Texas Steak in Sneek

De lekkerste steaks, ribs, burgers & more van Sneek e.o.

Parkeermogelijkheid op Martiniplein en Sint Antoniusplein.

Het restaurant is ook bereikbaar via Centraal station Sneek, dit is op ongeveer 5 minuten afstand. Volg de borden Theater. Wij zijn de rechterbuurman van het theater Sneek

di lunch 11:30 - 15:00 diner 15:00 - 23:00

1547195819 90
1549204833 90
1575322011 91

1. Johannes Koenen

Ook in deze moeilijke tijd van alleen afhalen/bezorgen toch heerlijk gegeten. Dikke pluim voor jullie Jannie en Momi. Helaas gaat ons etentje van 4 april nu niet door maar we komen terug.

Groet Johannes Koenen

2. Rudina van Solkema

In een woord geweldig👍Ben een allergie patiënt kan bijna nergens eten zonder dat ik snachts verga van de kramp, maar nu helemaal geen last gehad! Ik raad het elke allergie patiënt aan om hier naar toe te gaan 👍

3. Met 6 personen heerlijk gegeten! De bediening was kundig en heel plezierig! Kortom een goed begin van onze avond uit (met aansluitend een theaterbezoek).

4. Fam. Boll

Niet voor de eerste keer dat we hier hebben gegeten en zoals gewoonlijk was het weer voortreffelijk. Deze maal met z'n drieën, De Black Angus steak was weer heerlijk en evenzo de ossenhaas spies. De bediening vriendelijk, professioneel en ter zake kundig... Kortom Top! En voor herhaling vatbaar...

5. Iwan & Maaike

Echte aanrader!!! Heerlijk gegeten en ook nog supersnelle service zodat we op tijd naar de theatervoorstelling bij de buren konden. (Theater Sneek)

6. Gastvrije ontvangst. Mooi plekje was er gereserveeerd voor ons vieren.
    Het eten was heerlijk. Er was goed naar ons geluisterd hoe we het vlees wilden hebben gebakken.
    Er was total niets op aan te merken..

7. Karolina

Met hoge verwachting hier gaan eten, gezien de goede reviews, maar ik vraag met echt af; was dit hetzelfde restaurant als van de reviews? De bediening is vriendelijk, de zaak is leuk, de hoeveelheid eten is ruim voldoende, maar de prijs is hoog en de meeste gerechten zijn, op z'n best, matig. Het ergste was het vlees (wat toch echt de hoofdmoot hoort te zijn en waar ze zo goed in zouden zijn volgens de reviews) het was meer vet dan vlees en absoluut niet mals. Wij hadden 2x de Slow mixed grill, maar alle soorten vlees smaakten precies hetzelfde (en lekker was het niet...). Ik dacht eerst dat het aan mij lag en wilde het voor mijn vriend niet bederven (aangezien hij de rekening zou betalen), ook kon ik het niet geloven en wilde ik het gewoon lekker vinden omdat ik de bediening wel heel vriendelijk vond en het kon toch niet dat het vlees zo slecht was in een restaurant waar juist het vlees als heel goed beoordeeld werd. Het is waar dat ze 2x hebben gevraagd of alles naar wens was, maar ik was op dat moment nog in in verwarring en ontkenning en moet soms ook even moed verzamelen om kritiek te geven, maar dat hadden we toen wel moeten doen (achteraf gezien). Toen bleek dat mijn partner er eigenlijk precies hetzelfde over dacht heb ik eerlijk toegegeven dat ik het ook niet lekker vond. Het vlees was meer vet dan vlees en erg zwaar op de maag (moet er niet aan denken het nog een keer te moeten eten), ook de andere gerechten waren matig, wel oke, maar verre van wow. We hebben het bij het afrekenen allebei afzonderlijk wel eerlijk gezegd toen hier naar gevraagd werd. Bij mij was de reactie dat de bediening het jammer vond en hoopte de het de volgende keer beter zou zijn. Ik durfde niet te zeggen dat die volgende x er, wat ons betreft, echt niet komt...

2,1
  8. Het was super gezellig bij Texas Steak, en het eten was echt heerlijk.
    Echt sfeervol en een vlotte bediening, onze complimenten voor de gastvrouw en het personeel.
    Heel veel keus voor iedereen, en de toetjes waren ook super heerlijk.

9. Wederom bij Texas Steakhouse gegeten. Nu in hun nieuwe pand naast de schouwburg van Sneek. En wederom in één woord, Fantastisch! Parkeren, géén probleem op het Martiniplein. 100 Meter lopen van het restaurant. Ontvangst erg hartelijk en vriendelijk. Het nieuwe restaurant is zeker een vooruitgang, hoewel het "oude" iets meer gezelligheid uitstraalde. Maar eerlijk is eerlijk, de huidige locatie is absoluut top. Bediening zeer vriendelijk, eten Heerlijk! Voor de liefhebbers, als vooraf staat de Onion Flower op het menu. Voor zij die ooit in Amerika geweest zijn, beter bekend als de Blooming Union. Wil je eens wat anders als vooraf (2 personen, flinke hap), dan zeker doen. Spare ribs een tikje aan de droge kant, maar nog altijd erg lekker, de 500gr Angus om weg te zuigen. Bijgerechten maar dan voldoende. Kortom, een must voor de echte vlees liefhebber. En heren, als U nog steeds niet weet waar het Heineken bier toch zijn bijzonder smaak vandaan heeft, maak even gebruik van het toilet. Het antwoord hangt aan de muur.

10. Heerlijk gegeten, goede bediening, gezellig restaurant 👍

11. Fred Banda

Een heerlijke avond met de buren en kids gehad. We hebben genoten van het heerlijke eten en de sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Heerlijk gegeten. Geweldige menukaart. Ruime keuze. Bediening is erg goed.

13. We moesten heel lang wachten voordat we geholpen werden terwijl ze telkens langs ons liepen en wanneer we geholpen werden kwam er geen lachje vanaf dus dat was erg jammer. Verder wel vriendelijk maar erg chagrijnig. Het eten was daarin tegen wel erg lekker en ik kom er graag.

14. Gerben Harkema

Heerlijk gegeten. Heerlijk en smaakvol vlees. Ook bijgerechten gevarieerd en verrassend. Bijpassende wijnen, vooral de Israëlische is een aanrader. Wij komen zeker weer terug!

15. Erg lekker gegeten. Goede kwaliteit vlees. Meer dan waard!

16. Gezellig gegeten. Prima eten, fijne sfeer.
    Mooi op2 tijd voor bezoek aan theater.

17. Weer heerlijk gegeten blijft een top tent!

18. Jelte de Leeuw

Voor de echte vleesliefhebber! Ruim voldoende bijgerechten bij het hoofdgerecht. Restaurant is ruim opgezet je zit gelukkig niet hutje midje. Aanrader!

19. Fam Jaarsma

Top eten. Prima bediening.

20. W. van der Geest

De malse Texas steak en de smokey steak vielen erg in de smaak evenals de zorgvuldigheid waarmee het personeel omgaat met allergieën. We hadden vooraf gemeld dat één van ons gezelschap een allergie had, zijn voor overleg vooraf ook nog gebeld en bij aankomst werd er opnieuw aandacht aan besteed. Echt keurig!

21. Wederom fijn gegeten. Helaas stond ons favoriete voorgerecht de zalm carpaccio niet meer op de kaart. Gelukkig maakte de broodplank met smeersels veel goed! Als hoofdgerecht de spare ribs, heerlijk! Er komen bij het hoofdgerecht veel bijgerechten, dit zou wel iets minder kunnen. 3 soorten groenten en 2 soorten friet. De helft hebben we niet gegeten. Zonde. Personeel en gastvrouw waren zeer gastvrij en attent, we komen zeker weer!

22. Was weer zeer goed en lekker eten! Een uniek restaurant in Sneek.

23. Heerlijk gegeten met een groep van zeven. Vooraf uitleg gehad over de verschillende soorten steaks.

Gezellige bediening die de sfeer in de groep goed aanvoelden. Ondanks drukte werd er voor elke tafel de tijd genomen.

Een kleine tip; check de brisket bij de slow en low mixed grill, deze was helaas erg droog. Verder alleen maar complimenten voor keuken en bediening.

24. Menno-Kier Visser

Onze verwachting weer heeeelemaaaal waargemaakt ! Het was echt fantastisch! Bedankt Momi and staff 🎉🎉

25. J. A. Santana Guerrero

Mijn vrouw en ik werden heel goed ontvangen. Wij hebben een goede uitleg gekregen van wat wij konden eten, daarnaast was het smakelijk. Wij komen zeker nog een keer weer langs

26. Super kwaliteit, het stokbrood samen met hoofdgerecht was zo uitgebreid dat een voorgerecht niet nodig was. Dank.

27. Heerlijk gegeten, vlotte aardige bediening en een super kok.

28. We hebben een top avond gehad. Heel goed en lekker eten. Ook de bediening was helemaal geweldig.

29. Klazien Jousma

Het was zoals altijd fantastisch!

30. Akkie Piersma

Altijd weer gezellig om daar te eten. En het was wederom weer erg lekker.

2 vorige recensies
  31. In een woord geweldig.
    Goede bediening.
    Goede sfeer.
    Het eten zeer smaakvol.
    Ruime keus geweldige kwaliteit vlees.
    Absolute aanrader is de primer steak.

32. G.nieuweboer

We komen hier heel graag.
    Altijd vriendelijk ontvangen
    Eten super lekker en vers.
    Echte aanrader.

33. Bram en Simone

Super lekker gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Komen zeker vaker hier eten!!

34. W.M. van Groenestein

Heerlijk eten en heel vriendelijke bediening!
    Leuke avond gehad...

35. Henk Sminia

De ossenhaas spies was heerlijk lekker mals met prima bijgerechtje gebakken champions.
    Nog nooit zulke lekkere zoete worteltjes gehad. Complimenten aan de kok en de jongedame van de bediening die alles haarfijn kon vertellen.

36. P. Zijlstra

Heel goed restaurant. Je krijgt waar voor je geld. De prijs is het dubbel en dwars waard. Altijd vriendelijke ontvangst.

37. Heeft U lekker gegeten… NEE.
    Was de service goed… NEE.
    Was de prijs in overeenstemming… NEE.
    Hoe was het dan wel… RONDUIT GEWELDIG.
    DAAROM ZIJN WE TERUG GEKOMEN.

38. NICO & KARIN NAGTEGAAL

Wat een warme sfeer en vriendelijke bediening.
    Eten was perfect en overheerlijk.
    Echt een aanrader voor wie in Sneek is

39. Altijd heerlijk om daar te eten, super service en goede kok en gastvrouw.

Eén vorige recensie
  40. Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer in het restaurant. Kennis van de producten is ook prima. Heel leuk dat de gastvrouw met de vleessoorten langskomt, ze laat zien en er ook veel over kan vertellen. Zeer zeker een aanrader om hier te gaan eten.

41. Naar een steakhouse, ga je uiteraard heen voor een mooie steak en dat hebben ze hier zeker. Mooie grote stukken vlees die goed behandeld en bereid zijn. Daarom in deze omgeving ook één van mijn persoonlijke favorieten.

Zowel op de oude als de nieuwe locatie geweest. Ook zonder het bestellen van een voorgerecht krijg je van het huis (gratis) een plankje met amuses. Dit geeft al een mooi beeld van wat er verder deze avond te verwachten valt. Geen veilige marges, want er is duidelijk de durf om gerechten goed en uitgesproken op smaak te brengen. Dit uit zich oa. In de zoete worteltjes die we later op de avond krijgen.

Al meerdere gerechten (uiteraard alle steaks) al eens voorbij zien komen en de kwaliteit in zowel het vlees zelf, de voorbereiding en de bereiding zelf is duidelijk te merken. Ook aan de bijgerechten (wat wel eens een ondergeschoven iets is bij restaurants) is duidelijk merkbaar dat die alle aandacht krijgen. Ik voel nergens de behoefte om met het zout en/of pepervaatje te strooien, dat geeft vaak al aan dat het met de smaken wel goed zit.

De presentatie van de nagerechten is misschien wat druk, maar dat past ook weer helemaal bij The American Dream, we zitten natuurlijk in een steak-house. Ook de ruimte porties zijn erg prettig. Ik zie zelfs dat mensen nog overgebleven dingen mee kunnen nemen naar huis. Verder nog de complimenten aan de chef, die alles zelf bereid! Waar zie je dit nog tegenwoordig?

Ook de service valt niets op aan te merken. Reserveringen op bepaalde vaste plekken is altijd mogelijk en wanneer er bij aankomst nog mensen zitten, mogen rustig wachten aan de bar.
    Omdat we al vaker zijn geweest wordt er na afloop nog een koffie van het huis aangeboden.

De sfeer is prima te noemen. De inrichting is authentiek en je waant haast zelf in Texas. Qua sfeer zou het misschien (zeker vanwege de halfopen keuken en de toiletten die naast de keuken zitten) wel een advies zijn om scheld-kanonade's op personeel te voorkomen. Natuurlijk kan er in de hectiek van de piekdrukte die er in de horeca vaak is wel eens geen tijd en/of ruimte zijn om dit anders te doen. Maar het kan wel wat raar overkomen.

Maar mocht je stevige trek hebben in een goed stuk vlees dat ruim geportioneerd en op de juiste manier bereid is en ook aan het overige duidelijk aandacht is besteedt, is er in de nabije omgeving momenteel geen betere plek dan hier.

42. Aafke Kuite

Geweldig eten. Super bediening. Een echte aanrader

43. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Ruim de tijd genomen op uitgebreid te eten en daarna naar het theater. Het theater is direct naast het restaurant.
    Vriendelijke, behulpzame bediening.

Top!!

44. Harro van der Klauw

Het was lastig kiezen met al die lekkere dingen op de kaart en de specials. Heerlijk gegeten en vol weer vertrokken.

45. Diverse keren gegeten en onveranderde kwaliteit.
    Heerlijke biefstuk en de bijgerechten waren ook weer geweldig.
    Bijbestellen zonder problemen en ook nog een hele goeie service.

Eén vorige recensie
  46. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
    Het eten was zeer goed en de bediening ook. Zeker voor herhaling vatbaar.

47. Was erg goed goed eten. Ook voldoende frites en salades erbij. Goed personeel. Kom zeker weer terug.

48. Voor de 2e keer een prima combi van eten bij Texas Steak en Dublin Legends in het theater.
    De Chateau Briand was heerlijk! De Ossenhaas-spiezen zagen er ook indrukwekkend uit.
    Het was dus een top-avond.

49. Super lekker gegeten, veel extra sausjes, groentes en meerdere soorten friet bijgevoegd. Mooie locatie, ruime tafels, fijne stoelen en vlotte plezierige bediening. Zeker een aanrader!

50. Tonny Hofstra

Prima en lekker gegeten, alleen veel te veel, misschien een idee om ook.
    Kleinere porties te serveren in het kader van voedselverspilling.

Eén vorige recensie
  51. We hebben een super leuke avond gehad, heerlijk gegeten!
    Een echte aanrader, leuk personeel.

52. Bediening was spontaan en snel, duidelijke uitleg over de verschillende soorten vlees.

53. fam van der tuuk

Goede producten voor een passende prijs, het eten is lekker op smaak. Vlotte en kundige bediening.

54. Voor het eerst gegeten bij Texas Steak en dit wat echt een super ervaring. Een goede menukaart met heerlijke gerechten. De kwaliteit en de service was uitstekend. Dit is wel een aanrader en hier ga ik zeker nog een keer eten.

55. Heerlijk gegeten zoals altijd! Fantastische vlees gerechten, goede service en een aller uiterst aardige eigenaresse!

56. Voorgerechten heel royale porties. Steaks helemaal prima! Helaas de spareribs niet gaar genoeg. Moeilijk van bot te krijgen.

57. Familie Postma

Heerlijk eten, goede sfeer en
    enthousiaste en lieve bediening. Texas steak is een echte aanrader! Wij komen zeker weer!

58. Arjo Nieuweboer

Heerlijk gegeten alles met zorg bereid.

59. Marianne Hoekstra

Geweldig eten en een heerlijke sfeer! Aanrader.

60. Jan Broersma

Gezellig restaurant met goede bedrijfsleider. Eten altijd goed en drie gangen is meer dan genoeg om zat te geraken.
    Gratis advies is wel, altijd reserveren!
    Want zit meestal vol.

61. G. Mulder

Vanwege de warmte waren alle tafels buiten gedekt. Personeel liep veel langs. Sfeer was prima. Omdat de kok het vlees van 1 persoon te laat opdiende kreeg de gast een gratis drankje. Prima service.

62. Hennie F

Het was geweldig, super leuk restaurant, geweldige en enthousiast bediening.
    Het eten was heerlijk en zag er zeer smaakvol uit. Je proef echt dat alles zelf gemaakt word wij gaan zeker er nog een keer eten als we weer in Friesland zijn.

63. Heeeeeerlijk gegeten, grote porties, vriendelijk personeel. Echt super! Komen gauw weer eten.

64. Hans en Joyce

Heerlijk gegeten in een fantastische sfeer. Bij bestellen komen ze met een blad vlees om uitleg te geven van het vlees etc. Bij bestellen krijg je van de zaak een uitmuntende broodplankje met wat zelf gemaakte nachos. Iets prijzig maar de smaak en gezelligheid zeker waard.
    Heerlijk buitenterras aan het water.
    Een echte aanrader! Reserveren is aanbevolen.

65. Stefan Bongartz

Voor een echt goeie steak in Amerikaanse sfeer moet je hier naartoe! Echt een aanrader!

66. Eten was zeer goed en veel, bediening heel aardig.
    Een min punt was dat wij toch zeker 75 min moesten wachten op het hoofdgerecht, het was wel goed druk en hebben ook een lekker voorafje gekregen van het huis.

67. Goede sfeer, bediening en heerlijk eten.

68. Het eten en drinken was prima... We komen vast eens weer.

69. Jeanette

Heerlijke chateaubriand voor 2 personen gehad, voorgerechten allemaal verschillende tapenade met brood en toast. En erg vriendelijke bediening. Gezellige inrichting.

70. L. De Kort

Wat een top restaurant! Eigenaresse loopt zelf in de bediening en laat zien dat zij passie heeft voor het eten dat zij serveren. Eigenaar staat in de keuken en kan zeer goed koken. Het vlees was botermals en zelfs de garnituren, het koekje bij de koffie en het brood met salsa vooraf was huisgemaakte en om te smullen. Zeker een aanrader!

71. Petra Joustra

Absolute aanrader! Afgelopen zondag weer enorm verwend door het vriendelijke personeel in deze sfeervolle passende inrichting met allerlei home made gerechten.
    Tip: brisket vooraf

72. Heerlijk gegeten bij Texas Steak. Alle 3 de gangen waren uitstekend bereid en erg lekker! Als hoofdgerecht peper steak, heerlijk mals.
    Sfeer erg goed en de bediening uitstekend.

73. Weer heeeerlijk gegeten!

74. Eef van Stralendorff

Het is een sfeervolle eetgelegenheid.
    Het eten is uitstekend en met zorg uitgeserveerd.
    Het broodplankje vooraf is een prima iets om het wachten op het eten wat leuker te maken. En als je dan het bestelde krijgt, dan word je overwelmd door smaak explosie.
    Het is echt een aanrader!
    Eten moet een genot zijn!
    En hier krijg je dat.

75. Pieter Jansen

Gisteravond hier heerlijk gegeten. We waren met 4 volwassenen en 2 kinderen.
    De gerechtjes vooraf zijn heerlijk, steak tartaar een absolute aanrader en hoofdgerecht precies gebakken zoals aangegeven.
    Kortom wie van lekker stukje vlees houdt is hier aan het juiste adres!

76. Engelgeertjes

Een gezellig steakhouse, goed eten en een vriendelijke gastvrouw! Aanrader👍

77. Zwaagman

Het eten was voortreffelijk! Bediening top! Zeker voor herhaling vatbaar.

78. Het eten was erg goed, maar de service vonden wij heel slecht en daarbij hebben we n uur op ons hoofdgerecht moeten wachten… niet voor herhaling vatbaar.

79. Heerlijk… erg goed gegeten. Super vriendelijk bediening die de tijd namen ons met advies te woord te staan… heerlijk… kom zeker weer. Echt een aanrader!

80. Fam. Vermeulen

Wat een fantastisch sfeervol restaurant. Echt super lekker gegeten. Je proeft de liefde voor het vlees.
    Attente bediening. En ook nog brood en tapas van het huis. We komen zeker een keer terug.

81. Kees Vogel

Heerlijk gegeten en goed bediend.
    Namens de Elfstedentochtgangers bedankt voor de service en ga zo door.

82. Ronald Meijer

Prima eten voor een passende prijs in een leuke sfeer met vriendelijke bediening. Ik heb gebeld dat we een half uurtje later zouden komen dan besproken. Dit was geen enkel probleem en ik werd vriendelijk bedankt dat ik de moeite had genomen om even te bellen.

83. Anneke van dijk

Dit is het beste restaurant in sneek super lekker eten en goede service.

84. Schwartz
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Tolles Ambiente, hochprofessionelles Personal und besonders wichtig, hervorragende Steaks und Starter. Ich esse dort regelmäßig und habe mich immer wohlgefühlt und echt gut gegessen. Meine Empfehlung: Vorspeise: Brisket, Hauptspeise: Steak nach belieben oder den tollen Burger. Nachtisch kann ich nicht beurteilen, den nach Vor- und Hauptspeise war ich bisher immer ausreichend gesättigt. Eine Tischreservierung ist dringend zu empfehlen.

Ich werde wiederkommen! 👍

85. Cees Lolurens

Heerlijk gegeten, prima sfeer en goede bediening.

86. Lisanne

Mijn man even verwend met een goed stuk vlees.👍 fijne bediening en een leuke avond gehad. Dank

87. Irene 30 punten

Prima zaak, lekker eten, goeie uitleg over het speciale vlees. Wat heel erg fijn was dat we een broodplankje kregen met heerlijk brood en chips, met maar liefst 6 dips ed. Dat ging wel ten koste van de ruimte in onze magen, maar die hamburgers hebben we opgekregen. Patat en chips waren ook zelfgemaakt. Heerlijke sausjes daarbij.
    Je voelt je echt welkom als je zomaar zo'n goedgevuld, en gratis, binnenkomertje krijgt.

88. Na 29 jaar in de usa te hebben gewoond en weer terug in NL was texas steak alsof ik weer "thuis".
    De pastrami en brisket sandwiches die we voor lunch hadden waren "out of this world". We komen zeker terug voor dinner.

89. F. Zijlstra

Blijft een toprestaurant heerlijk gegeten alles prima voor elkaar. Kom graag weer terug.

90. Goed gegeten en kundig personeel.

91. Postmus

Heerlijk gegeten met ons gezin. De bediening was top! We hebben vaker gegeten bij Texas Steak. Dus dat zegt meer dan genoeg.

Maar nu voor het eerst in het nieuwe pand. Prachtige locatie!

92. Tinus ten Dam

Lekker eten, vriendelijke bediening. Hadden een gezellig plekje. Eenig minpuntje is het aantal wc's. Slechts 1.

93. Lekker en goed gegeten, komen zeker terug. Alles was zoals gewoonlijk weer goed in orde.

94. Marjan vd Wal

Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en een fijne bediening. Voor herhaling vatbaar!

95. Altijd weer heerlijk eten en gezelligheid, vriendelijke bediening.
    Helaas kunnen we niet zo vaak bij jullie eten omdat we A .O.W. ers zijn, daarom genieten we extra!
    Een Tip: Zou het mogelijk zijn om voor 65 PLUSSERS een speciale kaart uit te geven, zodat ze wat korting kunnen krijgen? (Eventueel op een bepaalde dag).Het is maar een idee van mij.

Hartelijke groeten,
    van Dieuwke van Vliet
    Sneek

96. Ilja Hoogland

Eten was super! Je krijgt naast het hoofdgerecht lekkere friet, sausjes en salades erbij.
    Daarnaast helemaal ingericht naar het thema Texas wat echt een leuke sfeer geeft.
    Personeel is vriendelijk.
    De prijzen zijn wel wat duurder dan gemiddeld, maar daar is de kwaliteit ook naar.

97. Ruim 20 jaar gaan we in het jaarlijkse zeilweekend weer een T-Bone steak eten bij Texas Steakhouse. En ieder jaar is hij weer net zo verrukkelijk als het jaar ervoor! Mijn favoriete restaurant in de hele wereld!

98. Vandaag heerlijk gegeten bij Texas Steak Sneek. Zeer gastvrij ontvangen en service is de hele avond top. Bedankt voor het heerlijke eten.

99. Dana lemke

Heerlijk gegeten, lieve mensen, top koks, goede bediening. Kortom top! Hier voor gaan we een eindje voor rijden. Groetjes van Ronald en Dana uit Leeuwarden.

100. Heerlijk gegeten erg goed vlees! Lekker toetjes en amerikaanse smaak. Top!

Volgende pagina