Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sneek verdeeld zijn.

1. Nederlands Sneek

Heerlijk gegeten bij een enthousiast team in sfeervolle brasserie. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Nederlands Sneek

Heerlijk vegetarische gegeten! Fijne sfeer en goede service. Aanrader als je goed eten weet te waarderen!

3. Surinaams Sneek

Vanavond halen we voor de 3e of 4e keer eten bij Ken. Heerlijk eten, goede authentiek Surinaamse smaken, altijd alles klaar wanneer we het eten halen. Bij het online bestellen kan er altijd iets misgaan, dit keer mijn fout, maar ze bellen meteen om het te bespreken. Kortom goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding en Ken zelf plus personeel ...pracht mensen!
    Wij zijn zeer gelukkig dat er eindelijk eens een goed Surinaams eetcafé in Friesland bestaat.

4. Nederlands Sneek

Een prettige plek om te zijn en heerlijk gegeten.Een restaurant om heel vaak te bezoeken.

5. Nederlands Sneek

Deborah Posthuma

We komen hier al lagere tijd, maar dit was de 1e keer sinds de nieuwe eigenaren. Super echt superlekker gegeten, erg lekker en attent dat je een kleine amuse van het huis tussendoor kreeg.
    Fijne sfeer, smaakvol eten en prettige bediening. Mijn man miste de spareribs op de kaart. Die waren echt altijd zo vreselijk lekker! Verder echt absoluut top!

6. Nederlands Sneek

Antoon Coersen

Vanavond gegeten met collega's van Arriva. Het was overheerlijk lekker vond iedereen. Van de voorgerechten tot het hoofdgerecht van vlees tot visgerechten was om te smullen vond iedereen. De bediening was top en zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader en kom hier zeker weer terug om te eten.

7. Italiaans Sneek

F. Salverda

Prima pizza, goede, vriendelijke bediening. Zeer aan te bevelen.

8. Steakhouse Sneek

We hebben heerlijk gegeten. Het vlees was heerlijk en t stoofpotje zalig. Bediening oké en de sfeer was gemoedelijk.

9. Steakhouse Sneek

Goed gegeten je krijgt veel voor weinig geld.
    Het is ook allemaal heerlijk vers.
    Vond wel dat je moest vragen om wat te drinken.

10. Internationaal Sneek

Het restaurant is leuk gerestyled, veel lichter dan voorheen, de gastvrijheid en service zijn nog net zo goed als toen het nog de lachende koe heette. Hier komen we zeker terug

11. Internationaal Sneek

Gebruikersnaam

Een nieuw restaurant met een hele fijne sfeer! De menukaart is geweldig. Daarnaast is de bediening buitengewoon vriendelijk. Als je in Sneek bent is dit restaurant zeker een aanrader!

12. Internationaal Sneek

Remco

13. Nederlands Sneek

Rickstje Westerhof

Een huiselijke sfeer, heerlijk gegeten voor een hele vriendelijke prijs.

14. Italiaans Sneek

Eten was prima. Bediening kon beter; gerechten werden niet tegelijk uitgeserveerd en om drankjes moesten we vragen.

15. Nederlands Sneek

Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten!! En de service en bediening was echt top! Mede dankzij het personeel een erg gezellige avond gehad!

16. Nederlands Sneek

Marieke Bakker

Heerlijke lunch gehad met originele hapjes. Ga zo door!

17. Steakhouse Sneek

Lars en Daphne

Heerlijk eten, gezellige sfeer, altijd prima!

18. Nederlands Sneek

Jelmer Waringa

Heerlijk eten op hoog niveau, voor een acceptabele prijs.

19. Steakhouse Sneek

Super service, heel aardig en erg behulpzaam. Prijs is voor mij wat pittig omdat ik niet veel te besteden heb. Het is dezelfde prijs als andere restaurants met dit soort eten maar is zoveel lekkerder en je krijgt meer kwaliteit voor dezelfde prijs. Verder toen ik daar aantal keren was geweest kreeg ik het gevoel dat ze je ook al snel gingen herkennen. Ik raad hun echt aan. Super tent!! Xx

20. Steakhouse Sneek

Ruime keuze aan eten.
    Altijd variatie en heerlijk vers.
    Ook de service is goed.
    Het is er gezellig en het personeel is makkelijk bereikbaar.

Mijn fav eten is de pepersteak.
    Je krijgt naast het vlees allemaal lekkere hapjes en een broodplankje.

21. Steakhouse Sneek

Echt heerlijk gegeten in een fijne en gezellige sfeer, echt een aanrader voor de vleesliefhebber!!!

22. Steakhouse Sneek

Ik vind het spijtig om te moeten zeggen, maar ik heb niet een hele goede ervaring. Ze hebben wel heel erg hun best gedaan en het is een goede locatie.

We waren met een grote groep en dat is altijd extra lastig. Na het opnemen van de drankjes, moesten we ze erop attenderen dat ze drie bestellingen nog niet geleverd hadden. Vervolgens kwamen ze met 4 drankjes, waarvan 1 dus weer terug moest. We zagen duidelijk hoe de serveerster hierover in gesprek was met haar leidinggevende. Voelde beetje onprettig.

Ze proberen zoveel mogelijk 'homemade' te doen, maar dan moet het wel lekker zijn. Het eigen gebakken brood viel goed in de smaak. Maar er zaten 6 of 8 tapenade schaaltjes met inhoud bij en daarvan waren er 3 lekker (de rode, beetje pittige tomaat/paprika tapenade, de mini ananas salade en nog één dacht ik). In de tussentijd had ik een glaasje Merlot, wat zij een zachte makkelijk drinkbare wijn noemden, maar dat was een heel vlak wijntje, bijna smaakloos. Heel jammer. Daarna heb ik gekozen voor een glaasje Malbec, wat zij een zware wijn noemden, dat was in dit geval nog een beetje lekker, niet zwaar, maar wel een beetje meer body dan de vlakke Merlot die ze serveren.

Diegene met een biefstukje of steak troffen het goed. Goed gebakken vlees, echt heel lekker. Maar ik trof het minder met de lamskoteletten. 1 was goed. Ik en mijn buurvrouw hadden beide mixed grill en we hadden vlees geruild omdat ze de lamskotelet niet lekker vond en ik normaliter wel. Het bleek dan ook de proeven naar een muffe kelder, echt niet goed. Dit werd door de bediening goed opgepakt en er werd een nieuw stukje vlees voor me gebakken, ook al waren we klaar met eten (dus een kopje koffie had ik ook prima gevonden). Maar dit stukje was voor de helft op te eten, want de andere helft was volledig rauw. Heel bijzonder. De salades van tomaat komkommer en feta was heel lekker. De sellery salade werd minder smakelijk bevonden en ook over de broccoli met tomaat was men niet heel tevreden. Jammer want zoveel groenten waren er niet. Want de garnituur groenten op eigen bord waren geroosterd droog en daardoor oneetbaar. De eigen gemaakte patat werd heel goed ontvangen en daar is smakelijk van gegeten.

Toen kwamen de toetjes. IJs en slagroom ging heel goed. Koffie uiteraard ook. Maar de homemade cheesecake viel minder in de smaak. Het was een zeer stevig bij elkaar gepakt geheel. Veel te massief. De smaak zelf was bijzonder te noemen, maar dan moet het echt minder compact zijn.
    Koffie en toetjes op en toen afgerekend, we zijn niet blijven hangen, iedereen wilde wel naar huis.
    Zoveel mensen, zoveel ervaringen. Maar ik zal niet snel weer een bezoek plannen aan Texas Steak Sneek. Toch hartelijk dank voor de inzet en poging.
    En voor wie het leuk lijkt om hier heen te gaan, dan kan ik van harte adviseren om een stukje vlees te bestellen; entrecote of varkenshaas. Een biertje of een frisje erbij te drinken. En koffie of ijs na te nemen. Dan komt het vast helemaal goed.

23. Internationaal Sneek

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.

24. Steakhouse Sneek

Met een gastvrij en vriendelijk onthaal wordt er een mooi plekje voor je gezocht en overal is het even fijn zitten en genieten!
    De service en vlotte bediening is vriendelijk en gastvrij.
    Het eten is in keuze en kwaliteit in één woord fantastisch!
    De locatie direct naast het theater van Sneek is daarbij een uitkomst voor de parkeer mogelijkheden en altijd plek.
    Tot de volgende keer!

25. Steakhouse Sneek

Marieke Bakker

We hebben héérlijk gegeten, grote lappen vlees. Wel was het eten hier en daar best wel zout (mosterdsoep, sausje over de zalm), dus veel dorst gehad. Maar dat heeft de pret niet gedrukt!

26. Surinaams Sneek
  27. Steakhouse Sneek

Rooth Multiservice

Heerlijk gegeten! Goede bediening en gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

28. Nederlands Sneek

Will van Hasselt

Sfeervolle restaurant met vriendelijke bediening. Een menukaart met gerechten voor ieder wat wils met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

29. Nederlands Sneek

Annechien

Heerlijk gegeten, verrassingsmenu met wijnarrangement. Dat was genieten.

30. Steakhouse Sneek

Marco de Vries

Heerlijk gegeten en een uitstekende bediening.