Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosendaal verdeeld zijn.

1. Wat een teleurstelling. De zaak heeft een kille inrichting wat wij niet gewend zijn van Sergio. Personeel afstandelijk en totaal niet betrokken. De bistrostoeltjes zitten niet lekker en de afgebladderde verf ligt op de grond. De friet is lekker en de topping is mwahhh (Carbonara) de € 14,00 is in geen verhouding tot de kwaliteit. Wat ons nog het meeste stoorde waren de kauwen die zich op de tafeltjes die verlaten waren tegoed deden aan de restjes. Nee 👎 dit was een complete aanfluiting.

5,5
  2. Internationaal Roosendaal

Het was gewoon weer erg lekker zoals we dat gewend zijn bij de Sinjoor 👍

3. Robot was super leuk.
    Eten was goed.
    Goed personeel.
    Sappig eten.
    Robot was super cute en schattig en leuk hij zong ook happy birthday.

4. Internationaal Roosendaal

Dargel de Boer

Vriendelijk ontvangst voor onze groep van 8.
    Snelle bediening, er werd ook goed in de gaten gehouden of je nog drinken had.
    Het eten was heerlijk. Voldoende keus voor n goede prijs/kwaliteit.

5. Rommens

We hebben een heerlijke Indische rijsttafel gekozen en de bediening was vlot en vriendelijk. Kortom een fijne avond.

6. FC Drama

Ga niet naar dit restaurant! Wat een ramp, denk je even snel wat bij de KFC te gaan eten na een paar dagen Disney Land. Na 45 minuten wachten nog geen eten.

7. Cees Hagenaars

Voor de eerste keer kennis gemaakt met dit restaurant en in een woord gezegd: KLASSE.
    De kwaliteit van de maaltijden is super en geen gooi of smijtwerk. Bovendien zijn alle medewerkers zeer vriendelijk en je voelt je vrij snel thuis, omdat het personeel met je meedenkt tijdens het kiezen en tips geeft wat wel en wat niet past bij je smaak als je die aangeeft.
    Mijn partner moet zoutarm eten en desgevraagd werd medegedeeld om een paar dagen vooraf even te bellen en e.e.a. door te spreken, zodat iedereen tevreden kan en mag zijn.
    Helios, ga zo door, je tilt Roosendaal naar een hoger niveau betreffende Griekse eetgewoonten.

8. Internationaal Roosendaal

Robbert-Jan Thepass

Het was weer super zoals altijd. Ik kom al jaren bij de Sinjoor in Roosendaal en ook nu was het weer geweldig. Goede sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Gewoon een Restaurant waar je graag terugkomt en die je ook graag een goede recensie wil geven omdat ze het verdienen.

9. Internationaal Roosendaal

Vd Laan

Hier een tafel gereserveerd voor Vaderdag nav de recensies op Google. Totaal niet mee eens. Een brood mandje met broodjes word al snel weer weggehaald terwijl er nog van alles inzat. Komen ze vragen kan dit mee, laat gewoon staan. Een groot zoutvat van de supermarkt op tafel. Maar t ergste een black Angus steak nog nooit zo slecht gegeten. Vol met de witte harde slierten erin. Kauwen ging amper en snijden ook niet. En dan de prijs/ kwaliteit verhouding klopt totaal niet. Het komt over als amateuristisch. We zagen een man vechten met z’n kreeft. Die zag er ook ontevreden uit. Nooit meer hier eten!

4,3
  10. Lilit Malkasyan

11. Danielle

Altijd perfect en er wordt ook goed rekening gehouden met glutenvrij

12. P.Meyknecht

Superrrr! Lekker gegeten, gezellige sfeer. Prijs/kwaliteit 👍. Dank eigenaar en crew.

13. In het Pinkster weekeinde een frietje gegeten… slappe smaakloze friet. In het verleden hadden ze hier verse oerfriet… nu niet meer. Jammer want smaakloze diepvries friet kan je overal krijgen!

14. Chinees-Indisch Roosendaal

Eerste indruk was goed. Maar smakeloos eten, slechte bediening, lang moeten wachten, zelf om de kaart en drinken moeten vragen. Vooral geen mihoen nemen, je krijgt een bak tauge met een beetje mihoen erin, verder niets. Tie-pan met karige groente en vlees en redelijk smakeloos. Zonde van het geld.

2,9
  15. Vandaag weer heerlijk gegeten, voortreffelijke pizzas, met liefde bereid.
    Hele fijne ontvangst door de gastheer en zeker zo fijne bediening door de overige mensen in de bediening. Fijne omgeving, schoon en ruim van opzet, geen onnodige dingen op tafel en een rustige aankleding van de zaak.
    Een aanwinst voor Roosendaal. En vanaf volgende week ook pasta op het menu. Ik weet al waar ik begin juni ga eten, tot dan.
    Een dikke welverdiende tien!

16. Chinees-Indisch Roosendaal

Joost Hertoghs

De eigenaresse ontvangt je altijd met een gastvrije lach. Eten is uitstekend, prijs/kwaliteit is goed👌. Met 2 personen alle klanten bedienen is héél knap. Een echte aanrader.

17. Internationaal Roosendaal

MARCIA JACKSON

Great food great service

18. Een dikke acht!
    Leuk en rustig ingericht restaurant, oogt ook schoon en fris. Aardige beschaafde mensen in de bediening, heerlijk.
    Ontzettende smaakvolle pizza’s, 4 kazen pizza en voor mijn vrouw een vleesloze pizza, zie ook mijn foto’s. Om te watertanden. En dan de zelfgemaakte tiramisu …… heerlijk!
    Het eten smaakt gezond en vers, wat wil je nog meer!

19. heerlijk eten en geweldig personeel. 10/10 sfeer!

20. Chris

21. Internationaal Roosendaal

Carmen

Heerlijk gegeten echt een aanrader.

22. Linda Vermaas

Super lieve mensen die je het echt gunt. De lekkerste friet van Roosendaal!!

23. Internationaal Roosendaal

Zeer vriendelijk ontvangen, soepele en correcte bediening. Ook het eten was ruim voldoende en smakelijk.

24. Bert

Gisteravond hier weer erg lekker gegeten.
    Echte wat je noemt Italiaanse stijl, goede dunne smaakvolle bodem met precies de juiste hoeveelheid vulling erop.
    Goede ingrediënten en goed gebakken.
    We hebben top gegeten in een leuke sfeer met prettige bediening.
    We eten hier vaker en komen hier zeker nog terug.
    Een echte aanrader als je van goede Italiaanse pizza's houdt!

25. Vandaag gegeten bij De Beren Roosendaal. We hadden Chateaubriand besteld. Het kwam aan-een-stuk op een plank. Ik vroeg of de kok dat niet in stukken wilde snijden, maar het werd altijd zo gebracht en ik had toch een steakmes(je). Ik heb vaker chateaubriand gegeten, maar ik ben nog nooit zo behandeld. Uiteindelijk na veel aandringen werd een mes uit de keuken gebracht en kon ik het zelf in plakken snijden. Het was lekker, maar bij het afrekenen bleek de prijs niet zoals op de site en op de menukaard vermeld € 55,- maar werd € 60,- in rekening gebracht. Ze zeiden dat dat kwam omdat we er met z'n tweeën van gegeten hadden, duhhh... het eten was lekker, maar de bediening slecht. Wij komen hier nooit meer.

6,3
  26. Internationaal Roosendaal

Rinus van Tiggelen

Al jarenlang een vertrouwd adres. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

27. Roosendaal KFC is het meest slechtste bedrijf uit de regio Brabant. Komt door de slechte toezicht van de manager naar het personeel, die liever op de mobiel kijkt dan werken.
    Jammer van zo'n jaren mooie / goed bedrijf.

28. Chris

29. Hans en Cisca uit Veghel

Erg gezellige sfeer.
    Nog in de late uurtjes wat gedronken.

30. Internationaal Roosendaal

Lekker en gezellig gegeten.
    Aspergemenu was goed, lekker en voor een goede prijs.
    Bediening doe thet erg goed en is erg vriendelijk en behulpzaam.