Aan de Gracht in Sneek

Aan de Gracht mag zich Dutch Cuisine-restaurant noemen!

martiniplein, veemarkt terrein, boschplein, singel, grootzand

singel

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Restaurant Aan de Gracht is onlangs een samenwerkingsverband aangegaan met Dutch Cuisine; een organisatie die de Nederlandse keuken en eetcultuur promoot. Dutch Cuisine ziet Nederlandse restaurants en chef-koks als belangrijke ambassadeurs om deze visie uit te dragen. Zij zijn immers degenen die de consument – hernieuwd - kennis kunnen laten maken met die duurzame, gezonde en smaakvolle keuken. En die bovendien de receptuur kunnen verspreiden en de verhalen achter de gerechten kunnen vertellen.

RESTAURANT AAN DE GRACHT

Een heerlijke plek aan de gezelligste gracht van Sneek, het Grootzand. Centraal gelegen in de waterpoort stad Sneek. Een heerlijke kop koffie of thee van dutchbeans om de dag mee te beginnen, na de ochtend sessie op het werk of na de eerste uren winkelen bijkomen met een smakelijke lunch.
Ook de borrel kunnen wij prima verzorgen in de vorm van een hapje en een drankje. Dan nog steeds geen zin om huiswaarts te gaan? Geniet van onze gerechten tijdens het diner. Wat belangrijk is tijdens je verblijf: Geniet en laat ons op je passen. We doen het graag en met veel plezier. We kunnen ons voorstellen dat je niet altijd even veel tijd hebt of neemt om te genieten, geen probleem. Onze lunch gerechten zijn ook prima geschikt om af te halen.

• Veganistisch

1491939334 85
1519710315 85
1520917749 85

1. Niels Zuidam

We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
    De bediening was ook top.
    Ga zo door.

2. Dirk Ritske Veenstra

Lekker gegeten, zeer vlotte en attente bediening

3. C .Smit

We hadden iets meer van de streekproducten verwacht. Het was de reden dat de reden om dit te boeken. We snappen dat er nog niet volop geoogst kan worden maar wat voorradig is kan wel meer tot uiting komen. Er zijn nu toch ook aardbeien, spinazie, look, eieren, rabarber, etc.
    Behalve de kaart kon ik nergens zien dat dit een speciale week was. Misschien een mooie banner bij de ingang.
    En nog een klein taalfoutje het is ús hôf, was in aanhef verkeerd geschreven. Verder heel veel succes, want de formule staan we volledig achter.

4. Omdat aan de voorkant van het pand veel zwart geschilderd is, is het geen pand dat mij erg in het oog springt. De enthousiaste eigenaar en dito personeel weten ons toch naar binnen te lokken.

De zaak is van binnen vrij klein en daardoor staan de tafels vrij dicht op elkaar. De keuken is half open. Op één of andere manier heeft dit wel zijn charme en heeft het rumoer wel iets gezelligs binnen deze zaak, al zou ik hier niet heen gaan voor een intiem diner met een dame.

De eerdergenoemde, rumoerige gezelligheid en de bediening die overduidelijk zijn best doet om het de gasten naar het zin te maken, kunnen niet verdoezelen dat er in de keuken wat (kleine) slordigheidjes aanwezig zijn:
    -De ontvangen kruidenboter is geel. Dit is iets wat in veel restaurants terug te zien is, maar in een goede keuken weet men dat kruidenboter witgeslagen moet zijn voor een optimale smaakopname van de smaakstoffen.
    -De carpaccio is op zich goed.
    -Bij het hoofdgerecht van de ossenhaas, blijkt dat de biefstuk teveel in de lengte van de draad is mee gesneden. Of dit door de kok zelf gebeurd is of dat de keuken het zo van de leverancier krijgt aangeleverd weet ik niet, maar een goede kok zou dit wel moeten controleren voordat het de pan ingaat. Gevolg van de langere draad is: "Dat de langere draad zorgt voor een taaiere structuur, die ook met een goede bereiding niet meer is te corrigeren. " De gaarheid van het vlees was op zich wel goed. De bijbehorende pepersaus heeft zeker body en smaakt daardoor vol, maar desondanks wat gewoontjes. Dat het een pepersaus is proef je er namelijk.
    Niet aan af.
    -In het ijs-nagerecht proefden we toch iets te nadrukkelijk wat ijskristallen.

Vanwege de gezellige sfeer en de enthousiaste bediening is het geheel wel een voldoende.
    Het eten waardeer ik vanwege de sympathie binnen deze zaak op een 6, hoewel ik om bovengenoemde redenen eigenlijk neig naar een 5.

5. Alweer een topavond gehad. Het eten was heerlijk, de bediening héél vriendelijk en attent.

6. Ekke de Jager

Alles was prima naar wens, goed personeel, goede sfeer en het belangrijkste goed eten.

7. We hebben weer een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!

8. Joris Hagting

9. Heerlijk vegetarische gegeten! Fijne sfeer en goede service. Aanrader als je goed eten weet te waarderen!

10. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
    Het kerstmenu zat erg goed in elkaar met verschillende lekkere tussendoortjes. De voor- en hoofdgerechten waren van uitstekende kwaliteit met als afsluiting een heerlijke dessertproeverij.

11. Joke de Vries

Ik had ruim van te voren tafel 4 gereserveerd en ook een bevestiging via de mail gekregen.
    Helaas, toen wij binnen kwamen was t4 bezet en de bediening wist nergens van.
    Het eten was prima van smaak maar 12.50 voor een paar plakjes carpaccio met 1 schijfje tomaat en komkommer en geen stokbrood erbij,is aan de prijzige kant.

12. Maria schenkel

Met mijn vriendin voor het eerst hier gegeten, beiden hebben we genoten van een heerlijke kalf schnitzel.
    Jammer dat ze maar één soort alcoholvrij bier hebben!
    Komen zeker nog een keer terug!

13. Voor eerste keer hier gegeten. (5 personen).Prima bevallen, dorades voor 3 aan tafel erg goed beoordeeld. Vleesgerechten beide anderen idem. Flessen biowijnen redelijk van prijs en smaakvol. Vriendelijk personeel. Unaniem: aanrader.

14. Gezellige sfeervolle avond gehad. Service was top, toen er niet genoeg eendenbout meer was werd er aan de gasten een heerlijk uitgebreid alternatief geboden. Top!

15. Restaurant "Aan de Gracht" heeft voor ons een lunch verzorgt in Cine bioscoop tijdens ons 9e Nationaal Speelfilmfestival. Alles was perfect! Keurig op tijd en verzorgt. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Bedankt!

16. Betty Teef

Geen goede indruk gemaakt, het eten werd vrij laat geserveerd zonder de saus, het opgediende vlees was niet besteld, weinig waar voor je geld. De kok was te popie jopie.

17. Was voor ons niet de eerste keer en beslist niet de laatste keer. Heerlijk gegeten. Bediening was super. Ook erg belangrijk.

18. Heerlijk gegeten en de service was super. Komen vast nog eens terug.

19. Jos Schijven

Eten was goed bereid en leuk opgediend. Aansprekend is ook de zeer uitgebreide bierkaart en men schenkt een heerlijke Roemeense wijn. We waren met 6 personen en kregen 1 schaaltje friet. 2 Keer moeten bijvragen, daarnaast werden de desserts en koffie niet gelijktijdig opgediend. Dat kan beter. Overall een goede ervaring.

20. Julia Kloosterman

Wij Annie en ik (zusters) hebben genoten. Wij gingen zeer voldaan weer naar huis.

21. Tijdens de Sneekweek heerlijk gegeten! Het was overal knetterdruk, het restaurant was helemaal vol. Het personeel was heel vriendelijk, sfeer was prima. Maar waar we het meest over te spreken waren was het eten. Ondanks de drukte, zag het eten er heerlijk uit en smaakte ook zo. Mooi opgediend en goed van smaak. Complimenten voor de kok(s)

22. Astrid Dollenkamp

We hebben heerlijk gegeten, bediening super vriendelijk en er werd met ons meegedacht!
    Reserveren ging ook vlot en gemakkelijk. Superleuk! Ga vooral zo door.

23. Pieter Visser

Prima gegeten en een goede prijs/kwaliteits verhouding.

24. Stoutenbeek

Heerlijk gegeten. Kaart is niet te groot. Keuze genoeg. Bediening wil het je graag naar je zin maken. Was een leuke afsluiting van onze vakantie.

25. Erg lekker en super bediening!

26. Jambalaya, kun je een lied over zingen!

Ook de friture de mer en de ribeye waren overheerlijk!

27. Jop 67 punten

Lunch met 12 personen. Hartelijk personeel. Lunch uitstekend, royaal, vers, verzorgd smakelijk.

28. Nicoline

Ondanks dat het heel rustig was toch leuke sfeer en heerlijk gegeten

29. jolanda mulder-bouma

Ik ben al verscheidene keren bij dit restaurant geweest en heb dit altijd als prettig en kwalitatief goed bevonden.
    Het eten is er elke keer weer fantastisch en de bediening + service top.
    Kan niemand een beter restaurant dan deze aanbevelen.
    Met vriendelijke groeten Jolanda.

30. Super gezellig

31. j huizinga

Met 5 personen wezen eten, 4 verschillende diners, spare ribs 2 x , gewoontjes, hadden wel wat gekruid mogen worden, broodje hamburger flauw van smaak, ook niet speciaal, kip sate van kippen dijtjesvlees gewoon smerig, heb er bijna niets van gegeten, aardappelgratin, was rouw, patat was samen met de boontjes wel lekker, jammer dat de kok zelf niet proeft wat hij maakt. Bediening is goed, de dames doen erg hun best.

32. Mathijs

Heerlijk gegeten. Hadden een ´of the menu´ tomahawk steak van ruim 400 gram! Heerlijk. Mooie keuze uit speciaal (jopen) bier. Gezellig aan het water en ook binnen zag het er gezellig uit. Mooie tent!

33. Dinsdagavond gezellig wezen eten met vrienden, heerlijke gerechten met een bijpassend biertje. (van Jopen)

34. Anoniem

Het eten was heerlijk. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Personeel erg vriendelijk en gastvrij, een aanrader voor ieder!

35. Goede en vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten buiten op het terras. Goede bediening en service. Uitstekend gegeten en gedronken dus voor weinig geld. We gaan hier zeker vaker naar toe.

36. Het was weer lekker eten en bere gezellig zoals altijd

37. Sjirk Brouwer

Super lekker gegeten👍👍

38. Ria 5 punten

Heerlijk gegeten. We waren met een groep van 25 personen, het was top. De service, de bediening, erg vriendelijk personeel.
    Kortom, er komen zeker div. mensen het nog eens een keertje over doen.

39. V Marle

leuk concept met lekker eten & drinken ga zo door!

40. Heel lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Zeer vriendelijk personeel.

41. Frank Broedelet

Vanavond, 27 mei 2017, hier gegeten. We hadden gereserveerd via eet.nu en per sms keurig een bevestiging ontvangen. Bij aankomst een tafel op het terras met onze naam erop, dus de reservering netjes geregeld. Vriendelijk, vlot en behulpzaam ontvangen, terwijl het door het mooie weer natuurlijk hartstikke druk was. Een Aperol Spritz als aperitief gevraagd, en hoewel niet op de kaart stond ie even later voor onze neus! Gewoon even gemaakt. Vervolgens heerlijk eten, niet hoogdravend maar super smakelijk. Fantastische service en vrolijk personeel. Dank en hulde! Na het eten om een digestief gevraagd, krijg ik als whisky-liefhebber een persoonlijk voorstel van de kelner, die naar ik vermoed de eigenaar is. Hier komen we graag weer! Top ervaring!

42. Gelukkig gereserveerd. Volle bak. Vriendelijk personeel. Prima steak gehad. 17.50 voor een drie-gangenmenu. Top!

43. Ronald Dantuma

We hebben met een groep van ruim 40 mensen (volwassenen en kinderen) de hele avond heerlijk gegeten (allemaal tegelijk) en gedronken in een fantastische sfeer. Bediening is zeer vriendelijk en het eten was overheerlijk!

Kortom een echte aanrader om naar toe te gaan als groep, maar ook in een kleiner gezelschap.

44. 1e keer en het was leuk gezellige sfeer heerlijk eten was goed en snel bij ons gebracht

45. De Vries

Top avond gehad. Super bediening. We waren met een groep van 16. Allemaal tegelijk eten.
    Ps neem de mosselen ;)

46. Badmintonclub

We waren met 8 personen en ontvangst en bediening was super. Het eten smaakte van voorgerecht t/m het nagerecht fantastisch. Ook kwam er nog een groep van 40 personen te eten en toch verliep alles smoothie. Geen stress te bemerken bij de bediening. Voor herhaling vatbaar👍

47. Genoten van een super paasbrunch. Echt tip top voor elkaar!!

48. De locatie is echt top maar het eten verschrikkelijk.

We waren met een grote groep en niemand was te spreken over zowel de kwaliteit en de grote van de porties.

De kip supreme kunnen ze beter kip mini noemen. Na 3 hapjes was het kipje weg. De bloemkool curry met ananas is meer een simpele rijs kerrie schotel en is in de verste verte geen curry.

De biefstuk was prima wederom een erg kleine portie. De bijgerechten lieten te wensen over.

De desserts waren ook echt van minimale kwaliteit een hoopje slagroom met een gekruimeld bastogne koekje en 3 schijfjes banaan noem ik geen dessert, zeker niet voor €6,25.

De service was wel goed, maar hier komen we zeker weten niet nog een keer.

49. Martinus Aarrs

Alles geweldig en passend. Goed en gezellig. Personeel vriendelijk, goed en aktief. Zeer hulpvaardig ... ook open en vrolijke gasten. Komen heel graag weer terug.

50. Leuke tent, lekker eten, leuke bediening en prijs/kwaliteit zeer goed, dus een aanrader.

51. Op zondagmorgen heb ik daar heerlijk gegeten, wow wat was dat zelfgebakken brood lekker zeg!!
    Na 3 heerlijke koppen cappuccino gedronken te hebben, kon mijn dag niet meer stuk!
    Kom heel graag snel bij jullie terug Karin en Joris, dikke pluim!!

52. Knus restaurant, vriendelijke bediening. Lunch niet bijzonder verrassend. Weinig keuze in wijnen. Alleen Roemeense wijn.

53. Heerlijke uitsmijter, alles keurig verzorgd, aandacht voor de gasten, alles tiptop!!

54. Top ervaring en zeer trots dat we hier het genootschap voor jopen liefhebbers

55. Heerlijk gegeten en een erg gezellige sfeer. Een absolute aanrader :)

56. Astrid de Beukelaer

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijke en gastvrije bediening. Echte aanrader

57. Met z'n 4en hebben we als voormalig bestuur van muziektheater IK, Martinus heerlijk bijgekletst maar vooral fantastisch gegeten bij Aan de Gracht. Kwaliteit, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance.
    Wat wil een mens dan nog meer. Complimenten.

58. Heerlijk gegeten! Goede prijs / smaak verhouding en top bediening!

59. Lekker eten, leuke bediening en veel gezelligheid.

60. Het eten was prima en de bediening was super.

61. Heerlijk gegeten!! Een aanrader.

62. Tijdje terug gegeten, we wilden iets nieuws proberen, ook de positieve recensies speelden mee.
    Sfeer prima, gezellig restaurantje, medewerkers aardig, lekkere wijn, eten middelmatig.

Duurde vrij lang, vond ik zelf geen probleem, kleine keuken dus begrijpelijk. Hongerige mannen vonden dit minder leuk.
    De carpaccio was niks bijzonders, de pesto maakte het lekker.
    Gamba's met groenten, waren garnalen met ui en rijst.
    Saté was heerlijk, mocht nog wel een stokje bij!
    Bijgerechtjes waren leuk geserveerd, maar bijgerechtjes zijn niet echt meer van deze tijd. Kwaliteit ervan was niet bijzonder, patat was wel heerlijk (maar daarvoor ga je niet uit eten).

Over het algemeen niet voor herhaling vatbaar. Prijzen prima, maar kwaliteit kan beter. Er zijn genoeg vergelijkbare restaurantjes in de buurt qua prijs en kwaliteit, geen uitblinker, eerder het type 12 in een dozijn.

Tip voor het drie-gangenmenu, plaats dit menu ook ergens op de website en maak daar iets speciaals van of keuze van de kaart of keuze uit een aantal gerechten.
    Kippensoep, kippenbout en een toetje van de chef sprak ons niet erg aan voor 17.50.
    Het leek heel aantrekkelijk, maar het menu viel in het kaliber dat kan ik thuis ook wel maken, en dan is 17,50 te veel (dus of de prijs omhoog en dan een beter menu of de prijs omlaag).
    In Sneek zijn weinig restaurants waar je voor een klein bedrag een drie-gangenmenu kan eten, in tegenstelling tot Leeuwarden bv. Ik denk dat hier wel markt voor is, maar dan moet het wel aantrekkelijk zijn. Hiermee zouden jullie je in Sneek kunnen onderscheiden van de rest.

63. Marian bons

Na dat we een keertje met z'n 2en heerlijk hebben gegeten... hebben we gisteren wat buren meegenomen naar jullie restaurant.
    Met z'n allen hebben we genoten... en alles was top!!!
    We willen jullie goede zaken toewensen.... jullie zijn goed bezig!!

Tot ziens... we komen zeer zeker terug!

Groetjes van jan en marian bons... en onze buren

64. Fam. de Jong

Uitstekend eerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Echte aanrader, ook met kinderen! Eindelijk een kinderkaart met variatie en de mogelijkheid om een kinderportie van de grote kaart te bestellen. Sympathieke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Genoten!

65. Afspraak gemaakt, (herinnering sms en bevestiging mail) goed geregeld, prettige bediening, gezellig anderhalf uur geborreld met lekkere hapjes. Vanwege afscheid collega

66. Soep was veel te zout, wel gecompenseerd met een gratis drankje. Spareribs niet bijzonder. Bijgerechten ook niet, ook wat lastig te eten als je vlees op een houten plankje ligt... Personeel wel zeer vriendelijk. Verder niet bijzonder, niet om voor terug te komen, helaas.

67. Theeleutjes

Super gezellig gehad. Goed eten. Maar witte rosé?

68. sipke plat

Gezellig en knus restaurant. Prettige bediening en heerlijk, smaakvol eten.

69. Zeer gastvrij restaurant, fijne bediening, niet zo groot, maar erg gezellig en uitnodigend ingericht. Eten was uitstekend en de bediening erg goed. Joris Hagtin zeer goede gastheer. We komen zeker terug.

70. Hele gezellige avond gehad. Lekker eten, niet lang hoeven wachten en geweldige service!! Top!

71. Lekker eten en heel vriendelijk personeel. Wij komen nog eens terug!

72. Femia de Boer

Lekker gegeten, prima bediening en vlot. Het was er erg warm vonden wij, maar desondanks heerlijk gegeten. Prima gastheer Joris Hagtin, leuk om weer terug te komen.

73. Meer dan tevreden. Gekozen voor het weekmenu, met kabeljauw en spareribs. Dat laatste leverde aanvankelijk wat aarzeling op, maar mij werd verzekerd dat het scheiden van vlees en botten geen probleem zou opleveren. Dat was dus ook zo. En lekker dat ze waren!
    Ook op al het overige van het menu was niets aan te merken. De bediening is enthousiast en hartelijk. Kortom: een absolute aanrader.

74. Echt heel goed gegeten! Niet duur en toch goed. Sfeer is hartelijk en het eten is goed van smaak, zonder al te veel zout . Heerlijke pure smaken.

75. Petra Nooitgedagt

Onze eerste ervaring was prima bij jullie. De sfeer is gezellig, het eten was lekker. Toch ook nog 2 mindere puntjes. Wij wilden het 3 gangen menu maar de biefstuk was op. Het alternatief was een schnitzel. Jammer, maar ik heb iets anders van de kaart genomen. Verder was het erg druk waardoor het enorm lawaaiig was. Misschien is er iets aan te doen. Uiteraard is dit bedoeld als opbouwende kritiek. We hebben een leuke avond gehad en zouden jullie zeker aanraden! Heerlijk gegeten!

76. Heerlijk, gezellig en goed verzorgd, en een prijsje voor iedereen!

77. Gereserveerd voor 2 personen op vrijdagavond 3 februari om 19.30 uur. Het restaurant was al helemaal vol en als enige was ons tafeltje nog vrij. Leuke sfeer en hartelijke bediening. Het was heel erg warm in het restaurant, stond de kachel soms aan? We namen het wisselende 3-gangen menu voor slechts € 17,50 p.p.. Vooraf een soepje, als hoofdgerecht een gerecht met garnalen (op de kaart stond gamba's?) met couscous en Thaise saus. Als nagerecht ijs met vruchten. Heerlijk flesje Roemeense witte wijn erbij € 16,50 en dan heb je in totaal voor weinig geld gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde want voor die prijs kun je ook niet meer verwachtend dan een eenvoudig 3-gangen menu. Geslaagde avond en misschien de volgende keer een 3-gangen menu a la carte? Annelies en André, Almere.

78. Thea de Jong

Vrijdag 27 januari weer heerlijk gegeten. Het 3-gangen menu voor 17,50 euro is eigenlijk te goedkoop, de hoeveelheid is meer dan voldoende en alles is goed op smaak gemaakt. Het garnituur is goed gevarieerd en daar kun je zelfs nog van bijvragen (wat voor ons absoluut niet nodig is). Een lekker Jopenbiertje maakt het helemaal af.
    De sfeer en bediening zijn top. Meteen voor volgende week vrijdag weer een tafel gereserveerd.
    Joris en team bedankt.

79. We hebben heerlijk genoten van een tomatensoepje en carpaccio vooraf, hoofdgerecht de hamburger (moeilijk netjes te eten zo groot) en de biefstukpunjes. Heerlijk! Ook de bijgerechten lekker en meer dan voldoende. We moesten helaas weg om op tijd te zijn voor de film, maar zoals beloofd zijn we na de film het toetje komen halen. Van twee aparte bestellingen werd een prachtig grand dessert gemaakt, waar we wederom van hebben genoten. We komen zeker terug!

80. Lekker gegeten, alles goed bereid, smaak voortreffelijk. Bediending attent en correct.

81. Diner was in principe prima, maar vind de prijs kwaliteit niet helemaal in verhouding. Verder vind ik een torentje met garnituren niet echt meer van deze tijd. Bediening was prima.

82. Beste mensen,

We hebben echt heerlijk gegeten, voornamelijk wild. Zo mals en smakelijk en ook de rauwkost en aardappeltjes enz. waren naar de zin.
    Lof aan de kok en ook de bediening.

Gr. G. Bosma

83. Gewoon eerlijk eten, ruim voldoende, en voor een eerlijke prijs.

84. Verrassende opmaak en presentatie van de gerechten. Je kan je buikje goed vol eten als je dat wilt. Afwijken van de inhoud van het gerecht is ook mogelijk.
    Al met al prima.

85. M van der Tuuk

Leuke gemoedelijke sfeer. Gelijk bij binnenkomst word je begroet en krijg je een plekje toegewezen. Mooi aangeklede zaak. Je hoeft niet lang te wachten tussen elke gang en de borden en garnituur zijn mooi opgemaakt. Een open keuken is altijd een plus. Kortom een leuke avondje uit.

86. Gert Timmer

Met een gezelschap van 10 personen heerlijk gegeten. Goede en gezellige bediening.

87. Eten was goed, de menukaart was wat beperkt, bediening geweldig.

88. Alle gerechten waren heerlijk. Het zit er gezellig en de bediening doet het leuk!

89. gerhard de jong

Met 14 man een heel leuke avond gehad met prima bediening en heerlijk gegeten. Enkele speciale wensen vooraf ingediend (kruiden vrij en extra grote ijs schotel) en overal aan gedacht.
    Een aanrader en de eerste nieuwe gasten uit Drente zijn inmiddels ook al weer aangeschoven. Gewoon een aanrader.

90. Een heerlijk avondje uit. Gezellige sfeer.

91. J. Veenstra

Heerlijk gegeten, goede service, een Kerstdiner voor die prijs! Echt super.

92. Dat was niet best. Na bijna een uur wachten op eten voor de kids bleken deze pannenkoeken ook nog uit de magnetron te komen. Ons eten was ook niet vers maar deels opgewarmd en smaakloos. Olijven vooraf waren nog half bevroren. Allemaal zeer matig. Wij komen niet terug. Bediening was vriendelijk.

93. 1e kerstdag daar gegeten samen met schoonzus en zwager. Min of meer noodgedwongen, niet mijn eerste en ook niet mijn 2e of3e keus. Maar geen plaats meer ergens anders. En weet je wat, helemaal geen spijt. Zo gezellig gezeten en ondanks de drukte hadden ze tijd voor je. Hadden een plaatsje bij het raam gevraagd, prima geregeld.
    Eten was echt lekker. We hebben allemaal van het kerstmenu genomen. Alleen paddestoelensoep werd uiensoep was wat zout, maar ook daar werd naar geluisterd en verholpen. Het was druk in de zaak, maar dat merkte je niet aan degene die jou hielp, ze hadden alle tijd, legden alles uit, maakten een grapje, klasse heb dat in andere zaken wel eens anders gezien.
    Maar als je zo wordt geholpen, kan al meer dan de helft van de avond niet meer stuk. Dit restaurant is een echte aanrader. Bedankt ook namens mijn schoonzus en zwager.

94. Prima. Vriendelijk bediening, goed en betaalbaar eten. Gezellige sfeer.

95. H&M Houtbewerkingsmachines

Na de crisis voor het eerst weer met het hele bedrijf, als afsluiting van het jaar, uit eten geweest. Dit was een bedrijfsuitje plus, met een groep van 38 personen gegeten en gedronken. Het eten was prima, het personeel was geweldig, wat een service. Een dikke aanrader voor een bedrijfsuitje.

96. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel en gezellig ingericht.

97. we hebben heerlijk gegeten

98. We hebben heerlijk gegeten, is een aanrader!

99. nelleke van der zee

We hebben heerlijk genoten. Bediening was prima. Aardig en vlot.
    Het voorgerecht en de hoofdschotel waren prima klaar gemaakt.
    Daar van alles voldoende was hadden wij geen behoefte meer aan een toetje.

kortom, dik tevreden

100. Bediening was zeer vriendelijk het eten was snel op tafel voorgerecht was ook prima hoofdgerecht m.n. het wild was niet super.
    De toetjes waren goed, de zaak was vol er zaten 4 grote groepen, het was zeer luidruchtig dat van enige communicatie aan onze tafel was bijna onmogelijk.

Volgende pagina