Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Westersingel 27, 8601 GR, Sneek

Op dit adres zit nu: Dubbels

Parkeermogelijkheid voor de deur. Daarnaast is er op loopafstand een parkeerterrein gelegen op het Antoniusplein in Sneek.

• OV

Het restaurant is ook bereikbaar via station Sneek, dit is op ongeveer 10 minuten loop afstand. Er is ook een bushalte op 50 meter afstand van het restaurant.

• Suikervrij

1662034471 93
1710602072 93

1. Dinet en Henk

2. H. Mensen

3. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving, de bediening is vriendelijk en de gastvrouw zeer hartelijk. Het vlees is vakkundig bereid en van goede kwaliteit. Wij hadden 2 kinderen (4 en 8) mee, hier werd speciaal iets voor klaar gemaakt. De kinderen hebben van deze aandacht genoten (bedankt hiervoor). Met recht een aanrader.

4. Heerlijk echt eten zonder teveel poeha voor een goede prijs. Een paradijs voor steak liefhebbers.

5. Hillie Brouwer

Met een vriendin gezellig uit eten geweest naar een voor ons vertrouwd adres, waar we vroeger ook al kwamen als jonge meiden. Texas Steak, een begrip in Sneek! Dit keer smokey steak, een heerlijk stuk vlees met super bijgerechten, een uitgebreid brood plankje en een heerlijke bananensouflè met ijs dessert na. Vlotte bediening en waar voor je geld, zo hoort het, top!
    Succes met de voorbereidingen voor de nieuwe zaak en ook daar zullen we zeker langs komen.

6. Jojanna Wiersma

Wederom heerlijk gegeten bij Texas Steak! Vooraf een heerlijk zelfgebakken brood met tapas van het huis! We hadden 2 keer de smokey steak met bbq saus en 2 keer beef wellington. Het vlees wordt precies bereid zoals je het wenst. Als nagerecht voor de mannen gecaramelisseerd suikerbrood met ijs en een cheescake. We hopen binnenkort weer aan te schuiven op de nieuwe locatie!

7. Harry Wijnja

Het eten was heerlijk, de sfeer gemoedelijk en de bediening goed. Als ik een puntje voor aandacht kan noemen is toch de groente. Ik ben gek op groente en in bijna elk restaurant krijg je bijna geen groente meer. Dat vind ik jammer en ook onbegrijpelijk. In het verleden was de groente hier volop aanwezig en ze zijn nu meegegaan met de trend van minder groente. Jammer.

8. Vanavond weer heerlijk gegeten👍 Je voelt je echt gast en het eten is echt lekker. Suc6 op de nieuwe lokatie en daar komen we zeker weer eten!

9. Sieds Talsma

In 1 woord geweldig leuke bediening, gemoedelijke sfeer en een uitgebreide menukaart. Eten zoals eten bereid moet worden, heerlijk van smaak en medium is ook medium. Vooraf een broodplankje met zelfgemaakte brood, echt top. Nagerechten ook hier weer een uitgebreide keuze. Kan iedereen dit restaurant aanbevelen👍👍👍

10. Gezellig en lekker eten!!

11. Ik heb met mijn familie weer heerlijk gegeten zoals altijd. De bediening is erg goed! Leuke sfeer en keuze genoeg, zeker een aanrader!

12. Fantastisch! Hele leuke bediening, niet opdringerig maar nooit te laat. Eten in goed tempo. Carpaccio goddelijk. Zelfs ietsje te dik gesneden voor mijn smaak. Steak van 3 vingers dik was exact de gevraagde medium-rare en heerlijk zacht. Eigenlijk geen plek meer voor 't toetje, maar verse churros kon ik niet weerstaan. En geen spijt van.
    Brood vooraf was zelfgemaakt en heerlijk, smeersels niet helemaal mijn smaak.

13. Wim ,Teunie en Leon van den Bosch

Wij hebben hier 15 oktober heerlijk gegeten.
    Het was fantastisch.
    Super goed verzorgd.
    Gezellig en vriendelijk personeel.
    Wij gaan hier zeker naar terug.
    Echt een aanrader...

14. lekker gegeten, werd goed om de notenallergie gedacht door de bediening, maar toch ziek geworden, wat erg jammer is.

15. Remco van Brouwershaven

Weer heerlijk gegeten kom hier al ruim anderhalf jaar elke week eten. Kan er geen genoeg van krijgen.

16. R W van Mol

Prima gegeten, alles werd uitgebreid uitgelegd en besproken.
    Prima zaak, een aanrader!

17. Wij hebben erg lekker gegeten. Er is een ruime keus, een aangename sfeer en een goede bediening. De service is bovengemiddeld.

18. Jetty Gielissen

Bij binnenkomst ziet het er gezellig uit. Je wordt gastvrij ontvangen en de diverse mogelijkheden worden getoond en uitgelegd. Na een weloverwogen keuze kwamen de tapas van het huis eraan. Na een uitleg zijn we gaan proeven van dit lekkers, heerlijk!! Hierna het hoofdgerecht met de verschillende bijgerechten. Super lekker waren de eigengemaakte frietjes en de aardappels gebakken in knoflookolie. We hebben het etentje afgemaakt met een overheerlijk dessert.
    Al met al een geweldige avond gehad. Als we in Sneek zijn, zullen we dit restaurant en zijn heerlijke steaks niet vergeten. Voor ons een vette 10.

19. Als je binnen komt, komt de gezelligheid je tegenmoet. De bediening is top en ze hebben een ruime keus op de kaart. Aan tafel wordt alles heel duidelijk uitgelegd, wat voor vleessoorten ze hebben en wanneer je een keuze hebt gemaakt enzo. Als ik een gerecht wilde wat niet op de kaart stond, is het geen probleem voor de kok en wordt het klaargemaakt... En lekker dat het eten daar is mmm... m
    Maar voordat je je hoofdgerecht krijgt, krijg je een broodplankje met eigengemaakt brood en tapenade en als je na het hoofdgerecht nog een gaatje vrij hebt, kun je kiezen uit verschillende nagerechten die gewoon heerlijk zijn. Kortom het is een restaurant waar je geniet van je eten en van de bediening. Van mij krijgen ze dan ook een dikke vette 10...
    Bedankt voor de gezellige avond.
    Gr. Nancy

20. Hollander

Heerlijk ontspannen in de buitenlucht gegeten, ruim voldoende van alles, goed van smaak en prettige bediening! Al met al een aanrader!

21. Tjitske

Al meerdere keren heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

22. maria huisman

Geweldig sfeervol restaurant, bediening op en top. Het eten is geweldig, de hoeveelheid meer dan we op konden en dat voor die prijs. Een 10 voor de kok. Een echte aanrader.

23. Heerlijk gegeten, goede uitleg wat de specials waren, vaak gevraagd of alles naar wens was, service was geweldig, super vriendelijk personeel!

24. Zaterdagavond 4 juni gegeten met 3 personen. Netjes ontvangen en zeer uitgebreid geïnformeerd over de verschillende soorten vlees. Keuze genoeg. Alle producten worden zelf gemaakt en dat kan je ook wel proeven. Het vlees was goed maar moet bekennen dat ik wel eens beter heb gegeten in een steakhuis. Het was een 8 maar zeker geen 10 wat ik had verwacht gezien alle recensies. De bediening was correct maar had ook iets aparts, onze beleving was het wat arrogant alsof je blij mocht zijn dat je er mocht eten. Wij hebben er met gemengde gevoelens gegeten. We kwamen om 20:45 uur binnen na te hebben gereserveerd en hadden het gevoel dat het eigenlijk te laat was voor het restaurant. Alles ging erg snel en hadden ook het gevoel dat we moesten opschieten. Al met al niet slecht maar een beetje apart.

25. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Texas Steak in Sneek. Bediening is supervriendelijk en heeft kennis van zaken, heel fijn om uitgelegd te krijgen hoe het vlees eruit ziet en wat het is. Wij raden dit restaurant zeker aan en komen hier zeker nog eens terug!

26. Fam Hagen

Na vele, vele keren heerlijk gegeten te hebben, kon een recensie toch ook echt niet achterblijven... :)

Ons meest favoriete restaurant, met het mooiste, lekkerste en beste vlees, unieke tapas en bijgerechten en heerlijke desserts. We hebben al heel veel verschillende gerechten geprobeerd en het is allemaal zó lekker dat het moeilijker en moeilijker wordt om te kiezen... De meiden in de bediening zijn ontzettend aardig, behulpzaam en gezellig, en hebben ontzettend veel verstand van het vlees. Jannie is onze favoriete gastvrouw en zorgt elke keer voor een warm welkom... Voelt als thuis komen. En de koks: Alleen maar credits.

Bedankt voor alle heerlijke avonden bij jullie.

Liefs en tot snel,
    Fam. Hagen

27. Tineke van der laan

Het eten was echt heerlijk! Alles huis gemaakt en dat proef je. Verder was de bediening super aardig en netjes. Mede door hun, een heerlijke avond gehad. Het is een gezellig en knus ingericht restaurant wat gelijk een warm gevoel geeft bij binnenkomst. Aanrader!

28. Wat een super avond ! Heerlijk gegeten. Vooraf kipkerrie en steak tartaar. Hoofd surf en turf en flap meat en het toetje. Wauw, een kunstwerk voor het oog maar ook voor je maag. Wij komen zeker snel weer genieten van de sfeer en het heerlijke eten.

29. Ron en Eddy Plas

Gisteravond weer genoten van een "verwenavond" bij Texas Steak. Weer met de bekende klantvriendelijkheid en heerlijk eten. Echt een super chefkok. Alles kakelvers en smaakvol opgediend. Voor diegene die er nog nooit is geweest: echt een aanrader. Wat ons betreft geldt in ieder geval: "Tot de volgende keer".
    Ron en Eddy Plas

30. Vriendelijk personeel. Goede bediening. Goede uitleg. Het vlees was heerlijk. Maar het garnituur viel nogal tegen. De worteltjes zagen eruit als ronde marsepeinen balletjes en zo smaakten ze ook. (Eigen gemaakt?) De salade was van bleekselderij. Niet iedereen vindt dat lekker. We misten een frisse groene salade. De aardappeltjes waren wel weer lekker.

31. shoshane

Wij zijn hier nu voor de tweede keer wezen eten. De eerste keer was het goed en hoopte dat de tweede keer ook goed zou zijn, maar het was juist meer dan goed. Dit keer had ik de texas big burger en die was voor mij veel te groot en je kreeg ook heel veel salades en sausen erbij. Mijn vriend had de Amerikaanse steak voor de tweede keer. Hij had hem medium bestelt en die kreeg hij precies zo. En over de prijs te praten is het in Amsterdam twee keer zo duur voor wat je bij texas steak krijgt. Ik had hem liever dichter bij huis gehad, dan zouden wij veel vaker komen. Wij komen hier zeker weer.

32. Margriet

Afgelopen week met een groep bij Jannie en Momi gegeten, wat gezellig en overheerlijke spareribs! Iederéén zat van elkaars vlees te proeven. Geweldige bediening en de presentatie van de gerechten top! Hier moet je zijn voor het allerbeste stuk vlees. Super! Ga zo door.

33. Feenstra

Heerlijk gegeten. Goed vlees. Goede bediening.

34. Een tijd geleden hier gegeten, super lekker! Leuk personeel en zeker de moeite waard om vaker heen te gaan.

35. Super goed en lekker gegeten! Goede service en klantvriendelijkheid van het personeel en er is een echte cowboy sfeer gecreëerd.

36. Prettige atmosfeer, vriendelijke bediening en top chef.

37. Na drie jaar weer een weekend naar Sneek geweest en zonder enige twijfel weer gereserveerd bij Texas Steaks. Beiden precies hetzelfde gegeten als de vorige keer en het was weer heerlijk. Gegrilde zalm en spare ribs. Echte aanrader! De bediening is heel vriendelijk en weet wat ze presenteren zonder te overdrijven.

38. Heerlijk gegeten. Huisgemaakte tapas met pindabrood was bijzonder lekker! Het presenteren van verschillende soorten vlees waar over werd verteld heeft ons dan ook doen besluiten eens een ander stuk vlees te eten. Zeker een aanrader!

39. Gisteravond echt heerlijk gegeten! Duidelijk verhaal bij het vlees, de big black angus was zó mals. Echt goed!
    Ontzettend vriendelijk personeel, vlot geserveerd en de prijs is gelijk als bij andere restaurants, bij Texas Steak krijg je echter meer! Top :)

40. Erg lekker gegeten bij Texas Steak! Smaakvolle gerechten en mals vlees. Je proeft dat alles door de kok zelf is gemaakt en niet uit pakjes komt. Vriendelijke bediening die veel over de kaart van vertellen. Het nagerecht was echt een feestelijke afsluiting!

Wij komen zeker een keer terug :)

41. Marcel Mulder

Geweldig eten, zeer attente bediening. Leuk dat de bediening het vlees eerst laat zien en er uitleg bij geeft. Tevens een zeer uitgebreid (gratis) broodplank met 6 smeersels. Wij hebben daar een uitstekende Israelische wijn gedronken. Deze zie je niet in veel restaurants.

42. Wat een top restaurant en daar is geen woord van gelogen !! Wij komen hier zeker nog terug wan mijn steak van 950 gram was helaas op. Maar er werd een best alternatief aangeboden ! Samen genoten 👍

43. Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten. Ik heb nog niet eerder zo heerlijk eten gehad. Alles was top, tot aan de cappucino. Zeker een aanrader.

44. Vriendelijke ontvangst, we hadden om een rustig plekje gevraagd en kregen een tafeltje in de "gevangenis". Duidelijke uitleg over de verschillende soorten steaks, wij kozen voor de kalfs entrecôte en de 500! grams biefstuk. Vooraf huisgebakken brood met 6 (ook zelfgemaakte) smeersels. Vlees was heerlijk mals en de bijgerechten erg lekker. Ook de nagerechten top!
    Kortom een leuk restaurant, met heel goed eten en vriendelijk personeel, een echte aanrader!

45. Een kok die zijn vak verstaat, wat je krijgt is geweldig, en dat voor een goede prijs. Wij troffen het gisteravond echter niet. Achter ons zat een stel gorilla's die voor ons elke vorm van communicatie onmogelijk maakte, en er voor zorgde dat we het dessert elders hebben moeten gebruiken. Het personeel kan beter op lege glazen letten, maar dit restaurant hoort in de top tien van Sneek.

46. We zijn er een paar keer geweest. Heerlijk eten. Fijne bediening. We zaten nu alleen aan de hoge tafel, dat was minder fijn want je benen bungelen en kunt niet goed recht zitten; de leuning zit te ver weg.

47. Een echte aanrader Texas-Steak. Je krijgt van de bediening een duidelijke uitleg over de verschillende soorten vlees. De gerechten werden vlot geserveerd. Ook komen ze geregeld vragen of je nog iets nodig hebt en alles naar wens is. Toppie! Vriendelijk personeel en fijne eigenaars, een pluim voor de kok.
    Wij komen zeker weer eens eten.

48. Gisteravond heerlijk gegeten bij Texas Steak. Vlees was perfect bereid. Zeer ruime porties. Reuze vriendelijke en attente medewerkers in een heerlijk relaxte sfeer. Kortom, een zeer geslaagde avond en zeker aan te bevelen.

49. Pc verbree

Wij hebben heerlijk gegeten waarbij wij de vleesgerechten eerst konden zien met een uitleg over wat voor vlees gebruikt werd bij een gerecht. Top restaurant met een Top bediening. Hopelijk tot de volgende keer!

50. fam wolthuizen

Het was weer super lekker! Zeker een aanrader!

Ga zo door mensen, klasse! Groetjes en tot een volgende keer!

51. Goed vlees, lekkere sausjes, minder vers brood.

52. Fedde van der Meulen

Samen met vrienden bij Texas Steak in Sneek gegeten in een gezellig ingerichte eetgelegenheid. Ontvangst was zeer prettig, maar het eten was uitmuntend! Wat hebben wij hier genoten. Een echte aanrader.

53. Massagesneek Cristina

Goede bediening en lekker eten. De black Angus steak is lekker en de sauzen zijn heerlijk.

54. Jolanda Langhorst-Horst

Je kan heerlijk eten bij Momi en Jannie en ze hebben top personeel in de keuken en top bediening!! Ik ben samen met mijn moeder bij hun wezen eten en wij vonden het ook heerlijk hoe de chef alles zelf vers klaarmaakt en altijd weer iets nieuws verzint wat je niet in een ander restaurant tegen komt...

Je krijgt van de bediening een duidelijke uitleg over de verschillende soorten vlees. De gerechten werden vlot geserveerd. Ook komen ze geregeld vragen of alles naar zin is en dat vind ik zelf persoonlijk erg fijn...

Ik vind Texas-Steak echt een aanrader om naar toe te gaan...

Groetjes Jolanda Langhorst

55. Super gegeten tijdens de sneekweek, ik denk de beste kok tot nu en wat wij tot nu aan toe gehad hebben. De bediening was ook top, je hoeft er niets te kort te komen. Alles is vers en hebben ze zelf bereid, niks uit potjes of zakjes dus. Ik zeg een aanrader voor de lekkerbek. Gr Rico en Manon.

56. Nagelhout

Wat hebben wij lekker gegeten, heerlijk mals vlees en ook de bijgerechten waren erg lekker. De porties zijn zeer royaal en er staat genoeg op de kaart. Ook de toetjes zijn erg lekker. Een aardige gastvrouw en vriendelijk personeel.

Een grote aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

57. Henri Willems

Tafel was keurig gereserveerd. Bediening was heel erg leuk. Deden vlot mee met grappen. Goede uitleg van het aanbod en zeeeeeer lekker gegeten. Een aanrader!!

58. Petra de Boer

Wederom heerlijk gegeten. Super bediening en de kok is in één woord top. Het vlees is super mals, en de toetjes zijn ook overheerlijk.

Wil je goed eten, dan moet je hier zijn.

59. De juiste service! Lekker mals vlees en lekkere toetjes! Aanrader!

60. Miranda

61. We zijn op uitnodiging meegenomen door familie, hier moest ik beslist gaan eten. Het eten was heerlijk en mals en veel lekkere bijgerechten. Als topper moet je cold kees nemen, heerlijk.

62. Werkelijk een topper! Mensen wat doen jullie het goed. Heerlijk eten en de bediening is top! Wij komen zeker terug!

63. Heerlijk mals vlees👍. En ook de andere spijzen waren erg lekker. Voor herhaling vatbaar. We komen zeker terug.

64. r sinnema

65. Altijd leuk en lekker. Lamsrack en de steak and eggs zijn heerlijk.

66. Afgelopen woensdag (13 mei) gegeten bij Texas Steak. We werden vriendelijk ontvangen waarbij er ook nog gevraagd werd of onze jas aangenomen kon worden. We kregen een broodplankje met verschillende tapas van het huis aangeboden en daarnaast was er ook een ruime keuze aan gerechten.

Bij ons viel de keuze op de American steak en de spareribs. Heerlijk!! De steak was ontzettend lekker en de spareribs waren zo goed bereid dat je het vlees van de botten af kon likken! Naast het heerlijke vlees kregen we ook nog patat, aardappeltjes, groente en 2 soorten salades erbij.

Al met al een geslaagde avond met vriendelijke en vlotte bediening! Hier komen we zeker weten nog een keer terug!

67. Shannon Harrison

Afgelopen zondag (3 mei) gegeten bij Texas Steak. Zeer zeker een aanrader! Het eten was heerlijk. Goed uitgebalanceerd qua smaken. Complimenten voor de chef Momi! Vriendelijke en vlotte bediening. We kregen een huisgemaakt broodplankje met verschillende tapas van het huis aangeboden. De keuze uit de gerechten (ook naast de kaart) is ontzettend groot. De bediening kon alles vertellen over de verschillende gerechten. Top!

Jannie is een vriendelijke en fijne gastvrouw. Ze maakt graag een praatje met haar gasten. Al met al een ontzettend positieve ervaring, we komen hier graag nog eens eten!

68. Heerlijk gegeten. Grote porties, maar daardoor hadden we de volgende dag nog wat spareribs (kregen het mee naar huis). Ook een heerlijk broodplankje met tapas van het huis. Kortom, zeker aan te raden!

70. 657 punten

Zaterdag 21 maart heerlijk gegeten. We hadden om een rustig tafeltje gevraagd. Nou dat hebben we gekregen. We zaten in het cellenblok, midden in de zaak. Hartstikke knus en gezellig. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Eten absoluut bovengemiddeld. We hadden bewust géén voorgerecht genomen, aangezien de porties op de tafels er behoorlijk uitzagen. We kregen als starter een zelfgebakken maisbrood met diverse sausjes en tapenade. Een mooie start. Hoofdgerecht een American Steak en Cowboy Beef. Allebei rijk voorzien van bijgerechten. 2 Mooie stukken vlees. Als dessert de Cold Kees. Nou ga daar maar even voor zitten.

Alles perfect verzorgd en geserveerd.

71. We hebben dit restaurant via de site gevonden en is inderdaad een aanrader. Heerlijk gegeten.

72. johannes

We zijn met twee vrienden voor het eerst wezen eten bij Texas steak. Wat een geweldige aanbod en met een hoge kwaliteit. Zelf heb ik lang in de vleesbranche gewerkt en weet goed hoe steaks moeten worden bereid en dit was echt goed! Mijn kameraad heeft een allergie en hier werd zeer professioneel mee omgegaan. Al met al een hele fijne avond dankzij het team van Texas Steak.

73. Marieke

Absoluut overheerlijk gegeten, zeer gastvrije mensen. Wij komen hier zeker terug!!

74. Ellen

75. Het eten is van prima kwaliteit en een ruim aanbod. We zullen er zeker nog eens gaan eten.

76. Alex (Eindhoven)

We hebben vandaag heerlijk gegeten bij Texas Steak! We zijn afkomstig uit het Zuiden van Nederland en totaal niet bekend in Sneek, maar hebben het restaurant via eet.nu ontdekt en op basis van de recensies besloten om het uit te proberen. Wat men over het restaurant schrijft, klopt!

Het was voor ons een erg positieve ervaring, het eten is erg lekker en zoals beloofd smaakt alles erg puur! Je kunt aan alles proeven dat er veel aandacht besteed is aan de kwaliteit en dat er zeker niet gewerkt wordt met met kant en klaar producten; dit is zoals elk restaurant zou moeten zijn.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, de menukaart is uitgebreid en men heeft ook nog eens de mogelijkheid om rekening te houden met bijvoorbeeld gluten allergieen, dat is een zeldzaamheid. Het restaurant is mooi en gezellig ingericht en past perfect in de sfeer die je je bij een Texaans steakhouse voorstelt.

Het enige kleine minpuntje wat we kunnen bedenken is dat het vrijdagavond zes uur nog een beetje rustig was, echter liep het vanaf zeven uur toch wel vol...

Bedankt voor het lekkere eten en de gezellige avond!

77. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, goede bediening! Erg gezellig met elkaar gegeten. We waren met onze 2 kinderen van 4 en 7 en die schrokken wel een beetje van de enorme spare rib op hun bord. Misschien iets te veel van het goeie voor de kids? We hebben wat bleef liggen meegekregen in een zakje. Kunnen we er nog een keer van eten. Maar verder top!!

78. J Rodenhuis

Na een erg gastvrij ontvangst (waar je jas nog wordt aangenomen!), krijg je een zeer uitgebreid menu voorgeschoteld, waarvan alle keuzes zelf door de kok worden bereid. Heerlijke gerechten gegeten met eigen gemaakt brood maakt dit tot een heerlijke ervaring! Een echte aanrader!

79. Fam. Walta

Heerlijk gegeten, goede service, kortom topavond. Wij gaan in maart zeker weer.

80. Een warme texas sfeer met vriendelijke bediening. Er worden originele gerechten geserveerd en de kwaliteit van het vlees vind ik zeer goed. Wij komen graag weer!

81. Texas Steak is een geweldig restaurant al bij binnenkomst! De sfeer is is gelijk gezellig en we werden meteen warm onthaald en naar de tafel gebracht. Ook kon je je jas naar een garderobe laten brengen. Het restaurant heeft een Wild West sfeer en er hangen allemaal decoraties aan de muur. Ook de muziek die je hoort is country en maakt het helemaal af. Het was net alsof je echt in de tijd terug ging!
    Dit was iets wat ik echt helemaal geweldig vond.

Naast de al uitgebreide menukaart waren er ook nog heel veel buiten de kaart gerechten! En alsof dat niet genoeg is heb je ook nog de mogelijkheid om je vlees heerlijk op verschillende manieren te laten grillen (Medium, well done etc.)!

De service was echt top en vriendelijk. Het eten was echt heerlijk. Van elke hap genoten! Het eten wat je krijgt is echt van top kwaliteit en heerlijk vers vlees. Het voorgerecht en dessert was ook van geweldige kwaliteit en smaakte heerlijk.

Ik zal zeker vaker terug komen, al is het alleen al om nog meer van de ruime keuze op de kaart, en verschillende keuze's qua bereiding te proberen. Echt een aanrader!

82. Marianne Heemstra

Op 17 Dec heerlijk gegeten bij Texas Steak. Paps was jarig die mocht uit zoeken waar we gingen eten. Natuurlijk werd het Texas Steak. Eerst heerlijk genoten van een drankje. Daarna toen we bestelt hadden kregen we een brood plankje. Brood plankje bestond uit dingen die ze allemaal zelf maken inclusief het brood. Binnen no-time hadden wij ons voorgerecht. Vaders aan de pittige kip vleugels. Wat heeft hij ervan genoten. Ik en zusje aan de Mississippi gamba's. Precies genoeg voor een voorgerecht. En mams bewaarde ruimte voor het hoofdgerecht. Er werd netjes gevraagd of alles naar wens was. Daarna kwamen de spareribs voor 3 personen op tafel en 1 had gekozen voor steak. Heerlijk genoten van het vlees wat bijna van het bot afvalt. Genoten van de heerlijke bij gerechten. Kan je het vlees niet op, dan kan je dat mee krijgen naar huis. Natuurlijk ook gebleven voor een heerlijk toetje. 2 keer ananas met honing en ijs. 1 keer oma's recept. En voor de jarige paps wou alleen vanille ijs met slagroom. Die kreeg er vuurwerk in omdat hij jarig was. Heerlijk genoten van een gezellige avond vol lekker eten en gezelligheid.

83. Sauzen slecht. Kippen vleugels worden gekookt, daarna te kort op de grill, zijn koud op het bord. Vel is slap van de kip. Saus is niet zelf gemaakt. Pompoen van de grill is smakeloos en droog, geen meerwaarde. Het eten is echt matig. Wel veel voor je geld maar het eten is matig tot onder de maat

84. Wij hebben wederom heerlijk gegeten bij texas steak en kunnen ook geen ander restaurant in friesland vinden die ook maar in de buurt hier van komt. Met de kerst komen wij ook zeker weer eten. Een dikke 10 voor de leuke sfeer en het fantastische eten.

85. Wij zijn altijd erg te spreken over het texas steakhouse. Wat een geweldige bediening en wat een fantastische gastvrouw. Bij binnenkomst krijg je meteen een warm welkom. De laatste keer hebben we de Black angus steak geprobeerd. Zo mals als hier heb ik mijn vlees nog nooit gehad. Een aanrader voor iedere vlees liefhebber! Zelf heb ik vorige maand al bij het texas steakhouse gereserveerd voor de kerstdagen, dus ik ben dit jaar verzekerd van een heerlijk kerstmaal... Kom maar op met de kerst, wij kijken er al naar uit om weer heerlijk bij jullie te eten!!

86. Gister als verrassing voor mijn vriendin weer eens lekker uit eten geweest bij haar favoriete restaurant. Was weer vanouds geslaagd. Keuze was snel gemaakt (met de goede hulp van de spontane en enthousiaste bediening) en binnen een half uurtje stond de hele tafel vol met heerlijk eten!

Van alles genoeg. Het was vers, lekker, voor iedereen wat, de keuze is enorm en de standaard bijproducten zijn van hoge kwaliteit. Allemaal zelf gemaakt en dat proef je. Het vlees was van hoge kwaliteit en goed klaargemaakt.

Een super restuarant dat wederom onze avond heeft gemaakt, het was heerlijk.

87. Leuke sfeer en wij hebben heerlijk gegeten bij de steak house.

88. Super, wat hebben we weer genoten! We hadden niet gereserveerd, de eigenaresse gaf aan dat we even wat langer moesten wachten omdat het heel erg druk was die avond. Geen probleem, dat hebben we er graag voor over. Maar eigenlijk hebben we helemaal niet het idee gehad dat we langer moesten wachten. Nu zijn wij enorm kritische eters, maar wat was het allemaal weer verrukkelijk, zo lekker. Je proeft gewoon dat de kok een enorme passie en liefde voor lekker eten heeft! En ook lekkere anders dan anders gerechten. Van een "gewone"steak tot en met een heerlijk stoofgerecht van black angus beef, of heerlijke kabeljauw op Israëlische wijze klaar gemaakt, voor ieder wat wils! En niet te vergeten het verrukkelijke suikerbrood wentelteefje met ijs! Aanrader!!

89. Jurriaan Graaff

Leuke sfeer, goede bediening en het eten is heerlijk!

90. Fré Schaaphok

We hebben hier dinsdagavond met zijn tweeën gegeten.

Het was in 1 woord fantastisch: een hartelijke ontvangst, een persoonlijk woord, volop aandacht van de eigenaresse, en dan heb ik het nog niet eens over het overheerlijke eten gehad.

Zelfgemaakt brood met tapas van het huis (dan heb je geen extra voorgerecht meer nodig), een zeer diverse hoeveelheid bijgerechten, aardappeltjes in diverse vormen, heerlijke sausjes en vooral de grillschotel met diverse soorten vlees, alles van hoge kwaliteit en met zorg bereid!

Ondanks het feit dat het al wat drukker werd in het restaurant werd er goed opgelet welke gerechten we al op hadden en werd gevraagd of we nog extra aardappeltjes of groenten wilden. Tenslotte een lekker sterk bakje koffie, waarvan we bij het afrekenen (nog geen € 30,= p.p.) een extra exemplaar kregen aangeboden van het huis.

Net als vorig jaar zeg ik ook nu weer: dit was niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben!

91. Bas Bijl

92. Gisteravond met zijn tweeen wezen eten bij Texas Steak. Wat hebben wij een heerlijke avond gehad. Dat begon al met het eigengemaakte brood met diverse tapas die we aangeboden kregen. Daarna de mosterdsoep, een aanrader. Ook de hoofdgerechten, diamanthaas en big mixed grill met ruim bijgerechten waren heerlijk. Heel attent was ook dat de bediening vroeg of we extra groenten en aardappeltjes wilde toen die op waren. Ook de nagerechten waren super lekker. Het bedienend personeel was super hartelijk, je voelde je echt welkom. Kortom wij gaan hier vaker eten.

93. Great place, great steak and great service! Will be back again.

94. Zoals altijd maar ook vanavond weer genoten van het lekkere eten bij Texas Steak. Het is nog nooit voorgekomen dat wij hier niet tevreden de deur zijn uitgestapt. Echte vleeseters en zodoende is dit voor ons dan ook de favoriete eetgelegenheid in Sneek.
    De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam, het eten heerlijk, vers en alles is door de chef bereid (inclusief de tapas en zelfgemaakt brood vooraf die je van het huis krijgt.)

Vanavond de black angus en Texas beef uitgeprobeerd - beide een aanrader. Met verschillende verse groente, meerdere sauzen en aardappelen op 2 manieren.. Heerlijk!

Wij komen hier als jong stel met plezier en blijven dit ook zeker doen. Bedankt voor weer een lekkere avond!

95. Heel erg goed! Zeer bijzonder! Heerlijk gegeten!

96. fam. zwart

Heerlijk broodplankje van het huis en voor we het wisten (10 minuten later) hadden we ons eten al. Heerlijk bereid en op een leuke en prettige manier aan ons geserveerd.

97. Verrassend goed. Ingeklemd tussen cafés en fastfoodtentjes verwacht je dit niet: prachtig vlees, goed bereid, verse producten en prima bediening.

98. Jeroen Tilder

Gisteren heerlijk gegeten, servering is top; alles wordt uitgelegd. Eten is heel erg goed, alles zelf gemaakt!
    Zeker een restaurant om vaker terug te komen.

Volgende pagina