Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosendaal verdeeld zijn.

Vandaag een broodje gegeten. Was prima. Na het eten en de koffie wilde ik even gebruik maken van het toilet. Tot mijn grote verbazing moest ik hier 50 cent voor betalen, ondanks dat ik hier gegeten en gedronken heb.
    Wat vind ik dit waardeloos.
    Om hier dus nooit meer terug.

Mark.

2. Internationaal Roosendaal

De Sinjoor als je sfeer gezelligheid en lekker eten voor ‘n schappelijke prijs zoekt ben je hier aan het juiste adres.

Met 6 pers. Bij la cubanita geweest. Duurde erg lang voordat je je gerechten kreeg. Na ruim 1 uur was 1e ronde compleet. Drinken werd héél frequent gevraagd, bediening was dus goed, echter in de keuken verliep het niet goed. Spareribs waren nog koud, zeebaars was taai. Het mooie van dit concept is dat je iedere keer 2 receptjes kan combineren. Soms werden ze helaas met een 1/2 uur tijdsverschil geserveerd. Beetje jammer, het kost toch veel geld uiteindelijk. Er waren problemen in de keuken werd gezegd. Dat was echter niet te merken aan de snelheid van ontvangen van de gerechten bij de tafel naast ons. Helaas heeft La Cubanita niet aan onze verwachting kunnen doen.

Dirk

Pia Akkermans

Lunchen hier regelmatig en is altijd heel lekker en gastvrij. En als je thuis een etentje hebt maakt Annemarie ook dit met liefde voor je klaar!
    Een echte aanrader!

Vanavond met een vriendin gegeten bij Lounge 8. De aankleding van het restaurant is fantastisch, kan niet anders zeggen dat het prachtig is. Maar de vloer plakte aan onze schoenen op de plek die wij aangewezen kregen. Op de vraag of we ergens anders mochten zitten, werd eigenlijk afgewezen. We kregen de tafel ernaast, ondanks dat ik had aangegeven de hoek waarin wij zaten, voor mij niet prettig voelde. Sushi niet denderend, maar goed te doen. De bediening is inderdaad erg jong en zij lijken meer op mensen die dit als eerstejaars stage aan het verrichten zijn. Ze kwamen erg onzeker over aan de tafel. Je ziet ze wel hun best doen, dus daar hebben wij geen op of aanmerkingen over. Wij waren 50% van de bon kwijt aan drinken. Dat vind ik absurd voor wat frisdrank en wat witte wijn. De drankjes zijn erg duur en daar verdienen ze goed op. Al met al een gezellige avond gehad, maar ik hoef er niet perse naar terug. Wat jammer is, want het is wel één van de mooiste restaurants van Roosendaal.

Pieter-Jan

Nostalgisch etentje in de Pannekoeken Carrousel! Goede pannekoeken, service en gezelligheid. Nostalgisch omdat we er lang niet meer geweest waren.

Rozalinda

Heerlijk gegeten en aardige bediening.

Nou mensen ik had vandaag eten besteld via thuisbezorgt.nl bij hun. De wok was niet te eten. En veelste duur voor het geen wat je krijgt!

Dat is mijn mening.
    Wil ik net gaan slapen word ik gebeld door een prive nummer. MR de eigenaar had ik ineens aan de telefoon verstond hem slecht want zij nls is helaas niet goed.

Vraagt hij ; "mij hey jij wrm zet jij slechte reactie bij thuiszorg.nl? "

Waarop ik antwoord nja dr word om een mening gevraagd en ik vind jullie wok gwn vies.

Begint hij mij ineens te dreigen en te zeggen dat ik nooit meer eten bij hem mag bestellen?

Nja vage gast viess eten!

Familie van de Merbel

We hebben wederom weer heerlijk gegeten en geweldig genoten.

Wij waren er nog nooit geweest en hadden zin in mosselen dus via internet dit gevonden. Werden hartelijk ontvangen wat een vriendelijke mensen, we voelden ons gelijk thuis. De mosselen waren overheerlijk en volop keuze in smaken. Ook het voorgerecht en nagerecht was echt super lekker. Zelfs de cappuccino was super. Ook de prijs voor wat je kreeg en was in verhouding. We gaan zeker terug. En zouden anderen het ook aanraden. Nogmaals bedankt voor jullie gastvriendelijkheid.

12. Tapas Roosendaal

Een zeer duidelijke verbetering t.o.v onze vorige ervaring. Terwijl de bediening vorige keer erg slecht was, is deze beduidend verbeterd, wat natuurlijk ook invloed heeft op de prijs/kwaliteit verhouding.

Antoinette

Smerige suchi. Zalm taartje tot 2 x toe terug gestuurd want rook bedorven. Je betaald veel geld voor heel weinig en smakelijkeloze suchi. Zijn na ronde 2 gestopt met eten. Ga hier vooral niet eten!

Doorsnee restaurant met slechte service
    Het eten wordt weliswaar heel verzorgd geserveerd. De gerechten zien er netjes uit. De pizza smaakt verder heel doorsnee. De tournedos daarentegen drijft in een bord vol saus. Verder is uiterst twijfelachtig of ook daadwerkelijk tournedos wordt geserveerd. Voor de prijs mag jet het echter wel verwachten. Verder valt op de dames van de bediening niets aan te merken. Uiterst vriendelijk en klantgericht. Wel laat de service te wensen over. Beloofd was het nagerecht, in ons geval koffie met afzakkertje, voor rekening van het restaurant te laten zijn. Is niet gebeurd. Ook vind ik het laakbaar dat ze de moeite niet hebben genomen om een dure bril, welke ik per abuis op tafel heb laten liggen, opzij te leggen. Ondanks dat wij die avond als een der laatsten, de zaak hebben verlaten, zou bij het opruimen en schoonmaken van de tafel de bril toch zijn tegengekomen. Kortom service minimaal.

Lekker geluncht de oerboterham met carpaccio is een aanrader. Leuke bediening.

Sanne Verdoeve

Erg lekker gegeten. De sfeer is leuk en de bediening is erg vriendelijk. De coquilles en bouillabaisse waren heerlijk.

18. Internationaal Roosendaal

Leuke en lekkere kaart

Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met genoeg privacy en prettige bediening. Gaan er zeker meer heen.

Beste

De bediening was erg slecht. Bestelling drank duurde erg lang. Verkeerde drank en niet geleverde drank. Ook vroeg de bediening niet vriendelijk of we de schaaltjes konden aangeven. Vroeg je om een tandenstoker kwam dit pas minuten later. Maar verder ging het redelijk.

Gr
    Wanda

Greet Dijns

Kleine wijntjes, karive stukjes vis maar wel aanvaardbaar van kwaliteit. Mindere productkennis.

24. Internationaal Roosendaal

Wat een gastvrije ontvangst! Ruime keuze in madiwodo menu. Heerlijk gegeten en alle vrouwen kregen als extraatje bij het afrekenen een bloem uitgereikt

Jammer van de nieuwe kaart. Meer als de helft van de sushi is eraf gehaald en de prijs is hetzelfde gebleven. Je hebt nu wel 3 specials voor de all-in prijs, maar deze 3 gerechtjes compenseren niet voor alles wat eraf is gehaald.
    Helaas ga ik nu voortaan weer naar een ander sushi restaurant. Of jullie moeten de menukaart weer terug veranderen.
    Jammer, want is erg leuk restaurant met kwalitatief goede sushi.

Op en zondag daar gegeten met de kinderen en kleinkinderen. Geen probleem dat ze na een tijdje niet meer op hun plaats wilden blijven en met andere kinderen gingen spelen. Allemaal heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Top plek.

Goed en lekker gegeten met de kids.
    Weer voor herhaling vatbaar.

Wat een afgang!! Vroeger een leuk restaurant met een leuk menu en goed personeel. Nu zeer slechte bediening, matig eten tegen een hoge prijs.

Nooit meer!!

29. Indonesisch Roosendaal

Lucien & Jeanine Nieuwlaat

Wij hebben op 24-8-2018 heerlijk gegeten bij Bali Baru. Gerechten van de uitgebreide rijsttafel waren stuk voor stuk erg lekker. De sfeer was erg gezellig en de bediening was vriendelijk en erg gedreven. De prijs/kwaliteit was prima. Wij komen graag nog een keer terug.

19:30 Waren we binnen. We bestelden eten via de formuliertjes, maar kregen niet veel. We besloten de tweede ronde maar in te dienen. Weer kregen we slechts enkele liflafjes. Derde ronde, hetzelfde. Uiteindelijk zaten we om 21:45 nog op gerechten uit ronde 1,2 en 3 te wachten, maar kregen we de mededeling dat de keuken dicht ging!

Na bezoek aan dit "restaurant" moesten we dus werkelijkwaar letterlijk hongerig afdruipen naar de McDonnalds. Als dat niet triest is?!?