Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosendaal verdeeld zijn.

Lian Verhagen

Hallo

Afgelopen week een lunch gehad bij het Hooihuys, zeer beperkte kaart en de salade met kippedijen die we hadden besteld viel erg tegen.
    heel veel sla&paksoi met weinig “vulling” en niet zo lekker op smaak.
    Voor 14 euro pp echt veel te veel betaald.
    Heb de laatste tijd al meer negatieve reacties gehoord, heel jammer.

Inge Bal-Koevoets

Heerlijk gegeten en gedronken. Uitstekende kwaliteit van verse ingrediënten geserveerd door de gedreven eigenaresse, die met veel liefde, passie en oog voor detail voor de klant, graag een prettige maaltijd serveerde.

We hebben weer heerlijk gegeten! Zoveel lekkere keuzes. Helaas niet lactosevrij dus na het eten even ziek, maar het was het waard!

Inmiddels vaker met name koffie en lunch genoten bij Eerlijkmis Heerlijk en ik wil mijn vorige beoordeling naar boven bijstellen. Alles wat we tot nu toe hebben gegeten en gedronken was met liefde en passie voor ons voorgeschoteld. Heerlijk is dan ook de juiste benamng. En Eerlijk omdat het wel duidelijk is dat de eigenaaresse kiest voor zoveel mogelijk lokaal en biologische producten.
    Aanrader dus.

5. Internationaal Roosendaal

Heerlijk gegeten, goede prijs, vriendelijke bediening.

Alessandra

Prachtige locatie in een mooi historisch pand met een heerlijk terras met uitzicht op het park. Binnen ook sfeervol ingericht. Bediening is vriendelijk, attent en professioneel. Grote keuze aan gerechten, mooi geserveerd en lekker.

Antonia

Het eten en drinken was prima, de bediening liet echter erg te wensen over. We moesten lang wachten en bij diverse ronden van hapjes werden diverse mensen overgeslagen. Na diverse malen vragen werd bijv. een hoofdgerechtje pas na de toetjes gebracht.

Annelies legand

Ieder jaar met koningsdag eten wij er wat. Altijd lekker wat we bestellen. Aardig personeel en t is n leuke zaak. 👍

Sinds mijn laatst geplaatste ervaring hier op eet.nu ben ik (zijn wij, mijn vrouw en ik) minstens nog tien keer gaan eten bij het Hooihuis te Roosendaal en telkens voldeed de eetervaring voor de volle honderd procent aan onze verwachtingen. Lekker vlees van een goede kwaliteit, extra groenten als je er om vraagt bijnhet bestellen, hele lekkere frietjes waar het moeilijk van afblijven is en ga zo maar door. Leuk en vriendelijk personeel, leuke locatie met mooie tuin / terras waar het gied toeven is. Kortom lekker, gezellig en gezond eten… wat wil een mens nog meer!
    Een wat ruimere kaart zou ik wensen, de kaart is erg beperkt en zeker als je net als ik niet van vis houd. Dat is dan ook onze tip aan het Hooihuis, een wat meer uitgebreide kaart. We komen snel weer.

10. Internationaal Roosendaal

Annemarie

Met collega's hartstikke lekker gegeten, vlotte en gastvrije bediening. Leuk madiwodo menu!!

11. Internationaal Roosendaal

We hebben er heerlijk gegeten en gedronken en zowel de eigenaar als het personeel is er vriendelijk en erg gastvrij en je voelt je er helemaal thuis dus komen er ook net regelmaat voor een hapje en een drankje samen,maar ook met vrienden lekker genieten...en bij vertrek krijgen de dames altijd een roos mee wat zeker wordt gewaardeerd 👍🏻👍🏻👍🏻

Onbeschofte eigenaar. Beslist géén aanrader.

Om onze vakantie afgelopen zondag leuk af te sluiten dachten we een lekkere pizza te bestellen om 18:00. Online gaf hij als bezorgtijd iets over half 7 aan.
    Na een uur wachten wilde ik wel eens weten wat de stand van zaken was, echter waren ze telefonische niet bereikbaar...
    Na 2 uur wachten via Facebook nogmaals geprobeerd te bellen en met succes. De pizza zou net de oven in gegaan zijn en zal met 20 minuten bezorgd zijn.
    Je raad het al, na een half uur nog geen pizza. De collega aan de andere kant van de lijn verteld mij dat de manager nog contact met mij zal opnemen, nog steeds in afwachting van een belletje.
    Na een kleine 3 uur eindelijk eten, maar helaas was de pizza van mijn vriendin niet gemaakt zoals gevraagd... maar na zo lang wachten smaken zelfs rauwe bonen zoet.

marijana

Het was super. Het eten was goed, de bediening was vriendelijk. Niks te klagen!

Voor een feestje eten besteld… keurig op tijd en warm bezorgd.
    Was heerlijk en ruim voldoende.

Met 5 personen heerlijk gegeten, bediening perfect, met goede adviezen over de te kiezen gerechten.

Zondagavond met 9 man waaronder een aantal kids bij restaurant de beren gegeten.
    We hadden allemaal goede ervaringen bij de beren keten, goed en degelijk eten, geen flauwekulletjes, daar kwamen we dan ook voor.
    We werden vriendelijk ontvangen, er was zelfs witte trapist op de tap wat ik echt een pluspunt vind. We bestelde het hoofdgerecht en nog wat stokbrood als voorgerecht, ja als je op zondag uit eten gaat met 9 hongerige mensen, dan weet je dat wat stokbrood als voorgerecht geen overbodige luxe is, want dan kan het hoofdgerecht even op zich laten wachten.
    Na ongeveer een half uur begon het gelazer, slechts 4 van de 9 gerechten werden uitgeserveerd waaronder een stuk varkensvlees wat 400 gram moest wegen. Waarschijnlijk was het stuk vlees direct in de pan gegooid nadat we besteld hadden… Ook hadden we een berenbout besteld… gortdroog, gelukkig hadden we de witte trapist om het weg te spoelen. Na een minuut of 10 elkaar appelig aankijken zijn degene met een hoofdgerecht toch maar begonnen met eten… helaas waren de spare ribs niet de kwaliteit die we gewend waren van de beren… droog, koud en met een beetje een laffe swirl erover en inmiddels koud… na twee keer een serveerster te hebben aangesproken die " aan de keuken ging vragen waar de rest bleef" helaas zonder resultaat. Na nog eens 10 minuten kwam de rest aan. De helft van de friet met snacks voor de kids en de sliptong. (Zonder saus) gelijk de serveerster verzocht om de overige snacks en de saus na te leveren aangezien de rest inmiddels al ver klaar met het vermalen van het vlees was. De snacks werden uiteindelijk nadat iedereen klaar met eten was door de kok zelf gebracht. Met excuses, het was nogal een zootje in de keuken. Oh echt joh. De saus voor de vis hebben we nooit meer gezien, (ondanks meerdere keren vragen) nja. Iedereen aan tafel heeft recht op een droge bek van het eten, dus ook degene die vis heeft genomen.
    Er werd ons nog wel gevraagd of het gesmaakt had. Iedereen aan tafel keek teleurgesteld naar beneden… zou het zin hebben om eerlijk te zeggen dat het eten eigenlijk helemaal niet zo goed was? Nog voordat iemand iets kon uitbrengen was de serveerster weer gevlogen… en wij na het nagerecht ook, jammer het had zon leuke avond moeten worden… Dat was het overigens ook wel, maar daar heeft het eten bij de beren niet aan bijgedragen 😫

18. Indonesisch Roosendaal

Doris Leung

19. Indonesisch Roosendaal
    Vertaal van English naar Nederlands

A restaurant with more than just delicious food!!
    This restaurant situated at the far end of the Market Square. The interior design in this place is cool and niche!!
    Here is like Mom's kitchen served with tender love! The satay and the sauce was to die for!
    The quality and quantity of the food is just EXCELLENT. I would recommend to anyone anytime!!

De Eetpiraat

21. Huiskamerrestaurant Roosendaal

Juliette

Florentinus

Het was echt heerlijk alle hapjes die we gekozen hadden een feest. We komen zeker terug.
    Heel erg bedankt kokkie en serveersters t was TOP!!

23. Huiskamerrestaurant Roosendaal

Dick Spijker

Eten is lekker, klant vriendelijk, Chef kok 👍

Waardeloze tent. Heeft de aansluiting met de andere sushi restaurants compleet gemist. Wie gaat er nu frikadellen serveren op een sushi kaart?!?

1,1

johan heijnen

Die behaalde tweede plaats bij de recente verkiezing "beste Griek van Nederland" werd gisteravond volledig gerechtvaardigd naar mijn idee. Heerlijke schaal Pikilia en dito hoofdgerechten. Houd dit niveau is mijn credo.

We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De bediening was prima, het zag er keurig en verzorgd uit. Het was voor ons een geslaagd etentje bij de pannekoekencarrousel.

28. Internationaal Roosendaal

Heel lekker gegeten en leuke bediening

29. Internationaal Roosendaal

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Sinjoor. Ruime menu keuze, gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
    Zeer zeker aanrader. 🖒

30. Internationaal Roosendaal

Het was zoals altijd weer heerlijk.