probeert het geheel nog enigszins goed te praten en deelt gratis drankjes uit.

29. Het eten was super lekker en een hele goeie service

30. Hans dijkstra

Erg leuk goed eten en mooie avond gehad was erg goed gaan we zeker vaker doen wachten op het eten was niet erg lang vond ik.

31. Wij hebben met vier mensen hier gegeten. Het wachten op het hoofdgerecht duurde ERG lang. Te lang eigenlijk. Het excuus, dat een ieder verse pasta had gekozen en 'dat het daardoor zo lang duurde' vind ik een slecht excuus. Alle pizza etende mensen gingen gewoon voor... Ruim 1 1/2 uur wachten op wat pasta vind ik echt teveel...

32. Jaap Bijma

We hadden positieve berichten gehoord, maar daar kunnen wij niet aan mee doen. De bediening stonk uit haar mond naar rook, we moesten meer dan een uur wachten voor wij met 5 personen onze gerechten kregen waarbij slechts 4 gerechten gebracht werden. Het 5e gerecht zou snel gebracht worden, wat kwam toen de rest al klaar was.
    Als compensatie kreeg mijn vrouw nog een glas wijn van het huis, deze bleek gewoon op de bon te staan...

33. Anja Bouma

Heerlijk gegeten, prettige sfeer en goede bediening.
    Komen zeker weer terug.

34. M. Slagboom

Afgelopen week hier gegeten. Ik had de cannelloni besteld en dan verwacht je toch dat die in een Italiaans restaurant zelf wordt gemaakt. Wij zaten tegenover de keuken en ik zag dat die uit een zak uit de vriezer werd gehaald. Dus werd alleen opgewarmd. Zag ook dat de andere pasta al voorgekookt was en alleen opgewarmd werd. Verse pasta zou lekkerder geweest zijn en hoeft ook maar een paar minuten te koken. We hebben op zich redelijk gegeten maar vind het niet voor herhaling vatbaar.

35. Lekker eten, prima sfeer en vriendelijk personeel.

36. Weerts

Leuke sfeer, Goede service, heerlijk eten

37. Prima restaurant, plezierige en persoonlijke bediening. We voelden ons welkom. Het eten was lekker en met zorg klaargemaakt. Prettige open sfeer.

38. De spaghetti Bolognese vond ik smaakloos. Rest van het eten was beter dan goed. Dama Bianca als dessert echte aanrader.

Al met al tevreden!

39. Heerlijk gegeten. En vriendelijk personeel

40. Gezellig en heerlijk eten. Kom er regelmatig en het verveelt niet. Vooral de "witte pizza" als voorgerecht is een aanrader!

41. Vanuit Sneek en zelfs via een collega die in Leeuwarden woont (en regelmatig speciaal voor Mezzaluna naar Sneek komt) positieve verhalen over Mezzaluna gehoord. Wij zijn vrijdag 4 november 2016 daarom ook eens hier in onze eigen woonplaats gaan eten.

Heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs! Vooral de pizza Calcone is een aanrader. Prima sfeer, buitengewoon vriendelijke en snelle bediening in een sfeervol "Italiaans" restaurant.

Wij hebben hier lekkerder en sfeervoller gegeten dan dat wij ooit in Italië hebben gedaan!!

Bedankt voor de mooie avond!

42. fam dijkstra

heerlijk gegeten. de pizza's zijn overdreven belegd, dat hoeft ook niet. want het gaat om de smaak en die is heerlijk.
    de ravioli was ook fantastisch!

zeker een aanrader

43. Pasta was lekker, pizza's vielen erg tegen, niet vers, droog gebakken en minimaal belegd (halve asperge in lengte doorgesneden op pizza bijv). Terwijl de prijzen aan de hoge kant zijn voor wat je krijgt met 15 euro. Bediening is vriendelijk. Wij komen hier niet meer terug.

44. Vrij dun belegde pizza en een kleine portie pasta met zalm en pesto gehad, service prima maar het eten was verder niet bijzonder.

45. Taeke van Popta

We zijn uit eten geweest bij Mezzaluna in Sneek. Mooie plek en zeker de moeite waard als je van de Italiaanse keuken houdt. Wij gingen voor de Pizza, maar er is diverse keuze uit andere pasta 's. Het eten was goed en vooral het dessert "Torta Vallentina" moet je niet overslaan!

46. karin la crois

We komen vanuit Groningen naar sneek speciaal voor het eten van mezzaluna. Heerlijke pasta's en vleesgerechten. Goede bediening en een heerlijke sfeer. Complinenten voor Elvira en Ara.

47. Fijn restaurant. Heerlijk, smaakvol eten. Ook met kinderen een goede plek. Aanrader!

48. Marijke

Heerlijk gegeten weer bij Mezzaluna. Als we in Sneek op vakantie zijn proberen we hier altijd een keer te eten. Altijd goed. De pizza's zijn top! En dat is echt een kunst. Ook de risotto was heerlijk. Een aanrader dit restaurant!

49. H. Bosma

Goede punten:
    - Goede bediening.
    - Het eten was lekker.
    - Het restaurant was sfeervol.

Verbeterpunten:
    - De luxaflex mogen nodig afgestoft worden. Niet erg smakelijk zo naast je bord eten.
    - Er hing een dode vlieg achter de luxaflex op ooghoogte. Ook niet erg smakelijk.
    - De maaltijd was erg klein. We zaten er allebei niet vol van.

50. Henk Postma

In een gezellige ambiance een overheerlijke pizza gegeten. Een aanrader!

51. Victoria Termeulen

Wij komen er zeker 1x per maand. [deze maand 2x] Als altijd eten wij daar heerlijk.
    Wij hadden beide de nieuwe driehoekige pizza en die hebben wij goed gekeurd.

52. Prima eten (pizza en risotto), goede bediening, leuke avond gehad (ook met kinderen goed te doen).

53. Wij zijn niet zulke grote eters dus alles was prima in orde. We aten witte pizza en lasagne en dronken een heerlijke rode huiswijn. Altijd lekker thuiskomen bij Mezzaluna.

54. De service was prima. De risotto was droog en niet erg lekker. De portie's waren in het algemeen erg klein. De inktvisringen als voorgerecht waren qua prijs / kwaliteit erg matig en erg het was erg weinig.

55. Afgelopen week hebben we met 4 personen heerlijk gegeten. Risotto, pasta en pizza waren goed op smaak en van goede kwaliteit. Geen kleine porties zoals ik las in andere recensies; sterker nog de risotto met garnaal en cognac was zeer ruim.
    Door de goede ervaring zijn we er zeker van dat we nog wel eens terugkomen!

56. Afgelopen zondag, 07-12-2015, heb ik met mijn vrouw na reservering bij Mezalluna in Sneek gegeten. Wij beiden vonden dit alles tegenvallen.

Mijn Risotto met zalm was zeker smakelijk, maar was, als bij een gaarkeuken, met een pollepel op het bord uitgestort zonder enige opmaak of iets erbij. Daarnaast was de hoeveelheid erg weinig. Mijn vrouw had een pizza maar deze was ronduit smakeloos. De bodem was goed, maar weinig tomatenpasta en vulling was flauw.

De bediening was op zich wel goed. Qua sfeer was de start van ons etentje ook niet echt geweldig. Een dame uit de keuken sprak de afwashulp aan achter in de keuken, en de toonnatie kwam ons niet vriendelijk over. Doe dit soort zaken niet waar de klanten bij zijn.

We hadden veel positieve berichten over Mezalluna gehoord, maar kon dit niet waarmaken. Zo kan een ieder een minder goede dag hebben, maar we durven het niet aan nog een keer hier te reserveren.

57. Vriendelijke bediening, goed gegeten, zeer slechte akoestiek en veel lawaai uit de open keuken

58. Marten Wiersma

Het eten was erg lekker en de bediening goed. Wat ons nogal heeft gestoord is de herrie, o.a. veroorzaakt door een handeling die in de keuken plaatsvond. Er moest blijkbaar vlees platgeslagen worden. Door het lawaai was een normaal tafelgesprek niet mogelijk. Erg jammer. De volgende keer gaan we er alleen nog naar toe als we buiten kunnen eten.

59. Eten van heel goede kwaliteit! Drankjes wat minder. Bediening niet van alle personeel even professioneel. Was wel erg lawaaiig, akoestiek is niet geweldig. De entree is rommelig, omdat die als opslagruimte gebruikt wordt, jammer!

60. Vendrig

We verheugden ons op een gezellig gezinsetentje, ons enthousiasme werd echter snel minder. De bediening liet lang op zich wachten voordat ze naar onze tafel kwamen om wat drinken te kunnen bestellen. Het excuus was dat het zo druk was, dat vonden wij vreemd want er waren nog tafels vrij.. Bovendien hoor je dat niet tegen klanten te zeggen, dat is onprofessioneel. Een klant wil gewoon geholpen worden. Na het bestellen van een karaf water gebeurde er niets, vervolgens hebben wij deze nog 2x moeten bestellen voordat er wat kwam.. Ook ons kleine bruchetta voorgerechtje duurde 1 uur en een kwartier.. Ons humeur was aardig gedaald. Het eten was verder prima, maar de bediening maakte geen contact. Iets vragen of bestellen lukte niet.. We hebben het maar zo gelaten, maar dit restaurant is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

62. Veronica

De pizza's zijn precies zoals ze moeten zijn!

63. Wat een genot! In 2 uren tijd zijn we meegenomen naar Italië, van de wijngaard naar de olijvenbomen met gezelligheid en passie. Fantastische producten, heerlijke smaken, prima service en voor een hele mooie prijs.

Een absolute aanrader voor mensen die lekker eten waarderen. Geen massa, niks standaard, maar een restaurant wat uitblinkt in authenticiteit.

64. Gamba's met spaghetti: Zeggen en schrijven 5 kleine gamba's en een klein bakje spaghetti met tomatensaus, dit leek meer een spaghettisoepje wat te pittig was. Zonder enige groente, nul en dat voor €26.50, schande.
    Bier: Maar 1 speciaal biertje "Palmpje".
    Gastheer van mij ergerde zich vreselijk, de gamba's van mij werden alleen geserveerd en vervolgens gebeurde er minuten lang niets!
    Ik heb behoorlijk wat restaurant ervaring, maar pas een keer slechter mee gemaakt.

1,1
  65. Michela De la Cruz

66. Het enige echte Italiaanse restaurant. Hier word met passie gekookt, de liefde van de eigenaars proef je terug in het eten. Wij zijn hier na het ontvangen van een kadobon terecht gekomen en gaan nooit meer naar een andere Italiaan. En geven graag een kadobon aan anderen om ze ook kennis te laten maken met de heerlijke keuken van Mezzaluna.

67. Niet al te groot restaurant, wel een leuke intieme Italiaanse sfeer. Half open keuken. Hoewel er pizza gegeten kan worden moet je maar Mezzaluna voor de echte Italiaanse gerechten gaan. Prima kwaliteit, redelijke prijs, niet heel bijzonder, maar gewoon goed.

68. Hier laatst een keer gegeten met mijn vriendin. Vooraf hadden we een stokbroodje kruidenboter, deze was prima, zou wel iets meer mogen zijn. Als voorgerechtje deelde we gefrituurde inktvis. Deze is zeer lekker. Als hoofd had ik een pizza quatro formagi en mijn vriendin een pasta. De pasta was best lekker en de pizza op zich prima. Echter niet de beste pizza ever. Bij het eten had ik een glas rode wijn besteld. Je krijgt dan een soort lambrusco, het zou fijn zijn als dit zou worden aangegeven op het moment dat je dit besteld.

69. Zeer lekkere zalm pasta! Het was aardig druk dus het duurde even voordat m'n eten er was, maar het was het wachten waard!

70. Erg goede pizza's met echt dunne bodem. Echt een aanrader. Bij ons waren de pizza's er erg snel, maar het is dan ook geen hoogseizoen.

71. Heerlijk

Het duurt even voordat je pizza komt
    Maar daarna heb je een lekkere, dunne pizza.

Aangeraden voor diner.

72. Miranda van den Broek

We komen elk jaar uit Rotterdam om in Friesland vakantie te vieren en elk jaar komen we weer terug bij Mezzaluna. Afgelopen week veer voortreffelijk daar gegeten. Ik heb zeker nog nooit zo lekker Italiaans gegeten hier in Nederland.

73. Excelsior

Vandaag vanuit Rotterdam in Sneek beland. Ik heb hier mijn beste quattro stagioni pizza ooit gegeten! Wat een top tent!

74. Lekkerste tomatensoep ooit, echt een aanrader als voorgerecht!
    Verder altijd lekkere pizza of pasta.
    Porties zijn prima.

75. Onbeschofte bediening! Te kleine porties. Eten was bijna koud.
    Niet voor herhaling vatbaar!!

76. Martijn en Joke

Voor de beste pizza hoef je niet helemaal naar Italie, Nee die haal je of eet je bij Mezzaluna, werkelijk niet te versmaden. Wij komen hier al 5 jaar met regelmaat en kunnen dan ook echt zeggen dat de kwaliteit zeer hoogstaand is. Dit geld niet alleen voor de goddelijke pizza's, maar voor de hele kaart. Bediening is ook super, en gewoon heerlijk zitten in het restaurant. Onze complimenten aan top kok Ara en Elvira en het personeel.

77. Hier een keer een cannelloni gehaald omdat het 't enige restaurant in Sneek is die 't heeft. Thuis aangekomen m'n bakje opengemaakt en het vervolgens in een holle kies gestopt! De smaak was ook niet geweldig dus voor mij reden genoeg om hier nooit meer te komen!

78. Gisteren 21 augustus onze trouwdag gevierd.

Vriendelijke ontvangst. Een zeer gezellig klein restaurant waar je letterlijk zo in de keuken kunt kijken.( dit zegt al genoeg over de kwaliteit) Heerlijk gegeten. Voor hoofd en nagerecht. Meer dan genoeg.
    Zeker een aanrader voor diegene die van echt Italiaans eten houdt. We wonen in het oosten van het land en wanneer we er een keertje in de buurt zijn komen we zeker terug.
    Tip: vraag even of het hoofdgerecht een kleine hoeveelheid is, de ober zal U dit eerlijk zeggen of hier een voorgerecht bij hoort.

Groeten Tom en Jolanda.

79. Julian

Wij hebben hier afgelopen maandag gegeten. Onze verwachting was hoog, maar helaas viel het tegen. Lambrusco hoort mousserend te zijn, maar dat was bij de geserveerde niet meer het geval. De gerechten smaakten wel, maar niet meer dan dat. De prijs kwaliteits-verhouding is niet juist (karige gerechten).

80. Al meerdere keren wezen eten, gezellige goede bediening, eten super en vers, wijn is top.

Altijd weer een feestje.

81. Cuncina Italiana betekent gewoon Italiaanse keuken. oftewel het restaurant moet je dan gewoon Mezzaluna noemen. niet erg lang toch?

82. Een jaar of twee geleden opende dit restaurant en het spijt me dat we hier niet eens eerder naar binnen gestapt zijn.

Het is een sfeervol restaurant met veel Italiaanse accenten maar niet tè.
    De maaltijden zijn vers en (dus) lekker en staan al vlot uitdagend onder je neus.

Je kunt hier dus lekker een paar uur met een stel vrienden doorbrengen maar ook voor een doordeweekse snelle hap zit je goed.

Niets te zeuren dan? Ja; dat heb ik bijna altijd. Over de naam is te lang nagedacht. Die is dus te lang. Je kunt daarom nooit tegen iemand zeggen: "Je moet eens naar Cuncina Italiana Mezzaluna gaan" want dat onhoudt een nerd nog niet.