Texas Steak in Sneek

De lekkerste steaks, ribs, burgers & more van Sneek e.o.

Parkeermogelijkheid op Martiniplein en Sint Antoniusplein.

Het restaurant is ook bereikbaar via Centraal station Sneek, dit is op ongeveer 5 minuten afstand. Volg de borden Theater. Wij zijn de rechterbuurman van het theater Sneek

• Koosjer

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1508320129 91
1520141420 90
1526052065 90
1531962711 90
1541419744 90

1. Heel erg lekker eten, sfeer binnen mooi en erg ontspannen en spontaan. Vriendelijke en goede personeel. Zekers voor herhaling vaatbaar!

2. Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening.

3. Prima eten, gastvrije bediening. Leuke locatie.

4. f.kooistra-inia

De bediening geeft een goede uitleg, komt geregeld langs en zorgt ervoor dat je aan niets tekort komt.
    En is alert op de tijd van aanvang optreden in het Theater.

5. Zoals altijd, heerlijk!!

6. Marjan Jaasma

Heerlijk gegeten en gedronken! Gezellige sfeer, super aardige bediening. Kwaliteit van het eten was erg goed en de hoeveelheden groot! Als je een hoofdgerecht neemt dan is een voorgerecht haast te veel. Zeker ook omdat er een lekker voorafje van het huis wordt geserveerd. We gaan hier zeker nog een keer eten als we weer in Sneek zijn!

7. De bediening is zeer gastvrij en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het restaurant heeft een gezellige sfeer en is ruim opgezet.

Het eten is altijd perfect! Er is onwijs veel keus en meer dan voldoende bijgerechten. Ook op allergenen (tarwe&gluten) weten zij iedere keer goed in te spelen en hebben daarin ook een zeer ruime keus in gerechten. (Ook last minute)

Voor een ieder die van een goed, mooi, uniek en bijzonder stuk vlees houdt en eens iets anders zoekt beveel ik dit restaurant aan. Ik kom hier regelmatig met vrienden en familie. Zij hebben ons of nooit teleurgesteld!

8. Voorafgaand aan een theaterbezoek hebben we heerlijk gegeten bij Texas Steak. Leuke, professionele bediening, geen lange wachttijden en heerlijk eten. Perfect, voor herhaling vatbaar.

9. Sneker MotorMokkels

De stokbrood zou wat minder hard kunnen en het zelf snijden is een knoeiwerk. Variatie van bruin en wit is ook een wens.
    De vleesgerechten waren prima.
    Graag hadden wij er wel iets meer groente bij gezien. Wij kregen met ons vijven dezelfde hoeveelheid als eerder met z'n tweeën. Lekker eten is prima maar gezond is ook belangrijk.
    Het gezonde iets ruimer en de toetjes iets kleiner.

10. Paul en Anita

Vlees zoals vlees moet smaken, geweldig! Vooraf van het huis een plankje met lekkernijen terwijl je op het hoofdgerecht wacht, goede uitleg door de bediening van de soorten vlees en de specials die het restaurant serveert. Correcte service en de eigenaresse zorgt mede voor een gezellige sfeer die het restaurant uitademt. Passende country muziek. Kortom een aanrader.

11. Fantastische beleving, heerlijk gegeten en meerdere keren verrast!

12. Voortreffelijk gegeten.
    Erg goede kwaliteit. Duidelijk te merken dat de gerechten met veel aandacht worden voorbereid en gemaakt.
    Bediening is erg vriendelijk, behulpzaam en attent.
    Sfeer is gezellig en ontspannen.
    Zeker een aanrader!

13. Catrina Hettinga

Erg lekker gegeten, mooi restaurant en prima bediening.
    Wat echt 1 nadeel is, is dat het hoofdgerecht erg snel op het broodplankje/voorgerecht geserveerd wordt (nog niet eens of nét op). Dit komt erg haastig over. Meerdere mensen in mijn omgeving hebben deze ervaring, en dit kan jullie klanten kosten op den duur.
    Dit zou zonde zijn van de goede kwaliteit eten!

14. Fijne sfeer. Lekkere royale porties. Zeker voor herhaling.

15. R. Horasan

Speciaal voor naar toe gereden. Heerlijk gegeten, lekker vers en veel.
    Zeker de moeite waard!

16. Heerlijk gegeten. Zeer prettige bediening.
    Mooie ambiance. We komen vast en zeker terug.

17. Yvonne van Kammen

Als je een gezellige avond wilt hebben met heerlijk eten dan zou je naar Sneek moeten gaan. Wat hebben we lekker gegeten bij Texas Steak in Sneek.
    Heerlijk eten en een hele leuke bediening. De bediening was attent en vrolijk. Sfeer super gemoedelijk. Als we in Friesland zijn gaan we in Sneek eten. Top.

18. Eten was super! Service was top.
    Alleen jammer dat je de big black Angus zo hoog was.
    Misschien een tip om een groter stuk te serveren die iets minder dik is dan 10/12 cm.
    Verder is was alles prima.

19. Annika Smid

Richtig richtig super.
    Das was geboten wird ist erst klassik!

Immer wieder!

20. Gezellig avondje uit, met vriendelijke bediening en zeer goede producten. Echt een aanrader voor een combinatie met het theater of familie of vrienden uitje.... We komen hier zeker vaker terug!

21. Lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Warme goede sfeer mede dankzij vriendelijke gastvrouw. Ruime porties. Reserveren inderdaad nodig!
    Komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.

22. Cor van den Brink

Goede bediening, op tijd vragen of alles naar wens is. Prima eten. Dikke 9

23. Heerlijk gegeten met z'n tweetjes, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    We waren al eerder geweest toen het nog op het oude adres zat, in het nieuwe pand heb je net wat meer zitruimte en zit je niet zo opgepropt bij elkaar te eten.
    Ik raad dit restaurant zeker aan!

24. Heerlijk gegeten en het personeel doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen.

25. Weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk!

26. Super restaurant! Lekkerste van Sneek!!
    Heerlijk eten, en super leuk personeel!

27. linda koetstra

Heerlijk eten! Super mooi restaurant, erg aardig personeel en vriendelijke bediening!

28. Eten top, bediening heel goed, service prima. Om zeker nog eens terug te komen.

29. Anneke Hettinga

Lekker en gezellig.

30. Janny de Vries

Heerlijk gegeten, warm ontvangst. Super restaurant!

31. Leuk en gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten.

32. Erg goed gegeten, veel vlees en diverse bijgerechten.

33. Sietske van den Hazel

We konden eerder terecht dan we hadden gereserveerd. De sfeer was goed. Het personeel was erg aardig. Vlees was enorm lekker. Toetje was helaas wat droog. Verder was het over het algemeen uitstekend.

34. Vakmanschap, gastvrijheid, een mooie ambiance, en een perfecte prijs / kwaliteitsverhouding, heerlijk eten en een thuisgevoel. Dat vindt je bij Texas Steak in Sneek. Een omrijdadvies als je in de buurt van Sneek bent. Ik ben veel in Engeland en Wales geweest, er zoveel lamsvlees gegeten, maar dit spant de kroon. En alles huisgemaakt, van het broodplankje tot en met de heerlijke knoflookfriet en worteltjes met een perensmaak. De kroon van Sneek qua horeca gaat wat mij betreft naar dit bedrijf. Zeldzaam.

35. Willy Haringa

Wat een geweldige locatie qua sfeer, ambiance. Maar in de eerste plaats de mensen in de bediening een dikke pluim. Juist dat stukje persoonlijke aandacht met echte interesse: uitstekend. En dan krijg je de meeste verzorgde en lekkere gerechten opgediend. Zonder haast en alles op tijd. Komen zeker terug!

36. Wij hebben heerlijk gegeten, goeie service en een goed welkom.
    Gelijk geholpen als nodig is.

Top!

37. Maria vermaning

Heerlijk wij eten er altyd ik hou ervan en de bediening is ook goed zeker de moeite waard.

38. Lekker gegeten in gezellige sfeer, leuke bediening. Bij het serveren ging er iets mis maar dat werd snel en goed opgelost, (we waren met 9 personen) we kregen nog koffie/thee aangeboden voor het ongemak.

39. Gerard de Boer

Voor de 1ste maal gegeten bij Texas Steak Sneek. Blij verrast, een heuze aanrader en voor ons zeker voor meerdere herhalingen vatbaar. Vlotte bediening, zeer gastvrij en vriendelijk personeel wat uitgebreid tijd voor je neemt en een keurige uitleg geeft over de diversiteit aan soorten vlees. Daarom zeg ik tegen Texas Steak Sneek nou: Tot gauw!!!😊

40. Gister met mijn vriendin hier heerlijk getafeld, wat een feestje!! Eigenlijk onze keus al gemaakt voor het hoofdgerecht maat toen kwam de lieve bediening met een aantal extra keuzes. De bavette geprobeerd, en wat waren we blij met onze keus!! Smelt op de tong!! Alle gangen waren top!! En wat is gastvrouw Jannie toch lief!! Texas Steak bedankt!!

41. Heerlijk gegeten, goede service.

42. Ronald en Hans Hilbert-Hempenius

Heerlijk eten. Mooi en sfeervol restaurant. Fijne bediening. En je voelt je zeer welkom.
    Nummer 1 in Sneek.

43. Fam van der Werf

Wat hebben we samen met onze vrienden heerlijk gegeten bij Texas Steakhouse.
    Allereerst werden we zeer gastvrij onthaald, het bedienend personeel weet waar men over spreekt als ze uitleg aan tafel geven over de verschillende soorten vlees, vis, etc.
    Al het eten wat werd geserveerd was super vers, en heerlijk warm.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

44. Geweldige ervaring!

De kunst van het koken / braden / garen ervaar je hier. Delicate maar ook sterke smaken vechten om de 1e plaats. Veel variatie, voor elk wat wils en te kiezen. De 30 jaar ervaring spat er van af, erg lekker.

Service erg goed en zeer goed eten voor een schappelijke prijs.

Zeker een aanrader!

45. Super goed eten. Leuke Amerikaanse sfeer en een vriendelijke bediening.
    Het is niet goedkoop maar het is het geld wel waard.

46. fam van Dijk

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten bij steak house. Het broodplankje van de zaak is op zich al een traktatie. De bediening is top, het eten is top en wat de prijs betreft… ook niets te veel!

47. Gevarieerde kaart, gespecialiseerd in Steak. Voor je je keuze maakt, komen ze de stukken vlees presenteren en vertellen ze wat het is. Je kunt proeven dat alle gerechten (ook bijgerechten) zelf worden klaar gemaakt. De carpaccio is wat dikker gesneden, de salade is echt vers. Unieke smaak. Al met al dikke pluim!

48. HJ Koornstra

Zeldzaam lekkere steak gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

49. Fantastisch gegeten! Professionele bediening, mooie sfeervolle zaak!

50. Heerlijk gegeten, vrolijke en vriendelijke bediening en een super gezellige sfeer. Een echte aanrader!

51. Het eten was heerlijk, vlees lekker mals! Maar de prijs was aan de hoge kant!

52. Heerlijk gegeten! Gemoedelijke sfeer, fijne en vrolijke bediening die prima weten wat er op de kaart staat en wat ze serveren.
    Je betaald iets meer maar je krijgt echt waar voor je geld. Kwaliteit / prijs verhouding is dan ook top.
    We komen zeker weer!

53. Erg goede kwaliteit vlees en een leuk detail dat het vlees voor bestellen op een dienblad werd laten zien! Hierdoor kreeg je een indruk van wat de verschillen zijn en er werd kort wat bij uitgelegd.
    Sfeer was ook erg goed!
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

54. Super gegeten, was blij dat ik geen voorgerecht heb genomen 😆, wel een dessert maar die kreeg ik zelfs niet meer op.
    Goede bediening en voor dat het best druk was, snel kunnen genieten!

55. Auke Land

Een fijne en gemoedelijke sfeer, bediening vriendelijk.
    Het eten overheerlijk, overal is er genoeg van.
    Een echte aanrader.

56. Goed gegeten, goede ambiance.

57. Tineke Engbrenghof

Heerlijk gegeten, zeker een aanrader.
    Complimenten voor het personeel.

58. Een jaar geleden aten we nog op de vorige locatie in de binnenstad van Sneek. Het eten en de bediening was toen ronduit fantastisch. Met dat gevoel en ervaring gingen we vol goede moed naar het nieuwe restaurant op de Westersingel.
    Dit was de 1e keer dat we aten in de nwe locatie. Het viel met direct op dat de bediening nogal gehaast en opgejaagd overkwam.. Het tonen van de types vlees op een plate werd snel afgeraffeld door de vrouwelijke bediende. We kregen nauwelijks de kans om vragen te stellen.
    Het eten werd vrij vlug geserveerd. De patatjes in een soort olie-dressing waren taai en hard. Niet echt te eten. Daarbij werd geserveerd ronde worteltjes in een zoete saus. Deze waren zompig en te zoet. De vorige keer op de oude locatie kregen we gevarieerde, verse groenten (een heerlijke spinazie). Verse groenten ontbrak dit keer. De garnituur was dus echt een tegenvaller. Ik had een Angus beef steak. Deze was redelijk mals maar niet echt van smaak. Die typische rundvlees-smaak, wat het altijd bijzonder maakt, ontbrak. Het vlees zelf was dus smakeloos. De enige optie was om met de saus, peper en zout het rundvlees wat op smaak te brengen. Dat vond ik dus jammer. Mijn echtgenote had een T bone steak. Ook hiervoor gold het zelfde. De prijzen voor deze gerechten zijn pittig. Dus mag je wel iets meer dan gemiddeld verwachten. Op basis van deze ervaring, zal ik niet snel weer gaan naar Texas Steak om lekkere rundvlees te gaan eten. Kortom, al met al een teleurstellende ervaring voor ons.

59. Jeannette Hoekstra

Het eten was weer super lekker, genoeg of te veel. Wij komen hier weer eens naar toe.

60. Het eten wat zeer goed grote stukken vlees alleen de tijd van opdienen was veel te lang.

61. Age feenstra

Erg lekker gegeten, presentatie van het menu/soorten vlees leuk bedacht. Zeker aan te raden👍🏻

62. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Goede en leuke presentatie van alle soorten vlees.

Wij komen er zeker vaker.

63. Leuk en gezellig restaurant met uitstekende wijn uit Israel. Eten is goed en meer dan genoeg. Reserveren is een aanrader.

64. Helemaal top zoals altijd! En ondanks de drukte super snel het hoofdgerecht op tafel.

65. Heerlijk en goed gegeten… Helemaal TOP.

66. Weer super lekker gegeten tijdens de sneekweek.
    De big burger/ hamburger een aanrader.
    Super mooi en alles voor elkaar.

Wij komen zeker snel weer.

67. Zeer overvloedig en lekker gegeten, echt van niets is er te weinig. Uitstekende bediening met altijd een lach op het gezicht. Duidelijke uitleg over de diverse vleessoorten en de verkrijgbare dranken. De israelische hermon wijn is een echte aanrader, als ook de spare-ribs en de huisgemaakte Brisket!

Wij gaan hier zeker nog wel een paar keer eten, wat een sfeer en kwaliteit! Chapeau!

68. Heerlijk gegeten.
    Ook erg vriendelijk personeel.
    Top geregeld allemaal.
    Kom er zeker weer.

69. Opnieuw heerlijk en smaakvol gegeten.
    Prima bediening.

70. We hebben hier gister fantastisch lekker gegeten, heerlijk! Personeel is geduldig, weet wat er op de kaart staat en legt je hier t nodige ook even over uit. Erg prettig.
    Ook erg vriendelijk. Maar wat voor ons t belangrijkste was dat we lekker gegeten hebben, en dat hebben we hier zeker weten. Zeker een adres om nog een keer heen te gaan!

71. Diena Al-Nashi

We hebben heerlijk gegeten, leuke sfeer, goede bediening en het eten was erg lekker en genoeg van alles!

72. Heerlijk gegeten.
    Mals vlees en allerlei lekkere liflafjes erbij en dat met goede en vlotte bediening.
    Kortom een echte aanrader!

73. Het was heerlijk! Zeer goede kwaliteit, heerlijk vlees. Zeer goede prijs kwaliteit. Alles was zelf gemaakt, ook de sausjes.
    Leuke aankleding pand. Stoelen/banken zitten erg lekker. Vooraf krijg je een broodplankje van het huis, heerlijk. De gerechten worden vrij snel daarna geserveerd. Dat komt haastig over.

74. Heerlijk gegeten, goede bediening en fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

75. Leuke bediening goed eten voor een goede prijs.

76. Robert de Jong

Met mijn ouders en zus gegeten bij Texas steak house. (Voor mij was dit de tweede keer binnen twee maanden op de nieuwe lokatie). Voordat we gingen eten werd ons gevraagd of we iets wilden drinken. Mijn ouders en zus wilden een wijntje, ik daarintegen wilde gewoon een glas kraanwater. Waardoor ik iets te lang verbaasd werd aangekeken door de eigenaresse die de bestellen opnam. Wat voor mij toch wel een enigszins ongemakkelijk gevoel gaf. We besloten gezamenlijk geen voorgerecht te nemen maar meteen het hoofdgerecht te bestellen. Aangezien mijn vader om persoonlijke redenen niet te veel kan eten besloten we voor hem een kindermenu (kipnuggets) te bestellen. Hier werd door Richard van de bediening moeilijk over gedaan... hij moest toestemming vragen van de eigenaar. “We” kregen groen licht maar mijn zus en ik hadden al besloten; als we 0 op het request hadden gekregen zouden opstappen. De kipnuggets kwamen, even als de andere drie hoofdgerechten. Maar dit kwam wel heel snel na het broodplankje van het huis. We zaten daar namelijk nog van te eten terwijl Richard het al weg wilde halen. Toch hebben we de laatste stukjes stokbrood nog kunnen opeten. Maar we vonden dit allemaal wel apart. Het verdere verloop van de avond verliep overigens goed. Na afloop een fooi gegeven. Ondanks (in mijn ogen) vervelende dingen komen we hier zeker terug.

77. Lisette

Vriendelijk personeel en uitstekend eten een aanrader.

78. Alkemade

Onze ervaring was wederom super! Het enige minpuntje is dat ik een lekker (salsa)muziekje miste. Tevens was ons (gratis) voorgerecht, een plank vol heerlijke smeersels en brood, net op tafel gezet toen ons hoofdgerecht al kwam. Hier had wat ons betreft langere tijd tussen mogen zitten.

79. Zeer lekker gegeten zat goed vol top avond.

80. Kampstra

Prima avond met heerlijk eten.

81. Henry Valk

Prima restaurant! Goed eten, uiterst plezierige en deskundige bediening. Een aanrader.

82. Caroline schrijver

Wij zijn er al een tijdje niet geweest, maar ze herkende ons direct weer en kregen een warme welkom. Heerlijk gegeten met top maaltijden, een hele goede sfeer en onze kleine meid heeft zich er ook prima vermaakt met het personeel. Toppers!

83. Martin en Eef

We hebben een heerlijke lunch gegeten met een Cheesecake en koffie toe en komen zeker terug voor het diner

84. Marousha

Erg leuk restaurant met vriendelijk personeel. Lekker gegeten!

85. We blijven hier terug komen… fantastisch 👍🏼

86. Lekker eten, beetje vreetschuur idee en dat is jammer. Zeer beperkte bierkartel en bediening kan er weinig over vertellen. De chateaubriand is van reguliere biefstuk en niet van de haas, komt al gesneden. Heerlijk vlees jammer van de Stroganoffsaus, totaal niet nodig.
    Spareribs bevatten veel vlees maar wat droog gekookt.
    Kortom lekker maar niet super

87. Rudolf Thomas

Geweldige steaks, heerlijke bijlagen en goede service. Wij verheugen ons al op de volgende keer.

88. Eten kekker, vriendelijke mensen, goed sfeer, de tafel plakkerig.

89. Trea Dam

Alles klopt bij Texas Steak! Een aanrader!

90. Afgelopen vrijdag weer heerlijk aan het eten geweest. Vooral Brisket een aanrader heerlijk zuig mals vlees. Uiteraard niet te vergeten de gratis broodplank met heerlijke proeverijen. En mocht er iets niet goed gaan dan wordt dit altijd professioneel en een vriendelijke glimlach opgelost.

91. Was weer helemaal top.
    Voor de tweede keer hier gegeten. De bediening ook zeer goed.
    Eén min puntje was dat het aangekondigde glutenvrij vergeten was maar werd goed hersteld.

92. Bijna alles was naar wens. Alleen werd er tijdens het hoofdgerecht niet gevraagd of gekeken naar de drankjes. Deze waren namelijk alle vier op en er werd geen acht op geslagen. Het broodplankje was nog niet leeg, maar van tafel genomen omdat de hoofdgerechten klaar waren? We schrokken allemaal toen wij in gesprek waren met elkaar en er ineens een bak vlees op de tafel werd geklapt. Iets tactvoller mag ook wel.

93. Heerlijk gegeten, echt een aanrader!

94. Jenny en Roel

Gezellige sfeer en heel aardige bediening.
    Het eten was in 1 woord geweldig. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe

95. Nicole

Wat super. Heerlijk gegeten.
    Wij komen zeker weer eens terug.

96. Zeer lekker gegeten in een mooi restaurant! Laatste keer was nog in het oude pand. Nu dus in het nieuwe, en wat een vooruitgang! Ruim opgezet, toch privacy en leuke aankleding. Alle 6 hebben heerlijk gegeten en ook het broodplankje vooraf en de bijgerechten waren origineel en smaakvol. Bedankt en tot ziens!

97. Hofstra

Zondag 29 april overheerlijk gegeten bij Texas steak in Sneek.
    Vooral de brisket viel goed in de smaak.
    We komen zeker nog eens terug.

98. Eten was heerlijk!

99. Rolf und Susanne

Best Steak an Ribs ever in the Netherlands!
    Brisket- amazing !!!

Volgende pagina