Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sneek verdeeld zijn.

1. Steakhouse Sneek

Afgelopen vrijdag weer heerlijk aan het eten geweest. Vooral Brisket een aanrader heerlijk zuig mals vlees. Uiteraard niet te vergeten de gratis broodplank met heerlijke proeverijen. En mocht er iets niet goed gaan dan wordt dit altijd professioneel en een vriendelijke glimlach opgelost.

2. Italiaans Sneek

Patrick

Leuk restaurantje, met top eten. Alsof je in Italië zit.

3. Internationaal Sneek

Een restaurant genaamd 'Stoof' ga je uiteraard heen om een goede stoofpot te proeven, hoewel je er ook een tournedos, een gebakken visfilet kan krijgen en er ook voor een goede lunch terecht kan. Bij een restaurant dat zichzelf 'Stoof' noemt, ga je uiteraard voor de proeverij van stoofpotjes. Het is leuk om meerdere hoofdgerechten, (ondanks dat het dan stoofpotjes zijn) te proeven.

De eerste keer dat we er waren was vlak na de opening. Hoewel de smaken een voldoende waren, verwacht je van een stoofpot wel meer uitgesproken smaakkarakters. Blijkbaar moest alles nog zijn plek vinden en zijn we er nog een aantal keer geweest. De smaken zijn sindsdien toch wel verbeterd en zijn nu toch wel 'goed' te noemen. Jammer is dan wel, wanneer je een soep besteld, je diezelfde basis (die overigens goed smaakte) weer terugproeft in één van de geserveerde stoofpotjes.

De stoofpotjes worden geserveerd met passende garnituren en de hoeveelheden zijn dusdanig dat je met een voldaan gevoel weer het pand verlaat. Dat pand is van binnen sfeervol ingericht met wandschilderingen die de sfeer ten goede komen. Leuk detail zijn de petroleumstelletjes waar vroeger een stoofpotje op bereid werd.

Maar vooral de 'service' springt er boven uit. Als binnenkomertje ontvang je gratis (zonder meerprijs) een plateau brood met kruidenboter, tapenade, olijfolie en zeezout, waardoor je je al erg welkom voelt. Elke keer doen ze hun best om bij de proeverij weer andere stoofpotjes te serveren, die we de keer daarvoor nog niet gehad hebben. Omdat we vaker geweest zijn, ontvangen we als waardering een stoofpotje extra, klasse. Het karafje water en de proeverij van nagerechten (met heerlijk boerderij-ijs) maakt dat de service werkelijk top is. Daar valt eigenlijk niks meer aan te verbeteren.

Mensen en personeel van de Stoof, bedankt voor een gezellige, geslaagde en smakelijke avond.

4. Steakhouse Sneek

Was weer helemaal top.
    Voor de tweede keer hier gegeten. De bediening ook zeer goed.
    Eén min puntje was dat het aangekondigde glutenvrij vergeten was maar werd goed hersteld.

Femke

Bijzonder slechte ervaring als je dit restaurant kiest omdat het zondag is en dus een stuk goedkoper voor een gezin dan op zaterdag. Blijkt achteraf dat ze zaterdag prijzen rekenen omdat het een feestdag is. Hadden ze wel even mogen melden van tevoren. Slecht.

Femke

7. Nederlands Sneek

We hebben weer een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!

8. Internationaal Sneek

Annelies

Met een grote groep van 11 personen heerlijk gegeten.
    Allemaal verschillende stoofjes van vis, kip, rund, en groente. Vegetarische stoof was ook heerlijk. Wel als voorgerecht soep gehad maar dat had niet gehoeven. Er was ruim voldoende.
    Lekker met couscous als bijgerecht en prachtig servies.
    Hier komen we zeker weer.

9. Steakhouse Sneek

Bijna alles was naar wens. Alleen werd er tijdens het hoofdgerecht niet gevraagd of gekeken naar de drankjes. Deze waren namelijk alle vier op en er werd geen acht op geslagen. Het broodplankje was nog niet leeg, maar van tafel genomen omdat de hoofdgerechten klaar waren? We schrokken allemaal toen wij in gesprek waren met elkaar en er ineens een bak vlees op de tafel werd geklapt. Iets tactvoller mag ook wel.

10. Nederlands Sneek

Jeannet

Vriendelijke bediening. Met oog voor wat nodig is. Top!

11. Nederlands Sneek

Weer lekker gegeten met Moeke, ik ben ineens verslaafd aan rivierkreeftjes!
    Voor de rest toppie!

12. Chinees-Indisch Sneek

Mooie locatie met een mooi uitzicht over het water. Er al diverse malen afgehaald als ook diverse malen in het restaurant 'ala carte' gegeten. Meestal het meest uitgebreide verrassings-menu met het verzoek om 'echte, authentieke, Chinese gerechten. '

Alles goed op smaak en de gast vrouw doet echt haar best om het gasten naar het zin te maken.

Qua prijs misschien ietsje duurder dan de andere Chinese restaurants in Sneek, maar zondermeer ook één die de meest exclusieve uitstraling heeft. Op dit moment waarschijnlijk het beste Chinese restaurant in Sneek.

13. Nederlands Sneek

Heerlijk gegeten!

14. Nederlands Sneek

Een excellent reserveringssysteem dat hoort bij een uitstekend restaurant en een navenante bediening.

15. Nederlands Sneek

Willem van Bommel

Na eerdere ervaring weer een plezierige herkenning. Sfeer warm en gezellig, eten lekker
    en aantrekkelijk en verzorgd opgediend. Bediening perfect en enthousiast

16. Steakhouse Sneek

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!

17. Nederlands Sneek

Simon Goede

Buitengewoon gastvrij en heerlijk eten tegen redelijke prijzen. Geweldige ligging. Wij troffen het wat het weer betreft, een tafeltje buiten met uitzicht op het water en boten. Wat wil een mens nog meer.

18. Nederlands Sneek

Joris Hagting

19. Nederlands Sneek

Paul de Groot

Heerlijk gegeten,
    Net voor 5 uur ter plekke, maar dat was geen probleem voor de keuken. Vooral de saladebar is geweldig.
    Komen gauw eens terug.

20. Steakhouse Sneek

Jenny en Roel

Gezellige sfeer en heel aardige bediening.
    Het eten was in 1 woord geweldig. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe

21. Steakhouse Sneek

Nicole

Wat super. Heerlijk gegeten.
    Wij komen zeker weer eens terug.

22. Nederlands Sneek

W. Kuipers

Zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten in een gezellige ambiance.

23. Steakhouse Sneek

Zeer lekker gegeten in een mooi restaurant! Laatste keer was nog in het oude pand. Nu dus in het nieuwe, en wat een vooruitgang! Ruim opgezet, toch privacy en leuke aankleding. Alle 6 hebben heerlijk gegeten en ook het broodplankje vooraf en de bijgerechten waren origineel en smaakvol. Bedankt en tot ziens!

Met mijn vriendin bij jullie gegeten, heerlijk! Leuke nieuwe kaart, lekkere frisse gerechten er op! Leuke sfeer, goeie bediening! En een goeie prijs voor wat je krijgt. Echt leuk avondje uit.

Klaske

Bij binnenkomst kregen we meteen een fijn gevoel, gezellige sfeer. Lekker druk. Rondes kwamen snel. Leuk dat je je eigen gerechtjes kan kiezen. Goeie porties, heerlijke carpaccio. Spare ribs lekker mals! Crispy chicken super! Goeie bediening, snelle en fijne service. Bedankt en tot de volgende keer!

Jeff Wood

I brought some guests from Poland to de Walrus for lunch. Food was OK. BUT there was trash on the floor by our table and the waiter wiped off a bench next to us that had left over food on it onto the floor beside our table :(Next time I have guests I will NEVER take them to the Walrus!

27. Steakhouse Sneek

Hofstra

Zondag 29 april overheerlijk gegeten bij Texas steak in Sneek.
    Vooral de brisket viel goed in de smaak.
    We komen zeker nog eens terug.

Bij binnenkomst een erg kleine tafel voor 3 personen ondanks gereserveerd te hebben. 3E persoon zat precies in het looppad. Na enig overleg toch een groter tafel gekregen. Uiteindelijk na 1 uur eerste ronde gehad. Duurde erg lang, bleek ook druk te zijn maar volgens mij te weinig personeel. Want duurde erg lang voordat ze ons formulier meenamen en dat we weer wat drinken konden bestellen. Was blij dat ik mijn kinderen niet mee had, duurde voor hun zeker te lang. Eten op zich prima voor tapas, niet heel hoogstaand maar wel lekker. Jammer dat de voordeur telkens open bleef staan waardoor de tussendeur open waaide en er elke keer koude wind binnen kwam. Wel paar keer voordeur dicht moeten doen. Zou handig zijn dat de deur vanzelf dicht zou gaan. Daarnaast vonden we het ook erg jammer dat je voor een glaasje water voor bij de wijn €0.50 Moest betalen. Als we nou alleen kraanwater zouden drinken snap ik het wel, er moet ook geld verdiend worden. Maar bij wijn of voor medicijnen zou het gewoon gratis moeten zijn in onze ogen.

29. Steakhouse Sneek

Eten was heerlijk!