62 positieve stemmen1 negatieve stem

1520616162 88

1. Cris neidt
    Vertaal van English naar Nederlands

Ik eet er altijd geweldig 2x per week en het zijn lieve mensen helemaal top
    Cris Neidt uit Roosendaal jaja ik kom er zo graag.

2. Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk gegeten. Grote rijsttafel voor 2 personen. Super. Lieve en attente bediening.

Eén vorige recensie
  3. Zoals mijn eerdere ervaringen die ik hier heb geplaatst was het vandaag ook weer lekker. Aardige mensen in de bediening, lekker eten en vriendelijke prijzen.

4 vorige recensies
  4. Jan Huiszoon

Heerlijk indisch eten!

5. Prima eten! We namen de pittige rijsttafel en bestelden daar nog gerecht bij. Zou zelf de makreel niet gedaan hebben als onderdeel van de rijsttafel. Smaak was wel wat algemeen (meeste pittige gerechten hadden nagenoeg zelfde smaak). Zou dus wat meer afwisselen. Porties waren voldoende. Service was prima en vriendelijk. Alleen tempo ligt nogal hoog… binnen 1,5 uur sta je buiten met kroepoek / loempia vooraf, dan de rijsttafel en daarna nog een nagerecht met koffie. Al met al wat het niet heel goedkoop.

6. Douwe Nagelkerke

Misschien wat gedateerde inrichting, maar het eten is heerlijk!

7. Vertaal van English naar Nederlands

Lekker gegeten beste restaurant sinds tijden. Echte balineese smaken.

8. M.Snoeijers

Samen met vrienden 23-02-2019 hier gegeten. Het eten was heerlijk. De bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

9. Lucien & Jeanine Nieuwlaat

Wij hebben op 24-8-2018 heerlijk gegeten bij Bali Baru. Gerechten van de uitgebreide rijsttafel waren stuk voor stuk erg lekker. De sfeer was erg gezellig en de bediening was vriendelijk en erg gedreven. De prijs/kwaliteit was prima. Wij komen graag nog een keer terug.

10. Lekker gegeten en vriendelijke bediening, alles oke.

11. Vertaal van English naar Nederlands

A restaurant with more than just delicious food!!
    This restaurant situated at the far end of the Market Square. The interior design in this place is cool and niche!!
    Here is like Mom's kitchen served with tender love! The satay and the sauce was to die for!
    The quality and quantity of the food is just EXCELLENT. I would recommend to anyone anytime!!

12. fietser

Heerlijk Indisch eten na fietstocht

Na een fietstocht stonden we in Nispen, een van de fietsers wist een goed Indisch restaurant in Roosendaal echter niet het adres, het was even zoeken op de GSM, maar adres gevonden.
    Het was alle moeite waard.
    Heel fijne bediening, en vooral echt Indonesische gerechten, we namen met z'n vieren een rijsttafel Besar voor vier personen, een echte aanrader.
    We zullen hier vaker na een fietstocht komen, een bijkomend voordeel op loopafstand van het restaurant is de parkeergarage op zondag max maar € 2,-

13. Op zaterdag 14 oktober 2017 hier laat gereserveerd en een mooi plaatsje aan het raam gekregen ondanks dat de tent vol zat. Allebei een kleine rijsttafel opgegeten. Was voldoende en lekker, maar wel erg heet. We hadden zeker geen spijt van dit experiment om hier eens te gaan eten na veel positieve recensies.

14. Nico en Leny

Lekker weekendje fietsen in de buurt van Roosendaal en op aanrader uitbaatster B&B uit wezen eten bij Bali Baru.
    Als liefhebbers en kenners van Indonesische / Thaise / Indiaase keuken zeer verrast.
    Beide rijsttafel Sumatra genomen en het was formidabel!
    Lekker pittig en de gerechten waren vers en mals,in een woord geweldig!
    Als we ooit weer in de buurt zijn....
    Aanrader voor iedereen die van authentieke Indonesische keuken houdt..

15. A. van Dam

Heerlijk gegeten in een drukke maar goede sfeer, vlotte en prettige bediening.

16. Heb hier al een aantal keren gegeten en het blijft heerlijk.
    De rijsttafels zijn echt lekker en de sate ook.
    Ik kom hier graag terug.

17. Allemaal hele attente aardige mensen en met mijn ouders heerlijk gegeten! Heel veel diverse hapjes maar allemaal zeer goed gedefinieerd qua smaak. Top!

18. Vanavond weer eens bij Bali Baru wezen eten en wederom een heerlijke avond gehad. Eten perfect, alles lekker op smaak en bediening zeer vriendelijk. TOP restaurant.

Eén vorige recensie
  19. Joost 13 punten

Heerlijk gegeten met mijn familie. Met negen man hebben we genoten van twee verschillende rijsttafels. De bediening was vlot ondanks dat we met een grote groep waren. Heel veel variatie in de gerechten. Lekker pittig, maar niet té pittig. Precies goed. De gastvrouw deed een paar goede suggesties. De sfeer is ontspannen, de bediening is uitstekend en vooral heel gastvrij. De prijs is ontspannen en we komen zeker een keer terug. Aanrader voor iedereen die in Roosendaal lekker wil eten. Als je van wat verder komt, zeker het omrijden waard.

20. A. Damen

Als "oude klant" van Bali Tilburg, bij Bali Roosendaal de Sumatra rijsttafel gegeten. Bij de nieuwe Bali (die na een aantal jaren weer gestart is) in Tilburg staat deze helaas niet op het menu. Onze rit naar Roosendaal wederom waard geweest.

We komen weer snel terug.

Anja

21. Goede ervaring gehad daar. Het eten is erg authentiek. Met name genoten van de verschillende variaties van sate.

22. Fatima

Gisteren heb ik met mijn oude vader en tante voor het eerst bij Bali Baru gegeten. We hebben gerechten à la carte besteld: zij vlees en vis, ik tahu en samen twee groentengerechten. We hebben er erg van genoten! Vooral de nasi kuning had een heerlijke geur en smaakte voortreffelijk, helemaal met een beetje sambal. De bediening was heel vriendelijk en attent. Het restaurant zelf is schoon en het is smaakvol ingericht. Helaas is het voor oude mensen, of voor mensen, die om een andere reden slecht ter been zijn, lastig, dat je niet met de auto vóór het restaurant kunt komen. Anders zou ik er zeker opnieuw willen gaan eten.

23. Jeroen 142 punten

Een paar maanden geleden met mijn (Surinaamse) schoonfamilie hier gaan eten,
    Het gaat hier steeds meer op een gewone chinees lijken, het speciale is er van af.
    En ik ga er van uit dat echte Javanen en Hindoestanen weten hoe het hoort.

Wel heel vriendelijke service trouwens.

24. Marcella kramer

Bij Bali Baru lekker gegeten met de gehele familie. Genoten van twee verschillende rijsttafels. Goede snelle service en klantvriendelijk. Echter konden er geen kan kraanwater bestellen. Dit vonden we jammer omdat we voor de rest wel andere drankjes hadden besteld. Echter zeker voor herhaling vatbaar.

25. In één woord super! Wij hebben op 14 februari bij Bali Baru gegeten voor de eerste keer, en aanstaande zondag gaan we weer. We hadden een rijsttafel genomen en die was echt subliem. Ik ben zelf in Indonesië geboren en mijn moeder maakte ook altijd rijsttafel. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. En de sfeer is gezellig. Het wil alles zeggen dat we zondag weer gaan.

Met vriendelijke groeten,
    Paul en Barbara van der Zande
    Halsteren

26. Laat de kaart maar liggen en laat je adviseren door de eigenaresse. Heerlijke rijsttafel met een variëteit aan satés, kip, vis en rijst. Uitstekende kwaliteit en attente, vriendelijke bediening. De aankleding van het restaurant is wat sober, maar dat geeft juist wat charme. Een aanwinst voor Roosendaal.

27. Elke keer weer goede service, ontzettend lekker eten en een ontspannen sfeertje, zeer zeker een aanrader voor de liefhebber van authentiek Indonesisch eten

28. Prima gegeten, vriendelijke ontvangst en verzorging, prima prijs en kwaliteit.

29. Ik heb veel ervaring met Indische keuken maar het eten bij Bali Baru was een complete verrassing. Een heerlijke rijststafel besar genomen omdat we iets te vieren hadden. Elk gerecht was perfect, de hoeveelheid was precies goed. De bediening was attent en aardig. Een restaurant waar wij vanuit Geldrop zeker vaker naar toe zullen gaan.

30. Laura

31. Bedri en Naomi

Eerste keer gegeten vandaag en het was top! Geen andere woorden voor, zeker een aanrader voor een volgende keer.. of twee of drie of vier.

32. Fantastisch gegeten! We hebben dit restaurant gevonden op indoweb.nl. Stond bij de 50 beste restaurants van 2015 op nr. 4! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en verrukkelijk eten. Onze reis vanuit belgië hadden we er graag voor over en komen zeker terug. Chapeau!

33. marij

34. Vandaag voor het eerst hier gegeten. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Een echt aanrader als je van echt Indonesisch houd.

35. Wouter & Syl Tulaar

Weer heerlijk gegeten bij Bali Baru. Genoten van de smaken en fijne gastvrijheid. Sampai bertemu lagi (tot spoedig ziens).

36. Van de week 2 keer gaan eten bij Bali baru omdat het zo heerlijk is. Zeker de moeite waard om vanuit tilburg op en neer te rijden. Altijd even lekker.

37. Lisa 22 punten

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel!

38. Mark Boomaars

39. Chris Wezenbeek

Uitstekend restaurant. Prima kwaliteit. Het kan aan de leeftijd liggen beide boven de 60. Maar we vonden het wat lawaaierig. Iets aan de acoustiek verbeteren is een goed bedoelde tip. Verder uitstekend !!!!

40. Gelukkig, we hebben jullie weer gevonden! Voorheen klant in Tilburg.
    De Sumatra rijsttafel is nog steeds top.
    De reis van 3 kwartier is het waard geweest. We komen snel terug, maar dan met vrienden.

41. Ruud maltha

Heerlijk gegeten, perfecte en vriendelijke bediening en heel schappelijk prijzen. Een echte aanrader.

42. Allemaal heerlijke kleine gerechten besteld en het was heerlijk!!

43. F thiel

44. Inmiddels alweer bijna 2 jaar in Roosendaal, wat een verademing voor Horeca Roosendaal.
    Ik ben heel blij dat wij eindelijk een Indonesisch Restaurant hebben in onze stad.

Sinds de 'nieuwe' Bali, in onze stad is neer gestreken is er geen maand ,of week, voorbij gegaan dat ik er niet even ga eten of afhalen want dat kan ook.

Je proeft de verse producten, de balans tussen zoet en pittig dan weer kokos, alles vult elkaar aan.
    Zelfs de kleine meid van 2 smult ervan, maar dat moet ook wel als mama Indisch is.

Ik hoop dat ze nog lang zullen blijven in onze stad.
    Want Bali Baru is één van de weinige dingen waar je mij voor wakker kan maken.

Toppertje!

45. Vandaag voor het eerst gegeten bij Bali Baru. Ontzettend genoten.
    Op de uitgebreide menukaart staat een mooie selectie van authentieke indonesische gerechten van waaruit men een goede keuze kan maken. Dit keer á la carte gegeten maar ook de rijsttafels kennen een mooi gavarieerde keuze aan verschillende gerechten.

De vleesgerechten kennen een erg mooie balans tussen zoet en pittig en laten net die paar druppeltjes op het voorhoofd verschijnen, dit is hoe het hoort te smaken! De smoor en rendang vallen op de tong uiteen, gewoon genieten.

Weinig ruimte voor dessert, maar de espresso nadien is er eentje waar veel "Italiaanse" restaurants in Nederland nog wat van zouden kunnen leren!

De bediening is attent, vriendelijk en op de achtergrond samen met de uitstekende kwaliteit van de gerechten zorgen zij voor een heerlijke avondje uit. Eindelijk een goed Indonesisch restaurant in Roosendaal! Wij zullen hier zeker vaker eten.

46. dennis en petra

We hebben heerlijk gegeten, is voor herhaling vatbaar.

47. Roy Jaquet

We gaan elk jaar naar Bali op vakantie en in geen een restaurant kun je de feeling krijgen maar hier wel. Heerlijk gegeten, mooie foto's komen er voorbij en het personeel zeer vriendelijk en netjes!
    Het was gewoon mantap! Terima kassi.
    Groetjes Roy en Danielle. Tot snel

48. Marion & Jurgen

Met 4 personen lekker een grote rijsttafel besteld en heerlijk gegeten. Verschillende soorten vlees, saté en naar keuze rijst , bami of nasi erbij. Restaurant vond ik redelijk basic ingericht maar verder netjes. Prima bediening en voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

49. 1 woord: Perfectie.

Vanavond 15-3-13 in dit restaurant gegeten met mijn vriendin. Eerste indruk, een vriendelijke ontvangst en een gezellige ambiance. Dit restaurant oogt erg gezellig en dat is het ook.

We hebben de grote Bali rijsttafel besteld (aanrader!!) Het waren ruime porties en de smaken verschilde van zoet tot pittig. Het eten zelf was zeer vers en van hoge kwaliteit. Wij hebben dan ook van ieder gerecht genoten. Zoveel variatie voor relatief weinig geld!

De service was helemaal in orde!

Bij deze kan ik stellen dat dit het beste restaurant is waar wij tot nu toe hebben gegeten. Mijn complimenten, als ik een 11 kon geven verdiende dit restaurant een 11.

Wij gaan hier zeker vaker eten.

50. We hebben hier erg lekker gegeten. Veel kleine gerechtjes verzameld op 3 warmhoudplaten voor 2 man. Op ons verzoek niet te heet, en daar was ons menu ook wat op aangepast.Ieder zijn keus natuurlijk. Het is een leuk, gemoedelijk restaurant waar de vriendelijke bediening zorgt voor een gastvrij ontvangst. Hier zullen we vaker heen gaan.

51. Richard Mouthaan

Authentiek Indonesisch eten met een zeer vriendelijke bediening. Het was net als vroeger, toen je bij oma en/of mammie ging eten. We komen zeker terug en zullen onze ervaring aan vrienden door vertellen.

52. Met z'n 2-en de grote Balinese rijsttafel genomen. Heerlijke smaken, verschillend van pittig tot mild-zoet. De satesaus ga ik zelf ook maken, die is voortreffelijk. Bediening helemaal top, kan simpelweg niet beter. Prijs-kwaliteit verhouding zoveel beter dan veel andere restaurants! Echt een aanwinst voor Roosendaal. Ga hier eens naartoe en schrijf een recensie over dit pareltje!

53. Voor de eerste keer hier gegeten, 4 man sterk en allemaal heel enthousiast: schotel voortreffelijk en bediening correct en zeer charmant! Wij gaan hier beslist vaker naar toe!

54. Lia en Hans Zwanenburg

Dank je wel Bali Baru voor het overheerlijke eten en de leuke bediening.

We komen zeker nog een keer terug!

55. Harry de Kievit

Klein, gezellig restaurant . Echte Balisfeer. Wij hadden de grote rijsttafel. Prettige vlotte bediening. Eten voortreffelijk. Alles zeer goed op smaak (van pittig tot zoet).

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

56. ronald mutsaers

Heerlijk gegeten. Top kwaliteit!

57. Al drie keren heb ik met veel genoegen gegeten in restaurant Bali Baru in Roosendaal. De kleine rijsttafel bevat twaalf uitstekende gerechten, warm en koud. De sausjes erbij zijn heerlijk. Het personeel is vriendelijk en attent. De sfeer in het restaurant is aangenaam. Kortom: ik kom hier graag terug.

58. Ben en Annet Lensen

We hebben uitstekend gegeten, met een lekker glas wijn.
    Ieder gerecht was een streling in de mond.
    Heerlijk gewoon!
    De bediening was perfect.

59. Peter Clemens

Vorige week heerlijk gegeten bij "Bali Baru".

Erg onopvallend van buiten, ze schijnen er al even te zitten en dit was ons nog niet opgevallen.

Gezellige sfeer binnen, alleen stond de cd op repeat..
    meerdere malen het zelfde liedje gehoord.
    Maar dit gaat natuurlijk niet ten koste van het eten!
    We hadden een grote en een pittige rijsttafel besteld.
    Wat een hoop schaaltjes en hapjes! Maar héérlijk gegeten en veel opgekregen.

Nergens in de omgeving hebben wij zo lekker Indisch gegeten als bij Bali Baru.

Geholpen door een aardige jonge man en de eigenaar van de zaak(?).
    De service en bediening was erg goed en snel.

Wij komen hier zeker nog een keer terug, we hebben er van genoten!

60. Wij komen speciaal uit Tilburg om bij Bali te eten.
    Het eten was zoals altijd weer heel erg lekker .

Het is echt een aanrader tot gauw

Toine en Linda

61. Simpele ambiance maar wel gezellig. Zéér attente bediening, en het eten is erg goed. Aanwinst voor Roosendaal

62. Net met 5 personen gegeten.
    Alles was zeer goed en compleet.
    Ook gezellige en goede service.
    Prijs vond ik erg meevallen.
    Komen er zeker terug !

63. Waanzinnig lekker gegeten bij Bali Baru. Men heeft hier echt verstand van de authentieke Indonesische keuken en gebruikt verse ingredienten. Een waar feestje!

64. Op 7 januari 2012 gezellig met vier personen gegeten. Het restaurant is vrij smal en eenvoudig ingericht. De bediening was snel en vriendelijk al waren niet alle medewerkers even goed op de hoogte van de gerechten. Dit kwam wellicht omdat het restaurant pas is geopend. Om van alles te proberen hebben we de Sumatra en grote Bali rijsttafel genomen. Een perfecte combinatie van pittige en wat meer zoet/zure gerechten. Smaak was werkelijk uitstekend waarvoor onze complimenten. Verder was het letterlijk bijna te veel om op te noemen maar zeker niet teveel om op te eten. De vele schaaltjes met heerlijkheden waren na afloop vrijwel allemaal leeg. Super gegeten voor een prima prijs van circa 30 euro per persoon. We gaan zeker nog eens terug.