Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sneek verdeeld zijn.

1. Broodjes Sneek

Slechte service!

De broodjes waren lekker. Helaas mocht ik geen gebruik maken van het toilet omdat deze al schoongemaakt waren. Het was koopavond en er was nog maar 1 soort brood over want s' avonds bakken ze geen broodjes meer af. Het was 1 uur en 10 minuten voor sluitingstijd. Ik was verbouwereerd hierdoor en begrijp hierdoor ook heel goed dat de zaak leeg was. Er waren twee jonge meisjes van 16 aan het werk en geen chef gezien. Ze waren beide aan het schoonmaken en ons de tent uit aan het kijken. Snel de broodjes opgegeten, want we voelden ons behoorlijk ongewenst. Jammer!

2. Fusion Sneek

Absolute aanrader. Kwaliteit en smaak van de ingrediënten is zeer goed. Leuke sfeer en goede service.

3. Internationaal Sneek

We hebben weer heerlijk gegeten bij Stoof, het was voor ons al de 3e maal dat we bij Stoof te gast waren. Wanneer we daar weer in de buurt zijn gaan we er zeer zeker weer heen. Dit restaurant is zeker aan te bevelen en de gerechten zijn heerlijk.

Als u eens iets anders wilt eten is Stoof een echte aanrader.

4. Nederlands Sneek

P.Wardekker

Onlangs bij Aan de Gracht in Sneek van een warm en koud buffet genoten, met vooraf koffie/thee met heerlijk gebak. De ontvangst was prima, de service uitstekend. Goede uitleg bij de gerechten, waarbij heel goed rekening was gehouden met speciale wensen i.v.m. Allergieën van enkele gasten. Uitstekende soep, heerlijke vis-en vleessalades en echt smakelijke warme gerechten. Niemand kwam te kort, er was genoeg te eten. Bovendien was er ruime keuze uit een aantal lekkere wijnen en andere dranken. De rekening was lager dan verwacht, de prijs/kwaliteit verhouding daarmee helemaal top. Ook voor het organiseren van een buffet dus een geweldig adres.

5. Steakhouse Sneek

Lekker gegeten in gezellige sfeer, leuke bediening. Bij het serveren ging er iets mis maar dat werd snel en goed opgelost, (we waren met 9 personen) we kregen nog koffie/thee aangeboden voor het ongemak.

6. Nederlands Sneek

Geweldig. Altijd goed hier. We komen er graag heerlijk eten goed bereid uitstekend. Fijne bediening top.

Echt heerlijk gegeten. Heel goed bijpassend wijnadvies en bijzonder vriendelijke, correcte bediening.

Eten was buitengewoon goed, echter de wijnen werden niet goed aangeprezen.

Er is van alles, voor klein en groot genoeg keuze. De wok en de gril, heerlijk.

10. Steakhouse Sneek

Gerard de Boer

Voor de 1ste maal gegeten bij Texas Steak Sneek. Blij verrast, een heuze aanrader en voor ons zeker voor meerdere herhalingen vatbaar. Vlotte bediening, zeer gastvrij en vriendelijk personeel wat uitgebreid tijd voor je neemt en een keurige uitleg geeft over de diversiteit aan soorten vlees. Daarom zeg ik tegen Texas Steak Sneek nou: Tot gauw!!!😊

Geweldige wok. Super vriendelijke bediening. Heerlijk eten en betaalbaar.

12. Steakhouse Sneek

Gister met mijn vriendin hier heerlijk getafeld, wat een feestje!! Eigenlijk onze keus al gemaakt voor het hoofdgerecht maat toen kwam de lieve bediening met een aantal extra keuzes. De bavette geprobeerd, en wat waren we blij met onze keus!! Smelt op de tong!! Alle gangen waren top!! En wat is gastvrouw Jannie toch lief!! Texas Steak bedankt!!

13. Nederlands Sneek

Van der Zeeuw

In een unieke maritieme sfeer met vriendelijke gastvrije bediening prima gegeten.
    Han van der Zeeuw

14. Nederlands Sneek

Vriendelijk en gemotiveerd personeel en serieus met hun werkzaamheden bezig. Het eten is goed en bij al die keren dat wij er zijn geweest is het nog steeds genieten daar. Een aanrader om er heen te gaan.

Ik vind het te triest voor woorden hoe slecht het is geworden. Weinig keus, onoverzichtelijk, slecht gepresenteerd, lege bakken en werden ook niet bij gevuld. Bij het fruit was letterlijk niks meer en had je als keus alleen maar ijs. Vis ligt gewoon naast de zoete desserts. Chaotische bediening en lang wachten. De mannen die stonden te wokken waren nog het enigste pluspuntje en vriendelijk. Maar de rest is drama!!!!

16. Nederlands Sneek

Peter van der Veldt

Wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was prima, verse groenten, er was ruim voldoende van alles. Bediening was erg vriendelijk, aandacht voor de gasten maar niet té opdringerig. Kortom een restaurant waar je graag terugkomt.

Sonja postma

M de werk

Prima spullen maar als je wat besteld moet je wel heel veel tijd hebben anderhalf uur is heel gewoon

19. Nederlands Sneek

Erg gezellig, prima ligging, veel parkeergelegenheid en het restaurant is erg schoon, buiten ook zeer goed verzorgd. Plezierige sfeer. Goede bediening.

20. Steakhouse Sneek

Heerlijk gegeten, goede service.

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel met veel aandacht voor de kinderen.
    Super!

22. Steakhouse Sneek

Ronald en Hans Hilbert-Hempenius

Heerlijk eten. Mooi en sfeervol restaurant. Fijne bediening. En je voelt je zeer welkom.
    Nummer 1 in Sneek.

23. Nederlands Sneek

Heel goed gegeten. Prettige ontvangst. Tussen de gerechten voldoende tijd, waardoor de avond zeer ontspannend was.

We aten met ons gezin bij Koperen Kees.
    Wat een heerlijkheid.
    Goed eten en drinken.
    Zeer gastvrije bediening.
    Een top avond gehad.

25. Steakhouse Sneek

Fam van der Werf

Wat hebben we samen met onze vrienden heerlijk gegeten bij Texas Steakhouse.
    Allereerst werden we zeer gastvrij onthaald, het bedienend personeel weet waar men over spreekt als ze uitleg aan tafel geven over de verschillende soorten vlees, vis, etc.
    Al het eten wat werd geserveerd was super vers, en heerlijk warm.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

26. Steakhouse Sneek

Geweldige ervaring!

De kunst van het koken / braden / garen ervaar je hier. Delicate maar ook sterke smaken vechten om de 1e plaats. Veel variatie, voor elk wat wils en te kiezen. De 30 jaar ervaring spat er van af, erg lekker.

Service erg goed en zeer goed eten voor een schappelijke prijs.

Zeker een aanrader!

27. Steakhouse Sneek

Super goed eten. Leuke Amerikaanse sfeer en een vriendelijke bediening.
    Het is niet goedkoop maar het is het geld wel waard.

28. Italiaans Sneek

Het was weer als vanouds lekker eten in gezellige sfeer! En ook voor een nette prijs! Ga zo door!

29. Steakhouse Sneek

fam van Dijk

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten bij steak house. Het broodplankje van de zaak is op zich al een traktatie. De bediening is top, het eten is top en wat de prijs betreft… ook niets te veel!

30. Fusion Sneek

Snelle en vriendelijke bediening.
    Heerlijk eten.
    Tafels staan wat dicht bij elkaar.